Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71  Volgende

Fifa 13
Een verbetering 37%  37%  [ 31 ]
Ik zie het verschil niet... 26%  26%  [ 22 ]
Was dit wel mijn €60 waard? 37%  37%  [ 31 ]
Totaal aantal stemmen : 84
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2017 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Waarom niet Denis Suarez of Iniesta? :P


Paulinho is veel beter :P Maar als ik na 5 minuten merk dat het een iets lastigere pot wordt, gooi ik sowieso gelijk Vidal erin voor Paulinho.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 19:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wanneer krijg je je rewards van WL?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TondH schreef:
Wanneer krijg je je rewards van WL?


Elke donderdag om 19.00
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 14:02 
 
Hardtraxx Elite

Na 2 weekendjes rust, dit weekend weer een WL gaan spelen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 02:12 
 
Hardtraxx Elite

Weer de 29 winsten behaald, er zit nog zeker meer in het vat! Van de 40 potten 5x terecht verloren, de rest had ik gewoon moeten winnen. Ook wel 3x met penaltys gewonnen, dat dan weer wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan het echt niet meer opbrengen, 40 potten in 3 dagen. Maar zou het toch wel weer een keer moet doen aangezien ik wel echt flink heb lopen handelen en nu echt een heel ziek team heb:

https://www.futbin.com/18/squad/2185206

En dan in game 4-1-2-1-2 small.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2017 09:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik ben echt een beetje FIFA af eigenlijk. Heb wel een leuk team maar speel alleen nog met vrienden eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2017 17:02 
 
Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Ik kan het echt niet meer opbrengen, 40 potten in 3 dagen. Maar zou het toch wel weer een keer moet doen aangezien ik wel echt flink heb lopen handelen en nu echt een heel ziek team heb:

https://www.futbin.com/18/squad/2185206

En dan in game 4-1-2-1-2 small.


Het is ook veel te veel, ethisch onverantwoordelijk bijna.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2017 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En die Pro's maar lekker blijven spelen op 2 consoles, hoppa 80 games per weekend, en dan al 2 maanden lang :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 10:23 
 
Hardtraxx Elite

40 potten is wel te doen hoor als je de vrijdagavond pakt, zaterdag overdag een paar en zondag.

Die pro's die er tachtig doen, zijn waarschijnlijk eerder klaar dan wij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 14:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Naingolan gepacked, dus nu maar een Serie A teampje maken.

4-5-1
Mertens

Hamsik - Dybala

Insigne - Naingolan - Cuadrado Halloween

Sandro - Chielini - Bonucci - Florenzi

Handanovic

Toch maar weer even FIFA doen dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 16:07 
 
Hardtraxx Elite

Snap soms niet hoe je door te handelen een Ronaldo ofzo kunt krijgen. Wat doen jullie dan? Heel veel dezelfde spelers inkopen waarbij je verwacht dat ze gaan stijgen? Zou graag shevchencko en vieira of een andere cvm toevoegen.

Mijn team is 4-2-3-1

Higuain

Hamsik dybala mertens
Matuidi nainggolan

Sandro benatia (paars) chiellini florenzi

Handanovic
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 16:24 
 
Hardtraxx Veteran

Bijvoorbeeld inderdaad, of inkopen op te verwachtten SBC's. Binnenkort weer een PL POTM bijvoorbeeld. Dan kun je nu alvast 84+ Premier League spelers inkopen.

Dat ga ik nu tenminste zelf eens proberen, heb ook nog nooit actief gehandeld en heb nu 150k te besteden dus even zien wat ik daarvan kan maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verwachte SBC's in de gaten houden. Vaak is dat script van EA ook gelekt en dan weet je wat er komt. Was ook met die Icon SBC's. Daar pak je wel veel winst mee. Guarenteed SBC's doen het ook altijd goed. En verder snipen met Icons, moet je wel heel veel geduld en geluk mee hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 22:32 
 
Hardtraxx Elite

Paultheone schreef:
Verwachte SBC's in de gaten houden. Vaak is dat script van EA ook gelekt en dan weet je wat er komt. Was ook met die Icon SBC's. Daar pak je wel veel winst mee. Guarenteed SBC's doen het ook altijd goed. En verder snipen met Icons, moet je wel heel veel geduld en geluk mee hebben.


Op welke icons snipe jij dan meestal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Speelt er hier ook iemand career mode?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 12:24 
 
Hardtraxx Elite

Rowanyt1309 schreef:
Speelt er hier ook iemand career mode?


Ik niet. Reden daarvoor is dat alles zo gescript is en op het moeilijkste niveau vind ik het te makkelijk, zitten af en toe gelijken spelen tussen. Op een gegeven moment weet je gewoon wat de AI gaat doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Speelt er hier ook iemand career mode?


Ik niet. Reden daarvoor is dat alles zo gescript is en op het moeilijkste niveau vind ik het te makkelijk, zitten af en toe gelijken spelen tussen. Op een gegeven moment weet je gewoon wat de AI gaat doen.


Dat klopt, maar op het moeilijkste niveau al te makkelijk? Met wat voor team speel je dan als je op het moeilijkste niveau speelt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 16:25 
 
Hardtraxx Elite

Rowanyt1309 schreef:
Hard4Us schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Speelt er hier ook iemand career mode?


Ik niet. Reden daarvoor is dat alles zo gescript is en op het moeilijkste niveau vind ik het te makkelijk, zitten af en toe gelijken spelen tussen. Op een gegeven moment weet je gewoon wat de AI gaat doen.


Dat klopt, maar op het moeilijkste niveau al te makkelijk? Met wat voor team speel je dan als je op het moeilijkste niveau speelt?


Vaak begin ik bij een middenmoter uit de Eredivisie en ga ik daarop door de weg naar boven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Paultheone schreef:
Verwachte SBC's in de gaten houden. Vaak is dat script van EA ook gelekt en dan weet je wat er komt. Was ook met die Icon SBC's. Daar pak je wel veel winst mee. Guarenteed SBC's doen het ook altijd goed. En verder snipen met Icons, moet je wel heel veel geduld en geluk mee hebben.


Op welke icons snipe jij dan meestal?


Maakt niet uit, gewoon voor 1 waar je geld voor hebt. Wel gewoon Icons van onder een mil, want die worden iets meer aangeboden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 22:18 
 
Hardtraxxer

Rowanyt1309 schreef:
Speelt er hier ook iemand career mode?

Vroeger heel veel gedaan, maar deze FIFA nog helemaal niet mee begonnen. Misschien dat ik het in de vakantie nog een keer op pak, maar ben nu alleen nog met online seizoenen bezig. Momenteel divisie 3 :thumbsup:

Nog meer mensen die geen FUT doen, maar die juist online seizoenen doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2017 17:24 
 
Hardtraxx Veteran

Daar begin ik doorgaans mee als ik FUT zat ben, zo rond maart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2017 23:30 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Bijvoorbeeld inderdaad, of inkopen op te verwachtten SBC's. Binnenkort weer een PL POTM bijvoorbeeld. Dan kun je nu alvast 84+ Premier League spelers inkopen.

Dat ga ik nu tenminste zelf eens proberen, heb ook nog nooit actief gehandeld en heb nu 150k te besteden dus even zien wat ik daarvan kan maken.


Godverredomme. Dit is dus precies waarom ik niet actief handel. Expres 84 rated PL spelers ingekocht als Morata en Cahill. Vervolgens blijkt de PL POTM SBC geheel tegen traditie in geen PL-spelers nodig te hebben. Ik ze dus weer verkopen, zijn er nu de Futmas SBC's waar je ze wél weer nodig hebt, waardoor ik alsnog flinke winst ben misgelopen, echt flikker toch op :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 01:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben FUT ook helemaal zat, kwalificeer me nooit voor de weekend league en echt verder dan divisie 7 kom ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 18:18 
 
Hardtraxx Veteran

Haha, dan zou ik het inderdaad ook snel zat worden -.-
Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic