Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295 ... 326  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2018 20:50 
 
Hardtraxx Elite

stefan_helmond schreef:
Dat zou echt enorm triest zijn, maar goed iedereen beleeft voetbal op een andere manier.


Verwacht maar een veel leger stadion dan, begrijpelijk. Maar zodra het weer goed gaat staan de "successupporters" weer vooraan.

Edit: hiermee wil ik niet zeggen dat broken balance een successupporter is. Inb4 rellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Broken Balance schreef:
Werken helaas. Eerst volgende wordt Twente - Zwolle denk ik.


Vol uitvakje. ^^


1200 man ?


Wie weet. Vergeet de halve bekerfinale nooit meer in Enschede. CHAAAOSSSSSS.. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duitse trainer naar Heracles. Frank Wormuth. Nooit van gehoord. Maar wel zeer benieuwd. Duitse mentaliteit naar de Eredivisie brengen, kan wel eens gaan werken. En mooi dat ze niet voor de trainers uit de draaimolen kiezen. Dat laten we over aan andere clubjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop dat Hyballa naar Helmond komt, maar zal helaas te duur zijn gok ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 20:12 
 
Hardtraxx Elite

stefan_helmond schreef:
Hoop dat Hyballa naar Helmond komt, maar zal helaas te duur zijn gok ik.


Die doorgedraaide gek :lol:
Zie hem wel bij Willem II aan de slag gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 21:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik support ze nog steeds, ook nu, als successupporter was ik 2 jaar terug wel gevlucht :P

Bedoelde eigenlijk dat ik de Eredivisie niet zo goed meer ga volgen tot Twente terug is en als ik toch een pot wil meepakken ga ik wel naar Grunn (want vlakbij).

Juup is me ook niet interessant genoeg om Twente op de voet te volgen. Moeten dan imo eerst maar laten zien dat ze de wil hebben om er weer uit te komen.

Maar het grootste obstakel is niet de Juup zelf maar de financiën. Alle sponsors klappen in wanneer Twente degradeert, failliet is zeker een scenario wat kan. Mocht het zo ver komen dan zal het team een schim worden van wat ze nu zijn en ook geen realistisch deelnemer voor de Ere meer zijn. Dat is nou eenmaal zo bij degradatie, al je financiën en je team klappen ineen. Maar een klein aantal competities waar je degradatie als grotere club financieel kan overleven (Bundesliga, Premier League)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2018 21:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sws dat maandag en vrijdag voetbal in de Jupiler is vrij kut. Ga af en toe naar Jong PSV kijken als ze thuis spelen. Je merkt duidelijk dat de halve A selectie op maandag meedoet voor wedstrijd ritme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 01:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maandag is kut, vrijdag is prima vind ik. Ben niks anders gewend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat was afgelopen week wel even een domper zeg voor PSV. Nog even over de (2e dacht ik) pingel vooor W2. Hoe moet je je bakkes anders verdedigen van een paar meter afstand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 11:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja, niet :lol:

Het is een automatische reflex. Iedereen beschermt zijn gezicht en kruis automatisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 12:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik support ze nog steeds, ook nu, als successupporter was ik 2 jaar terug wel gevlucht :P

Bedoelde eigenlijk dat ik de Eredivisie niet zo goed meer ga volgen tot Twente terug is en als ik toch een pot wil meepakken ga ik wel naar Grunn (want vlakbij).

Juup is me ook niet interessant genoeg om Twente op de voet te volgen. Moeten dan imo eerst maar laten zien dat ze de wil hebben om er weer uit te komen.

Maar het grootste obstakel is niet de Juup zelf maar de financiën. Alle sponsors klappen in wanneer Twente degradeert, failliet is zeker een scenario wat kan. Mocht het zo ver komen dan zal het team een schim worden van wat ze nu zijn en ook geen realistisch deelnemer voor de Ere meer zijn. Dat is nou eenmaal zo bij degradatie, al je financiën en je team klappen ineen. Maar een klein aantal competities waar je degradatie als grotere club financieel kan overleven (Bundesliga, Premier League)


Really, groningen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Maar het grootste obstakel is niet de Juup zelf maar de financiën. Alle sponsors klappen in wanneer Twente degradeert, failliet is zeker een scenario wat kan. Mocht het zo ver komen dan zal het team een schim worden van wat ze nu zijn en ook geen realistisch deelnemer voor de Ere meer zijn. Dat is nou eenmaal zo bij degradatie, al je financiën en je team klappen ineen. Maar een klein aantal competities waar je degradatie als grotere club financieel kan overleven (Bundesliga, Premier League)


Mocht dit gebeuren, dan ben ik heel benieuwd hoe het eruit gaat zien inderdaad. Heeft Twente wel zowat het grootste stadion van de juup
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 12:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Machiel schreef:
Broken Balance schreef:
Ik support ze nog steeds, ook nu, als successupporter was ik 2 jaar terug wel gevlucht :P

Bedoelde eigenlijk dat ik de Eredivisie niet zo goed meer ga volgen tot Twente terug is en als ik toch een pot wil meepakken ga ik wel naar Grunn (want vlakbij).

Juup is me ook niet interessant genoeg om Twente op de voet te volgen. Moeten dan imo eerst maar laten zien dat ze de wil hebben om er weer uit te komen.

Maar het grootste obstakel is niet de Juup zelf maar de financiën. Alle sponsors klappen in wanneer Twente degradeert, failliet is zeker een scenario wat kan. Mocht het zo ver komen dan zal het team een schim worden van wat ze nu zijn en ook geen realistisch deelnemer voor de Ere meer zijn. Dat is nou eenmaal zo bij degradatie, al je financiën en je team klappen ineen. Maar een klein aantal competities waar je degradatie als grotere club financieel kan overleven (Bundesliga, Premier League)


Really, groningen?


Ja 5 minuten fietsen, wat moet ik anders :P Gaat mij niet om die club, maar om even een pot voetbal te zien.

Enige grote voetbal wedstrijden waar ik geld voor zou neerleggen die ik dan zou willen meepakken is een keer naar Bayern toe of als Bayern speelt tegen Monchengladbach/Hamburg/Bremen/Dortmund/Schalke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2018 23:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eigenlijk niet gaan want verplichtingen morgen, toch maar wel gegaan.
60 minuten schijtwedstrijd, toch 3-0 winnen waarvan de penalty in mijn ogen niet terrecht was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2018 00:13 
 
Hardtraxx Elite

rakkietakkie schreef:
Eigenlijk niet gaan want verplichtingen morgen, toch maar wel gegaan.
60 minuten schijtwedstrijd, toch 3-0 winnen waarvan de penalty in mijn ogen niet terrecht was.


Vond hem makkelijk gegeven maar het kon opzich wel, Gozobuyuk was ons sowieso wel goed gezind vandaag vond ik.

Blij met de puntjes, volgende week NAC pakken en dan komen er 2 zware potjes, als we die winnen zijn we in mijn ogen gewoon de terechte kampioen. Al ben je dat sowieso als je 1e wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2018 00:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja.. er wordt geduwd.. dus hij kan gegeven worden. Maar vond Guzu niet geweldig fluiten. Seuntjes krijgt 2e geel vanwege duwen, en bij die penalty geen geel. Om nog maar te zwijgen over Lozano's aanslagen... (die heeft aardig was gras geknuffeld)

Vond Lozano en Brenet vandaag behoorlijk tegenvallen. Maar goed, 2 weekjes rust want interlands. Het zal wel goed komen tegen NAC
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2018 03:31 
 
Hardtraxx Veteran

Kut twente :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2018 17:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Roda grote winnaar van het weekend...

Willem II en NAC staan met 27 punten wel veilig lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FC Twente wint oefenduel van FC Emmen. Dat biedt perspectief voor volgend seizoen BB! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 15:18 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
FC Twente wint oefenduel van FC Emmen. Dat biedt perspectief voor volgend seizoen BB! :D

HET IS EEN WONDER
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 15:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
FC Twente wint oefenduel van FC Emmen. Dat biedt perspectief voor volgend seizoen BB! :D


Y u do dis
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke laat maar, het was Jong FC Emmen tegen Twente...
En Twente met het eerste.. o.a. Van der Lely, Bijen, Thesker, Cuevas, Mahar, Tighadouini, Slagveer...
Nou nou. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 09:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Oke laat maar, het was Jong FC Emmen tegen Twente...
En Twente met het eerste.. o.a. Van der Lely, Bijen, Thesker, Cuevas, Mahar, Tighadouini, Slagveer...
Nou nou. :P


Waar zie je dat het Jong Emmen is dan? Ik zie gewoon FC Emmen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Parvuz schreef:
Oke laat maar, het was Jong FC Emmen tegen Twente...
En Twente met het eerste.. o.a. Van der Lely, Bijen, Thesker, Cuevas, Mahar, Tighadouini, Slagveer...
Nou nou. :P


Waar zie je dat het Jong Emmen is dan? Ik zie gewoon FC Emmen..


https://www.tubantia.nl/fc-twente/fc-tw ... a89425471/
Vorige  1 ... 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295 ... 326  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic