Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322 ... 363  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ja vette beelden, daar is alles mee gezegd, voor de rest kun je al weer invullen wat het is, ass shots, america fuck yeah en niet al te subtiele product placement :lol:

Ga hem wel weer kijken, maar trek hem wel een keer van de piratenbaai als hij op dvd uit is...

Age of Extinction was echt zo vreemd >.<



Zelfs Rickzel heeft last van de dinsdagdip :(

Had het ook enkel over de trailer, ik weet dat de films niet echt van hoge kwaliteit zijn en dat verwacht ik bij deze ook niet. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahah geen dip hoor, rustig weekend gehad :lol: , vind alleen die Transformers films lachwekkend :$

Eerste film vond ik vermakelijk, maar daarna is het zelfs voor een hersenloze actiefilm ernstig achteruit gegaan... Blijkt dat er nog 14 films uitgepoept gaan worden, benieuwd welke historische events ze er nog aan kunnen binden, na holbewoners/john F kennedy/dino's en ridders, misschien Transformers & Vikingen?

(oke dat klinkt best cool)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 18:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

A Girl Like Her. Ondergewaardeerde film. Past in hetzelfde straatje als de serie 13 Reasons Why, alleen is dit in documentaire stijl gefilmd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteravond Fast & Furious 8 gezien. Wel vermakelijk en ook wel gelachen, maar het is wel zwaar over de top allemaal. Als je twijfelt om te gaan zou ik hem lekker thuis kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Gisteravond Fast & Furious 8 gezien. Wel vermakelijk en ook wel gelachen, maar het is wel zwaar over de top allemaal. Als je twijfelt om te gaan zou ik hem lekker thuis kijken.


Ik hoor hier dus verschillende meningen over en weet daarom niet wat ik moet doen. Denk toch dat ik ga. Heb de films tot aan 7 wel gewaardeerd (op mooie afsluiting van Paul Walker na dan). Maar ben benieuwd hoe hij (vin diesel) zijn 'family' shizz doorzet als de helft van zijn family plots uit de picture is :P Maar aan 7 was het al te merken dat het over de top werd, ik bedoel hij stampt op de grond en er zakt een parkeer garage door xd

Gingen ze maar weer naar street races .... (BTW Fast Five was denk ik wel de vetste)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 12:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Paultheone schreef:
Gisteravond Fast & Furious 8 gezien. Wel vermakelijk en ook wel gelachen, maar het is wel zwaar over de top allemaal. Als je twijfelt om te gaan zou ik hem lekker thuis kijken.


Ik hoor hier dus verschillende meningen over en weet daarom niet wat ik moet doen. Denk toch dat ik ga. Heb de films tot aan 7 wel gewaardeerd (op mooie afsluiting van Paul Walker na dan). Maar ben benieuwd hoe hij (vin diesel) zijn 'family' shizz doorzet als de helft van zijn family plots uit de picture is :P Maar aan 7 was het al te merken dat het over de top werd, ik bedoel hij stampt op de grond en er zakt een parkeer garage door xd

Gingen ze maar weer naar street races .... (BTW Fast Five was denk ik wel de vetste)

Ik zou hem lekker bewaren voor thuis, via Netflix of downloaden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2017 23:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Er komen dus gewoon minimaal 10 delen van... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige week ook naar Fast 8 geweest. Ogen begonnen zwaar aan te voelen en na een half uur ben ik in slaap gevallen, werd tien minuten voor het einde wakker :x :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 09:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Fast & Furious is net zo uitgemolken als SAW, Paranormal Activity, Pirates Of The Carribean, Transformers e.d.

Alleen 1 was daadwerkelijk een goede film. 2 is nog leuk vanwege jeugdsentiment en 5 was ook not bad maar de rest van die films zijn zo enorm fout en over de top slecht.

Nu kan ik dat bij films die zich niet serieus nemen zoals The Expendables wel hebben maar ik vind bijna alle F&F films lachwekkend slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren Prisoners gekeken, met Hugh Jackman & Jake Gyllenhaal

Gvd wat een mindfuck die film, maar steengoed :worship: film duurt 2,5 uur maar heb constant op het puntje van m'n stoel gezeten zo spannend was het.

Nog meer mensen gezien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 11:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Gisteren Prisoners gekeken, met Hugh Jackman & Jake Gyllenhaal

Gvd wat een mindfuck die film, maar steengoed :worship: film duurt 2,5 uur maar heb constant op het puntje van m'n stoel gezeten zo spannend was het.

Nog meer mensen gezien?


Jazeker, hele rustige en opbouwende film. Haalde op een gegeven moment wel echt het bloed onder m'n nagels vandaan haha. Maar idd je leeft enorm mee en zit op het puntje van je stoel, terwijl er niet veel actie gebeurt ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 11:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ja vind ik ook 1 van de betere thrillers van de laatste jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja sommige scenes uit die film bleven nog lang in m'n hoofd zitten, en dat einde ook...

Vaak kan ik dit soort films al heel snel voorspellen, maar heb echt de hele film geen idee gehad hoe het nou precies zat. Paar keer hardop WTF gezegd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat had ik met predestination, een film vind ik echt geslaagd als je zo'n moment kan creeëren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 12:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Dat had ik met predestination, een film vind ik echt geslaagd als je zo'n moment kan creeëren.


Dat was echt de grootste mindfuck die ik ooit heb mogen ervaren. Ik vond die film op zich niet eens zo veel aan of spannend, veel bullshit gesprekken in die bar. Maar van die wending op het einde krijgt je brein spontaan cringe-neigingen. Het zijn uiteindelijk dus gewoon dezelfde personen?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 13:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spoiler alert much?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die nog goede en sterke films weet op netflix? Graag in het genre drama/actie/thriller etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Iemand die nog goede en sterke films weet op netflix? Graag in het genre drama/actie/thriller etc.


ja Prisoners dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
TSFH schreef:
Iemand die nog goede en sterke films weet op netflix? Graag in het genre drama/actie/thriller etc.


ja Prisoners dus :D


Al gezien haha. Ben benieuwd of er nog een tweede deel komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 00:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onlangs Lion gezien. Mooie film! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 09:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Iemand die nog goede en sterke films weet op netflix? Graag in het genre drama/actie/thriller etc.


Expendables.

Gewoon doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
TSFH schreef:
Iemand die nog goede en sterke films weet op netflix? Graag in het genre drama/actie/thriller etc.


Expendables.

Gewoon doen


Is dat een marvel film?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 12:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nee :P

Gewoon kijken.

Het is zo simpel maar zo vermakelijk. Vooral als je wat hebt met oude "actiehelden"
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 23:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Iemand die nog goede en sterke films weet op netflix? Graag in het genre drama/actie/thriller etc.

Hush al gezien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 15:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Get Out is een van de beste recente films die ik heb gezien.
Vorige  1 ... 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322 ... 363  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic