Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71  Volgende

Fifa 13
Een verbetering 37%  37%  [ 31 ]
Ik zie het verschil niet... 26%  26%  [ 22 ]
Was dit wel mijn €60 waard? 37%  37%  [ 31 ]
Totaal aantal stemmen : 84
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 11:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heb denk ik al 5 jaar geen singleplayer gespeeld :P Denk dat ik hem toch maar weer ga aanschaffen, en dan maar bidden dat ie beter is dan Fifa 18, mijn hemel wat een grafspel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb gelezen dat EA de singeplayer dit jaar wel iets heeft aangepast, waardoor je ook wel echt het verschil gaat merken tussen spelen tegen een Manchester City of spelen tegen een Brighton & Hove Albion. Playerstats gaan ook realistischer worden, zo heeft een 34-jarige Suarez niet ineens een sprintsnelheid en uithoudingsvermogen van 40 bij wijze van, maar zal dit gewoon hoger blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 11:50 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Heb denk ik al 5 jaar geen singleplayer gespeeld :P Denk dat ik hem toch maar weer ga aanschaffen, en dan maar bidden dat ie beter is dan Fifa 18, mijn hemel wat een grafspel.


Vond ik tot de ingang van 2018 ook, daarna is ie stiekem uitgegroeid tot één van mijn favoriete Fifa's so far denk ik. Was een kwestie van wennen, vooral het onderdeel passing kon je hele mooie dingen mee doen wanneer je het in de vingers kreeg icm een bepaalde formatie. Hoop nu wel dat er minder rigoureuze veranderingen in zitten :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 17:00 
 
Hardtraxx Veteran

Op het begin is FIFA altijd een grafspel, maar dat ligt vaak voor 90% aan jezelf xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 17:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Op het begin is FIFA altijd een grafspel, maar dat ligt vaak voor 90% aan jezelf xd

Klopt en normaal kom je er ook vrij snel wel weer in, maar bij FIFA 18 was het echt één grote bonk frustratie. Heb hem ook vrij snel ingeruild toen. Het was vooral zo kut omdat FIFA 17 juist weer eens een heerlijk spel was na een paar mindere jaren. En daar was ik ook vrij snel vrij goed in, in tegenstelling tot FIFA 18. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 18:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
FUT all the way.

Jup ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2018 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Fuzzylogic schreef:
career mode blijft voor mij het tofste!

Sowieso dit! Lekker teampje bouwen en een beetje ballen :thumbsup:


Hier sluit ik mij ook volledig bij aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 16:10 
 
Hardtraxx Elite

Bij is de hype tot het hoogtepunt gestegen. Om 17.00 uur gaat de game live voor PC (Origin Premier Abbo) en dan kunnen we gaan spelen! Gelijk ook even streamen natuurlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 16:52 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Afgelopen jaren altijd gelijk met FUT begonnen en er meestal ook wel wat geld in gestopt (geen absurde bedragen, maar wel een paar tientjes op het begin), maar denk dat ik dit jaar eerst met online seizoenen ga beginnen om te kijken of het spel me ligt. Bespaart me een hoop geld en frustratie als het weer net zo'n grafspel is als vorig jaar die ik na een maand weer inruil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2018 16:31 
 
Hardtraxx Veteran

De demo stemt me niet heel gelukkig, maar dat heeft de demo nog nooit bij me gedaan volgens mij. Ook nog niks boeiends in mijn team via de webapp kunnen krijgen, het bouwen begint voor mij pas bij de eerste potjes met de catalogus coin bonussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2018 20:26 
 
Hardtraxxer

Zelf al aardig bezig geweest op de Web App, moet enkel de Hybrid Master SBC nog doen, heb nu 60k maar geen idee wat voor starterteam ik wil gaan maken. Waar gaan jullie voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2018 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch ook maar ge-preorderd. Voor het eerst de digitale versie in de playstation store gekocht, moest gelijk dingen verwijderen omdat ik niet genoeg ruimte had :lol: Kan morgen wel gelijk om 12 uur s'nachts spelen in plaats van de hele dag moeten wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 08:32 
 
Hardtraxx Elite

joostmakaay schreef:
Zelf al aardig bezig geweest op de Web App, moet enkel de Hybrid Master SBC nog doen, heb nu 60k maar geen idee wat voor starterteam ik wil gaan maken. Waar gaan jullie voor?


Heb nu een engels team, nog niet zo bijzonder. Wil eerst VD Sar verkopen die ik gekocht had zodat ik kon zeggen dat ik al een Icon had hahaha. Kwam overigens doordat ik Dybala packte. Daarna nog James Rodr. gepacked, was ook 100K (PC) dus hopelijk als Sarretje verkocht is dat we lekker kunnen gaan inkopen.

Vardy is btw wel een beest weer deze fifa :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2018 00:25 
 
Hardtraxxer

Hard4Us schreef:
joostmakaay schreef:
Zelf al aardig bezig geweest op de Web App, moet enkel de Hybrid Master SBC nog doen, heb nu 60k maar geen idee wat voor starterteam ik wil gaan maken. Waar gaan jullie voor?


Heb nu een engels team, nog niet zo bijzonder. Wil eerst VD Sar verkopen die ik gekocht had zodat ik kon zeggen dat ik al een Icon had hahaha. Kwam overigens doordat ik Dybala packte. Daarna nog James Rodr. gepacked, was ook 100K (PC) dus hopelijk als Sarretje verkocht is dat we lekker kunnen gaan inkopen.

Vardy is btw wel een beest weer deze fifa :)


Pff goede packluck heb je, beste pull dit jaar is Diego Costa á 7k. Heb de volgende twee teams opgezet voor de release:
Hoofdteam:
https://www.futbin.com/19/squad/147044
Fitness:
https://www.futbin.com/19/squad/146941

Nog z'n 80k over, nog ff doorsparen door coinboosts op release en dan flink gaan upgraden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dat kwalificeren voor de WL maar kut. 30 potjes moeten spelen om te kwalificeren ipv de 4 van vorig jaar via een simpel toernooitje.

Verder mag de eerste update nu wel komen, paar bugs mogen er nu wel uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2018 00:23 
 
Hardtraxxer

Paultheone schreef:
Ik vind dat kwalificeren voor de WL maar kut. 30 potjes moeten spelen om te kwalificeren ipv de 4 van vorig jaar via een simpel toernooitje.

Verder mag de eerste update nu wel komen, paar bugs mogen er nu wel uit.


Ben je niet automatisch gekwalificteerd voor de volgende Weekend League bij X aantal wins? Indien dat niet zo is, je speelt wss al 30 potten WL daaruit kun je ook een hoop punten voor het volgende weekend verdienen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2018 17:23 
 
Hardtraxx Veteran

Voor mij was het iig onmogelijk om te kwalificeren voor de WL dit weekend, draaide ook een beroerde Rivals kwali waardoor ik slechts in Div 5 startte met de daarbij horende summiere punten per winst. Daily Knockout had ook mijn voorkeur gehad. De rewards zijn dan wel weer top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2018 20:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Van de week begonnen en vind het ook maar een vaag systeem. Ik begon met een beroerd team aan rivals, niet wetende waar dat nou precies goed voor was. Uiteindelijk nog in div 5 terecht gekomen, maar wat is nou verder het nut van dat hele rivals, behalve het verschrikkelijk langzaam omhoog klimmen + kwalificeren voor de WL? Voordat ik me heb gekwalificeerd voor de WL ben ik 1000 potten verder voor m'n gevoel. En moet dat dan ook elke week weer opnieuw?

Ik mis de oude opzet gvd.

Overigens zonder enige afwegingen te maken maar begonnen met een La Liga team, maar de "net geen topspelers" zoals ik ze maar even noem heb je daar weinig (zeg maar de spelers tussen de 30 en 50k), dus het is een beetje alles of niets (in deze fase dus vooral niets). Ga binnenkort daarom maar over op een PL of een serie A team.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2018 21:41 
 
Hardtraxx Elite

Het kwalificeren is juist makkelijker geworden inrpincipe. Je grind 1 week en vanaf dan is t gewoon minimaal 11 potten winnen in de WL, zo moeilijk lijkt me dat niet.

Mijn eerste WL ging wel, 23 winsten, 1 disconnect en 2 potten op concentratieverlies verloren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2018 19:42 
 
Hardtraxx Veteran

Als je weinig tijd hebt is het absoluut niet makkelijker dan een Daily Knockout :P

Inmiddels nu gekwalificeerd voor de komende WL, scheelt dat de teller aan het einde van de week niet op 0 wordt gezet.

@ Jurre. Rewards van Rivals zijn wel echt nice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2018 23:49 
 
Hardtraxxer

Firetrap schreef:
Als je weinig tijd hebt is het absoluut niet makkelijker dan een Daily Knockout :P

Inmiddels nu gekwalificeerd voor de komende WL, scheelt dat de teller aan het einde van de week niet op 0 wordt gezet.

@ Jurre. Rewards van Rivals zijn wel echt nice.


De punten resetten nooit, dus je kunt gewoon een maand lang sparen om een x mee te doen aan de WL.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2018 15:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Waar zijn die 50 en 100 FUT Champions punten dan goed voor in Rang 1 of 2 met Rivals?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2018 19:22 
 
Hardtraxx Veteran

Een klein extraatje voor kwalificatie WL. Vind het ook wat overbodig ja -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2018 21:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Firetrap schreef:
Als je weinig tijd hebt is het absoluut niet makkelijker dan een Daily Knockout :P

Inmiddels nu gekwalificeerd voor de komende WL, scheelt dat de teller aan het einde van de week niet op 0 wordt gezet.

@ Jurre. Rewards van Rivals zijn wel echt nice.


De punten resetten nooit, dus je kunt gewoon een maand lang sparen om een x mee te doen aan de WL.


Nu snap ik het pas. Dacht dat je elke week zoveel punten moest pakken om mee te mogen doen. Vond het al gekkenwerk :innocent: Met dit in het achterhoofd kan je ook een beetje plannen wanneer je een keer gaat meedoen. Heb ook niet elk weekend de tijd om 30 potjes te spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 15:52 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Godverdomme raak weer ouderwets gefrustreerd van dat ##$#()@_@_spel. De potten die ik heb verloren in de WL waren bijna allemaal in de laatste minuten, en ook nog eens van die ongelooflijke/onmogelijke kutgoals. Serieus, je voelt het gewoon aankomen, dan druk je kort op A voor een korte pass, geeft je speler een of andere random bal naar de andere kant van het veld, die bal wordt onderschept en de manier waarop de bal vervolgens weer in je eigen 16 komt gaat zo soepel voor die ander (en je eigen spelers zijn opeens houthakkers) en je weet gewoon al dat die bal erin gaat bij jou.

KUTSPEL, KUTSPEL. EN ANDERS NIKS.
Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic