Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283 ... 326  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2018 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En wederom genaaid door een onterechte penalty. Niet dat een punt terecht was geweest, maar de KNVB mag toch wel iets subtieler te werk gaan hoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2018 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En wat dacht je dan van die afgekeurde goal van Excelsior, waar de bal minimaal nog gewoon een meter binnen de lijnen was :lol: :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 09:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja geluk mee of tegen bij clubs er buiten.

Het niveau van de scheidsrechters dit seizoen is echt belabberd slecht gezien over de wedstrijden heen. Veel te veel fouten. En dan ook mogelijk verschil-makende fouten en zeker niet alleen voor de topploegen.

Maar ja de KNVB met z'n lelijke ego wil er niks van horen anders krijg je een schorsing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was de meest belabberde Eredivisie speelronde in jaren. :lol: Wat een dramatisch niveau.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Dit was de meest belabberde Eredivisie speelronde in jaren. :lol: Wat een dramatisch niveau.

Was niet veel soeps nee :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Het niveau van de scheidsrechters dit seizoen is echt belabberd slecht gezien over de wedstrijden heen. Veel te veel fouten. En dan ook mogelijk verschil-makende fouten en zeker niet alleen voor de topploegen.
.

Aldus ieder land in iedere sport.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 13:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Broken Balance schreef:
Het niveau van de scheidsrechters dit seizoen is echt belabberd slecht gezien over de wedstrijden heen. Veel te veel fouten. En dan ook mogelijk verschil-makende fouten en zeker niet alleen voor de topploegen.
.

Aldus ieder land in iedere sport.


Aldus, vergeleken met voorgaande jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zegt ook iedereen in andere landen. Kijk regelmatig op reddit soccer en reddit nba, daar lees je ook niks anders als het gaat over scheidsrechters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 15:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Dat zegt ook iedereen in andere landen. Kijk regelmatig op reddit soccer en reddit nba, daar lees je ook niks anders als het gaat over scheidsrechters.


Het kan de media coverage zijn, maar ik zie dit jaar overal in het nieuws en bij de wedstrijden die ik kijk gewoon meer fouten van scheidsrechters, bijna elk weekend/speelronde zijn er wel flinke blunders waar dit eerder best wel meeviel naar mijn idee.

Als ik de Eredivisie bijvoorbeeld naast de Bundesliga zet dan heeft de Bundes (met videoscheidsrechter) wel echt aanzienlijk minder problemen met scheidsrechters.

En ik snap dat dit vaak wordt geroepen, maar dit is vaak vooral om iets in het voordeel van club x of club y te praten. Ik heb het nu niet over een benadeelde club specifiek maar gewoon eredivisie breed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Belabberd niveau inderdaad, weer met spanning zitten kijken naar PSV, altijd die marge van 1 goal :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 11:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De Ligt had overigens wel goede opmerking. Iedereen heeft het over het feit dat PSV met slecht spel toch weet te winnen, maar toch is het Ajax dat 7 punten achter staat. Dat is toch echt hun eigen schuld. De Ligt was beetje klaar met het gezeik over PSV.

Maar ik moet er wel bij zeggen: als je met dit spel kampioen wordt, wordt je in het Europees voetbalseizoen erop helemaal weggespeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 11:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
De Ligt had overigens wel goede opmerking. Iedereen heeft het over het feit dat PSV met slecht spel toch weet te winnen, maar toch is het Ajax dat 7 punten achter staat. Dat is toch echt hun eigen schuld. De Ligt was beetje klaar met het gezeik over PSV.

Maar ik moet er wel bij zeggen: als je met dit spel kampioen wordt, wordt je in het Europees voetbalseizoen erop helemaal weggespeeld.


Dat wordt elk Nederlands team wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Triest maar waar, dit seizoen kan je het wel helemaal vergeten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De eredivisie is echt van bedroevend niveau. Leuke, goede wedstrijden op 1 hand te tellen dit seizoen. AZ bij vlagen nog leuk voetbal, rest is huilen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2018 22:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die Higler heeft ze ook niet alle 24 in het kratje :lol:
Wanne vent is dat zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2018 22:47 
 
Hardtraxx Elite

De altijd zo rustige ik laat me nu een keer lekker gaan. Vuile ** Higler besteeld ons gewoon van 3 punten. Facking knjb moet de competitie mweer spannend maken, flikker toch op. Als deze kaart niet geseponeerd wordt snap ik er niks meer van. BULLSHIT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2018 23:31 
 
Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
De altijd zo rustige ik laat me nu een keer lekker gaan. Vuile ** Higler besteeld ons gewoon van 3 punten. Facking knjb moet de competitie mweer spannend maken, flikker toch op. Als deze kaart niet geseponeerd wordt snap ik er niks meer van. BULLSHIT.


Zie jij het al gebeuren? Die geven nog eerder 3 wedstrijden schorsing dan dat ze die kaart intrekken.
Higler is, niet op basis van deze pot, echt de grootste grap die er rondloopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2018 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
De altijd zo rustige ik laat me nu een keer lekker gaan. Vuile ** Higler besteeld ons gewoon van 3 punten. Facking knjb moet de competitie mweer spannend maken, flikker toch op. Als deze kaart niet geseponeerd wordt snap ik er niks meer van. BULLSHIT.

Als Ajacied kan ik je alleen maar gelijk geven. Behalve dat dikgedrukte stuk dan, maar dat zal de emotie zijn :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2018 00:29 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Hard4Us schreef:
De altijd zo rustige ik laat me nu een keer lekker gaan. Vuile ** Higler besteeld ons gewoon van 3 punten. Facking knjb moet de competitie mweer spannend maken, flikker toch op. Als deze kaart niet geseponeerd wordt snap ik er niks meer van. BULLSHIT.

Als Ajacied kan ik je alleen maar gelijk geven. Behalve dat dikgedrukte stuk dan, maar dat zal de emotie zijn :aww:


Hij waarschuwde nog :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2018 00:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze hadden ook al lang die videoscheids in de competitie in moeten voeren. Heb je tenminste geen discussie meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2018 00:46 
 
Hardtraxx Veteran

Jordy schreef:
Ze hadden ook al lang die videoscheids in de competitie in moeten voeren. Heb je tenminste geen discussie meer.


Willem II - Roda (en eigenlijk ook Feyenoord - PSV) heeft wel bewezen dat die pipo's zelfs dan nog niks voor elkaar kunnen krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2018 01:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hij heeft behoorlijk de wedstrijd aan gort gefloten. Nijhuis heeft ook zo'n handje van door laten spelen... maar hier waren meer kaarten toch wel nodig.

O.a. die "aanslag" op Arias, zeker geel. En die Dumfries komt er ook nog goed mee weg met alleen geel. En ja Schaars krijgt geel, maar die deed geeneens wat.

Volgende keer zulke seniele mensen alleen de 3e klasse laten fluiten. Of een hond en rood witte stok geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2018 01:54 
 
Hardtraxx Elite

Haha bedankt Basshunterz. Heb opzich best een haat jegens Ajax, die ga ik op dit forum niet formuleren. Maar, ik steek morgen een kaarsje aan voor PEC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2018 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Haha bedankt Basshunterz. Heb opzich best een haat jegens Ajax, die ga ik op dit forum niet formuleren. Maar, ik steek morgen een kaarsje aan voor PEC.

Hou mijn hart vast :x. Zie het al weer helemaal gebeuren dat Ajax de punten nu weer laat liggen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2018 12:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Sinds tijden niet meer zo zenuwachtig geweest voor een wedstrijd van FC Twente. Vanmiddag moeten ze ècht de punten pakken :mad:


Zelfde hier, vanmorgen wakker geworden van de zenuwen :x
Vorige  1 ... 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283 ... 326  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic