Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325 ... 363  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 12:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ook gisteren geweest, en ook zoals gezegd. Niet mijn favoriete Nolan film (Interstellar) en ook niet mijn favoriete oorlogsfilm (Saving Private Ryan vond ik toch beter en het gaat vrij gelijk op met Hacksaw Ridge)

Maar wat is deze film goed gemaakt en in elkaar gezet. Acteerwerk was geweldig, de shots en het camerawerk over het algemeen geweldig. Hoe alles zo vloeiend en perfect in elkaar over loop was ook echt geniaal gedaan.

Het enige wat mij wat dwars lag is dat de karakter ontwikkeling niet enorm was, er was niet echt een verhaal, het is meer een belevenis. Wel een geniale belevenis. Maar dat lag mij persoonlijk iets minder. Maar ik denk dat ik deze film na nog 1 of 2 keer kijken alleen maar meer ga waarderen. Net zoals met Band Of Brothers snap en waardeer je de film meer na een paar keer kijken.

Maar ik durf wel te zeggen dat dit op filmisch gebied zeker de beste oorlogsfilm ooit is. Verslaat The Thin Red Line by far.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ook gisteren geweest, en ook zoals gezegd. Niet mijn favoriete Nolan film (Interstellar) en ook niet mijn favoriete oorlogsfilm (Saving Private Ryan vond ik toch beter en het gaat vrij gelijk op met Hacksaw Ridge)

Maar wat is deze film goed gemaakt en in elkaar gezet. Acteerwerk was geweldig, de shots en het camerawerk over het algemeen geweldig. Hoe alles zo vloeiend en perfect in elkaar over loop was ook echt geniaal gedaan.

Het enige wat mij wat dwars lag is dat de karakter ontwikkeling niet enorm was, er was niet echt een verhaal, het is meer een belevenis. Wel een geniale belevenis. Maar dat lag mij persoonlijk iets minder. Maar ik denk dat ik deze film na nog 1 of 2 keer kijken alleen maar meer ga waarderen. Net zoals met Band Of Brothers snap en waardeer je de film meer na een paar keer kijken.

Maar ik durf wel te zeggen dat dit op filmisch gebied zeker de beste oorlogsfilm ooit is. Verslaat The Thin Red Line by far.


100% mee eens. Vooral hoe de verhalen van de verschillende personages naar elkaar toe kwamen. Eerst snapte ik het niet, maar toen viel het kwartje. Dat maakte de film een stuk creatiever. Typisch Nolan.

Spoiler: Hoe het vliegtuig van Tom Hardy geruisloos voorbij vloog voor én na dat ie het vliegtuig van de Duitser neerschoot. Raam open doen om het gejuich te horen van de soldaten op de grond. Ik kreeg meters kippenvel van die hele scene. Prachtig
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 13:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Broken Balance schreef:
Ook gisteren geweest, en ook zoals gezegd. Niet mijn favoriete Nolan film (Interstellar) en ook niet mijn favoriete oorlogsfilm (Saving Private Ryan vond ik toch beter en het gaat vrij gelijk op met Hacksaw Ridge)

Maar wat is deze film goed gemaakt en in elkaar gezet. Acteerwerk was geweldig, de shots en het camerawerk over het algemeen geweldig. Hoe alles zo vloeiend en perfect in elkaar over loop was ook echt geniaal gedaan.

Het enige wat mij wat dwars lag is dat de karakter ontwikkeling niet enorm was, er was niet echt een verhaal, het is meer een belevenis. Wel een geniale belevenis. Maar dat lag mij persoonlijk iets minder. Maar ik denk dat ik deze film na nog 1 of 2 keer kijken alleen maar meer ga waarderen. Net zoals met Band Of Brothers snap en waardeer je de film meer na een paar keer kijken.

Maar ik durf wel te zeggen dat dit op filmisch gebied zeker de beste oorlogsfilm ooit is. Verslaat The Thin Red Line by far.


100% mee eens. Vooral hoe de verhalen van de verschillende personages naar elkaar toe kwamen. Eerst snapte ik het niet, maar toen viel het kwartje. Dat maakte de film een stuk creatiever. Typisch Nolan.

Spoiler: Hoe het vliegtuig van Tom Hardy geruisloos voorbij vloog voor én na dat ie het vliegtuig van de Duitser neerschoot. Raam open doen om het gejuich te horen van de soldaten op de grond. Ik kreeg meters kippenvel van die hele scene. Prachtig


Spoiler: Ja alleen miste ik een beetje waarom ie niet gewoon z'n schietstoel gebruikte? Of kon dat niet meer op dat moment
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 13:52 
 
Hardtraxx Elite

Gister het eerste deel van maze runner gezien. Heel vet. Kan alleen deel 2 niet zo snel met subs vinden. Weet niet of hier linkjes van gepost mogen worden anders vraag ik bij deze jullie hulp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Gister het eerste deel van maze runner gezien. Heel vet. Kan alleen deel 2 niet zo snel met subs vinden. Weet niet of hier linkjes van gepost mogen worden anders vraag ik bij deze jullie hulp.


Check inbox
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 17:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Spoiler: Ja alleen miste ik een beetje waarom ie niet gewoon z'n schietstoel gebruikte? Of kon dat niet meer op dat moment


Even hier op inhaken Een Supermarine Spitfire had geen schietstoel, Schietstoelen werden pas na 1944 geintroduceerd en de slag om Duinkerke was in 1940 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 17:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ah oke thanks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 14:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Gister The Departed weer eens gekeken, godverdomme wat blijft dat een heerlijke film. Jack Nicholson :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 16:47 
 
Hardtraxx Veteran

TO GET A FUCKING BLOWJOB!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de reacties op Dunkirk wat overdreven maar smaakt blijft smaak denk ik dan.
Vond hem zelf wat tegenvallen zelfs. Leuke film maar niet meer dan dat. Had ook zeker te maken met verwachtingen.

Wat hierboven al gezegd is, een film als Hacksaw Ridge vond ik dan sterker.

Top 3 films allertijden, wtf xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 00:59 
 
Hardtraxx Elite

12 feet gezien, was wel leuk. Nu soortgelijk, the shallows gaan kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 08:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Vind de reacties op Dunkirk wat overdreven maar smaakt blijft smaak denk ik dan.
Vond hem zelf wat tegenvallen zelfs. Leuke film maar niet meer dan dat. Had ook zeker te maken met verwachtingen.

Wat hierboven al gezegd is, een film als Hacksaw Ridge vond ik dan sterker.

Top 3 films allertijden, wtf xd


Top 10 wel, maar imo ligt dat ook meer filmisch. Het is een spannende belevenis zonder echt een verhaal, het stille acteren maar het toch volgen, de shots die gemaakt zijn, de soundtrack, het overlappen van de karakters. Het is gewoon een enorm goed gemaakte film.

Als je simpelweg even een oorlogsfilm zoals Saving Private Ryan, Hacksaw Ridge, Letters From Iwo Jima e.d. wilt zien is dit niet helemaal wat je moet verwachten inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister voor de tweede keer naar Dunkirk geweest. Wordt echt alleen maar beter en beter.

Henk-Jan schreef:
Top 3 films allertijden, wtf


Ja kan toch? Vind deze beter dan Inception, Interstellar etc. Is maar mijn mening he :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De reviews voor The Emoji Movie

http://www.imdb.com/title/tt4877122/reviews?ref_=tt_urv

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 01:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:

Snap ook niet waarom mensen daar vrijwillig naartoe willen... :x

Er komt trouwens een remake van Death Wish in november ergens. :cry: Originele Death Wish was echt een geniale film. Charles Bronson. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen week naar Baby Driver, planet of the apes en valerian geweest.

Baby Driver en Apes zijn echt heel erg goed allebei. Valerian vond ik het eerste anderhalf uur heel boeiend en echt vette visuals, dat laatste uur was daarna wel een beetje saai en langdradig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 14:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is Baby Driver niet een beetje over the top? Dat idee kreeg ik namelijk wel toen ik de trailer in de bioscoop zag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Is Baby Driver niet een beetje over the top? Dat idee kreeg ik namelijk wel toen ik de trailer in de bioscoop zag.


Nee hij is heel erg goed. Is echt even weer iets anders dan de films die de laatste tijd zijn uitgekomen. Vond de trailer eerlijk gezegd ook niet zo spannend. Film zelf is wel echt de moeite waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 13:42 
 
Hardtraxx Veteran

Weet iemand hoe de film heet, waar als je een misdaad pleegt(volgens mij) je in een soort kast met lades wordt gestopt, waardoor je gek kan worden??

Spoiler: Uiteindelijk zit de hoofdrolspeler er zo lang in dat die kan reizen in de tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet me denken aan Source Code, maar dat zal het waarschijnlijk niet zijn.
Een aflevering van Black Mirror lijkt er ook op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 14:39 
 
Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:
Doet me denken aan Source Code, maar dat zal het waarschijnlijk niet zijn.
Een aflevering van Black Mirror lijkt er ook op.


Da's die Black Mirror in de sneeuw idd, maar bedoelde ik niet(die is wel heel leip btw)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Looper, 12 monkeys, total recall ( Niet zo zeer detective), predestination?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 01:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Weet iemand hoe de film heet, waar als je een misdaad pleegt(volgens mij) je in een soort kast met lades wordt gestopt, waardoor je gek kan worden??

Spoiler: Uiteindelijk zit de hoofdrolspeler er zo lang in dat die kan reizen in de tijd

Volgens mij bedoel je The Jacket.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 09:42 
 
Hardtraxx Veteran

Plot klinkt echt superkut -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 14:22 
 
Hardtraxx Veteran

Solis schreef:
Spobbertiet schreef:
Weet iemand hoe de film heet, waar als je een misdaad pleegt(volgens mij) je in een soort kast met lades wordt gestopt, waardoor je gek kan worden??

Spoiler: Uiteindelijk zit de hoofdrolspeler er zo lang in dat die kan reizen in de tijd

Volgens mij bedoel je The Jacket.


Jaaa nice :thumbsup:

plot klinkt kut, maar is wel echt goeie thriller(nog meer als je niet tegen kleine ruimtes kan)
Vorige  1 ... 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325 ... 363  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic