Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71  Volgende

Fifa 13
Een verbetering 37%  37%  [ 31 ]
Ik zie het verschil niet... 26%  26%  [ 22 ]
Was dit wel mijn €60 waard? 37%  37%  [ 31 ]
Totaal aantal stemmen : 84
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had ligue 1 team, nu iedereen aan het verkopen en een eredivisie team aan het bouwen met vooral informs. Maar dan doe ik ´t gewoon voor de ouwhoer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik speel het af en toe nog wel eens. Ben het wel echt heel snel zat iedere keer. Meer dan 2 a 3 potjes kom ik niet als ik fifa überhaupt opstart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 19:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Teveel bullshit dit jaar op Fifa 18. Zeker in de Weekend League. Vorig jaar haalde ik redelijk gemakkelijk goud 1, dit jaar is het al knap als ik goud 2 haal. Nu een maand geen Weekend League gespeeld en in de tussentijd een nieuw team gemaakt rondom van Basten 93. Dit weekend weer is spelen, erg benieuwd.. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2018 11:55 
 
Hardtraxx Veteran

Ik maak nu al mijn coins op aan Draft, en ga daarna online seasons doen. En dan hopelijk weer FUT kunnen oppakken bij een WK modus :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 18:56 
 
Hardtraxx Veteran

Een goede tip: Lozano IF van 84 als wisselspeler. Heb een Spaans en Engels team, maar niks gaat boven Lozano IF die van de bank komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 20:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wekelijks lukt t me wel om te kwalificeren voor de weekend league nu :D (door telkens goud 3 te halen, waardoor ik automatisch kwalificeer voor volgende week).

Nu een bundesliga team met de nieuwe javi martinez kaart :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 06:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Een goede tip: Lozano IF van 84 als wisselspeler. Heb een Spaans en Engels team, maar niks gaat boven Lozano IF die van de bank komt.


Maat van mij heeft die ook in de basis staan. Scoort de meeste goals met Lozano tegen mij :lol: Terwijl die Overmars, Robben Inform, Ronaldo, Maradonna, Ronaldinho ook heeft. " Nee ik ga gewoon normaal team pakken". Ja daag. wordt gewoon van de mat gespeeld bedoel je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 08:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

WK modus is er.

Als je in de gewone FUT nog een leuk team wil maken, dit is je kans. Alle spelers zijn strontgoedkoop door een marketcrash. Je kan 85 rated spelers halen voor 3k en de beste Icons voor 1 mil halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 12:12 
 
Hardtraxx Veteran

Had alle spelers in mijn club die ik nog over had verkocht voor 750k en dat alles nu gepompt in packs voor WC modus.

Keeper: Sczezni (?)
Verdediging: Alba, Ramos, Blanc, Walker
Middenveld: Koke, Kanté, Tolisso, Oscar.
Aanval: Gabriel Jesus, Aguero

Daarnaast nog o.a. twee Coutinho's, twee Miranda's, James Rodriguez, David Luiz, Higuain, Eriksen, Marcelo. Hopelijk komen er nog high rated SBC's waarin die bruikbaar zijn :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 12:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zelf Ronaldo in een pakje gekregen nog laatst, gelukkig verkocht voor deze crash. Vanavond ook een begin maken aan de WK modus. 200k even in pakjes gooien.

Heb nu zelf het volgende team:

https://www.futbin.com/18/squad/5405248

Als wissels nog TOTS Fekir, OTW Tolisso, Ronaldinho en Ronaldo (leen), SBC Hamsik en SBC Thiago.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren FIFA ge-update na paar maanden niet gespeeld te hebben, maar ik weet niet wat die update gedaan heeft... Trainers stonden op het veld en daar kon je niet eens doorheen. Goals stonden aan beide kanten in de tribune. Je kon gewoon over de zijlijn lopen met de bal. Met wisselen kon ik geen enkele speler hun naam zien behalve Griezmann en die heette Kim Jai Man. Iemand die hier raad mee heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 15:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Gisteren FIFA ge-update na paar maanden niet gespeeld te hebben, maar ik weet niet wat die update gedaan heeft... Trainers stonden op het veld en daar kon je niet eens doorheen. Goals stonden aan beide kanten in de tribune. Je kon gewoon over de zijlijn lopen met de bal. Met wisselen kon ik geen enkele speler hun naam zien behalve Griezmann en die heette Kim Jai Man. Iemand die hier raad mee heeft?


Week je zeker dat je niet NASI 2018 hebt gekocht?

Welk platform?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:

Op de ps4. Het was ook direct na die update helemaal bal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 15:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
:lol: :lol:

Op de ps4. Het was ook direct na die update helemaal bal.


Vreemd, moet de update nog doen, zal thuis eens kijken of ik het ook heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 17:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heb hem gister ook gehad, maar heb nergens last van..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke poll.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2018 16:48 
 
Hardtraxx Elite

De FIFA 19 zin begint weer te komen na de eerste filmpjes gezien te hebben op youtube. Wat er precies qua gameplay veranderd is, geen idee. Er zijn wel weer wat nieuwe dingen toegevoegd die je kunt spelen. Moet ook zeggen dat ik het na kerst ook meestal niet meer zoveel speel / volg.

Dit jaar voor het eerste FIFA 19 op de PC aanschaffen i.v.m. verkoop van mijn Xbox One. Ik blijf wel gewoon met controller spelen natuurlijk. Mensen die nog meer op PC spelen? Las dat de FUT spelers een stuk zeldzamer zijn en duurder omdat er minder pakketjes geopend worden. Nou maakt dat me niet zoveel uit aangezien iedereen hier last van heeft. Het zoeken naar een tegenstander in een online match zou ook geen verschil maken en voordeel is dat de WL minder wedstrijden heeft om te spelen. 40 is way too much.
Nog meer na- en voordelen om FIFA 19 op de PC te spelen? Graphics lijken me ook wel beter met een goeie videokaart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2018 16:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
De FIFA 19 zin begint weer te komen na de eerste filmpjes gezien te hebben op youtube. Wat er precies qua gameplay veranderd is, geen idee. Er zijn wel weer wat nieuwe dingen toegevoegd die je kunt spelen. Moet ook zeggen dat ik het na kerst ook meestal niet meer zoveel speel / volg.

Dit jaar voor het eerste FIFA 19 op de PC aanschaffen i.v.m. verkoop van mijn Xbox One. Ik blijf wel gewoon met controller spelen natuurlijk. Mensen die nog meer op PC spelen? Las dat de FUT spelers een stuk zeldzamer zijn en duurder omdat er minder pakketjes geopend worden. Nou maakt dat me niet zoveel uit aangezien iedereen hier last van heeft. Het zoeken naar een tegenstander in een online match zou ook geen verschil maken en voordeel is dat de WL minder wedstrijden heeft om te spelen. 40 is way too much.
Nog meer na- en voordelen om FIFA 19 op de PC te spelen? Graphics lijken me ook wel beter met een goeie videokaart.


Nadeel nummer 1 voor FIFA op pc -> Hackers.
En het feit dat ze er bij EA vrij weinig aan doen, want ja, het geld stroomt toch wel binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2018 21:53 
 
Hardtraxx Elite

Zelf ervaring mee of gelezen? Hackers heb je ook op de console.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2018 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk ook erg uit naar FIFA! Jaren geen FIFA meer gedaan (ja bij vrienden dan) omdat ik geen console meer had, maar onlangs PS4 aangeschaft. Mij zul je dus sowieso niet horen klagen als er weinig veranderingen zijn ten opzichte van de vorige FIFA (of die daarvoor zelfs) want die heb ik nooit gespeeld, alleen wat potjes tegen vrienden dan.
FUT vind ik echt helemaal niks, weet wel wat het is door vrienden maar career mode blijft voor mij het tofste! Vind het zelf altijd leuk om de uitdaging aan te gaan met wat kleinere/vergeten/gefaalde clubs, denk dat ik nu ga beginnen met een carrière met HSV.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2018 22:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Zelf ervaring mee of gelezen? Hackers heb je ook op de console.


Zelf ervaring mee, maar niet in zo`n vorm dat ik het niet op pc zou kopen. Kwaliteit hoger + meer fps geeft toch wel de doorslag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 08:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
career mode blijft voor mij het tofste!

Sowieso dit! Lekker teampje bouwen en een beetje ballen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 09:35 
 
Hardtraxx Elite

Justinhafc schreef:
Fuzzylogic schreef:
career mode blijft voor mij het tofste!

Sowieso dit! Lekker teampje bouwen en een beetje ballen :thumbsup:


Gescripte singleplayer mode :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Singleplayer > Multiplayer
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 11:12 
 
Hardtraxx Veteran

Zeggen de slechtere MP-spelers :cool:

FUT all the way.
Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic