Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285 ... 326  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 15:39 
 
Hardtraxx Veteran

Verrassend dat een PSV'er pleit voor een straf over een speler van een andere club.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 15:43 
 
Hardtraxx Elite

Dat Huntelaar niet meer gestraft word, prima. Lozano dan ook maar vrijspreken? Anders wordt er duidelijk met 2 maten gemeten. En dat wordt het sowieso toch al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 16:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Dat Huntelaar niet meer gestraft word, prima. Lozano dan ook maar vrijspreken? Anders wordt er duidelijk met 2 maten gemeten. En dat wordt het sowieso toch al.

GAST

Snap je nou echt niet dat dit gewoon de regels van de KNVB (oh ik bedoel KNJB!!!!!) zijn en verder 0 te maken heeft met de betreffende club of speler... Echt het stereotype PSV supporter druipt er weer vanaf hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 16:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Iets met een opmerking een week geleden over hoe slecht de scheidsrechters sowieso al zijn dit seizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 16:34 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Hard4Us schreef:
Dat Huntelaar niet meer gestraft word, prima. Lozano dan ook maar vrijspreken? Anders wordt er duidelijk met 2 maten gemeten. En dat wordt het sowieso toch al.

GAST

Snap je nou echt niet dat dit gewoon de regels van de KNVB (oh ik bedoel KNJB!!!!!) zijn en verder 0 te maken heeft met de betreffende club of speler... Echt het stereotype PSV supporter druipt er weer vanaf hier.


Al gaat het hier om Pelupessy van Heracles en Kramer van Sparta, het zou aardige willekeur zijn als de een met zo'n actie vrijuit gaat en de ander 3 wedstrijden op de tribune mag plaatsnemen. De regel 'hij heeft geoordeeld dus er mag niks meer gebeuren' vind ik sowieso aardige onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Pelupessy van Heracles

:cry:
Was hij nog maar van ons...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 16:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Even in de archieven van het web gedoken.

http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=202153

http://www.soccernews.nl/news/221381/tu ... -handhaven


Destijds beoordeeld met geel... daarna alsnog een strafzaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Keeeerl wat maak je je eigen druk joh. Ligt de aangifte alweer klaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WZAWZDB
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 16:53 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Basshunterzz schreef:
Pelupessy van Heracles

:cry:
Was hij nog maar van ons...


Haha foutje :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 16:54 
 
Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Hard4Us schreef:
Dat Huntelaar niet meer gestraft word, prima. Lozano dan ook maar vrijspreken? Anders wordt er duidelijk met 2 maten gemeten. En dat wordt het sowieso toch al.

GAST

Snap je nou echt niet dat dit gewoon de regels van de KNVB (oh ik bedoel KNJB!!!!!) zijn en verder 0 te maken heeft met de betreffende club of speler... Echt het stereotype PSV supporter druipt er weer vanaf hier.


Pfff... :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 punten ingelopen dit weekend :clap:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 17:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:

Pfff... :surrender:


Joden, je kan er nooit eens fatsoenlijk mee discussieren he... had Higler ze allemaal maar meegenomen... :lol:


Ben overigens niet gefrustreerd hoor. Maar als het andersom was geweest, was dit scenario precies zo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Hard4Us schreef:

Pfff... :surrender:


Joden, je kan er nooit eens fatsoenlijk mee discussieren he... had Higler ze allemaal maar meegenomen... :lol:


Ben overigens niet gefrustreerd hoor. Maar als het andersom was geweest, was dit scenario precies zo :lol:

Dat zeg je dus elke keer (zij zouden dat ook doen!!!), maar dat merk ik hier dus nooit. Verder zorgt je eerste opmerking er niet echt voor dat iemand je ooit serieus zal gaan nemen. Wil je een discussie, kom je met die onzin aanzetten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 17:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja ach... vroeger gingen ze er nog met gestrekte arm in, tegenwoordig ook nog blijkt wel.

Ipv zo'n respect bandje bij bepaalde scheidsrechters zou een rode met witte cirkel en zwart kruis veel beter staan.

Maar goed, we worden toch wel kampioen, zonder hulp van andere organisaties of trieste "kijk ons nou, jullie zijn calimero fans"
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Ipv zo'n respect bandje bij bepaalde scheidsrechters zou een rode met witte cirkel en zwart kruis veel beter staan.

HAHAHAHAHAHAHA
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe ist met Rakkietakkie? Janktie wel eens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha wat een niveautje hier. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 17:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
rakkietakkie schreef:
Hard4Us schreef:

Pfff... :surrender:


Joden, je kan er nooit eens fatsoenlijk mee discussieren he... had Higler ze allemaal maar meegenomen... :lol:


Ben overigens niet gefrustreerd hoor. Maar als het andersom was geweest, was dit scenario precies zo :lol:

Dat zeg je dus elke keer (zij zouden dat ook doen!!!), maar dat merk ik hier dus nooit. Verder zorgt je eerste opmerking er niet echt voor dat iemand je ooit serieus zal gaan nemen. Wil je een discussie, kom je met die onzin aanzetten...


Zoals je zelf leest heeft hij ook een lamp als brein. En zoals Pommer zei, wat helaas weg is, zit hij waarschijnlijk ook in het "speciale lichtjes" vak.

Het typische "Ik loop over iedereen te huilen maar ga huilen als anderen iets over mij zeggen"

Maar het is wel grappig hoe wanhopig sommige PSV supporters zijn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja die joden hedde weer hulp uit Zeist nodig
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Haha wat een niveautje hier. :lol:

Ik sluit me hier bij aan. Niet veel beter dan de gemiddelde facebook opmerkingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Parvuz schreef:
Haha wat een niveautje hier. :lol:

Ik sluit me hier bij aan. Niet veel beter dan de gemiddelde facebook opmerkingen.

Dat is dan ook dezelfde persoon:
rakkietakkie schreef:
Als je een discussie hebt op Facebook met 1 persoon en er plots 20625151 andere personen zich er in mengen die je totaal niet kent...



OT: Lozano 3 wedstrijden schorsing (PSV in hoger beroep).
Hunterlaar niks...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 17:59 
 
Hardtraxx Veteran

Drie wedstrijden, zoals verwacht. Ik sta er niet eens meer van te kijken en zie het ook niet meer minder worden. Het is gewoon frustrerend hoe ze in deze competitie met complete willekeur dingen beoordelen bij alle clubs, dat gaat er bij mij niet in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 18:01 
 
Hardtraxx Elite

Basshunterzz schreef:
Drie wedstrijden, zoals verwacht. Ik sta er niet eens meer van te kijken en zie het ook niet meer minder worden. Het is gewoon frustrerend hoe ze in deze competitie met complete willekeur dingen beoordelen, dat gaat er bij mij niet in.


Precies dit. Belachelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 18:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Joden, je kan er nooit eens fatsoenlijk mee discussieren he... had Higler ze allemaal maar meegenomen... :lol:


rakkietakkie schreef:
Ben overigens niet gefrustreerd


rakkietakkie schreef:
Ipv zo'n respect bandje bij bepaalde scheidsrechters zou een rode met witte cirkel en zwart kruis veel beter staan.



Zie hier.. een typische psv'er :lol:
Vorige  1 ... 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285 ... 326  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic