Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 13:36 
 
Hardtraxx Veteran

Martin schreef:
Pipa schreef:
Vermoedelijke verdediging ajax
Dijks, Viergever, De Ligt, Veltman.

Misschien wel de slechtste verdediging van Ajax ooit opgesteld..


Zo speelden ze zaterdag ook :/ :x


Toen zat Sanchez niet bij de selectie en nu wel en hoe pakte dat uit zaterdag?

Ik vrees toch wel voor vanavond
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Knappe overwinning van Utrecht, ben alleen bang dat Zenit er in de return alsnog overheen loopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 14:50 
 
Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk Sanchez toch niet bij de selectie vanavond
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 19:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Martin schreef:
Pipa schreef:
Vermoedelijke verdediging ajax
Dijks, Viergever, De Ligt, Veltman.

Misschien wel de slechtste verdediging van Ajax ooit opgesteld..


Zo speelden ze zaterdag ook :/ :x


Toen zat Sanchez niet bij de selectie en nu wel en hoe pakte dat uit zaterdag?

Ik vrees toch wel voor vanavond


Ja ben er ook bang voor maar hoop natuurlijk anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 22:22 
 
Hardtraxx Veteran

Veltman... Drastische veranderingen noodzakelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bergkamp, Spijkerman, Keizer, Overmars, Younes en vooral Veltman mogen van mij echt oprotten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 22:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Geen fan van Veltman, maar dit was toch echt zijn fout niet. Na die 0-1 overal al lopen ergeren, mogen nog wel wat aankopen gedaan worden, want zo wordt dit seizoen niks...Younes voor de verandering eens beste man van het veld
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 22:46 
 
Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Bergkamp, Spijkerman, Keizer, Overmars, Younes en vooral Veltman mogen van mij echt oprotten.


Vooral die eerste 4. Het is verdomme verschrikkelijk, vorig jaar speel je de finale van EL en nu ga je tegen elke tegenstander tot nu toe er af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een blamage..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een matige wedstrijd zeg. Hoe slecht speelden Ziyech en Schone joh, wat een wanprestaties. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2017 03:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Younes is vaak wel dreigend maar heeft gewoon veel te weinig rendement.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2017 09:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond Younes de beste van Ajax, dus dat zegt genoeg over de wedstrijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2017 12:46 
 
Hardtraxx Veteran

Keizer is gewoon een prima trainer. Maar het rommelt bij Ajax. Het spel is in orde, alleen de laatste fase is erg matig. Younes is een leuke 1vs1 speler maar iedereen weet dat hij rechtsom gaat en die back heeft altijd rugdekking, zijn gevaarlijkste acties zijn buitenom, maar dat doet ie te weinig. Neres is één miskoop van de bovenste plank, erg matig. Kluivert heeft een leuke versnelling maar is gewoon nog te licht voor dit voetbal. Tevens loopt Dolberg terug naar zijn plek en vervolgens kan de bal niet gespeeld worden omdat die gek nog 6,5 meter buitenspel loopt, ja dat vertraagt het spel.

Er zijn blijkbaar 4 aankopen belooft. Nou: Huntelaar is 1 (buiten de keepers om). De rest is geen directe versterking.

Betaal je dan 500,- voor een seizoenskaart. Tering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 13:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maakt Utrecht vanavond een goed kans? :oh:

Denk niet dat Ajax het gaat redden vanavond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 13:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heb er in beide gevallen een hard hoofd in. Wordt een leuk Europees seizoen met Vitesse en Feyenoord :')

Serieus die regel dat de bekerwinnaar rechtstreeks de EL in gaat moeten ze echt afschaffen, heel leuk voor clubs als Vitesse, Groningen en PEC Zwolle, maar punten in Europa win je er niet mee. Die bekerwinst an sich is al een grote prijs voor zulke clubs en als je hen dan de playoffs in stuurt ipv de nummer 3 uit de competitie spelen ze alsnog Europees voetbal en kunnen ze zich alsnog plaatsen voor het eindtoernooi van de EL.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 21:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Utrecht uitgeschakeld. :( Ajax moet nog minimaal twee keer scoren en dat zie ik niet gebeuren... Jammer.

Alle hoop is nu gericht op Vitesse en Feyenoord. Feyenoord had vandaag geluk met de loting.

Edit: Ajax kan toch nog scoren! :oh: Twee doelpunten in een minuut. What the... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Serieus die regel dat de bekerwinnaar rechtstreeks de EL in gaat moeten ze echt afschaffen, heel leuk voor clubs als Vitesse, Groningen en PEC Zwolle, maar punten in Europa win je er niet mee. Die bekerwinst an sich is al een grote prijs voor zulke clubs en als je hen dan de playoffs in stuurt ipv de nummer 3 uit de competitie spelen ze alsnog Europees voetbal en kunnen ze zich alsnog plaatsen voor het eindtoernooi van de EL.


Oneens, zo devalueer je de beker alleen nog maar verder. Leuk dat je constant de top 3 (goh, welke teams zijn dat meestal...) Europa in wilt hebben om "Nederland" zogenaamd meer op de kaart te zetten, maar daar hebben maar drie clubs iets aan. Dan moet een PSV maar niet 2x van Osijek verliezen, dan verdien je het net zo min.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 23:01 
 
Hardtraxx Elite

RIP Nederlands voetbal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het boeide jou allemaal toch niet zo veel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 03:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Godgodgodgodgodverdomme

Ik heb nu teveel bier op om mn betoog te typen die ik in mn hoofd heb, mAr morgen ga ik helemaal los. Allemaal een vreselihk fijne nacht gewenst en tot morgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 08:42 
 
Hardtraxx Elite

Unknown schreef:
Het boeide jou allemaal toch niet zo veel?


Klopt. Daarom vind ik het ook wel geinig. Maar toch is het wel triest van zowel Ajax als PSV.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 12:07 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Godgodgodgodgodverdomme

Ik heb nu teveel bier op om mn betoog te typen die ik in mn hoofd heb, mAr morgen ga ik helemaal los. Allemaal een vreselihk fijne nacht gewenst en tot morgen


Kannie wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 12:52 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Het was slecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 12:56 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Pommer schreef:
Serieus die regel dat de bekerwinnaar rechtstreeks de EL in gaat moeten ze echt afschaffen, heel leuk voor clubs als Vitesse, Groningen en PEC Zwolle, maar punten in Europa win je er niet mee. Die bekerwinst an sich is al een grote prijs voor zulke clubs en als je hen dan de playoffs in stuurt ipv de nummer 3 uit de competitie spelen ze alsnog Europees voetbal en kunnen ze zich alsnog plaatsen voor het eindtoernooi van de EL.


Oneens, zo devalueer je de beker alleen nog maar verder. Leuk dat je constant de top 3 (goh, welke teams zijn dat meestal...) Europa in wilt hebben om "Nederland" zogenaamd meer op de kaart te zetten, maar daar hebben maar drie clubs iets aan. Dan moet een PSV maar niet 2x van Osijek verliezen, dan verdien je het net zo min.

Zoals ik al zei, de beker is voor clubs als Vitesse toch al een mooie prijs en ze krijgen alsnog gewoon de kans om in Europa te spelen middels die voorronde. En ik vind sws dat je gewoon de hoogst genoteerde teams uit de competitie de Europese plekken moet geven, daar speel je toch juist het hele jaar voor? Die beker is een competitie an sich en heeft in principe helemaal niks met Europees voetbal te maken. Wat doen we als er per ongeluk een keer een amateurclub de beker wint? Sturen we die dan ook gewoon Europa in...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wat doen we als er per ongeluk een keer een amateurclub de beker wint? Sturen we die dan ook gewoon Europa in...


Ja, want als je de Nederlandse beker kunt winnen kun je ook winne van FK Shkendija 79 Tetovo. Maar ben het er mee eens dat vooronde EL al een mooie prijs is voor de bekerwinnaar
Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic