Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335 ... 363  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 15:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nou het schijnt wel een enorme fan-fap te zijn en qua verhaal wat degelijker, niet je standaard one-liners de hele tijd.

Maar die zal nog wel flink zakken, wat je nu ziet zijn ratings van de fanboys.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 15:26 
 
Hardtraxx Veteran

Zo gaat dat met al die films ja, die vreselijke film met die Groot en wasbeer stond ook eerst op 9+
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Zo gaat dat met al die films ja, die vreselijke film met die Groot en wasbeer stond ook eerst op 9+


Iets met smaken
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

film was erg goed te doen! iets minder actie dan voorgaande marvel films maar dit kwam ten goede voor het verhaal...dacht dat het 1 grote chaos zou worden met de hoeveelheid hoofdpersonen maar dit hebben ze netjes verspreid over de hele film. aantal leuke verrassingen tegengekomen en ben benieuwd hoe het verhaal gaat aflopen in 'deel 2'
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Infinity war gezien eergisteren. Erg vermakelijke film en ontzettend goed gedaan. Hier hebben ze 10 jaar lang naar gewerkt en dat is wel te zien. Soms is het wat onverklaarbaar zoals boe Thanos plots weet waar alles is maar erg vermakelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 00:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Midnight Sun. Mooie film! Redelijk voorspelbaar, dat wel natuurlijk. Maar toch... 4*

PS: Bella Thorne is lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 17:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
die vreselijke film met die Groot en wasbeer stond ook eerst op 9+

Dat vind ik dan wel weer heerlijke films. :P Misschien niet heel goed maar gewoon vermakelijk, natuurlijk geen 9+ waard. Vorige Avengers vond ik wel echt heel saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 09:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Firetrap schreef:
die vreselijke film met die Groot en wasbeer stond ook eerst op 9+

Dat vind ik dan wel weer heerlijke films. :P Misschien niet heel goed maar gewoon vermakelijk, natuurlijk geen 9+ waard. Vorige Avengers vond ik wel echt heel saai.



idd dit zijn gewoon films waarbij je bij 90% niet teveel hoeft na te denken :D
beste voorbeeld zijn dan nog wel de transformers film....gewoon hersenloze actie films waar je alleen maar hoeft te kijken en niks hoeft te volgen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 12:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik heb dat maar bij sommige films.

Dingen zoals Fast & Furious en de laatste Transformers kan ik echt niet kijken zonder een paar keer te cringen door de cheesyness, de onmogelijke natuurkunde wetten, en eigenlijk in het algemeen de complete onmogelijkheid en ongeloofbaarheid e.d.

Anderen die er specifiek voor zijn opgezet zoals The Expendables verdraag ik dan wel weer, maar dat is meer nostalgie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pffff Infinity War :oh: :oh:

Echt 2,5 uur lang op het puntje van m'n stoel gezeten, alles wat ik er verder over zeg is een potentiele spoiler :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Pffff Infinity War :oh: :oh:

Echt 2,5 uur lang op het puntje van m'n stoel gezeten, alles wat ik er verder over zeg is een potentiele spoiler :x



gemengde gevoelens over t einde en ben echt benieuwd hoe ze dat doortrekken in volgende avengers volgend jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
Rickzel schreef:
Pffff Infinity War :oh: :oh:

Echt 2,5 uur lang op het puntje van m'n stoel gezeten, alles wat ik er verder over zeg is een potentiele spoiler :x



gemengde gevoelens over t einde en ben echt benieuwd hoe ze dat doortrekken in volgende avengers volgend jaar


100% zeker dat dat einde niet definitief is, maar toch was het echt fucking hard om spidey zo bang te zien om dood te gaan. Ik heb gevoel gehad dat ik laatste 10 minuten geen adem heb gehaald hahaha

Grootste compliment dat ik die film kan geven is dat ik Thanos het meest interessant vond in deze hele film, en oprecht begreep waar z'n motivaties vandaan kwamen. Op een andere manier had ik dat ook met the Joker in the Dark Knight. Man wat hou ik van zulke films :lol: #nerdboner
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wordt een zwaar jaartje om te wachten op vervolg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 15:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben eigenlijk wel beetje klaar met die Marvel films. Elke film komt op hetzelfde neer imo. Leuk om op de achtergrond aan te zetten als je met vrienden een pilsje drinkt ofzo, maar daar houd t ook wel mee op voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Ben eigenlijk wel beetje klaar met die Marvel films. Elke film komt op hetzelfde neer imo. Leuk om op de achtergrond aan te zetten als je met vrienden een pilsje drinkt ofzo, maar daar houd t ook wel mee op voor mij.


Valt mee als het zoals Marvel 1 samenhangend verhaal is waar ze al 10 jaar aan werken. Dan is is het leuk om te volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Ben eigenlijk wel beetje klaar met die Marvel films. Elke film komt op hetzelfde neer imo. Leuk om op de achtergrond aan te zetten als je met vrienden een pilsje drinkt ofzo, maar daar houd t ook wel mee op voor mij.


Vind ook niet elke marvel film even sterk, Black Panther vond ik achteraf niet zo veel aan en deed me echt weinig, maar over het algemeen vind ik het wel echt fantastisch haha. Elke film probeert wel echt z'n eigen unieke ding te doen.

Als je 2/3 van de films gezien hebt kan ik je wel echt aanraden om Infinity War te checken, zult niet alle karakters/situaties/referenties snappen, maar het is echt een rollercoaster van onverwachte wendingen.

Het voelt tegenwoordig meer als een serie dan een filmreeks :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 21:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik heb niet zoveel met Marvel/Avengers of met superhelden films (behalve Dark Knight) en heb ook het overgrote deel niet gezien. Maar het lijkt me wel grappig om Infinity War te kijken, is dat gewoon goed te volgen zonder alle voorkennis van de andere films/personages?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik heb niet zoveel met Marvel/Avengers of met superhelden films (behalve Dark Knight) en heb ook het overgrote deel niet gezien. Maar het lijkt me wel grappig om Infinity War te kijken, is dat gewoon goed te volgen zonder alle voorkennis van de andere films/personages?


Het vette aan Infinity War is dat het gewoon echt de dikke vette kers op de taart van 10 jaar marvel films is. Er wordt niks uitgelegd, als je een deel van de films gezien hebt (in ieder geval de andere Avengers films) ga je het echt wel snappen, maar het heeft wel echt wat extra's als je zo'n beetje alles gezien hebt.

Het is gewoon 2,5 uur payoff van wat ze met alle marvel films sinds 2008 Iron Man hebben opgebouwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 22:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ehm ik heb alleen Guardians gezien en lang geleden 1 Avengers en 1 of 2 Iron Man's en dat is het wel zo'n beetje. En ik ben zeker niet van plan om alles nu opeens te gaan kijken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2018 08:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ehm ik heb alleen Guardians gezien en lang geleden 1 Avengers en 1 of 2 Iron Man's en dat is het wel zo'n beetje. En ik ben zeker niet van plan om alles nu opeens te gaan kijken :P


alles hoeft nou ook weer niet :P maar het is wel handig om van elk character minimaal 1 film gezien te hebben zodat je een beetje weet wat voor soort 'held/persoon' het is :P

dus dan hoef je alleen nog maar

dr. strange
spiderman
ant-man
black panther

te kijken

maar als je captain america - civil war kijkt hoef je dan eigenlijk alleen nog maar dr strange te kijken :D

de rest zit dan al in een film die je gezien hebt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2018 15:43 
 
Hardtraxx Veteran

Fluxion schreef:
Firetrap schreef:
die vreselijke film met die Groot en wasbeer stond ook eerst op 9+

Dat vind ik dan wel weer heerlijke films. :P Misschien niet heel goed maar gewoon vermakelijk, natuurlijk geen 9+ waard. Vorige Avengers vond ik wel echt heel saai.


Ik vond het ook nog wel gaan, maar toen het gevecht met de bad guy een dance-off werd kon ik niet hard genoeg cringen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2018 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Fluxion schreef:
Firetrap schreef:
die vreselijke film met die Groot en wasbeer stond ook eerst op 9+

Dat vind ik dan wel weer heerlijke films. :P Misschien niet heel goed maar gewoon vermakelijk, natuurlijk geen 9+ waard. Vorige Avengers vond ik wel echt heel saai.


Ik vond het ook nog wel gaan, maar toen het gevecht met de bad guy een dance-off werd kon ik niet hard genoeg cringen



ik ging echt helemaal stuk bij dat stukje :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2018 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Infinity war spoiler-ish
http://www.didthanoskill.me
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 18:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bad Samaritan. Had er totaal niks van verwacht, maar het bleek gewoon een super spannende thriller te zijn! Hele sterke rol van de ontvoerder. 4/5*
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deadpool 2 :worship: :worship: :worship:
Vorige  1 ... 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335 ... 363  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic