Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297 ... 326  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 12:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Pommer schreef:
Hard4Us schreef:
En onze grote vriend met zn ajax pyjama die fluit.

Begint het nu al :''''''''')


Haha is algemeen bekend toch dat ie voor Ajax is. Maar goed, hopelijk blijft hij onzichtbaar

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Waffel weer dicht aub

Man man man zelden zo'n lucky kampioenschap meegemaakt als PSV dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 13:53 
 
Hardtraxx Elite

:) :) :) :) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gadverdamme die wedstrijd van PSV gister, man man.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 15:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Gadverdamme die wedstrijd van PSV gister, man man.. :/


Inderdaad...

Utrecht - ADO was ook genieten net. 90e minuut scoort ado de 2-3.... 91e minuut doelpunt Utrecht afgekeurd.. 94e minuut vrije trap utrecht erin.. 3-3 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Degredatie komt nu toch wel heel dichtbij voor Twente.. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 16:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb het idee inmiddels geaccepteerd dat ze een niveautje lager gaan spelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 17:47 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ook.. Eens even goed kijken of er straks met degradatie mooie plaatsen vrij komen elders in het stadion. Dan hou ik er toch nog iets positiefs aan over :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 21:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat ligt iedereen toch te klagen over lucky PSV...

Die 2-1 was slecht verdedigd. Die 2-2 was een enome fout van Bizot en die 2-3 was een meer dan terechte penalty. Moet ie maar niet duwen in de rug.

Simpel toch? Dat Lozano Vlaar naait praat ik niet goed. Dat was veeeeels te makkelijk gegeven die 2e gele kaart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 22:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jongen echt, als dit bij Ajax was gebeurd had je moord en brand geschreeuwd (en KNJB!!! niet te vergeten), dus haal die plaat voor je kop nou een keer weg. En ik heb het niet alleen over deze wedstrijd, het heeft PSV gewoon vaak meegezeten dit jaar. Maar goed Ajax heeft het aan zich zelf te wijten, helemaal als je ziet hoe ze PSV helemaal weg hebben gespeeld in de Arena mag je concluderen dat zij gewoon het beste team zijn, maar als je het zo vaak laat liggen verdien je het ook niet om kampioen te worden. Ik moet het PSV nageven dat ze er wel altijd het maximale resultaat uithalen, dat is ook een kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tegen NAC op de laatste speeldag is er eerder voor ons een wonder gebeurd...here's hoping...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 23:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Tegen NAC op de laatste speeldag is er eerder voor ons een wonder gebeurd...here's hoping...

Waag het niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2018 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Steffnov schreef:
Tegen NAC op de laatste speeldag is er eerder voor ons een wonder gebeurd...here's hoping...

Waag het niet

Jullie zijn veilig genoeg, flikker op en gun ons dat :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 06:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
En ik heb het niet alleen over deze wedstrijd, het heeft PSV gewoon vaak meegezeten dit jaar.


Ik benoem dan wel deze wedstrijd specifiek. O.a. ook door de vele afgekeurde goals
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 08:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als we het dan toch over lucky PSV hebben en Twente die degradeert.. PSV - Twente destijds..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 12:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Jongen echt, als dit bij Ajax was gebeurd had je moord en brand geschreeuwd (en KNJB!!! niet te vergeten), dus haal die plaat voor je kop nou een keer weg. En ik heb het niet alleen over deze wedstrijd, het heeft PSV gewoon vaak meegezeten dit jaar. Maar goed Ajax heeft het aan zich zelf te wijten, helemaal als je ziet hoe ze PSV helemaal weg hebben gespeeld in de Arena mag je concluderen dat zij gewoon het beste team zijn, maar als je het zo vaak laat liggen verdien je het ook niet om kampioen te worden. Ik moet het PSV nageven dat ze er wel altijd het maximale resultaat uithalen, dat is ook een kwaliteit.


precies dit. Ajax verdiende het niet.

Maar rakkie, ik heb me toch een partij zin om je lens te meppen. Je bent echt net zo'n sylvana simons type. Valt geen discussie mee te voeren door die plaat voor bek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Maar rakkie, ik heb me toch een partij zin om je lens te meppen. Je bent echt net zo'n sylvana simons type. Valt geen discussie mee te voeren door die plaat voor bek.


~ik heb me toch een partij zin
om je lens te meppen
Je bent echt net zo'n sylvana simons type
Valt geen discussie mee te voeren
door die plaat voor bek~
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 14:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Teupie wil je fegte?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 17:30 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Jongen echt, als dit bij Ajax was gebeurd had je moord en brand geschreeuwd (en KNJB!!! niet te vergeten), dus haal die plaat voor je kop nou een keer weg. En ik heb het niet alleen over deze wedstrijd, het heeft PSV gewoon vaak meegezeten dit jaar. Maar goed Ajax heeft het aan zich zelf te wijten, helemaal als je ziet hoe ze PSV helemaal weg hebben gespeeld in de Arena mag je concluderen dat zij gewoon het beste team zijn, maar als je het zo vaak laat liggen verdien je het ook niet om kampioen te worden. Ik moet het PSV nageven dat ze er wel altijd het maximale resultaat uithalen, dat is ook een kwaliteit.


Ja dat kun je ook zeker concluderen op basis van één wedstrijd.

Daarna spreek je jezelf ook aardig tegen. Want als je het beste team bent, dan had je wel op die 1ste plek gestaan. Ajax beschikt misschien over betere individuele kwaliteit, maar je kunt het verre van het beste TEAM noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 18:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 17:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mocht NEC nu wel winnen tegen Jong Ajax, nemen ze nu wel de koppositie over van Fortuna :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2018 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit hele seizoen is één grote "dit is niet nodig"...ik geef het officieel op
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2018 20:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb de wedstrijd zitten kijken... Maar het zit ze echt niet mee. Kansen niet afmaken, maar wel "lekker" voetballen.... Sund, maar misschien wel beter. Als Roda morgen wint zijn die in principe al veilig met 9 punten voorsprong.

Morgen de "kampioenswedstrijd" althans zo noemen ze die al weken zo. Ben benieuwd. Denk zelf dat we a.s. wo a do kampioen worden maar zou erg mooi zijn morgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2018 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Heb de wedstrijd zitten kijken... Maar het zit ze echt niet mee. Kansen niet afmaken, maar wel "lekker" voetballen....


Samenvatting van het hele seizoen zo'n beetje
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2018 21:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat kun je wel stellen. Werkt ook niet echt mee dat er 2 trainers (toch?) In 1 seizoen worden weg gestuurd. Ergens kan ik mij ook wel vinden in de kritiek die Derksen uit op v.d Lely en paar andere.

Die zijn wel... vrij slecht he..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2018 18:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kampioenen! Ik ga me even 2 dagen van de wereld af bieren.. houdoe en bedankt.


Ohja... 2 rode kaarten, fakkels gooien... frustratie voetbal!
Vorige  1 ... 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297 ... 326  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic