Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 96  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig weekend Spa gehad buiten het uitvallen van Max om, wat is dat toch een ongelofelijk klote gevoel als je daar zit en hij kan de race niet uitrijden. Had meteen de neiging om naar de camping te gaan en het op een zuipen te zetten. Verder lekker in het gras liggen chillen bij de fanzone en genoten van het weertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 13:49 
 
Hardtraxx Veteran

Ondanks het uitvallen van Max toch een geweldig weekend hier gehad. Hoogtepuntje was toch zeker wel Mick Schumacher die in zijn vaders' auto van 1994 over het circuit ging, wat een gruwelijk geluid maakte die bolide :D.

Verder ook een vermakelijke race, waarbij wel heel duidelijk werd dat Vettel en Hamilton een klasse beter zijn dan hun teamgenoten. De fanzone(s) zijn trouwens wel echt een toevoeging. Bij F1 had ik toch altijd het gevoel dat er een gigantisch 'gat' zat tussen de teams/rijders en het publiek. De fanzones verkleinen dit gat toch aanzienlijk door coureurs / staff langs te laten komen en door prijsvragen etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dan alle mensen op fb die miepen dat ie te hard is voor zijn materiaal, man man man
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
En dan alle mensen op fb die miepen dat ie te hard is voor zijn materiaal, man man man


Ik heb me daaraan echt lopen ergeren. Waarschijnlijk van die mensen die nu pas kijken vanwege Max en zich zelf dan expert in f1 al kunnen noemen. man man man inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens. Nou beken ik wel dat ik de F1 zo ook interessanter vind en het daarom wel meer volg. Maar hou je inderdaad stil als je niks nuttigs te melden hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 12:00 
 
Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk is Max gewoon te hard voor zijn materiaal, Ricardo heeft nergens last van namelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 12:02 
 
Hardtraxx Veteran

Meer masseren en lieve woordjes zeggen dus, aldus Daniel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Waarschijnlijk is Max gewoon te hard voor zijn materiaal, Ricardo heeft nergens last van namelijk


Hoe kan je nou te hard zijn voor je materiaal? Met de trainingen zo ongeveer nergens last van en dan geef je natuurlijk ook alles. Daarnaast zijn die auto's echt wel gemaakt om iets te kunnen hebben, niemand gaat als een oud omaatje rijden
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet zeker of Erik bait, maar red bull en ricciardo hebben zelf ook al aangegeven dat het aan de auto ligt en niet Max.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 12:33 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heh knew it

Heb trouwens wel enorm veel zin in de laatste races van dit jaar. Ferrari lijkt zich weer een beetje te herpakken. Hebben we hopelijk een spannende strijd om de titel tussen 2 verschillende teams. Dat was ook weer tijdje terug dat we dat konden zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2017 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat kut dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2017 15:40 
 

Afbeelding

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2017 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou heeft weer lang geduurd :lol:.

Leuke race wel verder ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2017 18:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

De race was best interessant als je de crash in bocht 1 weet te verdringen en naar de strijd achter het podium keek.

Maar wat voelt de dag na die eerste bocht meteen verpest zeg :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2017 19:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
Afbeelding

:/

Koekoek :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 08:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een ontzettende anticlimax zeg. Diep en diep triest en in mijn ogen niet Verstappens schuld. Ben gelijk na de crash even comments op zijn facebook gaan loeren, die italianen werden he-le-maal wild :lol:

Wel nog even een irritatiepuntje; Olav Mol of die andere knakworst, die stellen de vragen altijd zo dat Max maar een antwoord kan even, wees eens objectief man slappe droeftoeter.

/eind
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 08:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Komt omdat het allemaal redelijk hetzelfde kliekje is. Voorheen keken er ook (maar) 400k mensen naar een race, nu is dat meer het dubbele. Ze kunnen echter maar uit hetzelfde groepje oud-F1-rijders en commentatoren putten en die kennen Max allemaal sinds hij lopen kan. Daardoor is het voor de neutrale kijker soms wel tenenkrommend om te zien.

Ik vind overigens de interviews met Olav en Max wel prima. Jack duwt hem inderdaad (vaak met volzin van minimaal 25 woorden) een antwoord in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 08:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is meer dat ze sturen op een bepaald antwoord. Waar je ook een normale korte vraag stellen, stellen zij een ellenlange vraag waar het op een antwoord aan gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 09:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja klopt, vraag me af waarom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vind sowieso de engelse voorbeschouwing leuker om naar te kijken, krijg je nog items over pitstops en andere dingen ervoor en Martin Brundle's gridwalk is altijd goud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wordt lekker zondag, hopelijk om 09:00 uur thuis van HHZ -> race kijken -> rest van de dag in bed
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 12:10 
 
Hardtraxx Veteran

Idem planning denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 12:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik ook, vind het wel ideaal eigenlijk, nog een beetje half nagenietend (hopelijk) in m'n bedje naar F1 kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zul je net zien dat het een moeilijk spannende race wordt en je alsnog de hele dag wakker bent van adrenaline :P
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 96  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic