Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 71  Volgende

Fifa 13
Een verbetering 37%  37%  [ 31 ]
Ik zie het verschil niet... 26%  26%  [ 22 ]
Was dit wel mijn €60 waard? 37%  37%  [ 31 ]
Totaal aantal stemmen : 84
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2016 18:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
LeDuif schreef:
Enige dat ik me dan kan bedenken is het spel gewoon compleet verwijderen en opnieuw installeren.

Ga ik inderdaad ff proberen vanavond!

Dit heeft het inderdaad opgelost! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2016 19:18 
 
Hardtraxx Veteran

Fuck fuck, finale champions verlore, vanavond nog een poging wagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 10:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Fuck fuck, finale champions verlore, vanavond nog een poging wagen.


Is het nog gelukt?
Ik ben weer gekwalificeerd, weekend league heeft nu wel andere voorwaarden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 13:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Fuck fuck, finale champions verlore, vanavond nog een poging wagen.

Ik heb al 4 keer de DRAFT finale verloren, waarvan 3 met penals xd Godver wat kut. Gelukkig haal je die 15.000 munten er wel weer uit als je zo ver komt, maar toch.

Dit is m'n team trouwens nu: http://www.futhead.com/17/squads/1180974/

Snap niet dat Sanches algemeen maar 78 is, wat een beest. Betaalde er ook veruit het meeste voor van het hele team, toch apart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 17:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik heb al 4 keer de DRAFT finale verloren, waarvan 3 met penals xd Godver wat kut. Gelukkig haal je die 15.000 munten er wel weer uit als je zo ver komt, maar toch.

Dit is m'n team trouwens nu: http://www.futhead.com/17/squads/1180974/

Snap niet dat Sanches algemeen maar 78 is, wat een beest. Betaalde er ook veruit het meeste voor van het hele team, toch apart.

Jij hebt een Aubameyang nodig.

Btw, hebben jullie op FUT ook heel snel en vaak blessures? Veel sneller en vaker dan voorgaande edities. Valt mij echt op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 17:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Pommer schreef:
Ik heb al 4 keer de DRAFT finale verloren, waarvan 3 met penals xd Godver wat kut. Gelukkig haal je die 15.000 munten er wel weer uit als je zo ver komt, maar toch.

Dit is m'n team trouwens nu: http://www.futhead.com/17/squads/1180974/

Snap niet dat Sanches algemeen maar 78 is, wat een beest. Betaalde er ook veruit het meeste voor van het hele team, toch apart.

Jij hebt een Aubameyang nodig.

Btw, hebben jullie op FUT ook heel snel en vaak blessures? Veel sneller en vaker dan voorgaande edities. Valt mij echt op.


Eens en eens.

En dan fluiten ze ook nog eens af terwijl je midden in een aanval zit :'). Overigens vind ik de scheidsrechters buiten dat wel echt stukken beter dan vorige fifa, geen penals of kaarten meer om niks.

En ja Aubameyang, heb jij 250.000 munten voor me? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 19:02 
 
Hardtraxx Veteran

Stefann4 schreef:
Firetrap schreef:
Fuck fuck, finale champions verlore, vanavond nog een poging wagen.


Is het nog gelukt?
Ik ben weer gekwalificeerd, weekend league heeft nu wel andere voorwaarden.


Nee, weer verloren in finale in verlenging -.-

En inderdaad, meer blessures, waardoor de blessurekaarten ook zo verschrikkelijk duur zijn nu :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 12:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Seeker Of Fire schreef:
LeDuif schreef:
Enige dat ik me dan kan bedenken is het spel gewoon compleet verwijderen en opnieuw installeren.

Ga ik inderdaad ff proberen vanavond!

Dit heeft het inderdaad opgelost! :thumbsup:


Top! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2016 10:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Seeker Of Fire schreef:
LeDuif schreef:
Enige dat ik me dan kan bedenken is het spel gewoon compleet verwijderen en opnieuw installeren.

Ga ik inderdaad ff proberen vanavond!

Dit heeft het inderdaad opgelost! :thumbsup:

Dit probleem heb ik ook maar dan met GTA... Als je opnieuw installeerd, ben je dan je voortgang kwijt? Pas opnieuw begonnen met Story Mode.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2016 23:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het weekend afgesloten met 22 winsten, ik ben tevreden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2016 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb nu zelf 2 teams:

http://www.futhead.com/17/squads/1326858/
en
http://www.futhead.com/17/squads/1326957/

Heb nu 315k nog om uit te geven. Ik ga sowieso De Bruyne nog kopen, maar wil ook een nieuwe BPL spits. Twijfel tussen IF Benteke, Lukaku, Sturridge of Vardy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2016 10:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Ik heb nu zelf 2 teams:

http://www.futhead.com/17/squads/1326858/
en
http://www.futhead.com/17/squads/1326957/

Heb nu 315k nog om uit te geven. Ik ga sowieso De Bruyne nog kopen, maar wil ook een nieuwe BPL spits. Twijfel tussen IF Benteke, Lukaku, Sturridge of Vardy.


Heb je een goed pakketje gehad? Aangezien je nu al zoveel munten hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2016 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee gewoon tijd teveel. Heel veel traden en dan kom je er vanzelf wel. Heb in m'n pakjes tot nu toe wel Ribery, Bonucci, Marchisio en IF Abdennour gehad als beste spelers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2016 12:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oh koop jij veel dezelfde spelers en doet er een marge bovenop? Ik ben echt te lui voor deze tactiek xd

P.S. Xbox of Playstation?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2016 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Playstation 4, ik doe veel met healing cards en spelers van positie wisselen. Ondertussen is de markt alweer wat stabieler dus wordt dat nu steeds lastiger om veel winst te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2016 09:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ivey Jones schreef:
Dit probleem heb ik ook maar dan met GTA... Als je opnieuw installeerd, ben je dan je voortgang kwijt? Pas opnieuw begonnen met Story Mode.


Ik weet niet of GTA een aparte opslag heeft zoals fifa. Moet je even checken in je opslagbeheer
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2016 22:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

18 potten gewonnen in de weekend league :P De prijzen komen denk ik later ofzo? Hadden er trouwens veel meer kunnen zijn, gvd ongelooflijk hoeveel wedstrijden ik 200 kansen krijg en de tegenstander 3 en ik toch verlies. Anyway, leuke toevoeging idd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 11:18 
 
Hardtraxx Veteran

Ja donderdag bij mij na de allereerste Weekend League. Deze week toch maar weer eens proberen om in te komen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 11:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij mij ging het ook redelijk voorspoedig tot ik bij de 17e overwinning kwam, sindsdien 11 keer achter elkaar verloren en gisteren uiteindelijk toch de 18e overwinning gepakt zodat ik in goud 3 zat. Wat een frustraties xd

Prijzen kan je waarschijnlijk donderdag in de avond claimen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 15:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Oke, hoop echt dat ik eens wat waardevolle spelers in mn pakjes krijg (krijg sowieso al iets van 20.000 munten en heb er zelf nog iets van 30.000). Heb nu wel een goed team maar heb eigenlijk 1 topper nodig (Dybala of Chiellini ofzo). Jammer dat de serie a geen geweldige buitenspelers heeft.

Zo is m'n team nu:
http://www.futhead.com/17/squads/1854105/

Edit: weer gekwalificeerd :cool: Heeft het nut om je nog eens te kwalificeren? Dat je bijvoorbeeld 80 wedstrijden kan spelen ipv 40? NIet dat ik dat 80 potten ga spelen :P Maar misschien toch een paar extra mocht ik tijd over hebben.

En @stefan ik vind Hamsik juist ontzettend baas. Geweldig schot en steekpass, scoort ook vaak belangrijke goals voor me en dat loopt als een trein met Bacca.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 17:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb toevallig ook Serie A, met Alex Sandro, Bonucci, Chiellini, Peres & Handanovic achterin. :worship:

Voor de rest vind ik Mertens wel prima als buitenspeler op links en op rechts wissel ik regelmatig af met Cuadrado of Berardi.

Totaal geen fan van Hamsik op cam, maar geen idee wie daar beter kan staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 19:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sturridge, Vardy of Lukaku?

Wie zal ik halen, jongens? Kan niet kiezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 19:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Edit: weer gekwalificeerd :cool: Heeft het nut om je nog eens te kwalificeren? Dat je bijvoorbeeld 80 wedstrijden kan spelen ipv 40? NIet dat ik dat 80 potten ga spelen :P Maar misschien toch een paar extra mocht ik tijd over hebben. .


Haha het heeft geen nut om jezelf 2x te kwalificeren, maximum blijft 40 wedstrijden
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 16:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nu voor de 3e keer op rij gekwalificeerd. Alleen de beste speler die ik tot nu toe in al die prijzenpakketten heb gehad is Toulalan :'). Gelukkig wel 50.000 munten los verdiend, anders was het alle moeite zeker niet waard geweest :P.

Inmiddels m'n team ook aardig verbouwd. Ik hoop dat ik na aankomende weekend league Dybala kan kopen en dan ben ik weer even zoet.

Als iemand trouwens een keer wil spelen (Xbox One), voeg me gerust toe: Jurrepommer
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Sturridge, Vardy of Lukaku?

Wie zal ik halen, jongens? Kan niet kiezen.


Vardy is echt een beast voor mij dit seizoen, alleen tip van flip: geen gericht schot doen, gewoon alles volle bak op goal rammen.

@Pommer Ik speel op PC met controllers anders had ik je zeker een keer uitgedaagd :cool:

Geluk gehad met 1 keer Arnautovic IF in een pakje te hebben en voor mooi bedrag verkocht waardoor ik Willian kon kopen. Dit is mijn team.

http://www.futhead.com/17/squads/2133921/
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 71  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic