Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 71  Volgende

Fifa 13
Een verbetering 37%  37%  [ 31 ]
Ik zie het verschil niet... 26%  26%  [ 22 ]
Was dit wel mijn €60 waard? 37%  37%  [ 31 ]
Totaal aantal stemmen : 84
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2015 15:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Pommer schreef:
Dit is mijn team op het moment:

http://www.futhead.com/16/squads/3253264/

Ben momenteel alleen Salah, Di Natale en nog wat andere aan het verkopen voor een echt goeie rechtsbuiten (Cuadrado bijvoorbeeld).

Iemand nog tips voor (enigzins betaalbare) Serie A spelers?


Dybala vind ik zo chill. Is ook clubtopscorder bij mij. Verder moet je ook sparen voor Nainggolan,met hem in het veld kan je bijna niet meer verliezen.

Nou heb je advies opgevolgd hoor :P

Inmiddels echt een nice team dat lekker speelt (zit nu 3e divisie): http://www.futhead.com/16/squads/3407995/

Heb nu iets van 25.000 munten over dus kan nog 1 goeie of 2 redelijke spelers kopen. Twijfel om Marchisio te halen, dan heb je wel echt een sterk middenveld, wat ik in deze Fifa het belangrijkst vind.

Is het trouwens erg als één van je spelers niet zo'n zeldzame is? Ansaldi is namelijke een normale gouden speler, maar ik vind hem wel echt lekker spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2015 23:36 
 
Hardtraxx Veteran

Nee dat 'zeldzame' is puur een indicatie qua waarde, niet zeldzame kunnen prima te gebruiken zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 13:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Was m'n Serie A team een beetje zat, toen ben ik een Liga BVVA team begonnen maar dat vond ik echt 3x niks. Daar heb je alleen onbetaalbare spelers of spelers die het net niet zijn. Dus na 2 dagen ofzo alles weer verkocht en nu een Ligue 1 team opgezet, die ik dan wel weer heel chill vind spelen. Alleen het ontbreekt een beetje aan echt goede verdedigers (vooral backs). Sparen voor T. Silva duurt ook eeuwen.

Dit is m'n team: http://www.futhead.com/16/squads/4081558/

Zit overigens divisie 2, paar keer dicht tegen 1 aan maar ik haal het steeds net niet. :(

Als iemand een keer wil spelen (Xbox 360), mn username is Pommerrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:


Paar aankopen gedaan

http://www.futhead.com/16/squads/4396483/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 19:07 
 
Hardtraxx Veteran

Me too: https://www.easports.com/fifa/ultimate- ... M:FFA16PS4

Volgende aankopen: Raffael in IF en Dani Alves
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De game is nog totaal aids, maar ik begin eindelijk weer ietjes beter te worden met seasons.

Wat anders: vorig jaar deed ik mee met het NK FIFA 15 van Voetbalprimeur (die nieuwssite) en kwam toen nog redelijk ver. Dit jaar doen ze het weer, nu uiteraard met fifa 16, voor zowel de PS4 als de Xbox one. Aanmelden kan hier:

http://www.voetbalprimeur.nl/nkfifa

Wordt pas eind februari gehouden dus je hebt nog even tijd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 12:19 
 
Hardtraxx Veteran

Ik had me idd ook aangemeld :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 18:08 
 
Hardtraxx Elite

Heb me ook aangemeld paar weken terug, ben benieuwd. Als je meer online toernooien wilt spelen raad ik ESL aan, iedere zondag een toernooi en de winnaar wint 50 euro. Wel goede tegenstanders.

Ben trouwens wel erg lang bezig geweest met welk team ik nu het best uit de voeten kom. Eerst Juve En PSG een tijdje geprobeerd, zat toen divisie 2 & 3. Toch was het dit net niet, kwam op de toernooien er ook achter dat je compleet overklast word door de "grote" 3. Toen met Barca een tijdje gespeeld, ging goed tot ik in een dip kwam en het veelste aanvallend stond, toen een tijdje met Real in een 4-2-4 opstelling gespeeld en bij voorsprong van 2 goals verschil wijzigde ik het naar 5-3-2. Ging goed en 2 keer de competitietitel gepakt, wederom bij de toernooien te vroeg uitgeschakeld naar mijn inziens.
Nu speel ik met Bayern, soms degradeer ik naar divisie 2 maar dan win ik het ook weer gelijk ongeslagen. Dus nog een beetje wisselvallig maar de 3-5-2 opstelling speelt wel heel fijn.

Iemand die 'n potje op de xbox one wilt spelen, add me maar MrNobody28.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2016 22:49 
 
Hardtraxx Veteran

Door naar 2e ronde :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2016 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol geen gehoor gekregen van mijn tegenstander, dus ook door :P

Misschien ook handig om je aan te melden voor het FB evenement:

https://www.facebook.com/events/914172115356401/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2016 18:10 
 
Hardtraxx Elite

Ook door naar de 2e ronde. Morgen krijgen we te horen wie de volgende tegenstander is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2016 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb nu wel 2 leuke squads die ik gebruik. Gebruik voornamelijk die met Bundesliga, omdat Aubameyang en Ribery erg fijn zijn. Aubameyang en Ribery zaten in een free pack dus die kan ik niet verkopen, dus vandaar dat ik ze maar gebruik.

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 18:12 
 
Hardtraxx Veteran

Ronde 3 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was vrijgeloot voor ronde 2, dus zonder een potje te hebben gespeeld, door naar ronde 3 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 21:14 
 
Hardtraxx Veteran

Not bad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2016 20:10 
 
Hardtraxx Veteran

Ronde 5 is binnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2016 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was ook weer vrijgeloot voor ronde 3 :lol: Nu bij ronde 4 eindelijk mijn eerste tegenstander. Ben nu helaas te ziek om te spelen, dus woensdag eerste potje van het toernooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou eerste potje gespeeld, gelijk 4-1 verloren xd. Nee dit spel werkt bij mij voor geen meter. Hele tijd player switches die ik niet wil en rare loopacties van spelers waar ik niks tegen kan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2016 12:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geef het spel maar de schuld ja ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2016 16:12 
 
Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Nou eerste potje gespeeld, gelijk 4-1 verloren xd. Nee dit spel werkt bij mij voor geen meter. Hele tijd player switches die ik niet wil en rare loopacties van spelers waar ik niks tegen kan doen.


Je doet mee aan toernooi met een spel dat je niet onder de knie hebt :huh: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2016 16:28 
 
Hardtraxx Veteran

Waarom niet? Gratis en alleen maar leuk toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2016 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Paultheone schreef:
Nou eerste potje gespeeld, gelijk 4-1 verloren xd. Nee dit spel werkt bij mij voor geen meter. Hele tijd player switches die ik niet wil en rare loopacties van spelers waar ik niks tegen kan doen.


Je doet mee aan toernooi met een spel dat je niet onder de knie hebt :huh: ?


Ja gewoon voor de lol xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2016 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Nou eerste potje gespeeld, gelijk 4-1 verloren xd. Nee dit spel werkt bij mij voor geen meter. Hele tijd player switches die ik niet wil en rare loopacties van spelers waar ik niks tegen kan doen.


Playerswitch op manual. Verschrikkelijk dat automatisch speler wisselen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2016 14:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze zaterdag 2 vs 2 FIFA toernooi op de voetbalclub. Ik kan niet tegen m'n verlies dus hopelijk kunnen we de titel op onze naam schrijven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 23:53 
 
Hardtraxx Veteran

Yes yes yes, eindelijk packluck.

Had Draft gewonnen en haal uit een 50k pack Aubameyang TOTS :love:
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 71  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic