Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 96  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2018 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor melbourne zijn doen was dit wel oke om te kijken. Staat niet bepaald bekend om zijn spannende races.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2018 21:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat wat Makrooy zegt... Bottas heeft een aantal mooie inhaal acties gehad, Riciardo die goed bleef pushen op Raikonnen...

Geen echte problemen verder qua race op die 2 Haas na (vreemd incident)... ben wel benieuwd wat er nou aan de hand was. Niet helemaal meegekregen want was half slaperig
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2018 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij beide auto's zat een wiel niet goed bevestigd. Er wordt nog onderzocht of het te maken heeft met mechanisch falen van de wheelgun of een menselijke fout. Heb niet gezien of het bij beide auto's dezelfde wielen betrof. Heb pas vanaf ronde 32 gekeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2018 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Max is een fucking idioot. Dit was gewoon een 1/2 voor Red Bull. Hopelijk leert hij hiervan, hij moet echt leren zijn gretigheid in toom te houden. Buiten Max fiasco om, was dit echt een waanzinnige race :worship:

Ricciardo :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2018 10:28 
 

makrooy schreef:
Max is een fucking idioot. Dit was gewoon een 1/2 voor Red Bull. Hopelijk leert hij hiervan, hij moet echt leren zijn gretigheid in toom te houden. Buiten Max fiasco om, was dit echt een waanzinnige race :worship:

Ricciardo :worship: :worship:

verstappen heeft al 4 jaar kunnen leren
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2018 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat weet ik, hij is 20. Wat is je punt nou? Hij kan niet meer leren?

Ik zag zonet een Max die zijn tranen moest tegenhouden terwijl die zijn fout toegaf in het interview met Ziggo. Ik denk dat hij alleen maar sterker hier uit komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2018 10:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Was een goeie reactie ja. Hopen dat dit een eye opener is voor hem, want dit leek me ook echt de eerste keer dat ie compleet terneergeslagen was door z'n eigen acties, ipv een beetje 'nonchalant' te reageren.

Overigens is dit ook wel hetgene waarom we Max zo graag zien racen, hij gaat er wel volledig voor. Ik heb Kimi al 5 jaar geen inhaalactie zien maken, dat moet je ook niet willen. Maar goed iets meer geduld/rust mag er wel in slijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2018 18:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Was een goeie reactie ja. Hopen dat dit een eye opener is voor hem, want dit leek me ook echt de eerste keer dat ie compleet terneergeslagen was door z'n eigen acties, ipv een beetje 'nonchalant' te reageren.

Hoop ook dat het nu wel een beetje doordringt. Misschien ook dat het vermanende praatje na afloop door dokter Marko eens wat zin heeft, of dat z'n vader wat sense in hem kan praten. Of dattie gewoon z'n eigen conclusies trekt uit de review.

Reactie was inderdaad wel eens fijn zeg. Ik ben dat quasi-nonchalante al een tijde beu en vorige week bijvoorbeeld vond ie het nodig om vooral te benadrukken dat het voor hemzelf echt extra kut was terwijl dat het natuurlijk voor het hele team is.

Daarnaast word ik ook een beetje moe van dat geblaat over dat 'ie altijd alleen maar wil winnen en de rest niet boeit. Om te beginnen zit er volgens mij niemand echt voor spek en bonen in de top 6. OK, je hebt daar meerdere gradaties in maar je moet je er ook niet blind op staren. Nu zie je gewoon duidelijk dat dat echt willen winnen schijnbaar een podiumplek waard is en dat hij bovendien daarvoor iemand anders van de baan wil kegelen.

Pitstop van beide RB's was echt geniaal om te zien. Al met al (met de SC) had hier een veel mooier resultaat neergezet kunnen worden. Heel mooi dat RIC hem pakte trouwens, echt genoten van zijn racemomenten. Bovendien zo'n chille vent om naar te kijken en luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2018 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer van Max, maar goed om te zien dat hij heel zelfkritisch is in zijn interview. Daar ontbrak het soms nog wel eens aan als hij een interview gaf. Ook goed om te zien dat Vettel er vrij mild mee omgaat en niet direct begint te roepen dat hij het op de leeftijd van Verstappen gaat gooien.

Krijg wel echt met de race meer respect voor Ricciardo en dat was al vrij hoog. Heel fijne persoonlijkheid, je hoort hem ook bijna nooit klagen, en heeft ook altijd wel wat leuke inhaalacties. Die op Hamilton maar vooral die op Bottas mogen er zijn. En bij Mercedes mogen ze zich wel eens achter de oren gaan krabben. Al de 3e race op rij dat het tactisch liet lekker ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap niet echt dat hij nu afgerekend word op 1 echt mislukte inhaalactie, kan iedereen gebeuren. hij kegelde iig niemand de race uit, wat menig meervoudig wereldkampioen in de beginfase van zijn carrière wel vaker gedaan heeft.
die eerste inhaalactie op Hamilton had bijvoorbeeld een geniale inhaalmanoeuvre kunnen worden als hij(Hamilton) hem niet van de baan drukte.

Nu maar hopen dat ze dit niveau een beetje door kunnen trekken tot aan de nieuwe motor upgrade. dan kunnen ze misschien nog wel meedoen voor een 2de plek bij de constructeurs :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
Ik snap niet echt dat hij nu afgerekend word op 1 echt mislukte inhaalactie


Hij wordt niet afgerekend op 1 mislukte, het is een opstapeling van onnodig agressief rijden. maar ja dit gebeurde idd ook bij vettel en hamilton toen ze rookies waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Distinctive schreef:
Ik snap niet echt dat hij nu afgerekend word op 1 echt mislukte inhaalactie


Hij wordt niet afgerekend op 1 mislukte, het is een opstapeling van onnodig agressief rijden. maar ja dit gebeurde idd ook bij vettel en hamilton toen ze rookies waren.

Als het geniaal is mag het gezegd worden, en als het even tegenzit ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2018 04:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
makrooy schreef:
Distinctive schreef:
Ik snap niet echt dat hij nu afgerekend word op 1 echt mislukte inhaalactie


Hij wordt niet afgerekend op 1 mislukte, het is een opstapeling van onnodig agressief rijden. maar ja dit gebeurde idd ook bij vettel en hamilton toen ze rookies waren.

Als het geniaal is mag het gezegd worden, en als het even tegenzit ook.

klopt, ben ik het ook mee eens, maar de pers is vaak meer van het 'het gaat enorm goed' of 'of wat is dit een dramatische vertoning' en daar gaat menig nederlander in mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2018 05:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Distinctive schreef:
Ik snap niet echt dat hij nu afgerekend word op 1 echt mislukte inhaalactie


Hij wordt niet afgerekend op 1 mislukte, het is een opstapeling van onnodig agressief rijden. maar ja dit gebeurde idd ook bij vettel en hamilton toen ze rookies waren.

niet alleen Hamilton en Vettel, denk aan Schumacher die tegen Hill aan rijd in 1994 of Schumacher die tegen Villeneuve aan rijd in 1997, oh en Schumacher in 1998 in een regenrace in spa dat hij op Coulthard knalt.
Senna hetzelfde, Senna vs. Prost is 2 keer fout gegaan. 1 keer kostte het Senna zelfs het kampioenschap toen ze samen bij mclaren reden. en dan niet te vergeten een slippertje van Michael in 2001 of 2 omdat hij over de witte lijn reed tijdens een regen race.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2018 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar Schumacher staat ook gewoon bekend om zijn carrière vol met controversiële acties :P Die man werd best wel gehaat daarvoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 15:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ai... ai... ai...
Bij Red Bull moet veel gepraat gaan worden denk ik zo.

En Grosjean :lol: wat een pannekoek
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

What the fuck was dit voor race dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 16:24 
 

ook gewoon half fb dat verstappen weer defend :lol: zijn mensen blind ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 16:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik denk dat Verstappen hier nog wel een straf voor krijgt. Na al eens licht Ricciardo te toucheren ging hij bij het verdedigen twee keer licht van de racelijn af terwijl dit maar een keer zou mogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 16:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ricciardo en Verstappen hadden gewoon meer op de race moeten focussen, dit sloeg nergens op. Ric had dit sowieso nooit meer recht kunnen breien, hij had eerder een kant moeten kiezen of meer afstand moeten houden. Grosjean heeft wel lekker gewerkt, verder leuk voor Perez dat hij een podiumplek heeft behaald. Bottas jammer. Ik vind dat ik harde kritiek mag geven want ik heb laatst met een "serieuze" race simulator gespeeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De raceleiding moet hier niks meer mee doen. Ricciardo wilde te snel te veel en Verstappen stuurde nog een tikje naar links toen hij zag dat Ricciardo toch de binnenkant van de bocht pakte. Nou, hoe het geëindigd is hebben we kunnen zien. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 16:54 
 

Jordy schreef:
De raceleiding moet hier niks meer mee doen. Ricciardo wilde te snel te veel en Verstappen stuurde nog een tikje naar links toen hij zag dat Ricciardo toch de binnenkant van de bocht pakte. Nou, hoe het geëindigd is hebben we kunnen zien. xd

verstappen bewoog meerder keren onder remmen, en met verminderde downforce (wat je hebt als je vlak achter iemand zit) rem je wat minder
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"Moving under breaking" is echter al lang geen regel meer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 17:11 
 

Steffnov schreef:
"Moving under breaking" is echter al lang geen regel meer...

nee maar dit kan onder dangerous driving gezet worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eh Max bewoog niet onder het remmen. Het is vrij discutabel en elke TV station zegt weer wat anders, maar ik denk dat beide wel schuld hebben hierin.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 96  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic