Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323 ... 363  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2017 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Get Out is een van de beste recente films die ik heb gezien.


Deze gister ook gezien, echt heel goed inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2017 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand Guardians of the galaxy vol. 2 all gezien? Ik ga vrijdag namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2017 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Get Out is een van de beste recente films die ik heb gezien.

Twijfel ook om hier heen te gaan binnenkort, moeite waard dus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2017 09:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Iemand Guardians of the galaxy vol. 2 all gezien? Ik ga vrijdag namelijk.


Ik ga ook heeeel binnenkort. Eerste recensies zijn 'vgm weer erg positief!

Ik ga gezellig met m'n pa, altijd mooi om iemand te hebben waar je die nerd shit mee kan delen :lol: van marvel tot star wars, hij vind het allemaal prachtig
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2017 11:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gisteren naar Guardians of the galaxy 2 gezien. Story is niet superbijzonder ofzo, Standaard marvel. Maar kijkt gewoon lekker weg, en vind de humor erin echt heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2017 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Gisteren naar Guardians of the galaxy 2 gezien. Story is niet superbijzonder ofzo, Standaard marvel. Maar kijkt gewoon lekker weg, en vind de humor erin echt heerlijk.


Haha wilde precies hetzelfde reageren. Vond het wel de moeite waard om hem in Imax 3D te zien, al was het alleen al voor de speciale sneak peak voor de nieuwe Pirates film.

Joey schreef:
Fluxion schreef:
Get Out is een van de beste recente films die ik heb gezien.

Twijfel ook om hier heen te gaan binnenkort, moeite waard dus?


100%.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2017 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lincoln Lawyer :) leuke film op Netflix als je niks te doen hebt
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2017 09:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pixels. Kijk hem niet. Gewoon niet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2017 09:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Pixels. Kijk hem niet. Gewoon niet doen.


Heb hem destijds in een dronken bui gekeken. Ach...het is gruwelijk slecht, maar de nostalgie-factor maakte het toch vermakelijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 18:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vond pixels wel grappig. Het kijkt wel lekker weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Vond pixels wel grappig. Het kijkt wel lekker weg.

Heb slechtere films gezien idd en wat hierboven al geroepen wordt. Het is best nostalgisch al die ouwe meuk zoals centepede, pacman, space invaders haha lachen man :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 10:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zijn van die films die belachelijk slecht zijn maar toch vermakelijk, mede daarom wellicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond eindelijk naar Guardians met m'n pa :D echt zin in :thumbsup:

Vorige film echt paar keer hardop moeten lachen met die ouwe van me
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2017 08:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg leuke film! Goede onvoorspelbare humor en zag er geweldig uit. Vond het over het algemeen niet zo'n geweldige film als de eerste, maar keek gewoon heel lekker weg, ik hou van dit soort films waar je even 2,5 uur nergens anders aan hoeft te denken :D

Drax :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2017 12:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Erg leuke film! Goede onvoorspelbare humor en zag er geweldig uit. Vond het over het algemeen niet zo'n geweldige film als de eerste, maar keek gewoon heel lekker weg, ik hou van dit soort films waar je even 2,5 uur nergens anders aan hoeft te denken :D

Drax :worship:


Drax maakt voor mij echt de film, die humor :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2017 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag naar Get Out geweest, toffe film. Inderdaad wel een beetje voorspelbaar. Verder vooral heel vaag. Vond de aanloop naar het moment dat er wat begon te gebeuren wel erg lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2017 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Erg leuke film! Goede onvoorspelbare humor en zag er geweldig uit. Vond het over het algemeen niet zo'n geweldige film als de eerste, maar keek gewoon heel lekker weg, ik hou van dit soort films waar je even 2,5 uur nergens anders aan hoeft te denken :D

Drax :worship:


Vind het fijner weg kijken dan deel 1 :)

Laatst een poging gewaagd op Ghost In A Shell maar kan er niet door heen komen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2017 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zojuist naar de laatste pirates of the Caribbean geweest l. Weet niet wat ik er van moet denken behalve dat de magie er totaal vanaf is en er over-geacteerd wordt. Tevens is de film bijna volledig voor een groen scherm gefilmd wat in veel gevallen ook erg te zien valt. Humor is dramatisch en wat je vroeger twijfelde of jack nu een genie was die alles plande of maar wat deed werd nu totaal de grond in gestampt en werd hij vertoond als een domme continue dronken piraat die nog te dom is om te schijten. Erg jammer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2017 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

power rangers....jezus wat slecht
je zou denken dat er veel actie in voorkomt maar nee

1 van de weinige films waar k halverwege in slaap ben gevallen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2017 12:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Zojuist naar de laatste pirates of the Caribbean geweest l. Weet niet wat ik er van moet denken behalve dat de magie er totaal vanaf is en er over-geacteerd wordt. Tevens is de film bijna volledig voor een groen scherm gefilmd wat in veel gevallen ook erg te zien valt. Humor is dramatisch en wat je vroeger twijfelde of jack nu een genie was die alles plande of maar wat deed werd nu totaal de grond in gestampt en werd hij vertoond als een domme continue dronken piraat die nog te dom is om te schijten. Erg jammer :(

Mede daarom vind ik alleen de eerste 3 delen zeer fijn. Dat heeft te maken met maar één naam: Gore Verbinski.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2017 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja de eerste 3 blijven het verst, vooral deel 3.

Gister avond naar de nieuwe Alien geweest, leuk film :) duurt iets te lang maar wel een goede prequel. Ben blij dat het weer door Ridley is geproduceerd. Merk je gelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Deathnote trailer is best cringy ... Voelt gewoon niet goed in vergelijking met de anime. Willem Dafoe is dan wel weer een baas voor deze specifieke rol
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 14:09 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ga er ook maar niet aan beginnen denk ik, kijk de originele Death Note wel gewoon nog geen keertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 09:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Snowpiercer. Ontzettend vet concept, maar uitwerking vond ik wat minder. Zeker het einde had ik meer van verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 12:05 
 
Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:
Snowpiercer. Ontzettend vet concept, maar uitwerking vond ik wat minder. Zeker het einde had ik meer van verwacht.


Het einde is inderdaad een beetje ruk, wel vette film :thumbup:

Gister zelf Assassins Creed gezien met 0 vewachtingen en was heel positief verrast. Hele vette easter eggs zelf kunnen spotten :worship:
Vorige  1 ... 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323 ... 363  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic