Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 96  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 09:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ricciardo z'n auto nakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 11:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
TiMOTHYb schreef:
Volgens mij viel de schade bij die botsing ook alles mee of niet?


Volgens Verstappen viel de klap en de cosmetische schade wel mee maar door die tik ging zijn koppeling compleet kapot nadat deze bij de start al niet goed was, hij kwam bijna niet vooruit.

Waarschijnlijk had hij de race sowieso niet uitgereden, met of zonder die botsing. De koppeling was al kapot. Het zou me ook niet verbazen dat Verstappen enorm gefrustreerd raakt hierdoor, gezien de laatste races kan Renault niet eens een fatsoenlijke auto aanleveren.

Renault heeft hier niks mee te maken, zij leveren alleen de motor. Maar gvd wat word ik hier moe van, krijg je ook nog eens zo'n saaie race voor je kiezen. Is er überhaupt wel ingehaald op de eerste paar rondes na? Gelukkig zondag weer op Silverstone, prachtig circuit met snelle bochten en altijd kans op regen, in principe ideaal voor Max *afkloppen*.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat moet het ook frustrerend zijn zeg, bijna elke race uitvallen door mechanische problemen, terwijl je teamgenoot ene podium na de ander pakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 11:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb je het echt afgekeken ja?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Heb je het echt afgekeken ja?


Ik? Gister alleen start gezien, daarna geen tijd meer gehad. Waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 14:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik kijk het altijd af, volgde F1 al voordat Max er was dus vind het sowieso interessant om te kijken. Zelfde als met het EK/WK voetbal als Nederland eruit ligt (of überhaupt niet mee doet...), je blijft toch kijken.

Overigens had ik in dit geval wel geluk dat ik tegelijk de tour kon kijken, anders was het idd een lange zit geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 16:23 
 
Hardtraxx Veteran

Was inderdaad een beetje heen en weer zappen, maakte het wat draaglijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2017 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

op de eerste (paar) rondes in het begin en op het eind nog wat rondes na was het behoorlijk saai ja, hopelijk keren ze die auto even 3 keer binnenstebuiten voor ze er mee gaan rijden vrijdag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 03:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het lijkt erop dat Ricciardo dit weekend de pech heeft, dus maar hopen dat Max wat uit z'n 4de plek kan halen morgen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 13:44 
 
Hardtraxx Veteran

Netjes zo gebleven :) lekker voor Vettel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat er geen houden aan was met die mercedessen en gedeeltelijk ferrari. Does auto upgrade ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk komt Ferrari een beetje terug, heb niet veel zin dat Hamilton rest van het seizoen dominant blijft. Sowieso gun ik het Vettel meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 15:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Hopelijk komt Ferrari een beetje terug, heb niet veel zin dat Hamilton rest van het seizoen dominant blijft. Sowieso gun ik het Vettel meer.


Als hij wat minder liep te janken had ik het hem meer gegund. Die vent is zo veel bezig met de andere coureurs tijdens het racen dat het vervelend wordt. Die vent schiet zo snel van de agressieve rol naar de defensieve rol. Van die twee gun ik het Hamilton meer, die focust zich tenminste volledig op zijn racen en niet op die van anderen.

Als het om gun factor ging had Alonso het al lang moeten winnen met Massa op twee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan zou ik Ricciardo op twee zetten. Massa heeft me toen een beetje te lang door gezeikt dat Verstappen nog te jong was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 16:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Dan zou ik Ricciardo op twee zetten. Massa heeft me toen een beetje te lang door gezeikt dat Verstappen nog te jong was.


Was dat niet nadat Verstappen Massa zelf zat af te zeiken?

Maar een Ricciardo is ook een enorm sympathieke gast. Ik denk dat door dat winnaarsmentaliteitje van Hamilton veel mensen ook niet zien dat dat ook echt een enorm goede gast is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zover ik weet niet. Was nog voordat Verstappen uberhaupt een race gereden had in de F1 dat Massa al bezig was dat hij te jong en te onervaren was. Ook na die crash in Monaco met Grosjean was hij de eerste om te zeggen dat dit allemaal komt door onervarenheid en leeftijd.

Hij heeft daarna wel nog soort van toegegeven dat Verstappen wel een uitzonderlijk talent is. Hij bleef achter zijn woorden staan dat iemand van die leeftijd niet zo makkelijk in de F1 mag integreren, dus meer een probleem van de sport dan van Verstappen, maar dat hij het wel heeft waargemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
makrooy schreef:
Hopelijk komt Ferrari een beetje terug, heb niet veel zin dat Hamilton rest van het seizoen dominant blijft. Sowieso gun ik het Vettel meer.


Als hij wat minder liep te janken had ik het hem meer gegund. Die vent is zo veel bezig met de andere coureurs tijdens het racen dat het vervelend wordt. Die vent schiet zo snel van de agressieve rol naar de defensieve rol. Van die twee gun ik het Hamilton meer, die focust zich tenminste volledig op zijn racen en niet op die van anderen.

Als het om gun factor ging had Alonso het al lang moeten winnen met Massa op twee.


Iedereen heeft zijn eigen trekjes. Ik vind Vettel buiten het veld een ontzettend sympathieke kerel. Tijdens het racen kan het bij hem redelijk heet oplopen inderdaad, heb ik zelf niet veel moeite mee.

Hamilton is dan weer zo bezig met status, zie zijn geforceerde 'you are the best crowd' radio's elke keer weer. Om niet te beginnen over Alonso, hoeveel shit hij heeft uitgehaald in het verleden in het formule 1. Dat vergeten mensen nog wel eens, ze zien alleen een top coureur opgesloten in een slechte auto. Begrijp me niet verkeerd, ik wil ook Alonso graag weer mee zien doen om de titel. Maar ja wat ik dus zei, iedereen heeft zijn trekjes. Max kan net zo goed janken, of een grote bek hebben (wat iedereen dan weer prachtig vindt).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 17:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Verstappen is net als Hamilton enorm bezig met het winnen en de race. Die houden zich niet zo bezig met anderen en/of randzaken.

Zoals ik al noemde, die twee hebben gewoon een enorme "ik moet winnen" mentaliteit. Wat heel normaal is, maar wel arrogant kan overkomen. Die twee hebben hun hart gewoon volledig in de Formule 1 zitten, en als je Top Gear e.d. kijkt zie je dat Hamilton ook echt enorm veel hart voor auto's/racen heeft maar ook gewoon een goede kerel is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet dat Hamilton een goeie gast is. Heb hem ook gezien bij Top Gear. Zelfde geldt voor Vettel, die was ook bij Top Gear en daar kwam ie als een toffe vent over. Vettel is ook echt wel bezig met winnen, maar op zijn eigen manier I guess. Snap wel dat het irritant over kan komen maarja. Hoor vaak dat mensen Vettel haten en dat vind ik dan weer onterecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 04:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het feit dat Hamilton altijd over z'n eigen auto klaagt en Vettel altijd over andere auto's doet niks onder voor het feit dat ze allebei voor de winst gaan, Hamilton heeft alleen wat meer schandaaltjes aan z'n laarsje zitten dan Vettel, alhoewel Vettel wel meer punten op z'n superlicense heeft. ik vind Vettel toch ook een betere kampioen omdat Hamilton zo afstandig doet en altijd even (omdat het moet) de fans bedankt en dan pas de vragen beantwoord. Als het aan mij zou liggen was Kimi de koning tho :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 09:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Nog steeds stuk om deze. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2017 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sneu voor Max weer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2017 17:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Echt ongelooflijk. Vooral voor de fans echt enorn sneu.

En die Perez wat een gek :lol: Dacht dat ie door de jaren heen wel wat rustiger was geworden, maar hij is blijkbaar nog steeds dezelfde kamikazepiloot als toen. Gelukkig ook maar, maakt het voor ons wel wat vermakelijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2017 17:47 
 

het was wel weer een enorm saaie race
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat, enorm saai? Waar kijk jij de f1 nog dan voor? Ik vond het best vermakelijk. Vettel hele race op de hielen van Lewis. Jammer dat ie maar 1/2 keer de kans had om goed aan te vallen, maar geeft wel aan hoe sterk Lewis is.

Monza kunnen we ons pas opmaken voor een saaie race, die mercedes motor is belachelijk sterk in de straights.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 96  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic