Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340 ... 363  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2019 01:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



Van dezelfde regisseur die ook Get Out maakte. Trailer ziet er erg goed uit! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2019 11:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik dacht even dat het een standaard slasher zou worden, zou wel teleurstellend zijn als regisseur van Get Out, maar die twist in de trailer maakt het wel interessant. Ben benieuwd.

Sowieso lijkt de trend in horror om te slaan naar meer psychologische/nare shit (Hereditary, Goodnight Mommy, The Prodigy) in plaats van je standaard jumpscares (bijv. The Nun). Goede trend dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2019 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zondag goed gebruikt en de Fyre Festival docu + Whiplash gekeken (schandalig dat ik die nog niet gezien had) :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2019 01:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik dacht even dat het een standaard slasher zou worden, zou wel teleurstellend zijn als regisseur van Get Out, maar die twist in de trailer maakt het wel interessant. Ben benieuwd.

Sowieso lijkt de trend in horror om te slaan naar meer psychologische/nare shit (Hereditary, Goodnight Mommy, The Prodigy) in plaats van je standaard jumpscares (bijv. The Nun). Goede trend dat.

Zolang het niet weer een of andere politiek correcte film gaat worden zoals bij Get Out het geval was...

Ben persoonlijk een groot liefhebber van found footage horrorfilms (dit in tegenstelling tot velen). Juist door het (vaak) schuddende beeld/documentaire stijl lijkt het alsof je er zelf bij bent. Heb een keer een film gezien (Willow Creek) over een stel die op zoek gingen naar bigfoot. Spoiler: eigenlijk gebeurde er niet veel (zoals in bijna alle found footage films), maar die tentscene (die geloof ik 15 (!) minuten duurde) is dus precies wat ik dan weer vet vind (qua spanning) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2019 09:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vond dat bij Get Out totaal niet zo, was helemaal niet preachy of social justice of iets dergelijks. Het werd er subtiel in verwerkt, maar dit speelt zich in Amerika af en niet in Nederland. In Amerika is het echt zo daar, daarom wordt het m.i. niet preachy maar gewoon hoe het is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2019 10:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gisteren naar Instant Family geweest. Zeer vermakelijke film met dramatisch randje. Aanrader!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2019 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Dragonball super: Broly gezien in de bios vandaag. Voor de Dragonball fans een echte must have om te zien. Heel leuk gedaan!

Mwa vond hem niet zo heel goed. Dat gezegd hebbende vind ik de meeste DB films niet zo super omdat er gewoon te weinig tijd is om een spanningsboog op te bouwen tussen powerboosts in. De 3D fights vond ik ook niet zo veel, heb ze liever in de 'tekenstijl' van anime. Wel heel vet dat je aan het begin van de film veel lore te zien krijgt van de saiyans.

Oh en ik vond een paar mensen uit het publiek ook kut omdat ze overdreven hard moesten lachen om die hele flauwe humor van Toriyama. Wel kunnen genieten van de film en de humor kan ik ook waarderen tho. Als je geïnteresseerd bent in de lore van de saiyans, zin hebt in nostalgie dmv reboots van oude DB karakters en een beetje bij bent met DB super dan zou ik hem zeker aanraden ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2019 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De 3d scènes waren soms wat warrig inderdaad maar vond het verhaal wel sterk in vergelijking met andere. Ook leuk dat ze de originele Canon gebruikte en ze het begin lieten zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2019 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alita Battle angel en Green Book gezien deze week.

Alita was wel vet maar viel beetje tegen vanwege de verwachtingen dat het net zo goed als Avatar zou zijn.

Green Book is er echt 1 die je gezien moet hebben. Enorm goeie film!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Behind the Curve.... :lol: mijn hemel, wat de fuk joh xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2019 21:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Escape Room gezien gisteren. Na het gedrocht uit 2017 met dezelfde titel had ik eigenlijk 0 verwachtingen. Viel uiteindelijk allemaal reuze mee en was nog best vet! En ook nog eens Karen Page die meespeelde :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2019 16:56 
 
Hardtraxx Veteran

Heb Roma gezien kort nadat die op Netflix verscheen. Vond hem niet bijzonder leuk om te kijken, zeg maar gerust saai. Een aantal scenes waren emotioneel beladen en daardoor krachtig, maar alles wat ertussen gebeurde ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2019 13:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Wat heb ik hier een zin in :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2019 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Japper28 schreef:


Wat heb ik hier een zin in :worship:


Quentin Tarantino is echt een opperbaas onder de regisseurs. Heel benieuwd naar deze film! Brad Pitt en Leonardo samen is wel een goeie combi denk ik ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2019 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Avengers: End Game

Wat een perfecte afsluiting van deze serie films. Oversteeg al m'n verwachtingen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2019 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ohja ff dit topic ontwijken komende tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2019 23:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik lees berichten dat je alle 21 of 22 films moet zien voordat je ‘m gaat kijken (of 4/ 6 daar verschillen de media in). Welke 21 of 22 zijn dat dan? Alle Marvel films? En dan heb je ook nog een hoop Marvel series...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2019 08:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Ik lees berichten dat je alle 21 of 22 films moet zien voordat je ‘m gaat kijken (of 4/ 6 daar verschillen de media in). Welke 21 of 22 zijn dat dan? Alle Marvel films? En dan heb je ook nog een hoop Marvel series...


Als je alle kleine dingetjes wilt meenemen dan zou ik wel alles kijken ja.

Degene imo die je wel MOET kijken om alles te snappen zijn in volgorde:

Captain America (Introductie infinity stone en belangrijke karakters)
Iron Man 1 (Introductie belangrijk karakter)
Iron Man 2 (Opzet Avengers en een paar andere karakters die je later ziet)
Thor (Introductie belangrijk karakter en infinity stone)
Avengers 1 (Lijkt me logisch)
Guardians Of The Galaxy (Introductie belangrijke karakters en infinity stone)
Thor: The Dark World (Infinity stone)
Avengers: Age Of Ultron (Lijkt me logisch)
Captain America: Civil War (Belangrijke opzet voor de komende Infinity War en introductie nieuwe karakters)
Doctor Strange (Infinity stone en belangrijk karakter)
Captain Marvel (Belangrijk voor Endgame en einde Infinity War)
Thor: Ragnarok (Opzet naar Infinity War)
Avengers: Infinity War (Lijkt me logisch)

Degene die niet per se hoeven maar wel veel backstory over karakters en plekken die je gaat zien geven of karakters introduceren die je af en aan gaat zien:

Captain America: The Winter Soldier
Ant Man
Black Panther
Spiderman: Homecoming
Guardians Of The Galaxy 2

Degene die niet hoeven:

The Incredible Hulk
Iron Man 3
Ant Man And The Wasp (op het post-credit stuk na)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2019 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het gewoon bi-zar dat je na 22 films zo'n conclusie kan maken die op alle kanten voldoening geeft en volledig onvoorspelbaar is.

Voor mij één van de vetste bioscoop ervaringen die ik gehad heb, zelden zo hyped geweest voor een film :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2019 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Avengers: End Game

Wat een perfecte afsluiting van deze serie films. Oversteeg al m'n verwachtingen!


Dit dus, maar er ging toch wel een traantje los bij het einde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2019 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Rickzel schreef:
Avengers: End Game

Wat een perfecte afsluiting van deze serie films. Oversteeg al m'n verwachtingen!


Dit dus, maar er ging toch wel een traantje los bij het einde.


Ik ga deze week nog een keer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 03:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij het afscheid van Iron Man zelden een (volle!) zaal zo muisstil geweten.. Kippenvel!

Trouwens, eerste Marvel film met geen post-credit scene?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje jammer om te spoilen, maak dat stuk tekst even wit dan!

En in wat voor tokkie bios zit jij, dat je nooit een muisstille bioscoop hebt, dat is toch normaal lijkt me :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
En in wat voor tokkie bios zit jij, dat je nooit een muisstille bioscoop hebt, dat is toch normaal lijkt me :lol:

Heb ook wel eens in de bios in jouw dorpje gezeten waar de tokkies met flessen bier aan het gooien waren en aan het schreeuwen waren, was wel met New Kids tho. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hulk en Logan hadden ook geen post credit
Vorige  1 ... 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340 ... 363  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic