Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330 ... 363  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2017 14:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Eveneens gezien en grotendeels eens met Pim. Vermakelijk was het wel maar ook cringe voor een groot deel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2017 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Rickzel schreef:
pim0412 schreef:
boehoe star wars.


Ik vond hem leuk en ga volgende week weer.

Dat mag. Jammer alleen dat je mijn mening omschrijft als ‘boehoe’. Ik dacht toch dat we hier zaten om onze mening te verkondigen, en niet om alles de hemel in te prijzen (zeker niet films die het niet verdienen). Maar veel plezier he!


Misschien is Rickzel zo'n uberfan dit hevig op zijn pik word getrapt als men boehoe praat over Staarwaars

Grapke he pik :P

Ik ga morgen en ben erg benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2017 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha nee joh gewoon gekkigheid, het is maar een film :P dacht dat Pim wel zou snappen hoe ik dit bedoelde >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2017 11:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
London has fallen gister op Netflix gekeken, aanrader voor actie en thriller liefhebbers!


Olympus has fallen is beter ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2017 13:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

I've McFallen is nog beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
I've McFallen is nog beter.


And I Can't Get Up is nog beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2017 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister Kingsman: The Golden Circle gezien. Minder dan de vorige, maar prima vermaak voor op de vrijdagavond :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2018 21:56 
 
Hardtraxx Elite

MeneerEend schreef:
Hard4Us schreef:
London has fallen gister op Netflix gekeken, aanrader voor actie en thriller liefhebbers!


Olympus has fallen is beter ^^


True!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2018 22:37 
 
Hardtraxxer

net Interstellar gekeken (waarom nooit eerder >.< )
zo geniaal deze film, mede door de muziek, die ik al wel eerder had geluisterd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2018 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elke keer dat ik hem kijk vind ik hem minder worden (heb hem denk ik 5 keer gezien ofzo >.< ) het blijft een ge-ni-ale film. Maar laatste gedeelte van die film slaat echt als een lul op een drumstel eigenlijk :lol: Vooral als
Spoiler(ish?)
Fucking "LIEFDE" de oplosisng voor alles is, pleur op joh :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2018 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mean Girls gekeken. Best grappig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2018 10:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Elke keer dat ik hem kijk vind ik hem minder worden (heb hem denk ik 5 keer gezien ofzo >.< ) het blijft een ge-ni-ale film. Maar laatste gedeelte van die film slaat echt als een lul op een drumstel eigenlijk :lol: Vooral als
Spoiler(ish?)


@ Je spoiler. Je weet dat dit een metafoor is toch? En niet echt zo :P. Het is niet wat het fysiek oplost maar het komt wel door de liefde die zijn dochter nog heeft voor zijn vader omdat ze zijn werk door zet dat ze zich herinnert wat het horloge e.d. doen.

Sowieso vond ik het laatste gedeelte vanaf de event horizon een flinke leap in logica, maar goed niemand weet wat voorbij een event horizon is. Dat er een andere wereld is lijkt me sowieso sterk en hij zou ook morsdood moeten zijn omdat wanneer je in de singularity van een zwart gat komt, alles zo wordt samengeperst tot een klein puntje door de zwaartekracht, dat kan je niet overleven. Je wordt gewoon geperst tot de grootte van, niks. Want zelfs protonen en neutronen worden uit elkaar gerukt, dus er is niks bekend over wat er gebeurt. Maar sinds jij grotendeels uit pro en neutronen bestaat, word je gewoon uitelkaar gerukt door zwaartekracht. Daarom kan niemand er ook doorheen, er bestaat geen materiaal in het universum die het kan overleven.

Er is namelijk geen bekend einde van een zwart gat. Er is alleen bekend dat op het einde tijd, licht en ruimte stoppen door de oneindige zwaartekracht. Licht kan maar tot een bepaalt punt in zwaartekracht kan komen voordat het niet meer uit een zwart gat kan ontsnappen, daarna zie je letterlijk niks meer (dat punt is de event horizon), hoe dichtbij je ook bent, Maar er zit wel wat, je ziet het gewoon niet omdat er geen licht meer is. De theorie dat je ergens anders weer terecht komt is sowieso foutief want anders zou je alles wat is opgevroten door dat ding wel ergens anders moeten kunnen terugvinden.


Maar volgens mij is de meest aannemelijke theorie dat het zwarte gat bijdraagt aan de uitzetting van het universum en het maken van zwarte energie/materie (het zwarte gedeelte tussen het licht in het universum).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2018 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik snap op zich wat je bedoelt, maar toch raakt hij me telkens kwijt vanaf een bepaald punt in de film. Maar neemt niet weg dat het een enorm goede/intrigerende film blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2018 11:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ja ik snap op zich wat je bedoelt, maar toch raakt hij me telkens kwijt vanaf een bepaald punt in de film. Maar neemt niet weg dat het een enorm goede/intrigerende film blijft.


Hoe vreemd dat laatste stuk ook is. Er is een vrij logische, enigzins wetenschappelijke theoretische, maar met een gezonde dosis science-fiction verklaring voor.

Die wereld waar hij in komt is een 5-dimentionale wereld die (mogelijk) achter een zwart gat zit, geprojecteerd in 3D door die "beings (wat sci-fi is) voor Cooper om te begrijpen. De 5e dimensie is tijd, wat niet meer lineair maar uniform is, daarom kan Cooper over tijd (toekomst en verleden) van alles manipuleren in de 4e dimensie, de tesseract, waardoor hij de boeken aan kan raken. Omdat tijd (5e) en ruimte (4e) compleet vervormen na een Event Horizon, is hun theorie dat dit vervormd wordt naar een ander universum, parralel aan onze, waar ze 5 dimensies hebben, en niet onze waarneembare 3 en waar zij, zoals wij 3 dimensies kunnen manipuleren, 5 dimensies kunnen manipuleren, dus ruimte en tijd.

Cooper zegt love dus omdat zijn dochter de signalen snapt, maar in essentie is dat wat hij doet. Mogelijk dat je het hierdoor iets beter snapt


Het is allemaal theorie en filosofie deels gebaseerd op wetenschap plus een flink deel sci-fi door die "beings" die alles even roggelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2018 13:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jumanji 2017 gekeken. Vette film, en the rock en kevin hart samen maakt het ook nog hilarisch! :thumbup:

En dan Karen Gillan :drool: :drool: :drool:

Kortom, leuke film!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2018 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beurtbalkje schreef:
Jumanji 2017

Die lijkt me zó niks. Het lijkt me echt zo'n standaard 'Beetje actie en wat standaard humor' film.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2018 15:45 
 
Hardtraxx Veteran

Alleen aan de acteurs kun je al zien dat dat het geval is :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2018 15:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Persoonlijke meningen denk ik. Ik vond het echt een van de betere films die ik gezien heb ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2018 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je weet wat je krijgt met The Rock, Kevin Hart en Jack Black, en daar is verder niks mis mee. Vind je die normaal al niets, dan ga je dit ook niks vinden en andersom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2018 16:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Amen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 02:14 
 
Hardtraxxer

aangezien ik de komende dagen best veel vrij heb wil ik wat films gaan kijken. nu ben ik op zoek naar films "die je ooit een keer moet hebben gezien"
suggesties? genre maakt niet veel uit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 02:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Lord Of The Rings Trilogie
Fight Club
American Beauty
Requiem for a Dream
Pulp Fiction
Shawshank Redemption
The Usual Suspects
Goodfellas
The Departed
Memento

Geen idee wat je allemaal al gezien hebt maar deze vallen iig wel in dat rijtje.

Zelf net No Country For Old Men gezien. Best intrigerende film en ook echt een beetje zoals ik ze nog niet vaak eerder gezien heb, heel hard en realistisch. Een aanrader als je niet van dat overdreven Hollywood gedoe houdt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 07:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Se7en, LA Confidential, Gran Torino, Wolverine films
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godfather trilogie
Dark Knight Trilogie
Silence of the Lambs
Gladiator
The Shining
The Big Lebowski
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Wolverine films


Sla in godsnaam X-Men Origins Wolverine over, dan kun je nog beter Logan twee keer kijken :lol:

Die andere Wolverine was niet zo slecht, maar wel behoorlijk forgetabble.
Vorige  1 ... 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330 ... 363  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic