Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280 ... 326  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 11:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Puntje bij paaltje, elke club heeft zijn hersenloze mensen, zoals ons Bloemenmeisje laat zien, die domme ongegronde dingen roepen zonder na te denken en elke club heeft zijn mazzel momenten. Elke club heeft ook zijn normale supporters die rationeel kunnen denken.

De een heeft het niet echt meer dan de andere want allen hebben momenten gehad die achteraf cruciaal konden zijn. Imo kun je "geluk" of "scheidsrechter mee" ook niet als excuses gebruiken omdat dit niet iets is wat je als club of speler kan afdwingen.

En daarbij ook is het normaal dat andere clubs ook tegen de een zijn omdat ze hun eigen kansen liever zien vergroten. Dan is het niet gelijk "mimi je hebt meer haat voor mijn club dan liefde voor je eigen club". Iedereen heeft een favoriet/voorkeur als kampioen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 11:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Puntje bij paaltje, elke club heeft zijn hersenloze mensen, zoals ons Bloemenmeisje laat zien, die domme ongegronde dingen roepen zonder na te denken en elke club heeft zijn mazzel momenten. Elke club heeft ook zijn normale supporters die rationeel kunnen denken.

Helaas voeren de hersenloze mensen vaak de overhand op sociale media en dergelijken. Bij Feyenoord supporters kan ik de haat soms nog wel begrijpen jegens Ajax, dat zit vaak toch erg diep. Maar hoe PSV supporters zich vaak gedragen vind ik zo schrijnend, ze roepen van alles en nog wat over Ajax terwijl ze niet door hebben dat ze zelf inmiddels net zo arrogant zijn en als club ook gehaat worden in het hele land. Mooi voorbeeld was die 3-0 afslachting voor de winterstop, wij reageerden daar vrij normaal op en prezen Ajax waarschijnlijk de lucht in (en terecht want ze speelden ook fantastisch). Was het andersom geweest hadden mensen als Robkuh alleen maar van die achterlijke berichten geplaatst zoals ie gister deed of met een zware anti-Ajax ondertoon. Maarja kan er alleen maar om lachen.

Broken Balance schreef:
De een heeft het niet echt meer dan de andere want allen hebben momenten gehad die achteraf cruciaal konden zijn. Imo kun je "geluk" of "scheidsrechter mee" ook niet als excuses gebruiken omdat dit niet iets is wat je als club of speler kan afdwingen.

Moah soms heeft een ploeg wel aantoonbaar vaker geluk dan pech in het seizoen, maar dat is niet iets structureels nee. Qua scheidsrechterlijke beslissingen weegt het idd wel tegen elkaar af in een seizoen.

Ik ben wel van mening dat je geluk af kan dwingen, wanneer jij als ploeg vaak in de aanval bent en meer hachelijke situaties voor het doel van de tegenstander creëert zal er vaker eentje perongeluk in vliegen dan wanneer je alleen maar verdedigt. Dan wordt dat vaak als geluk bestempeld, terwijl het indirect wel met het eigen spel te maken heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 11:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Precies, dat is dan gewoon meer kansen creëren, want gewoon onder het tactisch spel van voetbal valt, soms valt er gelukkig dan een in natuurlijk, maar dan dwing je meer je kansen dan je geluk af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 12:06 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Mooi voorbeeld was die 3-0 afslachting voor de winterstop, wij reageerden daar vrij normaal op en prezen Ajax waarschijnlijk de lucht in (en terecht want ze speelden ook ffantastisch). Was her andersom geweest hadden mensen als Robkuh alleen maar van die achterlijke berichten geplaatst zoals ie gister deed. Maarja kan er alleen maar om lachen.



Hahahaha, nee dat doen Ajacieden niet. Ik heb genoeg achterlijke berichten voorbij zien komen na die wedstrijd van supporters die aan een partij grootheidswaanzin leiden. Wij doen dat niet zij wel, eigenlijk precies hetzelfde als je in de zin daarvoor aangeeft xd

Iedere topclub heeft die fans, ook jullie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 13:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Pommer schreef:
Mooi voorbeeld was die 3-0 afslachting voor de winterstop, wij reageerden daar vrij normaal op en prezen Ajax waarschijnlijk de lucht in (en terecht want ze speelden ook ffantastisch). Was her andersom geweest hadden mensen als Robkuh alleen maar van die achterlijke berichten geplaatst zoals ie gister deed. Maarja kan er alleen maar om lachen.



Hahahaha, nee dat doen Ajacieden niet. Ik heb genoeg achterlijke berichten voorbij zien komen na die wedstrijd van supporters die aan een partij grootheidswaanzin leiden. Wij doen dat niet zij wel, eigenlijk precies hetzelfde als je in de zin daarvoor aangeeft xd

Iedere topclub heeft die fans, ook jullie.

Ja die zijn er ook genoeg, maar ik had het even over dit forum en dat mensen zoals rakkietakkie hier niet zo achterlijk hoeven te doen want dat doen wij ook niet andersom. Je zet jezelf alleen maar voor lul.

Maar idd, dat soort supporters heb je overal. Al is het anti-Ajax gehalte bij PSV echt nog wel hoger dan andersom, daar ben ik van overtuigd.

Zinloze discussie trouwens xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach, psv..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 14:25 
 
Hardtraxx Elite

Laat rakkietakkie toch lekker de boel op stoken. Kun je toch niet wakker om liggen.

De haat van PSV richting Ajax is in ieder geval vele male groter dan andersom. Maar dat geldt ook voor Den Haag en Utrecht. Iets van vroeger uit toen er nog wat gebeurde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 18:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Laat rakkietakkie toch lekker de boel op stoken. Kun je toch niet wakker om liggen.

De haat van PSV richting Ajax is in ieder geval vele male groter dan andersom. Maar dat geldt ook voor Den Haag en Utrecht. Iets van vroeger uit toen er nog wat gebeurde.


Valt tegen hoor. In ieder geval hoor ik steeds vaker uit mijn omgeving (incl. me eige) dat de haat naar psv toch op eenzelfde niveau aan het komen is als feyenoord. Misschien vind ik psv nog wel kutter. Tegen utrecht en den haag heb ik overigens weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 19:08 
 
Hardtraxx Elite

Das dan goed om te horen Pim. Betekend dat we er toe doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Hard4Us schreef:
Laat rakkietakkie toch lekker de boel op stoken. Kun je toch niet wakker om liggen.

De haat van PSV richting Ajax is in ieder geval vele male groter dan andersom. Maar dat geldt ook voor Den Haag en Utrecht. Iets van vroeger uit toen er nog wat gebeurde.


Valt tegen hoor. In ieder geval hoor ik steeds vaker uit mijn omgeving (incl. me eige) dat de haat naar psv toch op eenzelfde niveau aan het komen is als feyenoord. Misschien vind ik psv nog wel kutter. Tegen utrecht en den haag heb ik overigens weinig.


Bijna hetzelfde, alleen dat ik weinig tot geen hekel aan Feyenoord, tot heel haat en hekel naar PSV, voor zover je een club echt kunt haten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 13:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toch weer 3 punten.... ook al was het niet om aan te zien volgens Verbeek

Utrecht, bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Toch weer 3 punten.... ook al was het niet om aan te zien volgens Verbeek

Ook niet volgens de neutrale toeschouwer
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 18:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
rakkietakkie schreef:
Toch weer 3 punten.... ook al was het niet om aan te zien volgens Verbeek

Ook niet volgens de neutrale toeschouwer


Dit, lafjes voetbal van PSV. Verbeek heeft gewoon gelijk, maar mag zijn spelers wel meer afwerking leren, hadden er best gelijk spel uit kunnen slepen. Beste speler bij PSV was Zoet by far.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 18:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een treurige partij voetbal in Galgenwaard vanmiddag, mijn hemel wat was het slecht. Terecht gelijkspel. Wel balen dat het gat nu 7 punten is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 19:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Wat een treurige partij voetbal vanmiddag in Galgenwaard vanmiddag, mijn hemel wat was het slecht. Terecht gelijkspel. Wel balen dat het gat nu 7 punten is..


Enorm droevig inderdaad. Ben halverwege de de helft in slaap gevallen ook.

Feyenoord kwam ook wel even een paar goed weg na de 2-1
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 21:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Chroman schreef:
rakkietakkie schreef:
Toch weer 3 punten.... ook al was het niet om aan te zien volgens Verbeek

Ook niet volgens de neutrale toeschouwer


Dit, lafjes voetbal van PSV. Verbeek heeft gewoon gelijk, maar mag zijn spelers wel meer afwerking leren, hadden er best gelijk spel uit kunnen slepen. Beste speler bij PSV was Zoet by far.

Cocu mag z'n spelers ook wel meer afwerking leren, weer 3x alleen op de keeper falen... Hendrix zelfs zonder keeper... Hadden, net zoals vorige week, met rust 0-3 voor kunnen (moeten) staan, dan praat niemand over 'lucky PSV'. Ach, ik heb weer een heerlijk weekend gehad; eerst de punten dan mooi voetbal ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad. Je kunt wel slecht spelen, maar als aan het eind van het seizoen de schaal naar Eindhoven gaat, zal dat geen ene PSV supporter ook maar iets interesseren. Eindelijk weer kunnen juichen voor Roda. Ook wel geluk gehad met een bal op de paal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1e helft van PSV was stukken beter dan de 2e. Toen was het wel even knijpen. Gelukkig nog de 2e treffer op het laatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is het hele nut van de video scheids bij bekerwedstrijden als die toch niet wordt gebruikt. 2e goal van Feyenoord instaat uit een corner die niet gegeven had mogen worden en een speler van Feyenoord had er eigenlijk met 2e gele kaart af gemoeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, of ze zijn gewoon stekeblind en geven een overduidelijke penalty (gister bij Twente - Cambuur) zelfs na review niet. Prima idee, maar de uitvoering blijft nog erg matig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 22:44 
 
Hardtraxx Elite

Belachelijk deze pot. En dan heb ik het vooral over de arbitrage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 22:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Belachelijk deze pot. En dan heb ik het vooral over de arbitrage.


Cornertje die geen corner is.... en eentje die wel is maar niet gegeven wordt. Net als die rode kaart.... video arbitrage was er toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Belachelijk deze pot. En dan heb ik het vooral over de arbitrage.


In de rust werd er al uitleg gegeven over deze fouten. Scheids durft geen gezichtsverlies te lijden in de kuip.
3e doelpunt ook buitenspel... man man man
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Hard4Us schreef:
Belachelijk deze pot. En dan heb ik het vooral over de arbitrage.


In de rust werd er al uitleg gegeven over deze fouten. Scheids durft geen gezichtsverlies te lijden in de kuip.
3e doelpunt ook buitenspel... man man man


Iets te vroeg gesproken :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja maar duurder verrekes lang voordat die videoref gebruikt werd.
Vorige  1 ... 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280 ... 326  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic