Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 71  Volgende

Fifa 13
Een verbetering 37%  37%  [ 31 ]
Ik zie het verschil niet... 26%  26%  [ 22 ]
Was dit wel mijn €60 waard? 37%  37%  [ 31 ]
Totaal aantal stemmen : 84
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 12:41 
 
Hardtraxx Veteran

Nee daar zit ik eigenlijk nooit aan, ook nooit geprobeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 13:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Nee daar zit ik eigenlijk nooit aan, ook nooit geprobeerd.


Same, ik zet spelers wisselen echter altijd wel op handmatig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 13:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Pommer schreef:
Wat voor controllerinstellingen gebruiken jullie en waarom? Daarmee bedoel ik dus die opties met CPU hulp of handmatig. Ik heb er nooit zoveel op gelet maar misschien kan ik het mezelf wat makkelijker maken.


Handmatig van spelers wisselen, met LB L1, of met je rechter pookje. Hoge steekballen op handmatig en keeper op Semi. Kun je met je rechterpookje ingedrukt en omlaag wijzen je keeper n beetje sturen.

Wtf, wist niet dat je met je keeper ook wat kon doen :P Maar kun je dat niet beter CPU hulp doen dan?

Oh en nog een vraag, kun je meerdere van die coin bonussen uit de catalogus tegelijk aan hebben? Ben bang als ik er nu weer eentje aanschaf dat dan mn vorige verloren gaat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 13:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Hard4Us schreef:
Pommer schreef:
Wat voor controllerinstellingen gebruiken jullie en waarom? Daarmee bedoel ik dus die opties met CPU hulp of handmatig. Ik heb er nooit zoveel op gelet maar misschien kan ik het mezelf wat makkelijker maken.


Handmatig van spelers wisselen, met LB L1, of met je rechter pookje. Hoge steekballen op handmatig en keeper op Semi. Kun je met je rechterpookje ingedrukt en omlaag wijzen je keeper n beetje sturen.

Wtf, wist niet dat je met je keeper ook wat kon doen :P Maar kun je dat niet beter CPU hulp doen dan?

Oh en nog een vraag, kun je meerdere van die coin bonussen uit de catalogus tegelijk aan hebben? Ben bang als ik er nu weer eentje aanschaf dat dan mn vorige verloren gaat :P


Nee kan maar een tegelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 13:44 
 
Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Hard4Us schreef:
Pommer schreef:
Wat voor controllerinstellingen gebruiken jullie en waarom? Daarmee bedoel ik dus die opties met CPU hulp of handmatig. Ik heb er nooit zoveel op gelet maar misschien kan ik het mezelf wat makkelijker maken.


Handmatig van spelers wisselen, met LB L1, of met je rechter pookje. Hoge steekballen op handmatig en keeper op Semi. Kun je met je rechterpookje ingedrukt en omlaag wijzen je keeper n beetje sturen.

Wtf, wist niet dat je met je keeper ook wat kon doen :P Maar kun je dat niet beter CPU hulp doen dan?

Oh en nog een vraag, kun je meerdere van die coin bonussen uit de catalogus tegelijk aan hebben? Ben bang als ik er nu weer eentje aanschaf dat dan mn vorige verloren gaat :P


Je kunt ze gewoon allemaal aanzetten, word op volgorde dat je ze aanzet verbruikt.
Je keeper zelf een beetje besturen (lees beter positioneren) is veel beter. Check maar eens wat tutorials op YT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 14:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Potdomme, FIFA18 download code voor PC gepreorderd via llivekaarten.nl, netjes ingevoerd, staat in m'n library (hij is dus gewoon legit), kan ik m niet downloaden/spelen... Dikke rel al op answers.ea.com; blijken veel meer mensen last van te hebben. Had tot nog toe geen ervaring met EA launches, maar ze schijnen het dus wel vaker te verkloten.

EDIT: Kan m nu 'preloaden', maar releasedatum staat op 10 oktober :/ Ze zijn mooi aan het kloten daar bij EA :thumbdown:

EDIT: Hij doet 't :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 15:08 
 
Hardtraxx Veteran

Gewoon rustaaaagh blijven
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 15:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja voor fifa is dat nogal moeilijk, laatste editie die ik had was 13 op de xbox 360, dus m'n excitement level was flink hoog :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 16:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ook na veel gedonder via de Mediamarkt hem kunnen krijgen vanochtend.

Het pakje was er eerder dan de mail dat ik hem kon ophalen, de mail die je moet laten zien.
Opgehaald met veel gezeur en getouwtrek en krijg ik 5min geleden de mail.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 16:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Als je wisselt (bijv mer Draft waarin ze wel eens Ronaldo inbrengen na 1 minuut) gaat je chemistry dan omlaag tijdens die wedstrijd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 17:25 
 
Hardtraxx Veteran

Leuk interview over de FIFA Ratings:

https://www.vicesports.nl/we-spraken-de ... portsfbned
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 17:56 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Nope. Als je bijvoorbeeld Ronaldo wisselt met een speler die op het begin 7 chem had, dan pakt Ronaldo ook 7 chem als hij erin komt. Correct me if I'm wrong. Dus je kunt best voor een 100 chem team gaan in de Draft met een kut linksbuiten en in de 1e minuut Ronaldo erin gooien


Klopt helemaaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 18:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Maar dan kun je dus bij wijze van spreken ook een premier league team maken en ronaldo, dybala en robben los erbij kopen en die elke wedstrijd in de 1e minuut erin zetten waarmee ze chemistry 10 overnemen van de originele spelers. Dat is toch krom? Heb zoiets ook nog nooit gezien.

Anyway, wat we het meest opviel na een middagje spelen:
1. Aan de bal is het heel soepel spelen, snel positiespel en makkelijk kansen creëren.
2. Doelpunten maken is relatief makkelijk, enorm veel schoten gaan erin.
3. Verdedigen is zwaar kut, fucking traag en ook kort zitten is bijna onmogelijk. Ook slidings zijn er echt zwaar op achteruit gegaan. Als iemand tips heeft mbt beter verdedigen hoor ik het graag.

Wat vinden jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 18:57 
 
Hardtraxxer

PostNL heeft ook flink lopen kloten, heb m'n bestelling meteen maar retour aangegeven, en via de playstation store fifa gekocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 19:24 
 
Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Maar dan kun je dus bij wijze van spreken ook een premier league team maken en ronaldo, dybala en robben los erbij kopen en die elke wedstrijd in de 1e minuut erin zetten waarmee ze chemistry 10 overnemen van de originele spelers. Dat is toch krom? Heb zoiets ook nog nooit gezien.

Anyway, wat we het meest opviel na een middagje spelen:
1. Aan de bal is het heel soepel spelen, snel positiespel en makkelijk kansen creëren.
2. Doelpunten maken is relatief makkelijk, enorm veel schoten gaan erin.
3. Verdedigen is zwaar kut, fucking traag en ook kort zitten is bijna onmogelijk. Ook slidings zijn er echt zwaar op achteruit gegaan. Als iemand tips heeft mbt beter verdedigen hoor ik het graag.

Wat vinden jullie?


Tip voor het "tactisch" verdedigen. Zodra n speler voor een speler van jou aan de bal komt, doe LT (r2), ff goed timen endan een sliding maken of een onderschepping doen. Ook kun je beter rugdekking geven en dmv r1/rb druk zetten met een andere speler. Vergt wel veel oefening. Je kunt ook tactisch verdedigen uitzetten, maar ik denk als je bovenstaande goed onder de knie krijgt het veel meer voordelen bied op langere termijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 20:13 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hmm oke. En als ik tactisch verdedigen uit doe? Want in Fifa 17 was dit ook al geïntroduceerd toch? Krijg ik dan verdedigen van een paar jaar terug ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb nu 2 teams:

http://www.futhead.com/18/squads/517489/

en

http://www.futhead.com/18/squads/517540/

Mane vandaag voor 76k op PS4 gekocht, net dus door zn SBC gelijk gestegen naar 150k. Heb zelf nog 60k over dus ga hem denk morgen verkopen en hazard of sanchez kopen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 20:34 
 
Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Hmm oke. En als ik tactisch verdedigen uit doe? Want in Fifa 17 was dit ook al geïntroduceerd toch? Krijg ik dan verdedigen van een paar jaar terug ofzo.


Durf ik zo niet te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2017 00:41 
 
Hardtraxx Elite

Paultheone schreef:
Heb nu 2 teams:

http://www.futhead.com/18/squads/517489/

en

http://www.futhead.com/18/squads/517540/

Mane vandaag voor 76k op PS4 gekocht, net dus door zn SBC gelijk gestegen naar 150k. Heb zelf nog 60k over dus ga hem denk morgen verkopen en hazard of sanchez kopen :)


Wat kostte je bpl team ongeveer bij elkaar? En reden om met twee teams te spelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2017 02:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Paultheone schreef:
Heb nu 2 teams:

http://www.futhead.com/18/squads/517489/

en

http://www.futhead.com/18/squads/517540/

Mane vandaag voor 76k op PS4 gekocht, net dus door zn SBC gelijk gestegen naar 150k. Heb zelf nog 60k over dus ga hem denk morgen verkopen en hazard of sanchez kopen :)


Wat kostte je bpl team ongeveer bij elkaar? En reden om met twee teams te spelen?


Voor de fitness, heb geen zin om hele tijd fitness dingen te kopen. Daarnaast vind ik het gewoon leuk om een beetje afwisseling te hebben. BPL squad kostte bij elkaar zo'n 375k. Koscielny, Mkhitaryan, Dembele, Rose en Rashford had ik allemaal uit packs dus die komen daar dan nog bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2017 11:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heb een Spaans en Braziliaans team, Spaans voor het passwerk en snel samen spelen.

Braziliaans voor dribbelen en pace.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2017 13:11 
 
Hardtraxx Elite

Eerste SBC gedaan, eerste IF gepackt, Asad. Niks waard. Maar uiteindelijk wel winst gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2017 14:15 
 
Hardtraxx Veteran

Meteen bij eerste poging gekwalificeerd voor Weekend League, hopelijk een goede voorbode voor de rest van het jaar.

Wat betreft verdedigen gebruik ik ook altijd LT/L2, tot dusver verdedigend nog geen problemen gehad eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2017 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag bij Media Markt was verdomme het schap leeg van de XboxOne :/
Ps4 meer dan genoeg. Ken K weer een dag wachten :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 11:11 
 
Hardtraxx Elite

Duurt het laden van Fifa bij jullie ook eeuwen?
Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 71  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic