Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339 ... 363  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 22:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nice, er komt een vervolg van The Big Lebowski. Heel toevallig laatst nog gekeken, blijft geweldig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Nice, er komt een vervolg van The Big Lebowski. Heel toevallig laatst nog gekeken, blijft geweldig :worship:

Was laatst nog op tv zelfs nog. Dacht Veronica
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2019 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dragonball super: Broly gezien in de bios vandaag. Voor de Dragonball fans een echte must have om te zien. Heel leuk gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2019 17:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Nice, er komt een vervolg van The Big Lebowski. Heel toevallig laatst nog gekeken, blijft geweldig :worship:

https://nos.nl/artikel/2268930-tweet-va ... p-hol.html

Citaat:
De kans lijkt klein dat er daadwerkelijk een nieuw deel komt. Regisseurs Ethan en Joel Coen zeiden in 2016 tegen tijdschrift Variety dat er geen vervolg zal komen op hun film uit 1998. Het ligt meer voor de hand dat Bridges in een reclame tijdens de Americanfootballfinale te zien zal zijn als het bekende filmpersonage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2019 18:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat is deze
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2019 18:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wat is deze

Haha. Sorry. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2019 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

IO gezien, ontzettend traag en ook nog eens veel te voorspelbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2019 00:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand Roma gezien? Volgens mij is dat een van de weinige Netflix Originals (qua films) die wel goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2019 11:55 
 
Hardtraxx Veteran

Solis schreef:
Iemand Roma gezien? Volgens mij is dat een van de weinige Netflix Originals (qua films) die wel goed is.


Genomineerd voor een Oscar dus daar mag je dan wel vanuit gaan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2019 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Star is Born ook serieus een aanrader, uiteraard beetje een vrouwenfilm, maar die had ik ook n.a.v. die oscar nominaties maar eens gecheckt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2019 12:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gisteren Ant Man opnieuw gezien, blijft een, voor mijn doen, leuke film als je verder weinig met Marvel hebt. Moet toch echt eens Ant Man 2 gaan kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2019 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Gisteren Ant Man opnieuw gezien, blijft een, voor mijn doen, leuke film als je verder weinig met Marvel hebt. Moet toch echt eens Ant Man 2 gaan kijken.


Toevallig laatst gezien, net als 1 gewoon een hele leuke Marvel film die grotendeels op zichzelf staat, maar denk wel belangrijk gaat zijn voor 'End Game'. Kijkt lekker weg :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2019 14:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gisteren Arrival gezien, een wat tragere film maar man wat is die goed, en die twist op het einde :surrender: . Misschien wel de beste "alien invasion" (als je het zo kan noemen) film die ik ooit gezien heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2019 14:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
rakkietakkie schreef:
Gisteren Ant Man opnieuw gezien, blijft een, voor mijn doen, leuke film als je verder weinig met Marvel hebt. Moet toch echt eens Ant Man 2 gaan kijken.


Toevallig laatst gezien, net als 1 gewoon een hele leuke Marvel film die grotendeels op zichzelf staat, maar denk wel belangrijk gaat zijn voor 'End Game'. Kijkt lekker weg :)


Zit gewoon leuk stukje humor in die goed in beeld gebracht wordt. Heb sowieso erg weinig met Marvel films of series.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2019 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Star is Born ook serieus een aanrader, uiteraard beetje een vrouwenfilm, maar die had ik ook n.a.v. die oscar nominaties maar eens gecheckt.


Vrouwenfilm? Meer een film als je een muziekliefhebber bent en van een goed verhaal houd. Niks met vrouwenfilm te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2019 17:56 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Wat is deze


Het was inderdaad een reclame van Stella Artois ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2019 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Rickzel schreef:
Star is Born ook serieus een aanrader, uiteraard beetje een vrouwenfilm, maar die had ik ook n.a.v. die oscar nominaties maar eens gecheckt.


Vrouwenfilm? Meer een film als je een muziekliefhebber bent en van een goed verhaal houd. Niks met vrouwenfilm te maken.


Ja heb je 100% gelijk in, was ook echt mijn vooroordeel, m'n vriendin wou er naartoe in de bios, en ik zag die poster en dacht meteen dat het een enorme vrouwen film was.

En dat doet de film echt tekort, het is qua verhaal misschien niet eens zo baanbrekend, maar in de uitvoering is het echt steengoed. Prachtige film!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2019 21:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Solis schreef:
Iemand Roma gezien? Volgens mij is dat een van de weinige Netflix Originals (qua films) die wel goed is.


Genomineerd voor een Oscar dus daar mag je dan wel vanuit gaan ;)

Een oscarnominatie hoeft niet meteen te betekenen dat het een goede film is. Vaak hebben oscarnominaties toch wel een bepaald thema om zich heen hangen. Tenminste dat idee krijg ik altijd.

rakkietakkie schreef:
Gisteren Ant Man opnieuw gezien, blijft een, voor mijn doen, leuke film als je verder weinig met Marvel hebt. Moet toch echt eens Ant Man 2 gaan kijken.

Tweede deel was wel oke. Vind de series van Marvel kwalitatief veel beter dan de Marvel films.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2019 11:27 
 
Hardtraxx Veteran

@Solis, heb je beide reacties met verbazing zitten lezen xd

Als je genomineerd wordt voor Best Film bij de Oscars dan mag je er vanuit gaan dat het geen slechte film is..

Marvel series vs de films, Het is jouw mening maar over het algemeen zijn er maar weinig mensen die het met je eens zijn. Agents of Shield, Luke Cage, Iron Fist, The Defenders, alle series waar de meningen niet heel positief over zijn.

Jessica Jones, The Punisher en DareDevil halen het niveau van de films wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2019 11:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
@Solis, heb je beide reacties met verbazing zitten lezen xd

Als je genomineerd wordt voor Best Film bij de Oscars dan mag je er vanuit gaan dat het geen slechte film is..

Marvel series vs de films, Het is jouw mening maar over het algemeen zijn er maar weinig mensen die het met je eens zijn. Agents of Shield, Luke Cage, Iron Fist, The Defenders, alle series waar de meningen niet heel positief over zijn.

Jessica Jones, The Punisher en DareDevil halen het niveau van de films wel


DareDevil en The Punusher overtreffen dat wel. Jessica Jones is een heel ander type serie dan de rest.

Het niveau van de gemiddelde Marvel film ligt echt niet zo hoog, het is vooral veel CGI en je standaard superheldenfilm script waarin je van punt een al weet dat er nooit een gevaar dreigt voor de hoofdrolspeler omdat ze toch nooit dood gaan en overdreven shit overleven (ja ik weet van Infinity War). De series die je eerst noemt zijn net zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2019 18:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
@Solis, heb je beide reacties met verbazing zitten lezen xd

Als je genomineerd wordt voor Best Film bij de Oscars dan mag je er vanuit gaan dat het geen slechte film is..

Marvel series vs de films, Het is jouw mening maar over het algemeen zijn er maar weinig mensen die het met je eens zijn. Agents of Shield, Luke Cage, Iron Fist, The Defenders, alle series waar de meningen niet heel positief over zijn.

Jessica Jones, The Punisher en DareDevil halen het niveau van de films wel

Nou, ik vind niet dat je een film meteen goed moet vinden 'omdat het genomineerd is voor een Oscar'. Zijn genoeg pareltjes die de nominaties niet halen. :) Maar zoals ik zei hebben oscarfilms altijd wel een bepaald thema. Racisme/gekleurde mensen die in de film voorkomen, feminisme, iets met onderdrukking, arthouse/kostuumdrama* of iets met zingen.

*Laatst bijvoorbeeld The Favourite gezien. Vond het maar een vreemde film en vroeg me af waarom het een oscar waard zou zijn... (Mocht deze film winnen) Maar goed, komt misschien ook door de regisseur. Want hij maakt wel vaker vreemde films.

Broken Balance schreef:
ErikZ schreef:
@Solis, heb je beide reacties met verbazing zitten lezen xd

Als je genomineerd wordt voor Best Film bij de Oscars dan mag je er vanuit gaan dat het geen slechte film is..

Marvel series vs de films, Het is jouw mening maar over het algemeen zijn er maar weinig mensen die het met je eens zijn. Agents of Shield, Luke Cage, Iron Fist, The Defenders, alle series waar de meningen niet heel positief over zijn.

Jessica Jones, The Punisher en DareDevil halen het niveau van de films wel


DareDevil en The Punusher overtreffen dat wel. Jessica Jones is een heel ander type serie dan de rest.

Het niveau van de gemiddelde Marvel film ligt echt niet zo hoog, het is vooral veel CGI en je standaard superheldenfilm script waarin je van punt een al weet dat er nooit een gevaar dreigt voor de hoofdrolspeler omdat ze toch nooit dood gaan en overdreven shit overleven (ja ik weet van Infinity War). De series die je eerst noemt zijn net zo.

Denk dat alle superhelden films en series uiteindelijk wel hetzelfde zijn inderdaad. Maar bij de series die Broken Balance noemde zit er wat meer diepgang in vind ik. Cloak & Dagger vond ik trouwens ook best vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2019 19:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Nou, ik vind niet dat je een film meteen goed moet vinden 'omdat het genomineerd is voor een Oscar'. Zijn genoeg pareltjes die de nominaties niet halen. :) .


Dit had ik 100% met Gravity, Gravity krijgt wel een Oscar en Interstellar niet. Gravity zag er visueel goed uit maar voor de rest..

Grootste. Bullshit. Ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2019 19:44 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Solis schreef:
Nou, ik vind niet dat je een film meteen goed moet vinden 'omdat het genomineerd is voor een Oscar'. Zijn genoeg pareltjes die de nominaties niet halen. :) .


Dit had ik 100% met Gravity, Gravity krijgt wel een Oscar en Interstellar niet. Gravity zag er visueel goed uit maar voor de rest..

Grootste. Bullshit. Ooit.


Die mensen schnapte die hele film wss niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2019 18:56 
 
Hardtraxx Elite

Ik ben erg benieuwd wanneer die Breaking Bad film nou eens komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2019 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Ik ben erg benieuwd wanneer die Breaking Bad film nou eens komt.


Ik hoop nooit, waarom iets perfects weer gaan oppikken...
Vorige  1 ... 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339 ... 363  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic