Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 72  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk, maar daar hebben de bookmakers het fout, die lui bekijken de kansen imo vooral op naam en competitie waarin de clubs spelen. Ik denk dat Man Utd meer moeite gaat krijgen met Ajax dan andersom, aangezien Ajax het heerlijk vindt om zelf te kunnen voetballen, lekker tussen de linies met Ziyech. Ajax ligt dat speltype denk ik meer dan het spel wat bv een Celta of Lyon zou spelen.

Al denk ik tbh dat Man Utd gewoon de beste spelers heeft, dus in dat opzicht zou het me meest logisch vinden als Man Utd zou winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind United maar een matige verzameling spelers. Alleen Pogba, Mata en Herrera vind ik er echt bovenuit steken. De rest is niet veel beter dan gemiddeld Ajax-niveau.

Wel gunstig dat De Gea, Bailly en Ibrahimovic er niet bij zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2017 15:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

https://www.vi.nl/nieuws/mourinho-kondigt-c-team-aan-tegen-crystal-palace

Daarnaast
Citaat:
José Mourinho heeft zijn zorgen uitgesproken over de blessure van Marouane Fellaini. De Belg viel woensdagavond, exact een week voor de Europa League-finale tegen Ajax, uit in het competitieduel met Southampton (0-0).

De middenvelder leek met een spierblessure naar de kant te gaan een kwartier voor tijd en Mourinho heeft op de clubwebsite uitleg gegeven. 'Fellaini, met al zijn ervaring, zegt dat het geen scheurtje is. Hij zegt dat het minimaal is, maar dat kan uiteindelijk ook iets groots zijn. Laten we wachten tot morgen, maar hij moest in ieder geval spelen.'

Met 'geluk' Fellaini er dus ook niet bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2017 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Bookmakers zijn wel heel zeker dat United gaat winnen. Maar even een meijer gezet op Ajax. Quote van 4.35 op Unibet. In mijn ogen hebben ze zeker een kans.


Bookmakers gaan nooit van wat zijzelf denken, maar wat de gokkers denken. Finales lokken vaak bets uit van mensen die het voetbal toch iets minder volgen, en voor hen is United toch een veel grotere naam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2017 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ik vind United maar een matige verzameling spelers. Alleen Pogba, Mata en Herrera vind ik er echt bovenuit steken. De rest is niet veel beter dan gemiddeld Ajax-niveau.

Wel gunstig dat De Gea, Bailly en Ibrahimovic er niet bij zijn.


Idd, welke van de basisspelers van Utd zouden niet misstaan in de basis bij Ajax, dan kom ik idd alleen aan Pogba, Mata en Herrera, de rest kan het niveau van Ajax echt niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2017 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Chroman schreef:
Ik vind United maar een matige verzameling spelers. Alleen Pogba, Mata en Herrera vind ik er echt bovenuit steken. De rest is niet veel beter dan gemiddeld Ajax-niveau.

Wel gunstig dat De Gea, Bailly en Ibrahimovic er niet bij zijn.


Idd, welke van de basisspelers van Utd zouden niet misstaan in de basis bij Ajax, dan kom ik idd alleen aan Pogba, Mata en Herrera, de rest kan het niveau van Ajax echt niet aan.


Wie schaar jij nog meer onder de basisspelers van Utd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2017 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blind (iedereen was blij toen hij wegging bij Ajax)
Valencia (niet meer explosief genoeg voor rechtsbuiten, dus maar rechtsback gezet)
Jones/Smalling (niet beter dan Sanchez)
Carrick (oud en traag)
Mkhitaryan (op dit moment niet beter dan Ziyech, mist ritme)
Rashford/Lingard (aardige talenten, zijn nu nog wisselvallig. Ik zie meer potentie in Dolberg)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2017 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nja ik zelf zat een beetje te ouwehoeren. Imo heeft Man Utd toch wel betere spelers op elke plek denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2017 19:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ik vind United maar een matige verzameling spelers. Alleen Pogba, Mata en Herrera vind ik er echt bovenuit steken. De rest is niet veel beter dan gemiddeld Ajax-niveau.

Wel gunstig dat De Gea, Bailly en Ibrahimovic er niet bij zijn.


HAHA idd.

Misschien Smalling, Shaw, Ibra, De Gea, Bailly, Rashford, Martial, Mkhitaryan, Valencia, Fellaini en Carrick?

Die zitten allemaal zwaar boven Ajax niveau.

Dat ManU maar speelt als een dweil omdat het een bijelkaar gekocht team is zonder spirit is wat anders dan de individuele kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2017 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

Misschien Smalling, Shaw, Ibra, De Gea, Bailly, Rashford, Martial, Mkhitaryan, Valencia, Fellaini en Carrick?

Die zitten allemaal zwaar boven Ajax niveau.



Dit inderdaad :lol: . Als team zijn ze een natte krant, maar individueel hebben ze haast op iedere plek betere spelers lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 11:11 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben al zenuwachtig. Woensdagochtend naar Stockholm :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 11:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Valencia valt wel mee hoe goed hij was dit seizoen hoor, Fellaini speelt wellicht niet mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dortmund heeft wel 12 miljoen geboden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 14:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Dortmund heeft wel 12 miljoen geboden :lol:

Dat is vrij laag voor PL standards.

Als het op Younes is, dan is dat echt dom van Dortmund die gast is misschien net 2 mil waard. Kan geen flikker raken en ego't veel te veel. En waarom Younes daar als je Reus en Schurrle hebt die beiden tientallen keren beter zijn.

Als ik Ajax was had ik hem gelijk verkocht, voor 12 mil kan je iets veel beters halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 15:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

GODVERDOMME ZENUWACHTIG EN ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 20:41 
 
Hardtraxx Veteran

BBQ, bier en de tv. met ons zaterdag talenten team gaan we woensdag smullen. Hopen op Man United. Maar als ajax wint gun ik het ze van harte. Zolang er maar eten en bier is. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Hopen op Man United. Maar als ajax wint gun ik het ze van harte. Zolang er maar eten en bier is. :beer:


Ga dan lekker alleen eten en bier drinken als je hoopt op Man Utd :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 23:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
RTM93 schreef:
Hopen op Man United. Maar als ajax wint gun ik het ze van harte. Zolang er maar eten en bier is. :beer:


Ga dan lekker alleen eten en bier drinken als je hoopt op Man Utd :/

Kan toch dat ze allemaal voor Feyenoord zijn? :P Ken er genoeg die Ajax de overwinning niet gunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
BBQ, bier en de tv. met ons zaterdag talenten team gaan we woensdag smullen. Hopen op Man United. Maar als ajax wint gun ik het ze van harte. Zolang er maar eten en bier is. :beer:

RTM93 schreef:
Wanneer de haat naar een andere club groter is dan de liefde voor je eigen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat je het een andere club misgunt betekent toch niet dat de haat naar die club groter is dan de liefde voor je eigen club? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopen op Nederlands succes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Dat je het een andere club misgunt betekent toch niet dat de haat naar die club groter is dan de liefde voor je eigen club? :P

Nee maar triest is het wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
MelvinFR schreef:
Dat je het een andere club misgunt betekent toch niet dat de haat naar die club groter is dan de liefde voor je eigen club? :P

Nee maar triest is het wel


Waarom dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 10:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Chroman schreef:
MelvinFR schreef:
Dat je het een andere club misgunt betekent toch niet dat de haat naar die club groter is dan de liefde voor je eigen club? :P

Nee maar triest is het wel


Waarom dan?


stefan_helmond schreef:
Hopen op Nederlands succes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al die Ajacieden die roepen dat ze Feyenoord in het geval ook wel de europa League zouden gunnen geloof ik ook geen reet van :P .
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 72  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic