Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 71  Volgende

Fifa 13
Een verbetering 37%  37%  [ 31 ]
Ik zie het verschil niet... 26%  26%  [ 22 ]
Was dit wel mijn €60 waard? 37%  37%  [ 31 ]
Totaal aantal stemmen : 84
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 15:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

€60 vind ik dan ook weer best veel hoor. Vooral als je het geld er niet eens uit kunt halen met spelen. Ik ben eigenlijk helemaal nieuw met alle nieuwe FUT functies. Weekend League is gewoon een wekelijkse event waar je pakketten/spelers kunt winnen ga ik van uit?

Ben wel een heel klein beetje bekend met inruilacties of iets in die richting. Je wisselt een team in voor een (paarse?) goeie speler? Teambouwer of zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 22:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
kegel77w schreef:
Op wat makkelijker op gang te komen, gooi ik er in t begin ook altijd even €20 op. Vanuit daar bouw ik meestal een goedkoop BPL team. En dan komt t eigenlijk allemaal vanzelf wel. Vooral de eerste 3 a 4 divisies ben je zo doorheen.


Das waar, ik veroordeel ook niemand die dat doet.
Was meer een sneer richting hem, dat ie dadelijk al een top team heeft en nog steeds niet uit divisie 7 komt haha.

Verder vind ik het leuker om gewoon rustig op te bouwen zodat je meer voldoening haalt uit het spelen. Anders ben ik er vrij snel op uit gekeken. Ben benieuwd tegen wat voor teams ik zal moeten in de weekend league.


Dat had ik enigzins in 2017. Zit net in Div 7 of 8 oid. Was zo bezig met challenges, het handelen en steeds betere spelers krijgen dat ik amper met het team heb gespeeld.

Heb geen geld er aan uitgegeven verder :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 23:55 
 
Hardtraxx Elite

Het handelen zou ik graag uit besteden aan iemand haha, heb het geduld er niet voor, ik wil gewoon z.s.m. potjes spelen.

Maar heb altijd al vrij snel een vrij goed team, net onder de wereldklasse spelers zoals neymar etc. Daarna zie ik het nut van handelen niet meer, tenzij je team niet fijn speelt, of je een nieuw team wilt. Maar dat laatste vind ik altijd zoveel werk. Ik hou het meestal bij 1 of 2 teams.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 10:44 
 
Hardtraxx Veteran

Netjes team nu al. Ik gooi er nooit geld in, eenmaal je aan het spelen bent gaat het team bouwen al zo snel, zeker met die coinbonussen uit de catalogus. Ben alleen benieuwd of ik met een zeikteam in eerste instantie wel de weekend league in kom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 11:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wat me wel opvalt is dat veel ratings enorm matig/laag zijn vergeleken met vorig jaar. Het lijkt of het aantal spelers dat 83-84-85 is enorm is gezakt.

Ga maar voor een BPL team, Ligue 1 of Satander team.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 13:25 
 
Hardtraxx Elite

Die Squad challenges (soort offline weekend league idee) zijn wel leuk om te doen. Je moet 4 potjes spelen, het niveau kun je zelf instellen en de selectie kun je ook bekijken. Deze teams zijn gemaakt door andere spelers. Het ranking systeem werkt hetzelfde als bij de weekend league, dus win je bijvoorbeeld alle 4 de potjes op Ultimate met grote uitslagen zul je in Rank 1 komen.

Momenteel 2 potjes gespeeld, 1 op wereldklasse (4-0) gewonnen, en 1 op legendarisch (2-0) gewonnen. Heb nu een X aantal punten verdiend waardoor ik nu in Goud 3 zit, beloning staat daar op 12.5k + jumbo goud pakket. Nog 2 potjes te spelen tegen de moeilijkere teams.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 15:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik snap echt niet hoe je van die enorm hoge AI's wint :P Dat is echt scripting to the max.

Ik krijg dat nooit voor elkaar, ik word er op een of andere manier altijd wel weer door een bug of glitch uitgenaaid (dat mijn spelers opeens zaad zijn e.d.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 16:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik snap echt niet hoe je van die enorm hoge AI's wint :P Dat is echt scripting to the max


Hier heb ik inderdaad zwaar respect voor. Ik leg t vaak ook af tegen hogere niveaus AI. EA heeft zelf gezegd dat er niks scripted is, maar je merkt zelf gewoon dat je spelers beïnvloed worden door bepaalde dingen. Als je een snelle goal scoort zal de AI slechter presteren bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 23:51 
 
Hardtraxx Elite

Het is zeker voor een deel gescript, n vriend probeerde op ultimate het slechtste team te verslaan, stond 6-0 achter rond de 50e minuut en de AI speelde parkeer de bus en kwam er met geen mogelijkheid door heen. Tip trouwens, kijk eens de tutorial van borasislegend, heeft me al veel gebracht, vooral die rb steekpass is heerlijk om te gebruiken.
Heb nu overigens balotelli en fekir erbij, 2 heerlijke spelers. De mogelijkheden qua passing vind ik n échte noemenswaardige verbetering tot nu toe.

Wat is jullie niveau dan om van de AI te winnen? Mijne is over het algemeen Legendarisch, behalve tegen de echte topclubs, dan word het lastig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2017 08:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Professional met mazzel. Met World Class speel ik hooguit 0-0.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 20:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Met FUT tegen de grote jongens krijg ik t bij wereldklassse vaak wel lastig. Vooral kansen creëren js lastig omdat je je man gewoon moeilijk voorbij komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thijsert schreef:
Ik heb via de PSstore de ronaldo editie gepre-ordered, kan ik hem vannacht dan om 00.00 gelijk downloaden of hoe werkt dat? :huh:


Bij mij download die hem meteen als die uitkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 19:08 
 
Hardtraxx Elite

10gb? Op de xbox issie 43gb. Hoe kan dat dan weer.

Edit: of spelen jullie op pc? Ps4 is iig ook 43 ongv.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 20:25 
 
Hardtraxx Veteran

Wat niveau betreft, het is ook een beetje wat je gewend raakt.
Vroeger speelde ik carrière (voor 2012) op semi-pro. Maar elke keer als ik een competitie won met 0x verlies heb ik mijzelf aangeleerd om een niveau op te schalen. Ik speel nu al een jaar op wereldklasse . Ook in FuT wel.
Zolang je vanuit achteruit voetbalt gaat het wel, en vooral zoveel mogelijk spelers achter de bal houden. Als je achter komt te staan is het vaak wel gedaan inderdaad want de tegenstander is bijna niet meer te passeren.
Trouwens kan me nog wel van die challenges herinneren: Scoor op legendarisch niveau in de laatste 10 minuten van de wedstrijd een winnende goal (je begint dan de 2e helft en met een gelijke stand). Zwaar onmogelijk.
Heb toen volgens mij wel 40 potjes gespeeld voor ik eindelijk dmv een penalty in de 91st minuut de winnende maakte. Echt scripted to the max die challenges.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 23:18 
 
Hardtraxxer

Moet enkel nog Marlos (dat kreng kost 4k) kopen en dan kan ik de laatste SBC die ik nog kan doen afronden, als ik m'n spelers in m'n club verkoop zal ik rond de 50k uit komen gok ik. Iemand al een idee voor een leuke begin team? Dacht zelf aan Serie A aangezien ik Benatia en Felipe Anderson gepacked heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 23:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Is dat SBC de moeite waard? En moet je het dan constant doen of komen er ook gewoon af en toe interessante voorbij. Heb het met fifa 17 amper gedaan, maar ik verkocht soms spelers voor fucking veel coins als ze nodig waren in die uitdagingen. Dat zet je toch aan het denken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 23:52 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Is dat SBC de moeite waard? En moet je het dan constant doen of komen er ook gewoon af en toe interessante voorbij. Heb het met fifa 17 amper gedaan, maar ik verkocht soms spelers voor fucking veel coins als ze nodig waren in die uitdagingen. Dat zet je toch aan het denken :P

Jazeker, heb er tot nu toe een stuk of 12 gedaan, 2x een IF gepacked en 40k winst oid. Kost je inderdaad wel wat tijd (10-20 minuten per SBC mits je ze goedkoop wil doen), maar geeft je wel de mogelijkheid om meteen een goed team klaar te hebben bij de release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 00:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Maar hoe kom je nu al aan zoveel spelers dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 07:24 
 
Hardtraxx Elite

Vriend van me had bij de eerste SBC Zlatan gepacked. Vind het zelf altijd wel leuk om mee te rommelen maar heb nooit genoeg spelers daarvoor. Plus dat ik als ik er dan een haffel heb, ik ze graag op de lijst zet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 13:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Maar hoe kom je nu al aan zoveel spelers dan?


Ik heb mijn hele team uit squadbuilders gemaakt. Heb amper potjes gedaan, behalve wanneer ik wat extra's nodig had.

In essentie zijn de pakjes die je krijgt soms meer waard dan de squadbuilder zelf.

Je zoekt gewoon eerst de goedkoopste challenges die je de beste prijzen geven. Daar verdien je steeds meer aan, en uiteindelijk krijg je wel eens een uitschieter. Als je goed de kosten/winst afweegt dan kun je een heel team bouwen zonder dat je echt speelt. Daarbij komt dus ook slim handelen en niet blindelings vooraf gemaakte builders volgen.

Altijd het goedkoopste. Wanneer men geïnteresseerd is hoe ik vanaf 0 geld dit https://www.futbin.com/17/squad/5403853 heb gemaakt. Dan geef ik graag uitleg in stappen hoe ik te werk ga bij Squad Builders. Maar anders te veel typwerk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 15:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Thijsert schreef:
Wat tips voor FuT zijn sowieso wel chill, dit jaar voor het eerst beginnen


1. Gebruik futbin.com

Daar kun je teams samenstellen en kijken hoe duur alles is. Is vollediger dan Futhead.

2. Maak een team die past op jouw speelstijl, niet een team met zo goed mogelijke spelers. Zoek wat lekker speelt en zoek de bijbehorende spelers op Futbin en maak daar een team van. Dan win je meer dan met alleen de beste spelers in een random team.

3. Doe het bronzen pakjes handelssysteem om traag coins te winnen (Google is je vriend)

4. SBC kan ik een beste uitleg over geven, maar doe ik wel wanneer er animo voor is. Maar in essentie, koop laag en alleen wanneer je weet dat je winst gaat krijgen (niet een challenge van 15k doen terwijl het pakje je meestal maar 3k oplevert).

5. KOOP GEEN PAKJES VAN JE COINS. Doodzonde en je lijdt 99/100x verlies.

6. Gebruik coinboosters in het begin via de store. (met je EA points, niet fifapunten of coins) om snel geld te krijgen voor een team.

7. Wil je fitness kaarten vermijden? Neem 2 teams. Zet de teams bij elkaar in de wissels en reserven. Wanneer je speelt met het ene team, laadt het andere team op.

8. Niet tegen hoge computers spelen tenzij je wilt ragen. Mensen zijn makkelijker, echt.

9. Je kan rode lijntjes en oranje lijntjes hebben qua chemistry, zolang je spelers maar 10 chemistry hebben. Bij groene lijntjes, kun je vaak ook een rood lijntje hebben. Te zien in de link van mijn oude team dat ik stuurde.

10. Chemistry styles werken veel meer dan je denkt. Laakt je speler ergens in wat belangrijk is, chemistry style dr op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 17:34 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Pommer schreef:
Maar hoe kom je nu al aan zoveel spelers dan?


Ik heb mijn hele team uit squadbuilders gemaakt. Heb amper potjes gedaan, behalve wanneer ik wat extra's nodig had.

In essentie zijn de pakjes die je krijgt soms meer waard dan de squadbuilder zelf.

Je zoekt gewoon eerst de goedkoopste challenges die je de beste prijzen geven. Daar verdien je steeds meer aan, en uiteindelijk krijg je wel eens een uitschieter. Als je goed de kosten/winst afweegt dan kun je een heel team bouwen zonder dat je echt speelt. Daarbij komt dus ook slim handelen en niet blindelings vooraf gemaakte builders volgen.

Altijd het goedkoopste. Wanneer men geïnteresseerd is hoe ik vanaf 0 geld dit https://www.futbin.com/17/squad/5403853 heb gemaakt. Dan geef ik graag uitleg in stappen hoe ik te werk ga bij Squad Builders. Maar anders te veel typwerk :P


Ik ben wel nieuwsgierig naar je SCB uitleg/tactiek!

Je zegt in je andere post dat het kopen van pakjes met coins 99/100 verlies lijdt. Klopt, doe ik ook nooit. Maar bij die SBC's heb ik hetzelfde idee, je doet het alleen via een omweg, je koopt namelijk spelers die je voor je SBC's gebruikt en ruilt ze in voor pakketjes.
Vaak wel wat betere pakketjes, maar zouden de pakketjes van de SBC's dan meer kansen geven op high rated spelers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb 10 minuten geleden 1050 FIFA punten gekocht en heb de normale editie. Betekend dit dat ik die punten ook pas vrijdag krijg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 18:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Ik heb 10 minuten geleden 1050 FIFA punten gekocht en heb de normale editie. Betekend dit dat ik die punten ook pas vrijdag krijg?


Je kan het in de FIFA 18 app al uitgeven
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Ik heb 10 minuten geleden 1050 FIFA punten gekocht en heb de normale editie. Betekend dit dat ik die punten ook pas vrijdag krijg?


Je kan het in de FIFA 18 app al uitgeven


Op de webb app neem ik aan? Heb nog niks ontvangen en staan geen FIFA punten.. Heb de punten in de playstation store gekocht.
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 71  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic