Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71  Volgende

Fifa 13
Een verbetering 37%  37%  [ 31 ]
Ik zie het verschil niet... 26%  26%  [ 22 ]
Was dit wel mijn €60 waard? 37%  37%  [ 31 ]
Totaal aantal stemmen : 84
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 15:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Precies de rede dat ik geen FIFA meer haal tot ze het gescripte gedeelte/het schijtmechanisme voor verdedigen eens fixen :lol:.

Dat je na al die jaren nog steeds kick-off goals kan scoren door gewoon er simpel doorheen te dibbelen is echt sneu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 15:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ja ik wou het nog 1 kans geven dit jaar, maar dat was dus ook voor het laatst (oké dat zeg ik al jaren maar goed)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 16:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb echt precies hetzelfde. Het spel is weer onmogelijk te bespelen. De tijden wanneer je gewoon nog 'lekker' een potje kon spelen liggen alweer enkele FIFA's achter ons (vooral FIFA17 vond ik top). Ik irriteer me mateloos aan de gameplay, vooral dat je met snelle flankspelers geen eens een trage verdediger voorbij kan sprinten en passen in sommige delen van de wedstrijden gewoon random ergens heen gaan. Neee, alweer niet mijn FIFA dit jaar... :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 16:50 
 
Hardtraxxer

PEPii schreef:
Heb echt precies hetzelfde. Het spel is weer onmogelijk te bespelen. De tijden wanneer je gewoon nog 'lekker' een potje kon spelen liggen alweer enkele FIFA's achter ons (vooral FIFA17 vond ik top). Ik irriteer me mateloos aan de gameplay, vooral dat je met snelle flankspelers geen eens een trage verdediger voorbij kan sprinten en passen in sommige delen van de wedstrijden gewoon random ergens heen gaan. Neee, alweer niet mijn FIFA dit jaar... :mad:


Vooral dit, speel je met Walcott en Aubameyang in de spits tegen pak em beet een Chris Smalling en verlies je elk sprintduel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb 19 niet gekocht, maar irriteer me daar ook al jaren mateloos aan. Vanaf seconde 1 houdt iedere verdediger je bij, tenzij je tegenstander een keer rustig de laatste man voorbij gaat. Dan 0 mogelijkheid om hem in te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 21:07 
 
Hardtraxxer

10x liever dit dan dat pacewhoren van jaren hiervoor, pace was veel te overpowered, mensen merken nu pas hoe afhankelijk ze hiervan waren. Paar patches om kleine dingen te fixen, en dit is de beste FIFA sinds jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 22:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zat persoonlijk zelf nooit te pacewhoren, mijn flankspelers hadden vaak iets in de 80 pace maar konden daarvoor veel beter passen en schieten.

De AI van de verdedigers klopt imo gewoon niet, vooral bij situaties rondom de 16, niet eens bij sprinten. Je kan makkelijk langs verdedigers dribbelen, en als je ze opwacht dan schieten ze gewoon langs je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2018 02:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ja al en pacewarch enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2018 02:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

KUT AL
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2018 03:46 
 
Hardtraxx Veteran

Als je de schaar aanleert én 1 op 1 uitvoert met je tegenstander ren je er met degelijk verschil in snelheid er voorbij. Dat is een beetje de pace truuc van deze fifa. Je wordt als het ware haast gelanceerd als je die truuc uitvoert. Ik trek hem op de flank dan altijd door naar de achterlijn en geef dan een lage voorzet randje 16.

Verder is het wel echt bij vlagen een scripted out game.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2018 12:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat is het helaas al sinds FIFA 12 oid.

FIFA 14 waren het kick-off een-tweetje goals en over de flank op een Mandzukic/Ibra was 100% een goal. Denk dat FIFA 12, 13 en 14 ook de laatste FIFA's waren die ik echt massaal heb gespeeld omdat het toen nog niet enorm scripted was en iets meer arcade.

PES heeft het opzicht wel goed, degelijk graphics en niet te moeilijke physics/scripts e.d. maar niemand speelt dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik speelde vroeger FIFA (alles vanaf 2002 tot aan 2009), maar dat men nu nog steeds 60 euro betaalt voor een game waarin de game deels gescript (kan) worden vind ik echt absurd :P Vanuit een competitieve standpunt in ieder geval dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 18:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Het is ook echt puur door FUT dat ik hem elk jaar weer haal, vind die hele opzet en het bouwen aan je eigen club gewoon leuk. Maar ik moet toch eens de afweging gaan maken of dat het waard is tegenover alle frustratie van de gameplay :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 18:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Het is ook echt puur door FUT dat ik hem elk jaar weer haal, vind die hele opzet en het bouwen aan je eigen club gewoon leuk. Maar ik moet toch eens de afweging gaan maken of dat het waard is tegenover alle frustratie van de gameplay :P


ja en dan toch nog ff wat pakketjes kopen omdat t kan.

Mijn laatste gekochte fifa iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 00:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Het is ook echt puur door FUT dat ik hem elk jaar weer haal, vind die hele opzet en het bouwen aan je eigen club gewoon leuk. Maar ik moet toch eens de afweging gaan maken of dat het waard is tegenover alle frustratie van de gameplay :P


Ik heb vorig jaar ook welgeteld 2 maanden dit gespeeld en dan sporadisch eens een dag in de zoveel tijd hem aangeslingerd.

Voor de rest zat ik alleen via de web app te traden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 21:29 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb juist een prima WL gedraaid en vind het wel lekker spelen :P Gold 2 gehaald met een zeer matig team. Het feit dat pace minder doet juich ik juist toe, daardoor vallen een hoop spelers door de mand. Die curved zijwaartse balletjes zijn zo lekker om te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2018 23:50 
 
Hardtraxx Veteran

En de rewards waren top :D Eric Bailly uit een player pick en Varane, David Silva en draft token uit de packs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 11:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Uh WL begint toch altijd op vrijdag? Meer mensen die nog niet kunnen spelen?

Edit: oh lekker dan, hij is uitgesteld zie ik nu. Had ik juist een keer tijd op vrijdag :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De transfers in careermode zijn ook weer zo heerlijk realistisch. Kom je Benjamin Pavard tegen bij Ajax, Frenkie de Jong bij Brighton & Hove Albion... echt, zo moeilijk is het toch niet om daar iets tegen te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 18:06 
 
Hardtraxx Veteran

Silver 1 WL geëindigd wegens tijdgebrek. 1 player pick, keuze uit 3 spelers. Heb ik 92 Suarez :woot: episch. Nu daar een team omheen bouwen. Helaas geen geld genoeg voor Bale, rest van buitenspelers zijn ruk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 10:54 
 
Hardtraxx Elite

Firetrap schreef:
Silver 1 WL geëindigd wegens tijdgebrek. 1 player pick, keuze uit 3 spelers. Heb ik 92 Suarez :woot: episch. Nu daar een team omheen bouwen. Helaas geen geld genoeg voor Bale, rest van buitenspelers zijn ruk.


Godver en ik altijd maar strijden voor Gold 1 / Elite en ik heb nog niks fatsoenlijks daaruit gekregen. Uit SBC's daarentegen dan weer wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige week Fifa gekocht en me na jaren weer eens aan FUT gewaagd. Gisteren begonnen met het doen van SBC’s, krijg ik godverdomme Nedved uit een mega pack. :lol: 650k rijker geworden en gelijk een fatsoenlijk team om mee te spelen nu! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Vorige week Fifa gekocht en me na jaren weer eens aan FUT gewaagd. Gisteren begonnen met het doen van SBC’s, krijg ik godverdomme Nedved uit een mega pack. :lol: 650k rijker geworden en gelijk een fatsoenlijk team om mee te spelen nu! :cool:


Jezus waarom pakt iedereen zoveel zieke spelers. Hoogste wat ik tot nu toe heb gepakt is Ederson. Overigens klinkt 650K wel weinig voor Nedved. Een icon die 1,2 miljoen waard is namelijk... Plus lijkt mij een icon in je team hebben best fijn haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik packte 86 rated Nedved, de laagste van de drie! Die is ongeveer 650k waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 18:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zeg maar de Nedniedved
Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic