Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 71  Volgende

Fifa 13
Een verbetering 37%  37%  [ 31 ]
Ik zie het verschil niet... 26%  26%  [ 22 ]
Was dit wel mijn €60 waard? 37%  37%  [ 31 ]
Totaal aantal stemmen : 84
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 21:12 
 
Hardtraxx Elite

66k punten bij de squad challenges. Hoop dat ik in elite 1 blijf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 22:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

50k incl 2 volledige teams.

Rakitic in een pakje gekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Career mode vind ik dus echt zoveel leuker als FUT. Zo begin ik altijd met PEC en probeer ik een team op te richten met allemaal jonge spelers die een hoge rating hebben. Investeren in de jeugd is ook leuk en vervolgens proberen het beste team van de wereld te worden. Ik speel altijd op wereldklasse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind ik ook. Vind het wel leuker om dat met een Engels team in de BPL te doen. Vrijdag begonnen met een Bournemouth career mode en vind het heel fijn om met zo'n team te spelen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Vind ik ook. Vind het wel leuker om dat met een Engels team in de BPL te doen. Vrijdag begonnen met een Bournemouth career mode en vind het heel fijn om met zo'n team te spelen! :D


Hoeveel wedstrijden heb je al gespeeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 12:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik doe beiden wel, zat te doen in FIFA.

En 2e gratis pakje van de pre-order geeft een Coutinho :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op welk niveau spelen jullie tegen de computer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 13:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Op welk niveau spelen jullie tegen de computer?

Professional, max.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 13:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steevast Legendarisch. Al paar potjes voor de lol gedaan en het beviel prima, wellicht sinds jaren weer eens een career mode oppakken. Lijkt me best leuk om Eredivisie te doen maar dat ze na al die jaren nog steeds Evert ten Napel en Youri Mulder gebruiken is me een raadsel. Een nieuw duo + een Eredivisie 'database' wat commentaar betreft zou het echt stukken leuker maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 13:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mensen nog tips dan om die hogere moeilijkheidsgraden te overkomen?

Soort van habits die de AI heeft oid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 14:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Mensen nog tips dan om die hogere moeilijkheidsgraden te overkomen?

Soort van habits die de AI heeft oid?


Je wordt er vanzelf beter in, ik ben met 2014 begonnen op professioneel en speel nu alleen nog maar Legendarisch.
Wat ik altijd wel doe als ik een niveau hoger ga is met een lager team beginnen. Dan zijn de verwachtingen minder hoog en ben je zelf sneller tevreden met een gelijkspelletje of een 1-0 winst.

Heb overigens zelf altijd het commentaar op Engels staan, vind dat echt stukken chiller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 14:52 
 
Hardtraxx Veteran

Engels all the way idd, en mocht je ze zat worden dan kun je het commentaarduo ook nog wisselen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ik heb wel paar mooie pakketjes gehad hoor. Kante , 3 keer Rashford, Bailly, Hummels. Meeste ook gewoon van SBC packs. Team wat ik nu al kon bouwen gaat ook al bijna nergens over:

http://www.futhead.com/18/squads/599830/

En dan nu nog 80k over en een redelijk leuk 2de team.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Indy schreef:
Vind ik ook. Vind het wel leuker om dat met een Engels team in de BPL te doen. Vrijdag begonnen met een Bournemouth career mode en vind het heel fijn om met zo'n team te spelen! :D


Hoeveel wedstrijden heb je al gespeeld?


7 competitieduels inmiddels :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 20:09 
 
Hardtraxxer

Squad Battles is echt geweldig, vandaag Reus die zo'n 120k waard is uit m'n rewards gehaald (elite 3) :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 20:31 
 
Hardtraxx Elite

Helaas nog 0,0 geluk gehad met beloningen qua packs... Ook geen verlies dus dat geeft me wel moed om de SBCs te blijven doen. Tis wachten op die ene klapper.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 21:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

M'n waardevolste uit packs is vooralsnog Antonio voor 9,5k. Ga morgen maar eens wat van die Squad Battles doen, Draft wil nog niet echt lukken. Kan op de een of andere manier nou ook niet echt fantasische teams samenstellen, helemaal als je ziet waar ik soms tegen moet spelen. Heel apart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 23:24 
 
Hardtraxx Elite

Merk toch wel dat ik meer moeite nu heb met de potjes. Ook online. Iemand een fijne formatie met instructies en tactiek? Verder nog evt. Tips?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 00:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

GODVERDOMME KUTSPEL

Heb gewoon struggles om in de 8e divisie te blijven met FUT seizoenen, terwijl ik normaal altijd zonder moeite eerst in 4 of 5 kwam en vanuit daar iets rustiger naar 1 of 2 >.< Loop ook echt ontzettend te kloten met dat verdedigen, ik heb op zich het verdedigen an sich iets beter voor elkaar, maar ik weet niet wat er allemaal gebeurd met spelers wisselen maar ik word er helemaal gek van. Of ze wisselen veel te laat of ze wisselen naar de totaal verkeerde speler. Heb ook al met automatisch wisselen geprobeerd maar dat zit zo niet in m'n systeem dat ik automatisch op die wisselknop ram en dan is het ook niet meer te doen. Hebben meer mensen hier last van en/of tips voor?

Oh en ligt het aan mij of zijn de penalties ook weer nóg kutter geworden? Had er met 17 al moeite mee maar nu schiet ik ze al helemaal hopeloos in.

Om het nog een beetje positief af te sluiten: aan de bal is het lekker spelen en ook schoten van afstand vliegen er snel en mooi in, wat af en toe nog een beetje voldoening geeft. Verder is het weer één bak frustratie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 08:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Penalties zijn kut idd.

As for verdedigen. Je moet de knoppen precies op het juiste moment indrukken, bashes werkt nu averechts en vertraagd of stopt je speler waar hij staat. Spelers wisselen moet je leren met de analog stick te doen, werkt het meest direct en precies.

Met LT opwachten werkt ook niet echt meer, je kan er vrij makkelijk omheen dan. Je kan het beste terug rennen en intercepten door precies op het juiste moment rondje te drukken of te sliden. Dat werkt het beste. Vergt oefening maar het werkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Indy schreef:
Vind ik ook. Vind het wel leuker om dat met een Engels team in de BPL te doen. Vrijdag begonnen met een Bournemouth career mode en vind het heel fijn om met zo'n team te spelen! :D


Hoeveel wedstrijden heb je al gespeeld?


7 competitieduels inmiddels :D


Ik ook en ben met PEC Zwolle begonnen. Sta op dit moment op een 7e plek. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 10:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Penalties zijn kut idd.

As for verdedigen. Je moet de knoppen precies op het juiste moment indrukken, bashes werkt nu averechts en vertraagd of stopt je speler waar hij staat. Spelers wisselen moet je leren met de analog stick te doen, werkt het meest direct en precies.

Met LT opwachten werkt ook niet echt meer, je kan er vrij makkelijk omheen dan. Je kan het beste terug rennen en intercepten door precies op het juiste moment rondje te drukken of te sliden. Dat werkt het beste. Vergt oefening maar het werkt.

Onderstaande doe ik idd ook, vind vooral staande tackles dan redelijk werken. Dat speler wisselen moet ik maar eens proberen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 14:39 
 
Hardtraxx Veteran

Jezus hey, er wordt nu gemiddeld 8 keer gescoord per online wedstrijd bij mij, vaak redelijk evenredig verdeeld :lol: dat mogen ze wel even patchen. TOTW El Shaarawy gekocht. Die is wel erg goedkoop naar mijn idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 16:31 
 
Hardtraxx Elite

Firetrap schreef:
Jezus hey, er wordt nu gemiddeld 8 keer gescoord per online wedstrijd bij mij, vaak redelijk evenredig verdeeld :lol: dat mogen ze wel even patchen. TOTW El Shaarawy gekocht. Die is wel erg goedkoop naar mijn idee.


Laatst ook n online pot met 9-8 gespeeld. Alles vloog erin.
Dat speler wisselen werkt gewoon heel erg kut, dacht eerst dat mn knop kapot was. Met RS is t ook lastig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 16:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tot nu toe lukt het allemaal nog wel. Vooral veel Squad Battles gedaan afgelopen weekend. Verdedigen is inderdaad lastig, en gewoon veel geduld hebben. Vooral niet snel happen en de man voor je blijven houden. Speel op FUT nu wel 5-2-1-2, dit gaat me wel goed af. Verder scoort die Sturridge bij mij de ene na de andere goal :thumbsup:.
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 71  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic