Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311 ... 326  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2019 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatste speelronde nu dus op een woensdagavond :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2019 22:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Laatste speelronde nu dus op een woensdagavond :/

Dus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2019 08:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De charme van zo'n laatste speeldag op zondagmiddag ontbreekt wel op een woensdagavond in mijn opinie.

Helemaal nu er het één en het ander op het spel staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2019 09:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Justinhafc schreef:
Laatste speelronde nu dus op een woensdagavond :/

Dus?


Faalhaas schreef:
De charme van zo'n laatste speeldag op zondagmiddag ontbreekt wel op een woensdagavond in mijn opinie.

Helemaal nu er het één en het ander op het spel staat.


Dit dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2019 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mee eens. Ben trouwens wel blij dat onze laatste thuiswedstrijd op 12 mei blijft staan. 19 mei was kut geweest voor mij. Ajax had trouwens wel een behoorlijk onmogelijk speelschema gehad als ze die ronde op die zondag hadden laten staan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2019 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond gaan we weer. Mooie voetbal tijden nu. Competitie is leuk en Europees is leuk. Zeer benieuwd of we de playoffs gaan halen. Qua stand in de (gehele) competitie zou het terecht zijn als we het halen maar qua spel laat het toch vaak beetje te wensen over. Maar goed, we mogen niet klagen. Hopelijk een puntje wegsnoepen bij AZ. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2019 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Vanavond gaan we weer. Mooie voetbal tijden nu. Competitie is leuk en Europees is leuk. Zeer benieuwd of we de playoffs gaan halen. Qua stand in de (gehele) competitie zou het terecht zijn als we het halen maar qua spel laat het toch vaak beetje te wensen over. Maar goed, we mogen niet klagen. Hopelijk een puntje wegsnoepen bij AZ. ^^


AZ is niet in hele beste vorm, en we spelen ook nog thuis tegen Excelsior. Met 6 punten voor op Groningen moeten de Playoffs wel goed komen. Hopen dat we eerst Utrecht treffen in de Playoffs, die zijn het helemaal kwijt de laatste weken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2019 15:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

K A M P I O E N E N G.

Goed gevierd gisteren, lekker werkdagje vandaag zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2019 09:43 
 
Hardtraxxer

Justinhafc schreef:
Parvuz schreef:
Vanavond gaan we weer. Mooie voetbal tijden nu. Competitie is leuk en Europees is leuk. Zeer benieuwd of we de playoffs gaan halen. Qua stand in de (gehele) competitie zou het terecht zijn als we het halen maar qua spel laat het toch vaak beetje te wensen over. Maar goed, we mogen niet klagen. Hopelijk een puntje wegsnoepen bij AZ. ^^


AZ is niet in hele beste vorm, en we spelen ook nog thuis tegen Excelsior. Met 6 punten voor op Groningen moeten de Playoffs wel goed komen. Hopen dat we eerst Utrecht treffen in de Playoffs, die zijn het helemaal kwijt de laatste weken.


Moet je eerlijk zeggen dat ik liever heb dat wij gewoon nog 3x verliezen en de play-offs niet halen.
seizoen snel vergeten met dit angsthazen voetbal,en volgend seizoen hopen dat vd Brom er iets van kan maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2019 17:57 
 
Hardtraxx Elite

Wie zit er nog meer klaar voor de bekerwedstrijd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2019 12:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2019 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ook, hoelaat begint die wedstrijd eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2019 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ajax officieus kampioen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2019 17:29 
 
Hardtraxx Veteran

(Alvast) gefeliciteerd aan Ajax! Wat een seizoen zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2019 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En wat is 'ie verdiend zeg. Wat een ongelooflijk seizoen! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2019 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantastisch seizoen, wie had gedacht dat je tot 3 wedstrijden (2 ED wedstrijden, 1 CL wedstrijd) voor 3 prijzen mee zou doen voorafgaande aan dit seizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2019 19:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Ajax officieus kampioen :clap:

Nog geen schaal uitgereikt zien worden... Dus niks officieus


Heb er flink de pest in, wat speelde we zwak na de winterstop.... En dan zo verliezen bwuh... Eigen schuld en vizier op volgende seizoen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2019 19:59 
 
Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
Koen schreef:
Ajax officieus kampioen :clap:

Nog geen schaal uitgereikt zien worden... Dus niks officieus


Heb er flink de pest in, wat speelde we zwak na de winterstop.... En dan zo verliezen bwuh... Eigen schuld en vizier op volgende seizoen


Weet jij wat officieus betekent
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2019 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2019 20:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lijkt mij toch vrij duidelijk dat zolang er geen podiumpje gebouwd wordt in de Arena noch er een schaal uitgereikt is aan het elftal, dat er nog niks officieel is.

Dat het overduidelijk is dat ze het worden door factoren als 3 punten los en doelsaldo is wat anders. Want je kan net zo goed 0-6 verliezen en dat er in Eindhoven 9-0 gewonnen wordt en dan is PSV het alsnog. Overigens gebeurd dat ook niet en ga ik lekker verder zuipen, chalas....

En niet het museumplein stiekem afbreken net als in 2011 he
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2019 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
rakkietakkie schreef:
Koen schreef:
Ajax officieus kampioen :clap:

Nog geen schaal uitgereikt zien worden... Dus niks officieus


Heb er flink de pest in, wat speelde we zwak na de winterstop.... En dan zo verliezen bwuh... Eigen schuld en vizier op volgende seizoen


Weet jij wat officieus betekent


Nope dat weet ie niet.

officieus

niet-officieel, zijdelings. Bijv. dat is mij ~ meegedeeld. ...
Gevonden op https://www.juridischwoordenboek.nl/zoek/officieus
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2019 23:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Lijkt mij toch vrij duidelijk dat zolang er geen podiumpje gebouwd wordt in de Arena noch er een schaal uitgereikt is aan het elftal, dat er nog niks officieel is.

Dat het overduidelijk is dat ze het worden door factoren als 3 punten los en doelsaldo is wat anders. Want je kan net zo goed 0-6 verliezen en dat er in Eindhoven 9-0 gewonnen wordt en dan is PSV het alsnog. Overigens gebeurd dat ook niet en ga ik lekker verder zuipen, chalas....

En niet het museumplein stiekem afbreken net als in 2011 he


Hahahaha

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2019 00:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ondanks dat ik het al maanden zag aankomen en het gewoon terecht is gezien het spel van beide ploegen na de winterstop doet het pijn om te zien hoe we het weg hebben gegeven vandaag :cry: .. Wat een zaad pot. Knap aantal punten maar je hebt er niks aan. Kan er niks anders van zeggen dan dat Ajax het heeft verdiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2019 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iedereen denkt dat Ajax er al is, maar wie gisteren Heracles heeft zien verdedigen kan een eventuele 15-0 overwinning van PSV niet uitsluiten >.< Tering wat een zeperd tegen Excelsior gisteren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2019 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Iedereen denkt dat Ajax er al is, maar wie gisteren Heracles heeft zien verdedigen kan een eventuele 15-0 overwinning van PSV niet uitsluiten >.< Tering wat een zeperd tegen Excelsior gisteren...

Ja und? Dan moet Ajax ook nog verliezen he xd
Vorige  1 ... 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311 ... 326  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic