Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338 ... 363  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2018 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elation schreef:
Fantazoo schreef:
Vanavond naar de nieuwe Fantastic Beasts, morgen naar Bohemian Rhapsody. Erg benieuwd naar beide films :)


Hoe vond je crimes of Grindelwald?


Stukken minder dan de eerste film. Duurde allemaal erg lang voordat het op gang kwam en eigenlijk valt het gene waar naartoe opgebouwd wordt een beetje tegen. Voelt ontzettend als een tussenfilm, dus moet haast wel een derde deel van komen.

Bohemian Rhapsody daarentegen komt gegarandeerd in de top 10 van vetste films die ik ooit gezien heb. De acteurs zijn echt goed gecast en het is mooi om op zo'n manier toch een deel van het leven van een van de grootste legendes binnen de muziekindustrie te zien. Laatste twintig minuten met een big smile op m'n gezicht gezeten, kan deze echt aan iedereen aanraden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
dus moet haast wel een derde deel van komen.


Komen volgens mij in totaal 5 delen van Fantastic Beasts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 15:02 
 

Paultheone schreef:
Fantazoo schreef:
dus moet haast wel een derde deel van komen.


Komen volgens mij in totaal 5 delen van Fantastic Beasts.


ben benieuwd wat de nog verder willen doen als er echt totaal 5 komen, ze kunnen zo na 3 stoppen of ze moeten heel veel extra stuff toevoegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 15:17 
 
Hardtraxx Veteran

jeffrey2107 schreef:
Paultheone schreef:
Fantazoo schreef:
dus moet haast wel een derde deel van komen.


Komen volgens mij in totaal 5 delen van Fantastic Beasts.


ben benieuwd wat de nog verder willen doen als er echt totaal 5 komen, ze kunnen zo na 3 stoppen of ze moeten heel veel extra stuff toevoegen


Ze kunnen op zich doorgaan tot de 1e ondergang van Voldermort natuurlijk, daar (die tijd) is namelijk maar bar weinig over bekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 02:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben benieuwd naar de films van volgend jaar! Iemand die naar specifieke films uitkijkt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb alle harry potter boeken gelezen, alle films recent nog een keer gekeken. Dus ik denk dat ik redelijk wat van die wereld af weet.

Maar holy-fucking shit wat een verwarrende film was die tweede Fantastic beasts film, ik volgde er echt helemaal geen kloot van.

Heb me vermaakt hoor, maar ik snap echt geen hol van wat er nou precies gebeurt is en wat ze nu opgezet hebben :P

Hoop dat ze in die volgende films wat dieper in gaan op de tweede wereldoorlog en de rol van Grindelwald daarin, dat heeft me altijd interessant geleken, omdat ze dat ook een beetje teasen in deze film. Maar verder ben ik niet enorm enthousiast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 18:33 
 
Hardtraxx Crew

Solis schreef:
Ben benieuwd naar de films van volgend jaar! Iemand die naar specifieke films uitkijkt?

sws alle Marvel films die volgend jaar uit komen. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 09:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Solis schreef:
Ben benieuwd naar de films van volgend jaar! Iemand die naar specifieke films uitkijkt?

sws alle Marvel films die volgend jaar uit komen. :drool:


Alleen naar de laatste Avenger film, maar de rest kan me eerlijk gezegd gestolen worden. Ben zo goed als het hele lijstje afgegaan en ondanks dat ze vermakelijk zijn zou ik ze nimmer in de bioscoop willen zien omdat (op Infinity Wars na) ze allemaal steeds de zelfde opzet hebben met een net iets andere kracht.

Held is eerst normaal persoon -> verneukt iets -> superkracht -> redt *belangrijk persoon* -> moreel zinnetje wat held uitkraamt -> bad guy dood -> klaar.

Als die films allemaal zo gaan, wat ze doen, zou ik die films nooit spannend vinden omdat je toch weet dat de held nooit dood gaat, hoe dan ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 19:03 
 
Hardtraxx Crew

Ik snap wat je bedoelt, maarja je moet er maar van houden I guess :P Kijk ook het meeste uit naar Avengers 4 natuurlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 11:27 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2018 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net terug van Mortal Engines. Had hele hoge verwachtingen maar helaas viel hij best wel tegen. Effecten en visuals waren ontzettend gaaf, maar daar is ook alles mee gezegd. Las net op IMDB iemand die dit zei:

I really enjoy it until, for whatever reason, at the end they decided to turn Mortal Engines into Star Wars: The Empire Strikes Back.

Death Star - Check. Darth Vader - Check. I am your father moment - Check. Skillful pilot destroying the Death Star by blowing up the core - Check.

Moest hier heel erg om lachen, maar het is wel echt helemaal waar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2018 09:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tja, het zag er in de trailer ook te mooi om waar te zijn uit.

Had door de namen er achter gehoopt dat het in ieder geval richting de genialiteit van LOTR ging, maar dit is meer The Hobbit meets Star Wars.

Sowieso laatst weer eens begonnen met het opnieuw kijken van LOTR vanaf The Hobbit. Was ong 10 jaar geleden dat ik LOTR zag maar na recent de Hobbit films te hebben gezien snap je wel steeds meer referenties in het origineel. Het door de traagheid van The Hobbit heen bijten heeft dus wel voordelen voor hoe vet je LOTR al vond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Kicks heeft hij wel eens beter gemaakt, maar toch is dit wel weer lekker in elkaar gezet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2018 23:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spider-Man: Into the Spider-Verse is toch wel de beste animatiefilm die ik dit jaar heb gezien. Deze film heeft alles. Spanning, humor (ook flink wat zelfspot), vette soundtrack, goede personages (al waren er een paar best apart, wat dan wel weer humor toevoegde aan de film). En het leek alsof je naar een levend stripboek aan het kijken was. Erg gaaf gedaan! :D 4,5*
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 12:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na al die hype en marketing ook maar eens Birdbox gekeken. tot een bepaald punt vond ik het best wel een vermakelijke film. Spoiler: Maar nadat John Malkovic sneuvelde ging het bergafwaarts, hij voegde echt dynamiek toe en was ook echt geschikt voor deze rol, hierdoor werd het voor mij een stuk minder interessant. Sandra Bullock speelde overigens ook een goede hoofdrol. Maar de ergenernissen stapelden zich op, waaronder het feit dat haar 2 kinderen de persoonlijkheid van een stoeptegel hebben (alleen maar monotoon praten, geen emoties, etc.) Hierdoor boeide de laatste 15 minuten van de film mij nauwelijk meer. Ook kon ik er niet tegen dat we niet te weten komen wat die wezens nou precies zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 12:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Netflix films worden op een of andere manier ook altijd zo gehyped dat ze geweldig zijn. Heb bij meerdere Netflix films artikelen online zien staan met "engste horror ooit" e.d. en bij het is ook echt bij Netflix altijd zo dat dat enorm ver van de waarheid is. Elke keer als ik de filmtitel vervolgens opzoek op IMDB/Rotten Tomatoes e.d. komt het vaak niet eens boven een zesje uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelden zo'n saaie voorspelbare overhypede kut film gezien als Birdbox, echt 2 uur lang totale verveling.

Terwijl er erg goeie acteurs in spelen, hadden zoveel interessante onverwachte kanten op kunnen gaan, maar in plaats daarvan doen ze alle voorspelbare dingen die je maar kan bedenken.

Slechtste film die ik in 2018 gezien heb :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rick nog de beste wensen jonguh. Ik zie dat, nu je de titel 'Minst Kritische Lid' kwijt bent, je erg je best doet om je titel niet terug te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond het een vermakelijke film en was toch wel redelijk gespannen door de film heen. Wist vooraf niet eens dat het een horror was, zo kwam het ook helemaal niet op mij over. Meer een thriller. Het had inderdaad beter gekund en ben het zeer eens met de spoilers van Japper. Desalniettemin vind ik een 6.7 zoals op imdb nu staat terecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 16:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorige week Aquaman bezocht, zeker een leuke film!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Rick nog de beste wensen jonguh. Ik zie dat, nu je de titel 'Minst Kritische Lid' kwijt bent, je erg je best doet om je titel niet terug te krijgen.


hahaha, jij ook he vrind! Ik las zoveel hype op socials over die film, dus denk dat ik gewoon een beetje was teleurgesteld.

Slechte films waar ik 2 uur voor jan lul naar heb gekeken raak ik niet over uitgepraat, slechte tracks laat ik gewoon links liggen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2019 21:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Zelden zo'n saaie voorspelbare overhypede kut film gezien als Birdbox, echt 2 uur lang totale verveling.

Terwijl er erg goeie acteurs in spelen, hadden zoveel interessante onverwachte kanten op kunnen gaan, maar in plaats daarvan doen ze alle voorspelbare dingen die je maar kan bedenken.

Slechtste film die ik in 2018 gezien heb :x

Vond hem ook bij lange na niet zo goed als iedereen zei. Kan je beter A Quiet Place kijken, beetje in hetzelfde straatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 14:27 
 
Hardtraxxer

Gisteren Get Out gezien op televisie. Echt een super goede film, totaal niet verwacht :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 15:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Goku schreef:
Gisteren Get Out gezien op televisie. Echt een super goede film, totaal niet verwacht :oh:


Vind wel dat dit soort "horrors" meer terug mogen komen. De echte psychologische horror. Get Out, Goodnight Mommy (Ich Seh Ich Seh), The Babadook, Hereditary en The House That Jack Built zijn daar goede voorbeelden van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 22:06 
 
Hardtraxx Veteran

Incidents at a Ghostland gekeken. Nare film om te zien, wat precies het idee van de makers zal zijn geweest, dus goed gedaan. Valt ook deels in de categorie psychologische thriller/horror.
Vorige  1 ... 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338 ... 363  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic