Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even de zoekfunctie gebruikt maar geen topic van andere jaren gevonden.
3 september begint het, voor mij persoonlijk, beste televisieprogramma weer: Expeditie Robinson!
Hier een centraal discussietopic.

Kandidaten Robinson 2015

Ronnie Flex
Sharon Doorson
Tim Douwsma
Marian Mudder
Oscar Aerts
Sander Janson
Amara Onwuka
Kim Lammers
Kees van der Spek
Wietze de Jager
Klaas van der Eerden
Danny Ghosen
Anna Speller
Jaap Jongbloed
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet zeggen dat ik van de kandidaten van dit jaar eigenlijk verrekte weinig ken, alleen Tim Douwsma, Danny Ghosen en Ronnie Flex ken ik. Denk dat Ronnie en Danny hele leuke deelnemers gaan worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dit jaar ook maar weer eens kijken
heb nog een paar weken gewerkt met oscar aerts :D

ken er een stuk of 6 van naam
de rest zal ik vast ook wel kennen als ik ze zie haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 13:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Zijn toch altijd van die semi bekende Nederlanders die meedoen, net als bij Wie Is De Mol. Maar goed ik heb het wel ff gekeken maar ik vind het echt complete bullshit dat het belangrijker is dat je veel vriendjes hebt (bij de stemrondes) dan dat je een goeie robinson bent. Als je het op het begin goed doet in de uitdagingen wordt je er de eerste de beste keer dat je niet wint toch uitgestemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Zijn toch altijd van die semi bekende Nederlanders die meedoen, net als bij Wie Is De Mol. Maar goed ik heb het wel ff gekeken maar ik vind het echt complete bullshit dat het belangrijker is dat je veel vriendjes hebt (bij de stemrondes) dan dat je een goeie robinson bent. Als je het op het begin goed doet in de uitdagingen wordt je er de eerste de beste keer dat je niet wint toch uitgestemd.


het gaat misschien 1 week om het 'overleven' en daarna gaat het erom wie het slimste mensen eruit stemt ongeacht wat ze voor het team betekenen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ronnie Flex is zo weg want:
"Als je bitch wil chillen en ze belt m'n nummer. Dan ga ik wel komen want ik ben flexibel."

Verder, kijk dit niet echt meer, laatste paar keer niet zo veel meer aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 14:01 
 

Dit was leuker toen ernst-paul hasselbach t nog presenteerde, en onbekenden meededen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 14:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
Pommer schreef:
Zijn toch altijd van die semi bekende Nederlanders die meedoen, net als bij Wie Is De Mol. Maar goed ik heb het wel ff gekeken maar ik vind het echt complete bullshit dat het belangrijker is dat je veel vriendjes hebt (bij de stemrondes) dan dat je een goeie robinson bent. Als je het op het begin goed doet in de uitdagingen wordt je er de eerste de beste keer dat je niet wint toch uitgestemd.


het gaat misschien 1 week om het 'overleven' en daarna gaat het erom wie het slimste mensen eruit stemt ongeacht wat ze voor het team betekenen

Ja dat bedoel ik, de échte robinson wint toch nooit (of je moet letterlijk elke uitdaging winnen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 16:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ken er ook niet veel, stuk of 6 maar Danny Ghosen lijkt me wel lache :D
Heb er wel weer zin in, hoop dat er eindelijk weer is een editie komt die 2009 overtreft, man wat was die machtig goed.
Laatste editie overigens waar geen BN'ers in speelde wat ik ook eigenlijk leuker vind omdat BN'ers toch vaak mediatrainingen hebben gehad etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 16:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
AniThing schreef:
Pommer schreef:
Zijn toch altijd van die semi bekende Nederlanders die meedoen, net als bij Wie Is De Mol. Maar goed ik heb het wel ff gekeken maar ik vind het echt complete bullshit dat het belangrijker is dat je veel vriendjes hebt (bij de stemrondes) dan dat je een goeie robinson bent. Als je het op het begin goed doet in de uitdagingen wordt je er de eerste de beste keer dat je niet wint toch uitgestemd.


het gaat misschien 1 week om het 'overleven' en daarna gaat het erom wie het slimste mensen eruit stemt ongeacht wat ze voor het team betekenen

Ja dat bedoel ik, de échte robinson wint toch nooit (of je moet letterlijk elke uitdaging winnen).

Hoelang is het geleden dat je nog een kandidaat hoorde over Robinsonwaardig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

je hoort het mensen vaak genoeg zeggen op dat eiland....wat voor hun ook gelijk reden is om hem of haar er uit te stemmen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Altijd erg genoten van dit programma maar afgelopen seizoen halverwege afgehaakt, vond het echt geen zak aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ken eigenlijk geen 1 van deze namen, maar ik ga het denk ik wel weer volgen dit jaar. Ondanks dat sommige dingen bullshit zijn en de vriendjespolitiek blijft het altijd wel leuk om te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 20:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

@Ventrue

Geen idee, ik kijk het allang niet meer. Maar wat doet dat ertoe? Het is nog steeds lame.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 14:39 
 
Hardtraxx Veteran

Elk jaar kijken. Ik kijk meer voor de sociale spanningen dan voor wie er dan ook mocht winnen.

En Sharon Doorson :loving:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die gaat ff tegenvallen met haar makeup laai nog in nederland :lol:

Of :loving: om haar uiterlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 10:59 
 
Hardtraxx Veteran

Daar doel je met de eerste zin toch ook al op? :P Lichaam is volgens mij zeer oké.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Innerlijk/persoonlijkheid bedoelde ik. Was nog bezig met de eerste bak koffie op dat tijdstip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice, lekker veel bekende gezichten dit jaar voor mij! :corn:

Ronnie Flex
Sharon Doorson
Tim Douwsma
Marian Mudder
Oscar Aerts
Sander Janson
Amara Onwuka
Kim Lammers
Kees van der Spek
Wietze de Jager
Klaas van der Eerden
Danny Ghosen
Anna Speller
Jaap Jongbloed
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 13:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ronnie Flex komt niet alleen. Wordt een interessante editie. Drie weken wakker op dat klote eiland
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie volgt het dit jaar ook weer? Wat vinden jullie er van tot nu toe? Ik moet zoals ieder jaar weer even inkomen en bekend worden met de deelnemers die voor mij nog onbekend zijn. Ben wel erg benieuwd naar wat er met de onbekende Nederlanders gaat gebeuren want die hebben tot dusver 0 toegevoegde waarde, maar goed dat zal vanzelf wel duidelijk worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Soundos topwijf. Ik hoop dat zij wint.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 20:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jammer dat Brace weg moet, kon echt om hem lachen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 21:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Soundos topwijf. Ik hoop dat zij wint.

vre-se-lijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Daveytl schreef:
Soundos topwijf. Ik hoop dat zij wint.

vre-se-lijk

Dit ja. Godver wat vind ik haar tenenkrommend, zo arrogant :x
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic