Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 71  Volgende

Fifa 13
Een verbetering 37%  37%  [ 31 ]
Ik zie het verschil niet... 26%  26%  [ 22 ]
Was dit wel mijn €60 waard? 37%  37%  [ 31 ]
Totaal aantal stemmen : 84
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 18:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Broken Balance schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Ik heb 10 minuten geleden 1050 FIFA punten gekocht en heb de normale editie. Betekend dit dat ik die punten ook pas vrijdag krijg?


Je kan het in de FIFA 18 app al uitgeven


Op de webb app neem ik aan? Heb nog niks ontvangen en staan geen FIFA punten.. Heb de punten in de playstation store gekocht.


Nee de FIFA 18 app. Je hebt de web app en de companion app op iOS en Android.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 22:22 
 
Hardtraxxer

Heb nu via een methode om te snipen in de webapp (goedkoop spelers oppikken door snel te verversen (werkt alleen als je min bid aangepast steeds), daarmee zn 10k verdient in een paar minuutjes tijd, vooral Willian gebruikt (inkopen tot max 23k, daarna aanbieden 24k buynow)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog niks binnen. :/ :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 12:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Heb nu via een methode om te snipen in de webapp (goedkoop spelers oppikken door snel te verversen (werkt alleen als je min bid aangepast steeds), daarmee zn 10k verdient in een paar minuutjes tijd, vooral Willian gebruikt (inkopen tot max 23k, daarna aanbieden 24k buynow)


Dat werkt natuurlijk maar tot een zeker punt omdat er 5% transferfee afgaat wanneer je een speler verkoopt.

Als je een speler van 23k voor 24k verkoopt dan verdien je in essentie 760 coins ipv 1000.

En ik zal wel even de stappen voor hoe ik squad builders aanpak.

1. Ik pak de transfermarkt en https://www.futbin.com/squad-building-challenges er bij.

2. op https://www.futbin.com/squad-building-challenges ga ik naar een challenge die ik wil doen.

Ik zoek eerst de challenges waarbij de pakjes meer waard zijn dan de challenges. Je ziet bij Futbin op een tijd (een week na Fifa begint ong) bij alle squad builders hoeveel ze kosten om te doen. Hieronder ong hoeveel je uit een gemiddelde pack haalt, dus wanneer er niks bijzonders in zit.

Silver pack - 1k
Premium silver pack - 2k
Jumbo Premium silver pack - 5k
Silver players pack - 2k
Premium silver players pack - 6k
Gold pack - 2k
Premium gold pack - 3k
Jumbo Gold pack - 5k
Jumbo Premium gold pack - 7k
Gold players pack - 4k
Premium Gold Players pack - 8k
Prime Gold Players pack - 10k
Rare Gold Pack - 9k
Electrum Players pack - 4k
Premium Electrum Players pack - 7k
Mega Pack en alles er boven - 10k +

Dus zoek een squad builder challenge waarbij je minder hoeft te betalen dan dat de pack zal opleveren.
De meeste squad builders kunnen vaak nog ietsjes goedkoper dan het minimum dat er staat.

3. Kijk welke spelers je nodig hebt. Pak je transfermarkt er bij en ga zoeken op de goedkoopste opties. Gebruik desnoods Futbin om te kijken wie goedkoop is.

4. Druk in futbin bij de challenge op "start challenge" en ga daar passen en meten.

Er zijn 5 grote principes hierbij die je moet weten bij het bouwen

- Pricefixing
- Positie veranderen
- Rating
- Groene links isoleren
- Trends

Pricefixing, sommige teams hebben weinig spelers van een soort. Mensen zullen die allemaal opkopen en voor veel hogere bedragen verkopen om zo winst te maken. Probeer zo veel mogelijk om dit soort spelers heen te werken door de onderstaande tactieken toe te passen.

Positie veranderen, qua chemistry kun je sommige spelers vervangen door andere posities. Je verlies bij sommigen alle chemistry of houdt maar 1 chemistry over, zelfs wanneer de linkjes groen zijn. De volgende posities halveren echter alleen.

Een LB/RB op CB
Een CB op RB/LB
Een CDM op CB
Een CB op CDM
Een LM/RM op CM
Een CM op LM/RM
Een LWB/RWB op LW/RW
Een RW/LW op LWB/RWB
Een RF/LF op ST
Een ST op RF/LF
Een CAM op CDM
Een CDM op CAM

Verdere posities werken niet of trekken hooguit een punt af (zoals CDM op CM of RM op RW).

Wanneer je bijvoorbeeld een veel te dure speler op LB zou moeten kopen, kun je er ook voor kiezen om er een CB neer te zetten die goedkoper is en elders meer chemistry toe te voegen. Daarom is het combineren om de goedkoopste optie te vinden nodig.

Rating, je moet soms een rating hebben van het team. Je kan beter twee hoge en veel kleinen doen dan de helft iets hoger en de helft iets lager. Kijk wat goedkoper is en probeer de ideale balans te vinden.

Groene links isoleren, je kan spelers 10/9 chemistry geven terwijl ze rode lijntjes hebben. We pakken nu even 4-3-3 er bij. Als je je rechtsback met een groene lijn zou linken met de CM of CB en vervolgens een speler met een rode lijn als de andere zou doen. Heeft de RB alsnog 9 chemistry door de rode lijn.

Het volgende geldt wat je kan hebben qua rode lijnen om 9 chem te halen

2 lijnen - 1 groen - 1 rood
3 lijnen - 1 groen & 1 oranje - 1 rood
4 lijnen - 2 groen - 1 rood
4 lijnen - 1 groen & 2 oranje - 1 rood
5 lijnen - 2 groen & 1 oranje - 2 rood

Doe er je voordeel mee wanneer je iets niet kunt linken.

Trends, je kan zien in challenges wat voor soort spelers op het moment veel nodig zijn. Deze zijn op dat moment natuurlijk ook duurder. Zo heb je bijvoorbeeld de Marquee challenges. Waarbij je een team moet bouwen met spelers uit twee specifieke teams (omdat dat die week de interessante wedstrijden zijn). Daarbij zijn die spelers van die twee teams natuurlijk een stuk duurder. Dat niet alleen maar ook de spelers in die league vaak gelijk ook, of spelers van het zelfde land.

Probeer er zo veel mogelijk omheen te werken met al het bovenstaande. Het werkt bijvoorbeeld vaak om alleen de benodigde spelers te kopen (bijv 1 Bayern en 1 Dortmund speler). En de rest van het team compleet anders maken, maar wel met allemaal groene links. Zo haal je de chemistry zonder te veel uit te geven aan soortgelijke spelers aan de benodigde.

5. Wanneer je een goed concept hebt gevonden/gemaakt, ga je de spelers kopen. Probeer ze zo goedkoop mogelijk te krijgen. Worden ze te duur, kijk of je ze kunt vervangen. Het is ook vaak zaak om op de transfermarkt te kijken hoe duur ze echt zijn en hoe hard ze gaan terwijl je de spelers zoekt. Zie je een goedkope, snel kopen.

6. Dan vul je het team in, lever je hem in, en verkoop je de spelers, verkoop daarbij alles. Contracten, fitness items, alles wat enigszins waarde op futbin heeft (je kan consumables prijzen checken via https://www.futbin.com/consumables).

7. ONDERSCHAT CONSUMABLES NIET. Sommige consumables kunnen je snel rijk maken. Sommige position changes, team fitness en chemistry styles consumables zijn meer waard dan de gemiddelde speler.

Vragen? Stel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben op dit moment vooral aan het handelen in de zilveren spelers. Koop ze voor 250 en verkoop ze dan voor minimaal 400. 10 x doen en je hebt er 1000 coins bij. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 23:47 
 
Hardtraxx Elite

Bedankt BB. Interessant stuk, er komt meer bij kijken dan ik in eerste instantie zou denken. Toch ben ik persoonlijk veel meer van het potjes spelen dan van al het handelen. Wat dat betreft, als jij de spelerszaken zou regelen en ik de potjes speel zou dat een mooie combinatie zijn haha.

Heb weer zin in de Weekend League, wil dit jaar minimaal 1x in de top 100 komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 09:55 
 
Hardtraxx Veteran

Dat is een behoorlijk streven, je kwam met Fifa 17 wel bij Elite uit doorgaans dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 10:18 
 
Hardtraxx Veteran

Als men vraagt om een potje Fifa zeg ik graag ja ook al kan ik er niks van omdat ik het verder nooit speel.

Mijn kennis van de huidige competities, spelers en tactieken is dan ook 0.

De vraag: Is Fifa 2018 dan wel iets voor mij nu FUT zo'n groot onderdeel is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik speel nog steeds FIFA 10 :x :lol:. Vind al dat "complexe" gedoe van de nieuwe delen maar niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 10:51 
 
Hardtraxx Elite

Firetrap schreef:
Dat is een behoorlijk streven, je kwam met Fifa 17 wel bij Elite uit doorgaans dan?


Slechts 1x elite gehaald in het begin van FIFA, was vrij snel klaar met 17. Dit is meer mijn type fifa18, veel passen en meer op skills verdedigen. Schat me kansen niet hoog in maar leg de lat lekker hoog.

Nu aan het sparen voor Thiago Silva en Mbappe, en mijn team is denk ik wel compleet.
Op t moment heb ik in mn 5-3-2 formatie: balotelli en lucas/falcao. Op t middenveld spelen Fekir, seri en verrati. Op de Rvv en Lvv heb ik Dani Alves en Lemar. Centraal Marquinhos, Perrin en Le Marchand ofzoiets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 11:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Als men vraagt om een potje Fifa zeg ik graag ja ook al kan ik er niks van omdat ik het verder nooit speel.

Mijn kennis van de huidige competities, spelers en tactieken is dan ook 0.

De vraag: Is Fifa 2018 dan wel iets voor mij nu FUT zo'n groot onderdeel is?


Als je meer over voetbal wilt leren/kennen qua spelers en clubs en vooral hoe het werkt dan zou je juist FIFA moeten halen, en met The Journey, supervette campaign krijg je wel meer een kijk in het wereldje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 13:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Thijsert schreef:
Aangezien futbin een prijs geeft over wat een SBC ongeveer kost, geeft ie dan ook tips in teams, of moet je dat zelf uitzoeken?

En wat doen jullie met spelers die je in gratis packs krijgt en je niet kunt verkopen? Ik zet ze meestal maar in m'n club voor het geval ik ze een keer kan gebruiken


Die zet ik altijd in squad builders.

Maar ja, als je bij futbin op completed challenges bij een challenge drukt dan zie je de teams die werken. Vaak zijn deze echter al door velen gezien en zodoende gaat de prijs er van ook omhoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 14:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Als men vraagt om een potje Fifa zeg ik graag ja ook al kan ik er niks van omdat ik het verder nooit speel.

Mijn kennis van de huidige competities, spelers en tactieken is dan ook 0.

De vraag: Is Fifa 2018 dan wel iets voor mij nu FUT zo'n groot onderdeel is?


Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 15:20 
 
Hardtraxx Veteran

Bedankt TondH :lol:

Kan je ook vertellen waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 15:31 
 
Hardtraxx Veteran

Het feit dat FUT zo'n groot onderdeel is, wilt absoluut niet zeggen dat de andere modi vervolgens niet gespeeld worden. De FIFA fanbase is zo groot dat je met welke gamemodus dan ook prima kunt spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 18:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Bedankt TondH :lol:

Kan je ook vertellen waarom?


Ik houd helemaal niet van voetbal en ik heb er 0 verstand van, maar ik speel best veel Ultimate Team.
Dus ja puur persoonlijk, FIFA vind ik altijd wel leuk. :P

Je hoeft er helemaal geen verstand van te hebben, want de league en het land waarin een speler speelt staat gewoon aangegeven. En je kan zoeken op league en land. En de beste weetje wel toch? Engeland, Spanje etc.

Je moet allemaal spelers van dezelfde league of land in een team hebben dan heb je een teamgeest van 100. Voor elke positie een speler en je bent klaar. Makkie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 20:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb nooit begrepen waarom FUT zo leuk is :P

Geef mij maar gewoon lekker carriere :thumbsup:
Spelers beter maken en door middel van goede talenten halen en zelf opleiden een mega elftal bouwen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 23:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Als men vraagt om een potje Fifa zeg ik graag ja ook al kan ik er niks van omdat ik het verder nooit speel.

Mijn kennis van de huidige competities, spelers en tactieken is dan ook 0.

De vraag: Is Fifa 2018 dan wel iets voor mij nu FUT zo'n groot onderdeel is?


Heb het ook aangeschaft en had hetzelfde als jij. Bevalt best goed, alleen kan ik er nog niet veel van. 24 potjes, 6 gewonnen/2 gelijk/rest verloren. Kan soms wel frustrerend zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 23:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Heb nooit begrepen waarom FUT zo leuk is :P

Geef mij maar gewoon lekker carriere :thumbsup:
Spelers beter maken en door middel van goede talenten halen en zelf opleiden een mega elftal bouwen :D

Ik vind tegen de CPU spelen zo kut :P En het hele opbouwen van je eigen club is awesome met FUT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 00:03 
 
Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
JeroenB93 schreef:
Heb nooit begrepen waarom FUT zo leuk is :P

Geef mij maar gewoon lekker carriere :thumbsup:
Spelers beter maken en door middel van goede talenten halen en zelf opleiden een mega elftal bouwen :D

Ik vind tegen de CPU spelen zo kut :P En het hele opbouwen van je eigen club is awesome met FUT.


Pff ja dat gaat altijd zo snel vervelen, carreer mode. Dan vind ik dd speel als prof optie misschien nog wel uitdagender.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 01:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat SBC is ook wel lache . Futbin is dan zeker een handige. Kom er alleen zojuist achter dat je al bestaande opstellingen kunt bekijken >.<

Wel mooi op een tweede plaats meteen op Futbin met de Prime Nine challenge :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 09:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Heb nooit begrepen waarom FUT zo leuk is :P

Geef mij maar gewoon lekker carriere :thumbsup:
Spelers beter maken en door middel van goede talenten halen en zelf opleiden een mega elftal bouwen :D


Heb ik bij Fifa17 ook gedaan. In 4 seizoenen had ik een compleet elftal tussen de 75-85. Allemaal tussen de 16-22 jaar oud (tot zo ver het realisme) maar het is wel leuk als je een gastje uit je jeugdopleiding naar de 85 weet te krijgen en vervolgens kan verkopen voor 50 miljoen :D

Grootste nadeel aan carrière mode vind ik dat er heel weinig gebeurt aan transfers in de competitie en je na 5 seizoenen nog steeds tegen dezelfde spelers/teams speelt. Meer spoeling in de teams zou het spel wel leuker maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 11:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

BEDANKT MEDIAMARKT.

Kon hem alleen in de ochtend halen, de pre-order. Dus ik heen voor werk. Krijg ik het volgende te horen;

"Ja de bestellingen zijn er nog niet, maar ik kan u wel de gewone meegeven".

1. Waarom zijn de pre-orders er niet als de gewone er wel zijn

2. Pre-orders zijn ook echt het zelfde als de gewone.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 12:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat voor controllerinstellingen gebruiken jullie en waarom? Daarmee bedoel ik dus die opties met CPU hulp of handmatig. Ik heb er nooit zoveel op gelet maar misschien kan ik het mezelf wat makkelijker maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 12:41 
 
Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Wat voor controllerinstellingen gebruiken jullie en waarom? Daarmee bedoel ik dus die opties met CPU hulp of handmatig. Ik heb er nooit zoveel op gelet maar misschien kan ik het mezelf wat makkelijker maken.


Handmatig van spelers wisselen, met LB L1, of met je rechter pookje. Hoge steekballen op handmatig en keeper op Semi. Kun je met je rechterpookje ingedrukt en omlaag wijzen je keeper n beetje sturen.
Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 71  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic