Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 96  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 15:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Plaats hier alles over de formule 1.

Met als eerste de mooie overwinning van onze Max verstappen op het circuit van Barcelona!
De allereerste Nederlander die dat ooit voor elkaar heeft gekregen. Goed gedaan jongen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 16:45 
 
Hardtraxx Veteran

Heb pas kaarten gehaald voor raceweekend van Spa Francorchamps, krijg er door deze overwinning alleen maar meer zin in :D Kippenvel! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 17:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat een held :worship: Staan juichen in m'n eentje voor de tv :P Overigens buiten de overwinning van Max om ook gewoon een prachtige race om te zien, van begin tot eind spannend. Van mij mogen die Mercedessen elkaar wel wat vaker van de baan rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 17:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wat een held :worship: Staan juichen in m'n eentje voor de tv :P Overigens buiten de overwinning van Max om ook gewoon een prachtige race om te zien, van begin tot eind spannend. Van mij mogen die Mercedessen elkaar wel wat vaker van de baan rijden.


Ongelofelijk he, Ze komen uit het zelfde team en doen dan dit. Nu hebben ze niks. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

had eerst nog het id dat er 1 nog wel doorkon..maar gelukkig lagen ze er allebei uit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een race! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kippenvel tot het bot toen die het daadwerkelijk flikte, wat een absolute held :worship: ! Sportman van het jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je zou dit bijna 'het Max Verstappen' topic noemen. Wat een held zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kijk het normaal nooit, maar wat fantastisch dat Verstappen hem heeft gewonnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 00:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

dave schreef:
Pommer schreef:
Wat een held :worship: Staan juichen in m'n eentje voor de tv :P Overigens buiten de overwinning van Max om ook gewoon een prachtige race om te zien, van begin tot eind spannend. Van mij mogen die Mercedessen elkaar wel wat vaker van de baan rijden.


Ongelofelijk he, Ze komen uit het zelfde team en doen dan dit. Nu hebben ze niks. :lol:

Lijkt me niet dat ze het met opzet doen :P Aan de ene kant ook wel logisch dat ze juist elkaar eraf rijden, aangezien ze altijd naast of achter elkaar rijden op het circuit. Trouwens wel van beiden slecht gereden, Rosberg die veel te fanatiek de deur dicht gooit en Hamilton die veel te fanatiek in wil halen.

Volgende week Monaco, waar het altijd moeilijk inhalen is. Hopelijk kan Max een goeie kwalificatie neerzetten en weer voor het podium gaan. De week daarna Canada, dan heeft ie als het goed is nog een krachtigere motor dan nu, dus dat belooft wat allemaal :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 01:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat wij dit mogen meemaken. Prachtig. Als je op je 18e in het eerste weekend bij je debuut in een topteam, onder zo'n immense druk, dit kunt presteren, dan ben je echt een sensatie. Waanzinnig.

Over twee weken gaat het feest richting Monaco. Daar moet Red Bull het ook goed kunnen doen, omdat het een stratencircuit is. Vervolgens naar Canada, waarbij Red Bull inderdaad een verbeterde Renault-motor zal krijgen, en ze volgens bronnen tot wel 0,4 seconden per ronde kunnen winnen. Ik kan niet wachten.

Btw, het commentaar van Olav Mol tijdens de laatste bochten was tevens kippenvel. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Heb pas kaarten gehaald voor raceweekend van Spa Francorchamps, krijg er door deze overwinning alleen maar meer zin in :D Kippenvel! :cry:

Ben laatst een dagje op dit circuit geweest toen we toch in de buurt waren, tof om eens te zien. Liepen zo vlak langs de pitsstraat, niemand die er wat van vroeg ofzo :P
EDIT: voor de mensen die een samenvatting willen zien van de race van gisteren:
http://www.ziggosporttotaal.nl/video/20 ... appen.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 17:52 
 
Hardtraxx Veteran

dave schreef:
Pommer schreef:
Wat een held :worship: Staan juichen in m'n eentje voor de tv :P Overigens buiten de overwinning van Max om ook gewoon een prachtige race om te zien, van begin tot eind spannend. Van mij mogen die Mercedessen elkaar wel wat vaker van de baan rijden.


Ongelofelijk he, Ze komen uit het zelfde team en doen dan dit. Nu hebben ze niks. :lol:


Je ziet het in de MotoGP vaker, er is toch altijd ook die onderlinge rivaliteit.

Echt verschrikkelijk genoten van de race, ongekend dat hij het afmaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 18:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Heb pas kaarten gehaald voor raceweekend van Spa Francorchamps

Nice!

Waar zit/sta je? Mijn vader en ik twijfelen om te gaan, omdat het vrij prijzig is. De goedkoopste tickets zijn de staanplaatsen langs het rechte stuk. Uiteraard zijn Eau Rouge of start/finish de mooiste plekken, maar dan betaal je helaas wel tegen de 500 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 20:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit was geweldig.
En over twee weken flikt hij het weer in Monaco. (podium)

Je kan het beste bronze kaarten halen dan mag je rondjes lopen:)
Ik hoop dat ik dit jaar weer kan gaan!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 21:59 
 
Hardtraxx Veteran

RadicelArmy schreef:
Uberhout schreef:
Heb pas kaarten gehaald voor raceweekend van Spa Francorchamps

Nice!

Waar zit/sta je? Mijn vader en ik twijfelen om te gaan, omdat het vrij prijzig is. De goedkoopste tickets zijn de staanplaatsen langs het rechte stuk. Uiteraard zijn Eau Rouge of start/finish de mooiste plekken, maar dan betaal je helaas wel tegen de 500 euro.


Ik ben incl. camping 175 euro kwijt, ik heb vernomen dat het staanplaatsen zijn waarbij je vlakbij Eau Rouge kan staan(heb de kaarten zelf niet gehaald). De tribunekaarten vind ik inderdaad veel te prijzig. Er zijn daar toch voldoende beeldschermen waarop ik de race live kan volgen, dus ik ga geen 300 euro extra betalen voor een wat betere plek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kippenvel van deze race, misschien nog wel spannender dan de ontknoping van de eredivisie. Ja klopt, dat zeg ik, PSV-supporter :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2016 09:19 
 
Hardtraxx Veteran

Het komende F1 weekend in Monaco gaat weer bijna van start. Wat zijn de verwachtingen hier? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2016 09:53 
 
Hardtraxx Veteran

Als Max de wagen heel weet te houden dan denk ik dat er wel een top 3 in zit. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2016 11:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

49% kans op regen tijdens de race. Kom maar door :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2016 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks dat ik het Max het zeker gun, denk ik dat het lastig wordt om zo'n topprestatie te overtreffen. Maar net als velen hoop ik gewoon de top 3, hoop tevens dat de mercedes meneren elkaar nog even een tikje doen. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2016 17:37 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.nu.nl/formule-1/4267463/vers ... motor.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2016 17:56 
 
Hardtraxx Veteran

Gewoon een steady race rijden, top 5 is ook prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2016 21:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Het komende F1 weekend in Monaco gaat weer bijna van start. Wat zijn de verwachtingen hier? :D


De verwachting is dat het gaat regenen. Wordt een leuke race dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2016 21:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Top 5 moet kunnen voor Max, Ik ga voor plek 3, 'The best of the rest' zeg maar :P
1, 2, 3, 4, 5 ... 96  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic