Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 08:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou je eigenlijk een aantal jaar ouder schatten, maar je bent nu pas eindelijk de tiener-status af. Gefeliciteerd man!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 08:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Congrats! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 09:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Congrats! :D


SJEFKE ON SPACE TOUR


GEFELICITEERD RAMPESTAMPER!! ! :yay:
maak er een mooi dagje van ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 12:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd Jeffrey :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
patrickjeb schreef:
Congrats! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 14:43 
 
Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
patrickjeb schreef:
Congrats! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Congrats! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 15:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom een tweede topic voor deze man?
zie ik wel vaker gebeuren hier.

Gefeliciteerd btw ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

themaster schreef:
Waarom een tweede topic voor deze man?
zie ik wel vaker gebeuren hier.

Gefeliciteerd btw ;)


omdat het de enige echt actief lid is hier :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 15:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

QnalQut schreef:
themaster schreef:
Waarom een tweede topic voor deze man?
zie ik wel vaker gebeuren hier.

Gefeliciteerd btw ;)


omdat het de enige echt actief lid is hier :thumbup:


ja maar er is toch al een topic.
dus iemand maakt een topic aan met mensen erin die minder of zelf niet meer actief zijn hier.

dan vervolgens komt hier iemand en denkt ik ga hem daar niet feliciteren maar doe het wel in een appart topic spreciaal voor hem.
kan toch ook gewoon in die andere
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

misschien dat Jor-D je probleem ziet... ik zie hem namelijk niet echt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 16:25 
 

Kan er niet gewoon een centraal felicitatie topic komen waar iedereen gewoon in kan zetten: Gefeliciteerd Sjefke!
Ik vind deze topics altijd een beetje onzin eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 16:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

QnalQut schreef:
misschien dat Jor-D je probleem ziet... ik zie hem namelijk niet echt :thumbup:

Ik zie het probleem wel. Heef totaal geen zin om een apart topic voor 1 iemand speciaal te openen. Ik laat deze wel open staan, aangezien er nu al aardig wat is in gepost. Volgende keer dan houden we het er gewoon bij 1 topic voor alle jarigen die dag (Zelfs Jor-D deelde gewoon 1 topic met iemand anders ;))
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 16:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
QnalQut schreef:
misschien dat Jor-D je probleem ziet... ik zie hem namelijk niet echt :thumbup:

Ik zie het probleem wel. Heef totaal geen zin om een apart topic voor 1 iemand speciaal te openen. Ik laat deze wel open staan, aangezien er nu al aardig wat is in gepost. Volgende keer dan houden we het er gewoon bij 1 topic voor alle jarigen die dag (Zelfs Jor-D deelde gewoon 1 topic met iemand anders ;))


Deze was 1 min later ... Dus dat kan gewoon gebeuren en voor niet actieve leden hoeft sowieso geen topic gemaakt te worden 'BISCUIT!'
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 16:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De verjaardagstopic die verschijnt wanneer er mensen jarig zijn bevat gewoon de mensen die die dag jarig zijn. Er wordt dus geen onderscheid gemaakt tussen actief/niet actief normaal lid/donateur/moderator/beheerder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 16:36 
 

Teknizion schreef:
De verjaardagstopic die verschijnt wanneer er mensen jarig zijn bevat gewoon de mensen die die dag jarig zijn. Er wordt dus geen onderscheid gemaakt tussen actief/niet actief normaal lid/donateur/moderator/beheerder.


dat dus. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
De verjaardagstopic die verschijnt wanneer er mensen jarig zijn bevat gewoon de mensen die die dag jarig zijn. Er wordt dus geen onderscheid gemaakt tussen actief/niet actief normaal lid/donateur/moderator/beheerder.

Wat is dat nou weer voor onzin? Je gaat toch niet iemand feliciteren die je totaal niet actief is en nooit op deze site kijkt? Die anderen die jarig waren die hadden als laatst bezocht 2009 of 2010. Dan lijkt het me sterk dat ze dit topic opvallen. Dit is op die manier gewoon veel persoonlijker en makkelijker.

Verder maakte ik dit topic tegelijk met Biscuit qua tijd, dus ik wist niet dat hij al een topic had gemaakt. Moet Jor-D maar niet zo dom zijn om de 'verwijder eigen bericht knop' uit te zetten, dan krijg je dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Teknizion schreef:
De verjaardagstopic die verschijnt wanneer er mensen jarig zijn bevat gewoon de mensen die die dag jarig zijn. Er wordt dus geen onderscheid gemaakt tussen actief/niet actief normaal lid/donateur/moderator/beheerder.

Wat is dat nou weer voor onzin? Je gaat toch niet iemand feliciteren die je totaal niet actief is en nooit op deze site kijkt? Die anderen die jarig waren die hadden als laatst bezocht 2009 of 2010. Dan lijkt het me sterk dat ze dit topic opvallen. Dit is op die manier gewoon veel persoonlijker en makkelijker.

Verder maakte ik dit topic tegelijk met Biscuit qua tijd, dus ik wist niet dat hij al een topic had gemaakt. Moet Jor-D maar niet zo dom zijn om de 'verwijder eigen bericht knop' uit te zetten, dan krijg je dit.


dit dus :thumbup: +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 18:36 
 
Hardtraxx Veteran

Gefeli!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 18:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Congrats.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 21:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wooow een speciaal topic voor mij! ondanks dat ik laatste paar weken totaal niet actief ben hier *schaam* :$ :$ :$

Iedereen heel erg bedankt! :yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
Wooow een speciaal topic voor mij! ondanks dat ik laatste paar weken totaal niet actief ben hier *schaam* :$ :$ :$

Iedereen heel erg bedankt! :yay: :clap:

Tuurlijk een speciaal topic voor jou! Jij bent een van de eerste die ik persoonlijk aansprak op Hardtraxx zelf ;)

Dan heb je dit wel verdiend :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 21:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
[NL]Sjefke schreef:
Wooow een speciaal topic voor mij! ondanks dat ik laatste paar weken totaal niet actief ben hier *schaam* :$ :$ :$

Iedereen heel erg bedankt! :yay: :clap:

Tuurlijk een speciaal topic voor jou! Jij bent een van de eerste die ik persoonlijk aansprak op Hardtraxx zelf ;)

Dan heb je dit wel verdiend :D


Als je mij niet kende toen, zag het afgelopen jaar van jou er heel anders uit volgens mij :lol:
Ik zal proberen (na de vakantie, ga namelijk zondag weg) actiever te worden, maar laatste tijd is het zo druk geworden op het forum :O vooral door olijfboompje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
Chukkels schreef:
[NL]Sjefke schreef:
Wooow een speciaal topic voor mij! ondanks dat ik laatste paar weken totaal niet actief ben hier *schaam* :$ :$ :$

Iedereen heel erg bedankt! :yay: :clap:

Tuurlijk een speciaal topic voor jou! Jij bent een van de eerste die ik persoonlijk aansprak op Hardtraxx zelf ;)

Dan heb je dit wel verdiend :D


Als je mij niet kende toen, zag het afgelopen jaar van jou er heel anders uit volgens mij :lol:
Ik zal proberen (na de vakantie, ga namelijk zondag weg) actiever te worden, maar laatste tijd is het zo druk geworden op het forum :O vooral door olijfboompje :P

I blame Robert :x

En leuk dat je actiever wordt, het was zo stil zonder jou :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 22:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd :D
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic