Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 72  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 11:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dan zijn dan ook niet de meest slimme figuren.

Wanneer je tegen Nederlandse clubs die verder gaan in Europa bent, schiet je jezelf in je voet. Want wellicht had de winst wel kunnen zorgen voor het feit dat hun plots wel Europa in kunnen. Coëfficiënten en zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dan zijn dan ook niet de meest slimme figuren.

Wanneer je tegen Nederlandse clubs die verder gaan in Europa bent, schiet je jezelf in je voet. Want wellicht had de winst wel kunnen zorgen voor het feit dat hun plots wel Europa in kunnen. Coëfficiënten en zo.


Jup, eindelijk Nederlands voetbal weer eens op de kaart. En volgens mij heeft Ajax ondertussen al zo veel coëfficiënten punten binnen geharkt dat in 2018/2019 de kampioen alsnog CL speelt toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja hoogstwaarschijnlijk wel, maar toch, hoe meer punten hoe beter. Zei ene MeneerEend ooit
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap Feyenoorders aan de ene kant wel dat ze niet willen dat Ajax de CL haalt. Kost ze namelijk 13 miljoen euro als Ajax morgen wint.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zit nog in tweestrijd. Als ManU fan hoopte ik vanaf het begin al dat zij de Europa League zouden pakken. Had natuurlijk van te voren ook nooit kunnen bedenken dat ze tegen een Nederlandse club zouden moeten in de finale. ManU heeft het harder nodig dan Ajax omdat zij bij verlies de CL niet in kunnen, Ajax gaat dan alsnog de kwalificaties in.

Gaat in ieder geval een leuke pot worden om te kijken. Ajax heeft het tot dusver echt goed gedaan en de 2e pot tegen Lyon was ook echt een sfeertje in de kroeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
MelvinFR schreef:
Dat je het een andere club misgunt betekent toch niet dat de haat naar die club groter is dan de liefde voor je eigen club? :P

Nee maar triest is het wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 18:04 
 
Hardtraxx Elite

Waarom is dat triest dan? Ik ben absoluut geen fan van Ajax, ben morgen namelijk ook zeker voor Man Utd. Kan mij die coëfficiënten punten wat boeien. Ik gun dat Amsterdamse omhoog gevallen clubje geen succes! En nee, mijn haat voor Ajax is zeker niet groter dan mijn liefde voor PSV.

Ik gun het ze gewoon niet, klaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Droeftoeters
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 18:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Droeftoeter
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Zamble schreef:
Droeftoeter
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe komt iedereen er toch bij dat Ajacieden arrogant zijn of dat Ajax arrogant is? Is vast een keer door iemand gezegd en nu neemt opeens iedereen dat over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Hoe komt iedereen er toch bij dat Ajacieden arrogant zijn of dat Ajax arrogant is? Is vast een keer door iemand gezegd en nu neemt opeens iedereen dat over.

Er zullen er vast een paar arrogant zijn, maar dat heb je bij elke club. Als je recht van spreken hebt kan ik dat wel hebben. Een beetje elkaar opnaaien hoort erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 19:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Waarom is dat triest dan? Ik ben absoluut geen fan van Ajax, ben morgen namelijk ook zeker voor Man Utd. Kan mij die coëfficiënten punten wat boeien. Ik gun dat Amsterdamse omhoog gevallen clubje geen succes! En nee, mijn haat voor Ajax is zeker niet groter dan mijn liefde voor PSV.

Ik gun het ze gewoon niet, klaar!


Sorry maar dan ben je gewoon een mongool :lol:

Dat is net alsof iemand je 10 miljoen euro aanbiedt maar je het afwijst omdat je de persoon die je het geeft niet mag.

Als PSV over 2 jaar kampioen wordt mag je Ajax dankbaar zijn dat ze zo hoog zijn gekomen omdat je dan direct naar de CL gaat in plaats van naar de voorrondes moet.

Als je echt supporter bent van je club dan zou je dit juist moeten aanmoediging voor de kansen in Europa van je eigen club in een later stadion. Dan support je het Nederlandse voetbal maar ipv de club.

Ik heb ook 10x niks met Ajax maar kan wel voorbij de club kijken die ik zelf support en naar het totaalplaatje kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 20:22 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Daveytl schreef:
Hoe komt iedereen er toch bij dat Ajacieden arrogant zijn of dat Ajax arrogant is? Is vast een keer door iemand gezegd en nu neemt opeens iedereen dat over.

Er zullen er vast een paar arrogant zijn, maar dat heb je bij elke club. Als je recht van spreken hebt kan ik dat wel hebben. Een beetje elkaar opnaaien hoort erbij.

Daarom mag ook gezegd worden dat Ajax de grootste club van Nederland is, dat is nu eenmaal zo :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd

Nou ja feitelijk als je naar de prijzenkast van Ajax kijkt zijn ze idd echt wel de grootste en beste club van Nederland, maar goed dat komt vooral door het verleden natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit seizoen is er maar 1 club de beste in Nederland. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Dit seizoen is er maar 1 club de beste in Nederland. :cool:

En terecht ook. Maar jullie landskampioen, en wij europa league, iedereen blij toch? Behalve PSV
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 22:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
chas1n schreef:
Dit seizoen is er maar 1 club de beste in Nederland. :cool:

En terecht ook. Maar jullie landskampioen, en wij europa league, iedereen blij toch? Behalve PSV

Helemaal niets in Amsterdam! !!11!11!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 23:26 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Hard4Us schreef:
Waarom is dat triest dan? Ik ben absoluut geen fan van Ajax, ben morgen namelijk ook zeker voor Man Utd. Kan mij die coëfficiënten punten wat boeien. Ik gun dat Amsterdamse omhoog gevallen clubje geen succes! En nee, mijn haat voor Ajax is zeker niet groter dan mijn liefde voor PSV.

Ik gun het ze gewoon niet, klaar!


Sorry maar dan ben je gewoon een mongool :lol:

Dat is net alsof iemand je 10 miljoen euro aanbiedt maar je het afwijst omdat je de persoon die je het geeft niet mag.

Als PSV over 2 jaar kampioen wordt mag je Ajax dankbaar zijn dat ze zo hoog zijn gekomen omdat je dan direct naar de CL gaat in plaats van naar de voorrondes moet.

Als je echt supporter bent van je club dan zou je dit juist moeten aanmoediging voor de kansen in Europa van je eigen club in een later stadion. Dan support je het Nederlandse voetbal maar ipv de club.

Ik heb ook 10x niks met Ajax maar kan wel voorbij de club kijken die ik zelf support en naar het totaalplaatje kijken.


Waarom zou ik... Ik ken het puntensysteem niet, maar ik denk dat PSV de afgelopen 10 jaar voor de meeste punten gezorgd heeft. Nog nooit een bedankje gezien naar PSV toe, lol. Niet nodig ook, voordat ik hier dadelijk ook nog voor calimero uitgemaakt wordt haha!

Nog even een reactie op alle droeftoeter reacties: Succes morgen, vriendjes. Mocht het onverhoopt lukken om die troostprijs te winnen (want zo noemde jullie die prijs in 2002 ook) dan feliciteer ik jullie met frisse tegenzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
troostprijs (want zo noemde jullie die prijs in 2002 ook)

Zo dan, die zit diep :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 00:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Hard4Us schreef:
troostprijs (want zo noemde jullie die prijs in 2002 ook)

Zo dan, die zit diep :lol:

Kerel was toen ook echt 7/8 jaar maar dat weet ie nog :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Negert schreef:
Chroman schreef:
Hard4Us schreef:
troostprijs (want zo noemde jullie die prijs in 2002 ook)

Zo dan, die zit diep :lol:

Kerel was toen ook echt 7/8 jaar maar dat weet ie nog :lol:

Jeugdtrauma :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 00:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Je maakt jezelf met elke zin belachelijker...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 02:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Waarom is dat triest dan? Ik ben absoluut geen fan van Ajax, ben morgen namelijk ook zeker voor Man Utd. Kan mij die coëfficiënten punten wat boeien. Ik gun dat Amsterdamse omhoog gevallen clubje geen succes! En nee, mijn haat voor Ajax is zeker niet groter dan mijn liefde voor PSV.

Ik gun het ze gewoon niet, klaar!


hahhahahaha kut turk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 08:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Waarom zou ik... Ik ken het puntensysteem niet, maar ik denk dat PSV de afgelopen 10 jaar voor de meeste punten gezorgd heeft. Nog nooit een bedankje gezien naar PSV toe, lol. Niet nodig ook, voordat ik hier dadelijk ook nog voor calimero uitgemaakt wordt haha!

Nog even een reactie op alle droeftoeter reacties: Succes morgen, vriendjes. Mocht het onverhoopt lukken om die troostprijs te winnen (want zo noemde jullie die prijs in 2002 ook) dan feliciteer ik jullie met frisse tegenzin.


Dus omdat je te dom bent om het te begrijpen of te lui om het op te bent op te zoeken doe je het maar. Nou ja dat bevestigt alles wel.

En nee, Ajax heeft de laatste 5 jaar voor meer punten gezorgd en over de laatste 20 jaar voor nog veel meer. Even simpel googelen had je dit getoond.
Dus je zet jezelf hier mooi voor lul.

En je troostrpijs in 2002 is anno 2017 een direct ticket naar de CL en zit er meer geld aan vast.

Maar ja PSV zit dit jaar in de EL, dus dat ze het maar laten zien.
Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 72  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic