Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321 ... 363  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 23:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Net Kong: Skull Island gezien. Man wat was dit vet. Geen onnodige 3D-effecten en visuals waar je U tegen zegt. Eerlijk gezegd niet verwacht, maar petje af.
Normaal vind ik 3D helemaal kut, omdat het haast onmogelijk is de ondertiteling volledig te lezen terwijl je geen actie mist op het scherm (vooral bij xXx Xander Cage het geval), maar dit kwam bijzonder goed tot zijn recht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 00:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook Kong: Skull Island gezien. Verhaal is flinterdun natuurlijk. Visueel gezien is het een spektakel. Vooral Kong is erg mooi gemaakt. Maar weer dat overdreven Amerikaanse geweld. Ben daar wel een beetje klaar mee. Net als eigenlijk alle reboots, remakes en het uitmelken van films (zoals Saw en Fast & Furious). Tijd dat daar eens verandering in gaat komen Hollywood! Anyway... 7/10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 09:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is Kong: Skull Island weer een remake die de klassieke verhaal lijn volgt? Recentelijk in 2005 hebben we namelijk nog King Kong gehad van Peter Jackson. Die vond ik erg goed. Als ze met deze nieuwe film het verhaal WEER op nieuw vertellen dan ben ik er wel klaar mee. De film duurt 2 uur, 1 uur minder dan zijn voorgangers, dus het verhaal moet wel anders zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 13:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het concept is hetzelfde. Echter is er nu al bekend dat er zich iets schuil houdt op het eiland. Dit is dan ook de insteek van de reis er naar toe. En in tegenstelling tot de eerdere films komt Kong al in het begin vd film aan bod. De film krijgt een 7,2 op IMDb. Dat zegt op zich niet zoveel, maar de meest recente actiefilms scoren dit vandaag de dag vgm niet zomaar meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 17:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Moet je X-Men en/of Wolverine hebben gekeken voordat je Logan wil kijken? Hij lijkt me wel gaaf, maar ben dus niet echt bekend met dat verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 18:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Moet je X-Men en/of Wolverine hebben gekeken voordat je Logan wil kijken? Hij lijkt me wel gaaf, maar ben dus niet echt bekend met dat verhaal.



Kijkt wel wat makkelijker, volgens mij heb je zelfs al 2 films over Wolverine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 20:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Moet je X-Men en/of Wolverine hebben gekeken voordat je Logan wil kijken? Hij lijkt me wel gaaf, maar ben dus niet echt bekend met dat verhaal.


Volgens een collega van me niet per se, tenzij je de fijne details en ielige dingetjes in de film ook wil begrijpen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 22:56 
 
Hardtraxx Addict

Over Arrival: Ik snap dat het een goede film is, de setting en sfeer is sterk, maar dat je dan zonder verdere verklaring dat vage tijdreizen introduceert vernaait het weer een beetje. Het was er ook gewoon in een keer (afgezien van de 'flashbacks'). Ik ben wel blij dat het niet uitliep op een oorlog tussen mensen en aliens. Maar ik heb toch het gevoel dat ze er nét iets meer uit hadden kunnen halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 00:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Pommer schreef:
Moet je X-Men en/of Wolverine hebben gekeken voordat je Logan wil kijken? Hij lijkt me wel gaaf, maar ben dus niet echt bekend met dat verhaal.


Volgens een collega van me niet per se, tenzij je de fijne details en ielige dingetjes in de film ook wil begrijpen

Ik heb alleen een marvel film van vorig jaar gekeken (die ik grotendeels weer vergeten was, kwam er tegen het eind achter dat die oude vent ook in de eerdere zat), maar ik kon het prima volgen eigenlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 01:51 
 
Hardtraxx Addict

Zojuist The Account gekeken, geweldige film, hij pakte me echt en heeft nog een paar mooie verrassingen ook ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 12:58 
 
Hardtraxx Veteran

Spanning Tree schreef:
Broken Balance schreef:
Pommer schreef:
Moet je X-Men en/of Wolverine hebben gekeken voordat je Logan wil kijken? Hij lijkt me wel gaaf, maar ben dus niet echt bekend met dat verhaal.


Volgens een collega van me niet per se, tenzij je de fijne details en ielige dingetjes in de film ook wil begrijpen

Ik heb alleen een marvel film van vorig jaar gekeken (die ik grotendeels weer vergeten was, kwam er tegen het eind achter dat die oude vent ook in de eerdere zat), maar ik kon het prima volgen eigenlijk :)


Er bestaan geen Marvel X-Men films :whistle: Zijn allemaal door Fox gemaakt en daardoor enorm ruk
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 00:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:

Er bestaan geen Marvel X-Men films :whistle: Zijn allemaal door Fox gemaakt en daardoor enorm ruk

Zo veel verstand heb ik er dus van :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2017 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Logan net gezien, ben echt blown away. Wat een steengoede film is dit!

Zou absoluut wel alle x-men films + the Wolverine kijken (x-men origins moet je skippen), dan heeft alles wel wat meer impact. Maar basic knowledge over de karakters kom je ook al wel een eind mee. Is een op zichzelf staand verhaal.

Echt een aanrader!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2017 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Er bestaan geen Marvel X-Men films :whistle: Zijn allemaal door Fox gemaakt en daardoor enorm ruk


Niet helemaal waar, Marvel maakt de films/scripts maar Fox is eigenaar van de franchise. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2017 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Ziet er tof uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2017 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind je echt? Lijkt wel alsof veel van de special effects nog helemaal niet af zijn op sommige momenten :P vind het er echt lelijk uit zien soms, alsof het een video game is ofzo...

Nee word er totaal niet enthousiast van eigenlijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2017 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nooit gehad ook met DC films
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 13:39 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
ErikZ schreef:
Er bestaan geen Marvel X-Men films :whistle: Zijn allemaal door Fox gemaakt en daardoor enorm ruk


Niet helemaal waar, Marvel maakt de films/scripts maar Fox is eigenaar van de franchise. :P


Het is precies anders om xd Marvel heeft de licentierechten echter heeft Fox de filmrechten
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 18:20 
 
Hardtraxx Veteran

De trailer van de remake van IT is net online gekomen:



Voor mij destijds de eerste Horror film die ik zag. Best wel onder de indruk van de trailer, ben benieuwd wat ze er van hebben gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 00:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ziet er inderdaad best tof uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 08:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Doet me een beetje denken aan Stranger Things, zo'n groep kleine opdonders. Ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 14:44 
 
Hardtraxx Veteran

Moonlight gezien. Prima coming of age film maar niet dermate bijzonder dat ik het een Oscar zou geven of iets dergelijks. Heb het idee dat dat voornamelijk komt omdat een Afro-Amerikaan de hoofdrol vertolkt, beetje omgekeerde discriminatie. Vanwege het uitblijven van echt spraakmakende gebeurtenissen kabbelt het een beetje voort, de andere kant van de medaille is dan weer dat het daardoor wel een realistisch levensverhaal oplevert. Hoofdrolspeler acteert wel subliem, erg overtuigend. 7.5/10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister Logan gezien, echt hele vette film!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Wel weer een vette trailer en een aantal stukken tekst die je zo in een hardstyle plaat kunt verwerken (voornamelijk de teksten van Anthony Hopkins)

Oh ja, en de muziek op de achtergrond :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja vette beelden, daar is alles mee gezegd, voor de rest kun je al weer invullen wat het is, ass shots, america fuck yeah en niet al te subtiele product placement :lol:

Ga hem wel weer kijken, maar trek hem wel een keer van de piratenbaai als hij op dvd uit is...

Age of Extinction was echt zo vreemd >.<
Vorige  1 ... 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321 ... 363  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic