Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320 ... 363  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 11:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Split in de bios gezien. Zaten wel aardige stukjes in en het was leuk om eindelijk weer eens een film in de bios te zien, maar om nou te zeggen dat ik hem keihard zou aanraden.... Wacht lekker tot ie op PT staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arrival net pas gezien (eindelijk goeie kwaliteit t downloaden :x )

Ben echt geïntrigeerd, denk al 2 dagen na over die film. Echt mega goed :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 21:29 
 
Hardtraxx Veteran

Drietal films gezien:

Mr Nobody

Nice maar ietwat langdradige film. Logisch wel dat de film lang duurt aangezien het de levensloop belicht van het hoofdpersonage bij bepaalde keuzes die hij al dan niet in het leven maakt, waarna je ziet welke gevolgen die keuzes hebben. Het plot was hierdoor erg interessant om te volgen, maar zoals aangegeven qua lengte iets teveel van het goede. Zitten ook een paar bizarre scenes in, kon ik wel waarderen. 8/10.

Manchester by the Sea

Gemixte gevoelens na het zien van deze productie. Enerzijds wordt er goed geacteerd, zitten er krachtige emotionele gebeurtenissen in en is er prima dialoog aanwezig. Anderzijds is het een beetje gezapig en zijn gesprekken van de hoofdpersoon soms zeer pijnlijk om naar te kijken. Dit is wel de bedoeling van de film omdat dit voortvloeit uit bepaalde gebeurtenissen uit zijn leven ( wat precies zie je vanzelf wel gedurende het kijken ), desondanks kon ik me er af en toe toch niets anders dan ongemakkelijk bij voelen. Ik zou hem scoren als een 7, maar gezien de zeer hoge metascore zou iedereen deze iig een kans moeten geven.

Nocturnal Animals

Deze kon me goed bekoren, zoals de laatste tijd eigenlijk altijd wel bij films waar Gyllenhaal een rol in heeft. Origineel plot, uitstekend acteerwerk en een fijn naargeestig sfeertje af en toe. De boodschap van de film had echter een stuk krachtiger overgebracht kunnen worden, nu wordt het een beetje overgedragen aan je eigen pretentie. 7.8/10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2017 20:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



:drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2017 09:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

HA bij de Oscar de verkeerde naam omroepen voor beste film. Eerst La La Land roepen en vervolgens was het dus Moonlight.

Enveloppen waren omgewisseld, presentator las die van beste actrice voor. De hele cast van La La Land had zich al op het podium verzameld.

Oh Amerika.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2017 14:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Doet me denken aan iets van Miss Universe o.i.d. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2017 14:13 
 
Hardtraxx Veteran

Je zou bijna denken dat ze het erom doen ja, achterlijke zooi :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2017 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsja de Oscars, wie hecht daar nog waarde aan in deze tijd.

Politiek correcte bedoeling daar :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha die regisseur van LaLa Land reageerde wel top, je kon zien hoe erg hij er van baalde maar sprak toch de juiste woorden uit... "i feel honored to give this award to my friends of moonlight"

Gvd wat pijnlijk, maar wel goed gehandeld op zo'n moment, ook al had niemand het hem kwalijk genomen als hij een mega rant ging houden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 12:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Haha die regisseur van LaLa Land reageerde wel top, je kon zien hoe erg hij er van baalde maar sprak toch de juiste woorden uit... "i feel honored to give this award to my friends of moonlight"

Gvd wat pijnlijk, maar wel goed gehandeld op zo'n moment, ook al had niemand het hem kwalijk genomen als hij een mega rant ging houden :lol:

Zou wel komisch zijn geweest, maar zoiets zou toch ook niet mogen gebeuren tijdens de Oscars :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 23:39 
 
Hardtraxx Veteran

Allied gezien. Prima film. Voorspelbaar wel, hetgeen het geen topper maakt. Keek erg lekker weg, heb niet vaak dat als ik thuis een film kijk de tijd heel snel gaat, maar ik keek echt op toen de film anderhalf uur bezig bleek te zijn, voelde als drie kwartier. 7.5.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2017 21:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand al 'Logan' gezien? Schijnt zijn laatste rol als Wolverine te zijn, wordt door een meisje overgenomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2017 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dave schreef:
Iemand al 'Logan' gezien? Schijnt zijn laatste rol als Wolverine te zijn, wordt door een meisje overgenomen.

Nee wil er wel heen tho, en de reden dat hij stopt was vanwege dat hij voor de 7e keer weer terugkerende huidkanker heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Trainspotting 2. Wat heerlijk :loving:


Gister gezien, echt genieten ja. Leuke stijl en net zoals deel 1 had ik geen idee waar het verhaal naar toe zou gaan. De verwijzingen naar het vorige deel waren ook sterk gedaan, zonder het te overdreven te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe trailer van Deadpool:

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 18:11 
 
Hardtraxx Veteran

Passengers gezien. Als groot liefhebber van "realistische" sci fi kon deze me goed bekoren, wellicht wat beter dan de gemiddelde kijker ( gezien de cijfers op IMDB ). Het ruimteschip is erg vet ontworpen, en één scene in het bijzonder, waarbij het hoofdpersonage voor het eerst buiten het schip komt, was erg fraai mede door bijkomende fantastische muziek. Het plot is vrij dun, acteren van Chris Pratt redelijk matig, waardoor de film bij mij niet zo hoog scoort als bijvoorbeeld een Gravity. 8/10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 18:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

John Wick 2 gezien. Op zich wel een aardige film. Jammer dat er weinig variatie in de moorden zat. Headshot na headshot. Op een gegeven moment weet je het wel. ;) Die scene waarbij John Wick en Cassian van de trappen af rolden was een beetje ongemakkelijk om naar te kijken. 6/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 21:44 
 
Hardtraxx Veteran

Kubo And The Two Strings (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 19:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Little Boy. Wauw. Wat een mooi oorlogsdrama... En wat een goede rol speelde die Jakob Salvati zeg. 9/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 22:35 
 
Hardtraxx Addict

Arrival gekeken gisteren, vond hem maar matig. Supervette setting en dan zo'n rare verklaring voor bepaalde dingen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 11:14 
 
Hardtraxx Veteran

Nijidik schreef:
Arrival gekeken gisteren, vond hem maar matig. Supervette setting en dan zo'n rare verklaring voor bepaalde dingen :/


Precies dit :list: Vond hem ook erg matig
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Nijidik schreef:
Arrival gekeken gisteren, vond hem maar matig. Supervette setting en dan zo'n rare verklaring voor bepaalde dingen :/


Precies dit :list: Vond hem ook erg matig


Nee joh? Echt?? Ik heb er echt meerdere dagen over nagedacht en zelfs over gedroomd haha... Vond 'm echt steengoed :$



:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 18:44 
 
Hardtraxx Veteran

Het is ook wel een typische hate it or love it film, doordat het toch anders is dan andere films in het genre. Gelukkig zit ik bij team #love
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 21:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Het is ook wel een typische hate it or love it film, doordat het toch anders is dan andere films in het genre. Gelukkig zit ik bij team #love


Vanavond ga ik hem zien dus, voor zover ik weet moet het mij wel liggen omdat het de manier pakt hoe men normaal zou doen. En ik hou van logica in films.
Vorige  1 ... 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320 ... 363  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic