Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 10:35 
 
Hardtraxx Veteran

Justinhafc schreef:
ErikZ schreef:
Video!

Thanks Captain!


Vraag er dan niet naar wijsneus
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry man, ik dacht dat mijn vraagstelling wel ridicuul genoeg was om niet serieus genomen te worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo? Was toch gewoon strafschop? Die speler kan z'n been wel breken. Weg carrière. Van mij mag die keeper ook wel lange schorsing krijgen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kerel, die speler maakte shoot binnen de cirkel. Strafcorner!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feyenoord. Man man man. Zo zwak, zo slap, zo inspiratieloos. Nederlands voetbal is echt kapot. We moeten opnieuw beginnen. Kappen met spelers al Van Beek... ga lekker wat anders doen. Zo triest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfffff tyfus Feyenoord. Wat staan we weer ongelooflijk voorlul. Echt 0,0 fucking inzet? Als al die knuppels geen bal kennen raken loop je toch gvd die longen uit je lijf.. Jezus wat tering gênant :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 22:04 
 
Hardtraxx Veteran

En dat tegen een Nederlandse trainer die met de Hollandsche School als uitgangspunt speelt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2018 08:32 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Feyenoord. Man man man. Zo zwak, zo slap, zo inspiratieloos. Nederlands voetbal is echt kapot. We moeten opnieuw beginnen. Kappen met spelers al Van Beek... ga lekker wat anders doen. Zo triest.

Ik vond van Beek voorheen wel een prima speler. Maar die gozer die loopt op een roltrap, daar is helemaal niks van over!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verdomme dit is de strijd van Feyenoord dat ik wil zien :D . Jammer dat het kwaad al geschied is nu..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Verdomme dit is de strijd van Feyenoord dat ik wil zien :D . Jammer dat het kwaad al geschied is nu..


Nog 7 keer scoren, Zenit is het ook gelukt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelooflijk hoeveel gemiste kansen. Niet dat ik nog geloofde in een comeback, maar toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2018 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Pfffff tyfus Feyenoord. Wat staan we weer ongelooflijk voorlul.

Yup.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2018 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zenit dat uit verliest met 4-0 Dinamo Minsk, en vervolgens 4-0 thuis wint terwijl ze na de 2-0 met 10 man door moesten. Vervolgens winnen ze in de verlenging met 8-1 door o.a. twee vrij discutabele penalty's. Iets voelt hier niet helemaal zuiver aan :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2018 11:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Zenit dat uit verliest met 4-0 Dinamo Minsk, en vervolgens 4-0 thuis wint terwijl ze na de 2-0 met 10 man door moesten. Vervolgens winnen ze in de verlenging met 8-1 door o.a. twee vrij discutabele penalty's. Iets voelt hier niet helemaal zuiver aan :huh:

Heb je ergens beelden? Toen ik het zag staan op Livescore werd ik ook al sceptisch ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2018 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha dat kan toch niet? :lol: Neem aan dat de UEFA daar ook wel even naar gaat kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2018 11:24 
 
Hardtraxx Veteran

http://myfootballhighlights.com/zenit-s ... ighlights/

Wat een onzin, die heen wedstrijd was toch ook 0-4? Daarbij had Zenith achterlijk veel kansen en die keeper van die ander die had avondje gezopen dag ervoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2018 11:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
http://myfootballhighlights.com/zenit-st-petersburg-vs-dinamo-minsk-highlights/

Wat een onzin, die heen wedstrijd was toch ook 0-4? Daarbij had Zenith achterlijk veel kansen en die keeper van die ander die had avondje gezopen dag ervoor :lol:

De heenweg was juist 4-0, dat is het hele opmerkelijke eraan. Misschien waren beide wedstrijden wel matchfixing :lol: Even de samenvatting kijken nu.

Edit: Oké ik zie gen heeele gekke dingen, behalve dat die penals idd wel heel makkelijk gegeven zijn. Maar toch opmerkelijk dat je met een man minder 8-1 wint terwijl je die week ervoor met even veel man 4-0 verliest xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2018 12:54 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb de match niet gezien, maar het lijkt mij gewoon realistisch. Zelf ook eens zo'n pot gespeeld, we moesten 10-0 winnen om door te gaan. Na 85 min stond het pas 2-0, maar we wonnen met 11-0 uiteindelijk.

Als speler van Minsk weetje dat het na die 6-1 helemaal klaar is en dan laat je het lopen. Psychologisch heb je ook wel een tik gehad dan. Kijk Barca - PSG.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2018 13:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Ik heb de match niet gezien, maar het lijkt mij gewoon realistisch. Zelf ook eens zo'n pot gespeeld, we moesten 10-0 winnen om door te gaan. Na 85 min stond het pas 2-0, maar we wonnen met 11-0 uiteindelijk.

Oja dat dit bij FC Bal op het dak 7 gebeurd maakt het op Europees niveau ook wel realistisch idd. Trouwens, alsof het bij FC Bal op het dak 7 al normaal is :lol:

Lenny schreef:
Als speler van Minsk weetje dat het na die 6-1 helemaal klaar is en dan laat je het lopen. Psychologisch heb je ook wel een tik gehad dan. Kijk Barca - PSG.

Barca - PSG werd pas letterlijk in de laatste minuut 6-1, daarvoor was PSG gewoon nog door.

Nogmaals, ik zie ook niet bijzonder gekke dingen en wil best geloven dat deze pot eerlijk is gegaan, maar jouw argumenten zjin niet bijster sterk.

Des te gekker is die eerste wedstrijd dan eigenlijk ook, als je ZO veel slechter bent kun je toch nooit met 4-0 winnen. Je kan toch niet ontkennen dat er klein luchtje zit aan deze hele confrontatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2018 13:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Ik heb de match niet gezien, maar het lijkt mij gewoon realistisch. Zelf ook eens zo'n pot gespeeld, we moesten 10-0 winnen om door te gaan. Na 85 min stond het pas 2-0, maar we wonnen met 11-0 uiteindelijk.


Hoeveel blessure tijd had je dan wel niet? :huh:
Want dit is gewoon doelpunt, bal afpakken, scoren, etc.
Dan nog is het bijzonder :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2018 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zeg ook niet dat er per definitie gefixt is, maar het is wel een op z'n minst opmerkelijke tweeluik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2018 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Zelf ook eens zo'n pot gespeeld, we moesten 10-0 winnen om door te gaan. Na 85 min stond het pas 2-0, maar we wonnen met 11-0 uiteindelijk.

Hahaha rot op, hoe dan? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2018 14:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Lenny schreef:
Zelf ook eens zo'n pot gespeeld, we moesten 10-0 winnen om door te gaan. Na 85 min stond het pas 2-0, maar we wonnen met 11-0 uiteindelijk.

Hahaha rot op, hoe dan? :lol:

Matchfixing duh

Wij zijn ook wel eens kampioen geworden door 3 kratten bier naar de tegenstander te brengen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2018 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wij zijn ook wel eens kampioen geworden door 3 kratten bier naar de tegenstander te brengen :$

Dit heeft elke fatsoenlijke kelderklasser wel een keer gedaan denk ik xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2018 14:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Pommer schreef:
Wij zijn ook wel eens kampioen geworden door 3 kratten bier naar de tegenstander te brengen :$

Dit heeft elke fatsoenlijke kelderklasser wel een keer gedaan denk ik xd

Kampioen worden? xd
Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic