Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 72  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 08:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
chas1n schreef:
Behalve PSV

Maar die gunnen we dan natuurlijk ook niks :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 10:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
maar ik denk dat PSV de afgelopen 10 jaar voor de meeste punten gezorgd heeft.

Vanaf hier al gestopt met lezen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 10:17 
 
Hardtraxx Elite

Oké, dat van meer punten heb ik fout.

Dat jullie (niet specifiek jullie, maar toentertijd ajacieden) het een troostprijs noemde is gewoon een feit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 10:28 
 
Hardtraxx Elite

Jullie doen net alsof het zo'n speciale prijs is. In mijn ogen stelt het niet meer voor dan een kwartfinale van de CL. Qua prestatie.

Maar goed, de boel opnaaien ben ik altijd al goed in geweest :yay: :lol:

Edit: mocht ajax het onverhoopt vanavond niet lukken om deze fantastische prijs in de wacht te slepen. Kunnen wij (als psv'ers) weer zingen: Helemaal niets in Amsterdam. Want wij hebben wel een echte prijs gewonnen dit seizoen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Maar goed, dom lullen ben ik altijd al goed in geweest :yay: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vergeet niet dat AZ de laatste jaren op dit jaar na vaak het meest ver is gekomen in de Europa League. De punten die zij binnen gehaald hebben mag zeker niet onderschat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 11:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

AZ heeft het alleen in 13/14 écht top gedaan

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Hard4Us schreef:
Maar goed, dom lullen ben ik altijd al goed in geweest :yay: :lol:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 11:44 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Hoe komt iedereen er toch bij dat Ajacieden arrogant zijn of dat Ajax arrogant is? Is vast een keer door iemand gezegd en nu neemt opeens iedereen dat over.


Ik opende net de reacties van een bericht op Facebook, toen las ik jouw bericht:

Citaat:
De joden winnen van alles en iedereen wij zijn de baas in heel het land


De erkenning van 'wij zijn de beste' het 'aller' ajax. Dan het feit dat Amsterdammers redelijk arrogant kunnen zijn, staan ze volgens mij aardig bekend om, en spelers binnen de club er soms ook wel wat van kunnen geeft ze de stempel arrogante club. Dat is echt niet gekomen omdat een persoon dat ooit heeft gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Daveytl schreef:
Hoe komt iedereen er toch bij dat Ajacieden arrogant zijn of dat Ajax arrogant is? Is vast een keer door iemand gezegd en nu neemt opeens iedereen dat over.


Ik opende net de reacties van een bericht op Facebook, toen las ik jouw bericht:

Citaat:
De joden winnen van alles en iedereen wij zijn de baas in heel het land



:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 12:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Stereotypering heet zoiets.

Ze zijn er vast wel inderdaad maar ik ken zat nuchtere Ajax supporters die wel tegen wat opnaaien kunnen.

Elke rivaal zal wel een excuus zoeken om de ander zwart te maken, dat hou je toch, dat is rivaliteit onder clubs en supporters in de sport nou eenmaal.

En @ Hard4Us, de kwartfinale halen van de CL is niet bijzonder moeilijk en licht vooral aan wie je in de groep hebt. PSV heeft die periode ook mazzel gehad met de poule, puur omdat de indeling toen nog anders was.

Zeker een hele goede prestatie wat ze hebben geleverd, en ik wil ook best toegeven dat Ajax niet de meest moeilijke tegenstanders had, maar winnen van Lyon en Schalke en ruim eerste in de poule is niet niks.

Zeker omdat, of je nou PSV, AZ, Feyenoord of Ajax bent, het Nederlandse voetbal het de laatste jaren gewoon tergend slecht deed in Europa.

Ajax is de eerste in tijden die de wedstrijden die het in Europa zou moeten winnen (Legia, Kopenhagen) heeft gewonnen en ploegen waar ze het van zouden moeten verliezen ook hebben gewonnen. PSV had destijds in de situatie makkelijk van Atletico kunnen winnen, zij speelde zo allemachtig slecht toen, het jaar ervoor in de Europa League had PSV ook makkelijk van Zenit kunnen winnen die eveneens enorm slecht speelden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 12:45 
 
Hardtraxx Elite

Daar heb je helemaal gelijk in Broken Balance. Ik wil de prestaties tegen Lyon en Schalke zeker niet bagatelliseren, maar goed waren ze niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"Vandaag is iedereen een beetje Ajax"

Ik vond hem wel toepasselijk voor hier xd

https://www.voetbalprimeur.nl/videos/742318/gouden-ajax-commercial-van-ziggo-zweden-zingen-bloed-zweet-en-tranen-.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
ik ken het puntensysteem niet, maar ik denk dat PSV de afgelopen 10 jaar voor de meeste punten gezorgd heeft. Nog nooit een bedankje gezien naar PSV toe, lol. Niet nodig ook, voordat ik hier dadelijk ook nog voor calimero uitgemaakt wordt haha!


Ik moest hier best hard om lachen. 'Ik ken het niet, maar ik denk dat het zo is en daarvoor is niks gebeurd! Hoeft ook niet, maar ik wil het toch even benoemen'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Stereotypering heet zoiets.


Precies, net zoals Feyenoord tuig is en PSV gewoonweg een gi-gan-ti-sche kutclub is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterz, goed bezig! Oh ja iedere Feyenoord fan snuift zich de tering in bij een wedstrijd en is meer anti Ajax dan pro Feyenoord. Heb ik vernomen uit een reactie op Facebook.

Hard4Us ook goed bezig, prima argumenten. Ben dr ook van overtuigd dat eventuele Europa League winst in 2017 ook veel knapper is dan in 2002, toen die prijs voor een Nederlandse club veel makkelijker te behalen was doordat het voetbal nog niet extreem gedomineerd werd door geld. Rond 2002 speelden Ajax en PSV ook nog kwart en halve finale Champions League als ik het goed heb.
Neemt niet weg dat het zeker geen troostprijs was toen en dat het super was dat ze m wonnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 14:35 
 
Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Broken Balance schreef:
Stereotypering heet zoiets.


Precies, net zoals Feyenoord tuig is en PSV gewoonweg een gi-gan-ti-sche kutclub is.


Dit zijn toch gewoon feiten? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Raven schreef:
Broken Balance schreef:
Stereotypering heet zoiets.


Precies, net zoals Feyenoord tuig is en PSV gewoonweg een gi-gan-ti-sche kutclub is.


Dit zijn toch gewoon feiten? :huh:


:sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 14:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Basshunterz, goed bezig! Oh ja iedere Feyenoord fan snuift zich de tering in bij een wedstrijd en is meer anti Ajax dan pro Feyenoord. Heb ik vernomen uit een reactie op Facebook.

Hard4Us ook goed bezig, prima argumenten. Ben dr ook van overtuigd dat eventuele Europa League winst in 2017 ook veel knapper is dan in 2002, toen die prijs voor een Nederlandse club veel makkelijker te behalen was doordat het voetbal nog niet extreem gedomineerd werd door geld. Rond 2002 speelden Ajax en PSV ook nog kwart en halve finale Champions League als ik het goed heb.
Neemt niet weg dat het zeker geen troostprijs was toen en dat het super was dat ze m wonnen.


Niet de eer van Twente weghalen he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 14:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kriebels beginnen wel te komen nu hoor. Toch maar besloten om niet op museumplein te kijken ivm weinig meekrijgen van de wedstrijd en tering drukte waar ik toch niet zo heel erg van hou. Potjes bier halen zo en gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gok op 2-0!

Rotterdam inmiddels verlaten en op richting museumplein!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Daveytl schreef:
Basshunterz, goed bezig! Oh ja iedere Feyenoord fan snuift zich de tering in bij een wedstrijd en is meer anti Ajax dan pro Feyenoord. Heb ik vernomen uit een reactie op Facebook.

Hard4Us ook goed bezig, prima argumenten. Ben dr ook van overtuigd dat eventuele Europa League winst in 2017 ook veel knapper is dan in 2002, toen die prijs voor een Nederlandse club veel makkelijker te behalen was doordat het voetbal nog niet extreem gedomineerd werd door geld. Rond 2002 speelden Ajax en PSV ook nog kwart en halve finale Champions League als ik het goed heb.
Neemt niet weg dat het zeker geen troostprijs was toen en dat het super was dat ze m wonnen.


Niet de eer van Twente weghalen he.

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een verschrikkelijke eerste helft om naar te kijken. Ajax speelde niet best, maar dat United ook verschrikkelijk lelijk voetbal. Bizar
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 22:39 
 
Hardtraxx Elite

Haha. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 22:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:lol:

Snap nu wel waar die 3 kruizen voor zijn.
Afbeelding
Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 72  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic