Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333 ... 363  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 15:51 
 
Hardtraxx Veteran

Zombeavers ook mooi spul
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 16:21 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Zombeavers ook mooi spul


Piranha 3DD :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 01:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Net Red Sparrow gezien. Hele dikke film, zeker een aanrader.

Ik vond die juist heel erg tegenvallen. Veel te langdradig, traag, Lawrence die niet kan acteren (accenten doen kan ze ook niet) en het verhaal werd onnodig ingewikkeld gemaakt waardoor het dus ook te lang duurde. 2/5*

Voor de rest de laatste tijd nog gezien:

Death Wish: ging er met lage verwachtingen naartoe. Fan van de originele reeks met Charles Bronson, fantastische sfeer hing in die films. Toch viel de remake me reuze mee! 3/5*

The Shape of Water: aparte film. Visueel gezien is het echt top, maar om het nou een Oscar winnaar te noemen. Nee. 3,5/5*

Ferdinand: geinige animatiefilm over een stier. Leuke karakters al was die geit soms irritant. :P 3,5/5*

Lady Bird: over een moeilijke relatie tussen moeder en dochter. Redelijk. 3/5*

Coco: beste animatiefilm wat ik dit jaar heb gezien. Tijdens een feestdag in Mexico (Dag van de doden) komt een jongetje in de wereld van de doden terecht en leert daar een hoop (no spoilers ;)) 4/5*

Black Panther: karakter van Marvel werd voor het eerst geïntroduceerd in Captain America 3 (net als Spider-Man 3.0) en heeft een eigen film. Oke Marvel film, niet zo bijzonder als in de media beweerd werd. 3/5*

Den of Thieves: dikke actiefilm waarbij de bad cop 'agent' zich waarschijnlijk nog erger misdraagt dan de criminelen waar hij achteraan zit, maar oke. Speciaal team van agenten zitten achter een bende overvallers aan die een grote slag willen slaan. Goede plottwist ook. 4/5*

The Ritual: waarbij in The Decent een groep vrouwen 'gezellig' op pad gingen en een hoop shit tegenkwamen, is The Ritual de mannelijke tegenhanger. 3/5*

Dacht dat ik het al had gezegd in een voorgaande post, blijkbaar niet dus een edit.

Murder on the Orient Express: dat je een topcast hebt wil niet meteen zeggen dat je een goede film hebt. Dat geldt ook voor Murder on the Orient Express. Komt misschien ook omdat ik het boek heb gelezen. Er komt ook een opvolger (Death On A Nile). 3/5*

Winchester: toen ik de trailer zag dacht ik: die moet ik zien! Idee was goed, uitwerking was dramatisch slecht... Plus er zat er zat iemand naast me die nog harder zijn popcorn kauwt dan dat Godzilla brult. Oke een beetje overdreven. 1,5/5*
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 01:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Coco: beste animatiefilm wat ik dit jaar heb gezien. Tijdens een feestdag in Mexico (Dag van de doden) komt een jongetje in de wereld van de doden terecht en leert daar een hoop (no spoilers ;)) 4/5*


Voor fans hiervan kan ik ook The Book of Life aanraden, zelfde thema en ook een leuke film :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien een gekke vraag, maar moet ik me zorgen maken om die meldingen over VPN? Gebruiken er mensen van hier een VPN, of is dat complete onzin?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Misschien een gekke vraag, maar moet ik me zorgen maken om die meldingen over VPN?


Zonder extra context te kennen kan ik wel al een gokje doen dat het hoogstwaarschijnlijk bullshit is.

Paultheone schreef:
Gebruiken er mensen van hier een VPN, of is dat complete onzin?


Ik heb thuis een VPN. Elke keer dat ik op een wifi netwerk verbind die ik niet zelf beheer (thuis) gaat de VPN aan op mijn gsm. Zo gaat al mijn verkeer geëncrypteerd eerst naar mijn VPN thuis alvorens verder te gaan op het wereldwijde web, om het simpel uit te leggen. Maar dat heeft weinig te maken met hetgeen waar jij waarschijnlijk mee geconfronteerd wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 18:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog mensen de laatste film gezien van The maze runner? Ik was wel aangenaam verrast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Paultheone schreef:
Misschien een gekke vraag, maar moet ik me zorgen maken om die meldingen over VPN?


Zonder extra context te kennen kan ik wel al een gokje doen dat het hoogstwaarschijnlijk bullshit is.

Paultheone schreef:
Gebruiken er mensen van hier een VPN, of is dat complete onzin?


Ik heb thuis een VPN. Elke keer dat ik op een wifi netwerk verbind die ik niet zelf beheer (thuis) gaat de VPN aan op mijn gsm. Zo gaat al mijn verkeer geëncrypteerd eerst naar mijn VPN thuis alvorens verder te gaan op het wereldwijde web, om het simpel uit te leggen. Maar dat heeft weinig te maken met hetgeen waar jij waarschijnlijk mee geconfronteerd wordt.


Voor bepaalde dingen is VPN dus echt wel handig. Vooral als je een film fanaat bent :whistle:
Lastiger om getraceerd te worden en ze kunnen niet bepaald in je tunnel kijken wat je allemaal binnen haalt :x

Ik gebruik het voor mijn werk eigenlijk alleen, verder ook niet maar snap wel dat het mensen zorgen wekt met al dat gebrein en het bang maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
maar snap wel dat het mensen zorgen wekt met al dat gebrein en het bang maken.


In België gelukkig geen last van. Gaat Brein ook achter individuen aan? Ik dacht dat ze enkel achter uploaders aan gingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iets voor Biscuit dus, zo'n vpn
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Nuracore schreef:
maar snap wel dat het mensen zorgen wekt met al dat gebrein en het bang maken.


In België gelukkig geen last van. Gaat Brein ook achter individuen aan? Ik dacht dat ze enkel achter uploaders aan gingen.


Het ' delen' van gaat al heel snel. Denk aan torrents.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 00:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Solis schreef:
Coco: beste animatiefilm wat ik dit jaar heb gezien. Tijdens een feestdag in Mexico (Dag van de doden) komt een jongetje in de wereld van de doden terecht en leert daar een hoop (no spoilers ;)) 4/5*


Voor fans hiervan kan ik ook The Book of Life aanraden, zelfde thema en ook een leuke film :)

Had ik inderdaad iets over gelezen ja. Heb 'm nog niet gezien. Thanks! :)

MeneerEend schreef:
Nog mensen de laatste film gezien van The maze runner? Ik was wel aangenaam verrast.

Vond 'm niet zo heel boeiend eigenlijk. De boeken vond ik al mwoah en hetzelfde gold eigenlijk ook voor de hele reeks. Lijkt teveel op The Hunger Games. 2,5/5*

Gisteren Veronica gekeken. Spaanse horrorfilm gemaakt door één van de twee regisseurs van [REC]. Niet supereng zoals velen beweren, maar gewoon spannend. De blinde non was een goede toevoeging. De kinderen acteerden ook best goed! :) 4/5*

Hoezo opeens die angst voor Brein? Heb ik iets gemist? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Hoezo opeens die angst voor Brein? Heb ik iets gemist?


Ik ging laatst weer eens een filmpje kijken en kreeg allemaal meldingen van gebruik een VPN! Ik nam het niet zo serieus maar had niet zoveel te doen dus ging even googelen, maar las dat ze er steeds meer mee bezig zijn en het steeds beter kunnen traceren. Volgens mij boeit het ook niet zo als je streamd, aangezien zoveel mensen het doen. Lijkt met sterk dat ze iedereen gaan traceren wie welke film heeft gestreamd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Solis schreef:
Hoezo opeens die angst voor Brein? Heb ik iets gemist?


Ik ging laatst weer eens een filmpje kijken en kreeg allemaal meldingen van gebruik een VPN!


Gebruik je een ad-blocker? Vaak zijn dit soort meldingen gewoon advertenties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Paultheone schreef:
Solis schreef:
Hoezo opeens die angst voor Brein? Heb ik iets gemist?


Ik ging laatst weer eens een filmpje kijken en kreeg allemaal meldingen van gebruik een VPN!


Gebruik je een ad-blocker? Vaak zijn dit soort meldingen gewoon advertenties.


Kijk het nooit in mn browser, gewoon altijd popcorn of kodi eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2018 00:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Solis schreef:
Hoezo opeens die angst voor Brein? Heb ik iets gemist?


Ik ging laatst weer eens een filmpje kijken en kreeg allemaal meldingen van gebruik een VPN! Ik nam het niet zo serieus maar had niet zoveel te doen dus ging even googelen, maar las dat ze er steeds meer mee bezig zijn en het steeds beter kunnen traceren. Volgens mij boeit het ook niet zo als je streamd, aangezien zoveel mensen het doen. Lijkt met sterk dat ze iedereen gaan traceren wie welke film heeft gestreamd.

Zal waarschijnlijk gewoon reclame geweest zijn. Wanneer ik Popcorn Time gebruik staat de VPN standaard aan. Gebruik elke keer een ander land. :P Want terwijl je de film/serie aan het kijken bent, ben je tegelijkertijd aan het uploaden en dat is illegaal. Gaat via torrents en daar aast Brein het meeste op. Het zal niet zo storm lopen zoals in Duitsland waar je volgens mij eerst een waarschuwing krijgt en dan een boete moet betalen, maar dan nog...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hans Zimmer Live op surround :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister Tomb Raider gezien. Met middelmatige verwachtingen heen gegaan, mede daardoor is hij prima bevallen. Gewoon een leuke film :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Hans Zimmer Live op surround :drool:


In Ahoy gezien, dat was echt vet!

Eerder deze week ook Annihilation gezien, heel vage film maar ergens wel vet, zeker als je de thema's (spoiler: Zelfvernietiging / the Shimmer als een soort kankergezwel van de aarde) erin gaat herkennen. Ook mooi om te zien dat Hollywood ook een all-women cast op kan zetten zonder daar een big deal van kan maken, komt ook een stuk natuurlijker over (en is met 1 enkele opmerking in de film ook neergezet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 16:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 10:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Paultheone schreef:
Solis schreef:
Hoezo opeens die angst voor Brein? Heb ik iets gemist?


Ik ging laatst weer eens een filmpje kijken en kreeg allemaal meldingen van gebruik een VPN! Ik nam het niet zo serieus maar had niet zoveel te doen dus ging even googelen, maar las dat ze er steeds meer mee bezig zijn en het steeds beter kunnen traceren. Volgens mij boeit het ook niet zo als je streamd, aangezien zoveel mensen het doen. Lijkt met sterk dat ze iedereen gaan traceren wie welke film heeft gestreamd.

Zal waarschijnlijk gewoon reclame geweest zijn. Wanneer ik Popcorn Time gebruik staat de VPN standaard aan. Gebruik elke keer een ander land. :P Want terwijl je de film/serie aan het kijken bent, ben je tegelijkertijd aan het uploaden en dat is illegaal. Gaat via torrents en daar aast Brein het meeste op. Het zal niet zo storm lopen zoals in Duitsland waar je volgens mij eerst een waarschuwing krijgt en dan een boete moet betalen, maar dan nog...


welke vpn gebruiken jullie hievoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2018 00:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik gebruik Private Internet Access.

Zojuist terug van Ready Player One. Wát een spektakel! Het boek een tijdje geleden gelezen en ik vreesde al voor de verfilming. Leek me vooral erg lastig om dat boek te verfilmen. Toch laat Spielberg op 71 jarige leeftijd zien dat hij het nog steeds kan! Net zoals in het boek ook bij de film erg vette verwijzingen (vooral die van The Shining) naar (voornamelijk) de jaren '80. Ga dit op een groot scherm zien mensen! Dikke 4/5*

PS: Olivia Cooke :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2018 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister naar Tomb Raider geweest. Wat begon als een traag verhaal waarin de eerste 45 niet echt iets gebeurt eindigde in een spannende reeks aan gebeurtenissen.het verhaal begint nieuw maar behoud zijn plot van het spel Tomb Raider. Tegen het einde neemt het een andere twist zodat je toch weer een ander verhaal hebt mocht je het spel hebben gespeeld. Ben zelf wel van mening dat als ze letterlijk het spel zouden verfilmen ze veel meer spanning en avontuur in de film zouden hebben gehad. Erg vermakelijk en een goede reboot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2018 16:22 
 
Hardtraxx Veteran

En ik ben Game Night wezen zien, omdat Shape of Water helaas alleen vroeg draaide. Geslaagde komedie. Heeft een beetje dezelfde chaotische stijl als Hangover/Horrible Bosses. De serieuze stukken erin voelden wat geforceerd, alsof het er nog tussen gepropt moest worden, had niet gehoeven.
Vorige  1 ... 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333 ... 363  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic