Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 96  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 18:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Willen jullie even je bek houden over mij? Dank u

:lol:

Wakker gebleven (ja echt) en alles gezien. Op de banken gestaan en bier gedronken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 19:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Pommer schreef:
Willen jullie even je bek houden over mij? Dank u

:lol:

Wakker gebleven (ja echt) en alles gezien. Op de banken gestaan en bier gedronken.



ajoh alsof dat wakker blijven zo een opgave was
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 19:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: Voor ons pommert wel een brug te ver
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 21:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ja godver, viel in slaap ik denk een kwartier voor de start en werd wakker met nog 2 ronden te gaan :lol: Heb 2 races gemist dit seizoen, deze dus (de enige overwinning van Max) en de race in Baku (de leukste race van het seizoen) xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 10:07 
 
Hardtraxx Veteran

Gaarne wil ik je dan verzoeken de race dit weekend ook te missen, thanks :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 10:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Inderdaad zeg. Slaaplekkerrrrrr!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, dan trek ik 'm weer een nachtje door met bier :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 14:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ja godver, viel in slaap ik denk een kwartier voor de start en werd wakker met nog 2 ronden te gaan :lol: Heb 2 races gemist dit seizoen, deze dus (de enige overwinning van Max) en de race in Baku (de leukste race van het seizoen) xd


Heb die van vorig weekend gemist en van vandaag de laatste bocht gezien xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 09:28 
 
Hardtraxx Veteran

Tja..wat zullen we er eens over zeggen wat al niet gezegd is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Max, baas :worship:. Leiding :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 11:17 
 

snap dat gejank over verstappen zn straf niet,die is gewoon goed gegeven, hij zat er dik naast.

ja anderen deden dat ook, maar niet om iemand in te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Men begrijpt wel dat ie er naast zat, daar wordt ook niet moeilijk over gedaan, maar het voelt gewoon beetje oneerlijk aan. Iedereen en zijn moeder gingen naast de track (zelfs in de qualies), en wordt max binnen no time voor gestraft. Ja max heeft het weliswaar gebruikt om iemand in te halen, maar het blijft een zure nasmaak.

Niet te vergeten dat FIA vorig jaar aangaf niet meer iemand van het podium af te halen na wat er gebeurde in Mexico, doen ze het gewoon weer.

Ik ben redelijk 50/50 hierin. Wat Max deed daar was geniaal, was die wel net binnen de lijnen gebleven dan was er niks aan de hand en was ie er ook voorbij. Regels zijn regels misschien wel ja, maar daar houdt FIA zich toch nooit consistent aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 12:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Daarbij komt dat het is gedaan door een steward die enigzins de pik op Verstappen heeft. Plus 2 vd 4 banden zaten gewoon op de Apex. Wat nog gewoon een deel van de baan is, als iedereen die (ruim) op de apex zat gestraft werd, zou, zoals eerder gezegd, 80% van de motorsport een straf krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 13:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
ja anderen deden dat ook, maar niet om iemand in te halen.

Haha vaag gedoe vind ik dat. Waarom mag je nu precies niet van de track dan? Omdat je er voordeel aan behaalt? Dan hoeft er dus niet per se iemand naast je te rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 13:19 
 

TiMOTHYb schreef:
jeffrey2107 schreef:
ja anderen deden dat ook, maar niet om iemand in te halen.

Haha vaag gedoe vind ik dat. Waarom mag je nu precies niet van de track dan? Omdat je er voordeel aan behaalt? Dan hoeft er dus niet per se iemand naast je te rijden.

hij gebruikte het om iemand in te halen, anderen deden dit niet.
ze gingen wel naast de track maar niet zover (meestal) en zker niet om mensen in te halen.
ook deden mensen dit op een punt waar het "mocht" , wat verstappen niet deed.

nog steeds is dit wel scheef, iedereen die de baan afging om tijd te winnen had straf moeten krijgen en verstappen moet niet zo dom janken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De regels spreken nergens over inhaalacties, enkel over "blijvend voordeel". Daar valt gewonnen tijd natuurlijk ook onder. En in de kwalificaties al helemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Max heeft alle recht om te janken, hij wordt vaker genaaid omdat FIA inconsistent AF zijn met hun regels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 13:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
De regels spreken nergens over inhaalacties, enkel over "blijvend voordeel". Daar valt gewonnen tijd natuurlijk ook onder. En in de kwalificaties al helemaal.

Dit, maar dat zelf je zelf ook Jeff. Verder lijkt het me logisch dat je je waffel opentrekt als je achteraf ineens die penalty krijgt en je podium weg moet geven. Juist als anderen hem niet hebben gekregen. Als er nou meerdere waren geweest had hij inderdaad z'n waffel moeten houden.

jeffrey2107 schreef:
nog steeds is dit wel scheef, iedereen die de baan afging om tijd te winnen had straf moeten krijgen en verstappen moet niet zo dom janken.

Daarnaast viel het me op dat ik over het gehele weekend bijna alle analisten + Olav gehoord heb over het soepele omgaan met de track limits in USA. In de kwalificatie zat men meermaals bijna in het gras bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 14:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
snap dat gejank over verstappen zn straf niet,die is gewoon goed gegeven, hij zat er dik naast.

ja anderen deden dat ook, maar niet om iemand in te halen.


Hey kimi, zet ff je ferrari bril af
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
jeffrey2107 schreef:
snap dat gejank over verstappen zn straf niet,die is gewoon goed gegeven, hij zat er dik naast.

ja anderen deden dat ook, maar niet om iemand in te halen.


Hey kimi, zet ff je ferrari bril af


Hey Max, zet ff je oranje bril af
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, volgens de regels is de beslissing juist. Maar het zou ook eens goed zijn om af en toe de regels wat soepeler te interpreteren. De hele wereld staat op de banken omdat er eindelijk weer een coureur is die het lef en de ballen heeft om acties te maken die je normaal niemand meer ziet doen. Daarbij, als hij op de baan was gebleven, zat die dichter tegen Raikkonen aan, waardoor de kans op een crash weer groter was. Het vergroten van de show zorgt er voor dat er meer fans naar de F1 gaan kijken, maar op deze manier gaan die fans ook weer afhaken. Het hele weekend zijn er mensen die gebruik maken van elke meter van het circuit en soms een beetje daarbuiten, maar nu wordt er wel een straf gegeven. Ik kan me voorstellen dat dat redelijk verwarrend is.

Daarbij ook eens met hetgeen Hamilton zegt. Als ze zorgen dat er gras aan de binnenkant van de bocht ligt gaat niemand die bocht afsnijden. Met de huidige uitloopstroken 'nodigen' ze de coureurs ook een beetje uit om daar gebruik van te maken. Ook een aantal (oud) coureurs die het voor de actie van Verstappen opnemen. Dus ja volgens de regels een goede beslissing, maar ze mogen ook wel eens een oogje dichtknijpen. En nee ik ben niet per se Verstappen fan (hoop natuurlijk wel dat hij hoog eindigt) maar gewoon Formule 1 fan.

Broken Balance schreef:
Plus 2 vd 4 banden zaten gewoon op de Apex. Wat nog gewoon een deel van de baan is, als iedereen die (ruim) op de apex zat gestraft werd, zou, zoals eerder gezegd, 80% van de motorsport een straf krijgen


Verstappen zat toch echt met 4 banden naast de Curbstone, en dat gedeelte hoort niet meer bij het circuit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

de regel gaat ook niet over de curbstones trouwens maar over de witte lijn, die zit nog voor de curbs. en meerdere malen heeft een coureur tijdens de race de baan verlaten tijdens een inhaalactie (lees: Sainz op Perez, Bottas op Verstappen). deze zouden dan ook bestraft moeten worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 21:15 
 

mensen, de straf van verstappen is er omdat hij een bocht afsneed.

anderen deden dit niet, die gingen wijd bij exit
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Straf is omdat hij advantage gained door bocht af te snijden. Dit valt ook te zeggen over mensen die het hele weekend al bochten afsnijden, exitten.

Dit is ook opmerkelijk: https://www.reddit.com/r/formula1/comme ... e=formula1
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 08:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
mensen, de straf van verstappen is er omdat hij een bocht afsneed.

anderen deden dit niet, die gingen wijd bij exit


Bord en kop.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 96  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic