Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 71  Volgende

Fifa 13
Een verbetering 37%  37%  [ 31 ]
Ik zie het verschil niet... 26%  26%  [ 22 ]
Was dit wel mijn €60 waard? 37%  37%  [ 31 ]
Totaal aantal stemmen : 84
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 15:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

€60 vind ik dan ook weer best veel hoor. Vooral als je het geld er niet eens uit kunt halen met spelen. Ik ben eigenlijk helemaal nieuw met alle nieuwe FUT functies. Weekend League is gewoon een wekelijkse event waar je pakketten/spelers kunt winnen ga ik van uit?

Ben wel een heel klein beetje bekend met inruilacties of iets in die richting. Je wisselt een team in voor een (paarse?) goeie speler? Teambouwer of zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 22:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
kegel77w schreef:
Op wat makkelijker op gang te komen, gooi ik er in t begin ook altijd even €20 op. Vanuit daar bouw ik meestal een goedkoop BPL team. En dan komt t eigenlijk allemaal vanzelf wel. Vooral de eerste 3 a 4 divisies ben je zo doorheen.


Das waar, ik veroordeel ook niemand die dat doet.
Was meer een sneer richting hem, dat ie dadelijk al een top team heeft en nog steeds niet uit divisie 7 komt haha.

Verder vind ik het leuker om gewoon rustig op te bouwen zodat je meer voldoening haalt uit het spelen. Anders ben ik er vrij snel op uit gekeken. Ben benieuwd tegen wat voor teams ik zal moeten in de weekend league.


Dat had ik enigzins in 2017. Zit net in Div 7 of 8 oid. Was zo bezig met challenges, het handelen en steeds betere spelers krijgen dat ik amper met het team heb gespeeld.

Heb geen geld er aan uitgegeven verder :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 23:55 
 
Hardtraxx Elite

Het handelen zou ik graag uit besteden aan iemand haha, heb het geduld er niet voor, ik wil gewoon z.s.m. potjes spelen.