Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 937, 938, 939, 940, 941, 942, 943 ... 1045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-12-2016, 17:44 

Hardtraxx Addict

yannickvk schreef:

deze ding

Dit blijft zo ongekend vet, wat was ik blij dat ik m'n eigen groep verlaten had om hierheen te komen ipv naar de Endshow te kijken :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-12-2016, 23:46 

Hardtraxxer

Gvd baal nog steeds dat ik dat laatste half uur naar de main ben gegaan (al was die endshow ook heel vet), had dit toch graag meegemaakt :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20-12-2016, 11:53 

Hardtraxxer

yannickvk schreef:

deze ding

En dan vooral vanaf deze kant gefilmd (L)

Ongelezen bericht Geplaatst op 20-12-2016, 18:38 

Hardtraxx Veteran

Snapchat van Psyko Punkz :lol:
Vet om die nieuwe tracks te horen en die Wietse spoort niet (op een goede manier) xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20-12-2016, 21:55 

Hardtraxx Veteran

Citaat:

0:28, melvin raw gespot
Ongelezen bericht Geplaatst op 20-12-2016, 23:44 

Bierkoning

klapstoel schreef:
Vet om die nieuwe tracks te horen en die Wietse spoort niet (op een goede manier) xd

Ik moest een keer op een feest draaien waar zij ook draaiden, backstage een uur staan ouwehoeren met die Wietse, die ander zijn geen woord xd Mooie kerel idd, ook totaal geen arrogantie ofzo (niet dat dat bijzonder hoort te zijn, maar toch).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-12-2016, 00:41 

Hardtraxxer

RomanAnthony schreef:
yannickvk schreef:

deze ding

Alleen dit moment was genieten of de hele set?
Want volgende week draait hij samen met Tuneboy (beide als headliners) hier in Sydney. En ik vroeg mij af, omdat ik bijna niet bekend met Vazard ben, of het de moeite waard is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-12-2016, 02:02 

Hardtraxx Elite

Vazard heeft wel een heel eigen stijl, en die moet je liggen. Ik zou zeggen, luister eens wat nummers en kijk of het je ding is. Ik zeg, gewoon gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-12-2016, 08:06 

Hardtraxx Veteran

als je het eenmaal vet vind, dan ben je de sjaak xd

ik zou iniedergeval een kijkje nemen en inderdaad gewoon kijken of je het wat vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-12-2016, 11:38 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
klapstoel schreef:

Ik moest een keer op een feest draaien waar zij ook draaiden, backstage een uur staan ouwehoeren met die Wietse, die ander zijn geen woord xd Mooie kerel idd, ook totaal geen arrogantie ofzo (niet dat dat bijzonder hoort te zijn, maar toch).

Praat kick door de coke? Soms zie de lijnen nog liggen op zijn bureau(?).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-12-2016, 11:43 

Hardtraxxer

Lenny schreef:
Soms zie de lijnen nog liggen op zijn bureau(?).

Haha ja klopt, ook wel eens gezien! Maar hij doet er ook niet geheimzinnig over dat hij wel eens wat doet ;) Hoe wil je anders een 32-urige studiosessie volhouden :x :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-12-2016, 11:51 

Hardtraxx Elite

DonnyD schreef:
Lenny schreef:
Soms zie de lijnen nog liggen op zijn bureau(?).

Haha ja klopt, ook wel eens gezien! Maar hij doet er ook niet geheimzinnig over dat hij wel eens wat doet ;) Hoe wil je anders een 32-urige studiosessie volhouden :x :D

Heb ook wel eens zo'n vlog van m gezien dat hij op de afterparty van de afterparty was, ergens in azie ofzo. Toen was het ondertussen al dinsdag geloof ik :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-12-2016, 14:25 

Hardtraxxer

HSlovah schreef:
Alleen dit moment was genieten of de hele set?
Want volgende week draait hij samen met Tuneboy (beide als headliners) hier in Sydney. En ik vroeg mij af, omdat ik bijna niet bekend met Vazard ben, of het de moeite waard is.

Voor mij zeker weten de hele set. Maar zoals eerder al gezegd werd: het moet je wel liggen. Ik ken ook genoeg mensen die er niet veel mee kunnen. Hier is de hele set van Defqon trouwens terug te luisteren: hardstyle/vazard-defqon-1-2016-indigo-saturday-t56246.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-12-2016, 16:52 

Hardtraxx Veteran

ben nu toch wel een beetje benieuwd wat hslovah ervan gaat vinden eigenlijk :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-12-2016, 21:34 

Bierkoning

Lenny schreef:
Pommer schreef:
klapstoel schreef:

Praat kick door de coke? Soms zie de lijnen nog liggen op zijn bureau(?).

Dat was idd één van de onderwerpen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-12-2016, 22:53 

Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:

Hij is weer bezig, hoor, vanavond. Nu heeft hij het over aftrekken op de bank tijdens hemelvaart :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-12-2016, 00:08 

Hardtraxxer

yannickvk schreef:
ben nu toch wel een beetje benieuwd wat hslovah ervan gaat vinden eigenlijk :innocent:

Nou ik ben altijd in voor een hardstyle feestje. Zelfs hier in Australie met die gek dansende rare chinezen. Afgelopen weekend ook alleen heengeweest naar de hardstyle club hier in Sydney, met Max Enforcer, Wasted Penguinz en Evil Activities. Maakt mij vrij weinig uit als ik alleen ben hoor hahaha vermaak me vaak wel :thumbsup: Wat muziek met je doet he :p Vrienden hier zeggen wel eens dat ik gek ben, absoluut niet hoor hehe.

Maar ik weet nog niet zeker of ik heen ga, want het is nu donerdag ochtend en zit al brak op stage. Gisternacht op stap geweest, vrijdag avond stappen, zondag overdag xmas feestje/bbq op het strand :innocent: Dus even kijken of ik een lang nachtje beuken op zaterdag er nog bij aan kan (en of de portomonee het aan kan)
Zal sowieso even zijn setje luisteren, misschien word ik er wel heel enthousiast van. Want van een Headliner als Tuneboy word ik niet heel warm
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-12-2016, 09:16 

Hardtraxx Elite

Ben tijdje geleden ook in mn eentje naar hardstyle feestje geweest. Is lachen joh, leer je veel nieuwe mensen kennen. Daarnaast luister je tenminste naar de muziek, in plaats van dat je driekwart van de tijd sta te ouwehoeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-12-2016, 16:43 

Hardtraxx Addict

MeneerEend schreef:
Ben tijdje geleden ook in mn eentje naar hardstyle feestje geweest. Is lachen joh, leer je veel nieuwe mensen kennen. Daarnaast luister je tenminste naar de muziek, in plaats van dat je driekwart van de tijd sta te ouwehoeren.

Was mooi! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-12-2016, 09:48 

Hardtraxxer

MeneerEend schreef:

Ben ook wel eens in me eentje geweest. Bekende kom je toch altijd wel tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-12-2016, 00:19 

Hardtraxx Veteran

Soms is het zo heerlijk om ff alleen te zijn, gewoon dat iedereen zn bek houdt en gewoon genieten van de muziek :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-12-2016, 02:24 

Bierkoning

Alleen lijkt me echt niet chill, ik hou zelf ook echt van de interactie met bekenden tijdens vette nummers, en ook best veel van het ouwehoeren zelf :P Het is wel zwaar kut als iemand tijdens een mooie climax tegen je aan staat te lullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-12-2016, 10:01 

Hardtraxx Veteran

Zit ook te twijfelen om een keer alleen te gaan naar een feest. Niemand in mijn vriendengroep houdt genoeg van hardstyle om er een kaartje van den feest voor te kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-12-2016, 15:04 

Hardtraxx Veteran

yannickvk schreef:
Joey schreef:
pokemon 34 oh oh kepo

hahaha wat is dit man, ja tochh :lol:

verder is dit terugzien toch wel een genietmomentje voor mij momenteel.

eyyy ik spot mezelf :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-12-2016, 18:51 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Alleen lijkt me echt niet chill, ik hou zelf ook echt van de interactie met bekenden tijdens vette nummers, en ook best veel van het ouwehoeren zelf :P Het is wel zwaar kut als iemand tijdens een mooie climax tegen je aan staat te lullen.

Dikke rt
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 937, 938, 939, 940, 941, 942, 943 ... 1045  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic