Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282 ... 326  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 18:26 
 
Hardtraxx Elite

Als een andere club het overkwam zouden er ook genoeg reacties over komen. Jammer genoeg was gisteravond PSV "de lul". Volgende keer weer iemand anders. Voor 80% hebben we het verlies aan ons zelf te danken en voor 20% door de arbitrage fouten.

Hopelijk staan ze weer met beide beentjes op de grond om zondag PEC Zwolle het leven zuur te maken. I don't care als dat weer in de laatste minuut gebeurt. Al hoop ik dat het spel dan bij vlagen beter is dan in de heenwedstrijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 18:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Als een andere club het overkwam zouden er ook genoeg reacties over komen. Jammer genoeg was gisteravond PSV "de lul". Volgende keer weer iemand anders. Voor 80% hebben we het verlies aan ons zelf te danken en voor 20% door de arbitrage fouten.

Hopelijk staan ze weer met beide beentjes op de grond om zondag PEC Zwolle het leven zuur te maken. I don't care als dat weer in de laatste minuut gebeurt. Al hoop ik dat het spel dan bij vlagen beter is dan in de heenwedstrijd.


Jup, en die zijn precies het zelfde.

Dat ligt niet aan de club maar aan de persoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Buthurt PSV fans als het een keer dit seizoen niet meezit


Ja maar dat is altijd zo, geen nieuws meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 19:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Als een andere club het overkwam zouden er ook genoeg reacties over komen. Jammer genoeg was gisteravond PSV "de lul". Volgende keer weer iemand anders. Voor 80% hebben we het verlies aan ons zelf te danken en voor 20% door de arbitrage fouten.

Hopelijk staan ze weer met beide beentjes op de grond om zondag PEC Zwolle het leven zuur te maken. I don't care als dat weer in de laatste minuut gebeurt. Al hoop ik dat het spel dan bij vlagen beter is dan in de heenwedstrijd.


Is die wedstrijd verzet dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 19:21 
 
Hardtraxx Elite

Aankomend weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 23:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Aankomend weekend.

Nee is goed.. ga jij maar zondag , ga ik zaterdag wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals vandaag bij Willem II - Roda JC is imo ook een voorbeeld van hoe de videoscheids niet moet worden toegepast. Roda scoort, maar het doelpunt wordt afgekeurd omdat er een minuut geleden hands is gemaakt :/

OT: wat een kelderklasse niveau zeg, keepers die er volledig naast zitten, spitsen die voor open goal missen, verdedigers aan het schoffelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 01:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Zoals vandaag bij Willem II - Roda JC is imo ook een voorbeeld van hoe de videoscheids niet moet worden toegepast. Roda scoort, maar het doelpunt wordt afgekeurd omdat er een minuut geleden hands is gemaakt :/


Daar zit de crux ook...zoals de regels ook eigenlijk zeggen, "er ontstaat een nieuwe situatie" dus zou die overtreding niet meer relevant voor de aanval moeten zijn. Zo staat het in de reglementen, maar wordt door scheidsrechterlijk falen niet toegepast. Waarbij wel weer gezegd moet worden dat de scheids uberhaupt in eerste instantie al had moeten fluiten (en dat was eerlijk gezegd erg duidelijk).

En verder was het inderdaad een dramatische wedstrijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 01:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja joh, je zit naar Willem II - Roda te kijken. Dan moet je geen goed voetbal verwachten.

Wel discutabel met hoe ook hier de videoscheids wordt toegepast, maar uiteindelijk verdiende Willem II het wel meer om deze wedstrijd te winnen dan Roda, maar het kon beide kanten op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 08:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha Feyenoord weer thuis. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Haha Feyenoord weer thuis. :corn:


Je zou bijna denken dat ze dit met opzet doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 13:46 
 
Hardtraxx Elite

Ik vind de videoscheids een goede oplossing. Maar hoe het afgelopen week ge(mis)bruikt is, werkelijk gewoon schandalig. Vooral bij de handsbal, als ze het zo gaan doen, gaan ze dadelijk 5 minuten terug omdat daar een overtreding gemaakt is, belachelijk.

Dit systeem moet duidelijke, strikte richtlijnen krijgen en nog veel verder uitgewerkt worden, voordat dit toegepast wordt op competititewedstrijden of nog belangrijkere wedstrijden. Over de doellijntechnologie, dat moet gewoon óf overal zijn, óf nergens.

Zo is Feyenoord namelijk vorig seizoen kampioen geworden door de fout van Zoet.

Grapjeeeuh
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 19:50 
 
Hardtraxx Elite

Goed weekend voor ons PSV. Na die rode kaart best tevreden met het vertoonde spel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 17:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Ik vind de videoscheids een goede oplossing. Maar hoe het afgelopen week ge(mis)bruikt is, werkelijk gewoon schandalig. Vooral bij de handsbal, als ze het zo gaan doen, gaan ze dadelijk 5 minuten terug omdat daar een overtreding gemaakt is, belachelijk.

Om hier nog even op in te haken: na de handsbal kwam Willem II nog in balbezit. Wat nou als zij hieruit gescoord hadden? Was het doelpunt dan ook afgekeurd in verband met een handsbal van Roda?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, want dan is het gewoon voordeel voor Willem II. Het is nu zo dat de KNVB zegt dat er geen sprake was van een nieuwe spelsituatie, in mijn ogen gewoon bullshit en het beschermen van de betreffende arbiters maar goed, waardoor die handsbal voordeel opleverde voor Roda waardoor zij kunnen scoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 18:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Nee, want dan is het gewoon voordeel voor Willem II. Het is nu zo dat de KNVB zegt dat er geen sprake was van een nieuwe spelsituatie, in mijn ogen gewoon bullshit en het beschermen van de betreffende arbiters maar goed, waardoor die handsbal voordeel opleverde voor Roda waardoor zij kunnen scoren.

Dat was ik even vergeten... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AZ heeft al drie of vier keer lopen solliciteren naar rood en bij Twente is het lekker bij de eerste de beste poging raak. Gooi die Mulder lekker van het dak ofzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heracles heeft weer puntjes weggebracht. En de manier waarop is werkelijk schandalig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feyenoord tien punten achter op de nummer 3. Wat een typisch seizoen weer.. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 00:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lozano heeft gin snor... tres puntos por favor..

Maar wat een schijtpot...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 09:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij Twente schoot ik op gegeven moment in de lach, in fucking 4 minuten 3 goals tegenkrijgen. Denk je dat het niet gekker kan, doet Heracles ook een zelfde soort trucje :lol:

PSV wel weer mooi 3 punten, weer lekker op het randje met 1-0
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 17:37 
 
Hardtraxx Elite

Dacht echt na de eerste helft bij PSV dat dit misschien wel een walk-over had kunnen worden. Jammer genoeg werd het toch weer 3 hartverzakkingen rijker.
Overigens vond ik het wel een penalty bij de situatie van Zoet, die laatste vrije trap die ze hadden moeten krijgen volgens de commentator vond ik dan weer meevallen, hij zocht het op en ging makkelijk liggen. Verder vond ik dat Excelsior ook allang met 10 man had mogen staan door die charges van die ene knul Mattheij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 18:47 
 
Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Dacht echt na de eerste helft bij PSV dat dit misschien wel een walk-over had kunnen worden. Jammer genoeg werd het toch weer 3 hartverzakkingen rijker.
Overigens vond ik het wel een penalty bij de situatie van Zoet, die laatste vrije trap die ze hadden moeten krijgen volgens de commentator vond ik dan weer meevallen, hij zocht het op en ging makkelijk liggen. Verder vond ik dat Excelsior ook allang met 10 man had mogen staan door die charges van die ene knul Mattheij?


Dat was een gevalletje Mark Looms: 'ik bleef achter zijn sok haken'

(voor de mensen die het niet kennen vanaf 04:00, hele filmpje is overigens wel een aanrader)

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah dit filmpje heb ik laatst nog gezocht, leek onvindbaar :lol:
Mooie nostalgie.
Vorige  1 ... 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282 ... 326  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic