Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 974, 975, 976, 977, 978, 979, 980 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vroeger vond ik een z'n plaat van Frontliner echt HE-LE-MAAL geweldig, alleen ik wist de titel niet en heb hem nadien nooit meer kunnen vinden. Kom hem nu per toeval ineens tegen :woot:.

Wat een geniale plaat nog steeds. Die mid :yay:, en dan die geweldige melodie en climaxen :loving:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 15:59 
 
Hardtraxx Elite

RomanAnthony schreef:
Remi schreef:
Grim schreef:
https://www.facebook.com/thepurgedj/videos/2441982686027093/?permPage=1

Ramon in dit filmpje de eerste 45 seconden :lol: rechtsonder


Godverdomme wat ben je daar aan het doen man :lol: Die Maxima-imitatie :lol: :lol: :lol:


Als ik het zo terugkijk lijkt het erop dat ik hier chicks aan het fixen was.


hahahaha met plezier gekeken dit. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor op schema lopen met het leren van je tentamens. Dat gaat een hoop stress schelen denk ik :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 08:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar toch sterk gespeeld tegen een team die bovenaan meedoet in de 2. liga (op voorsprong komen en nog eens gelijk maken)

Voor context zie buitenlandse voetbalcompetities
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 09:32 
 
Hardtraxx Elite

Mijn Facebook doorzoeken met termen als Theracords, Thera, Deetox, Delete en dan hele mooie dingen tegenkomen. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook eens iets winnen op Facebook :D. Een Delete T-shirt
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 18:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weekend hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste echte zuurverdiende salaris na m'n opleiding gekregen vlak voor Superbash Classics.

Oja, en Superbash classics eerste feest/festival sinds Fatality in Juli :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
eerste feest/festival sinds Fatality in Juli :love:


Hoe hou je 't vol? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Rickzel schreef:
eerste feest/festival sinds Fatality in Juli :love:


Hoe hou je 't vol? :oh:


Haha beetje andere prioriteiten, maar november/december zit echt afgeladen :lol: dus haal het wel weer in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kamer in Nijmegen weten te bemachtigen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.luckytv.nl/rustig-ademhalen/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Willy gaat nooit vervelen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 23:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 09:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vanmiddag met de vrouw een weekendje naar Parijs. Nog nooit geweest, dus ben benieuwd. Als iemand nog tips heeft (naast de top 10 op TripAdvisor) dan hoor ik het graag :)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Vanmiddag met de vrouw een weekendje naar Parijs. Nog nooit geweest, dus ben benieuwd. Als iemand nog tips heeft (naast de top 10 op TripAdvisor) dan hoor ik het graag :)!


Je hebt volgens mij van die tours door de catacomben van Parijs. Dat moet wel heel gaaf zijn! Heb het zelf nog nooit gedaan dus weet ook niet precies waar je dan kan vinden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
RomanAnthony schreef:
Vanmiddag met de vrouw een weekendje naar Parijs. Nog nooit geweest, dus ben benieuwd. Als iemand nog tips heeft (naast de top 10 op TripAdvisor) dan hoor ik het graag :)!


Je hebt volgens mij van die tours door de catacomben van Parijs. Dat moet wel heel gaaf zijn! Heb het zelf nog nooit gedaan dus weet ook niet precies waar je dan kan vinden...


Was er ook eentje die heel lang duurde dus die heb ik vorige keer moeten overslaan jammer genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 11:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weer kunnen bellen met mijn Appeltelefoon en andere bugs die verdwijnen. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 11:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Hekzitter schreef:
RomanAnthony schreef:
Vanmiddag met de vrouw een weekendje naar Parijs. Nog nooit geweest, dus ben benieuwd. Als iemand nog tips heeft (naast de top 10 op TripAdvisor) dan hoor ik het graag :)!


Je hebt volgens mij van die tours door de catacomben van Parijs. Dat moet wel heel gaaf zijn! Heb het zelf nog nooit gedaan dus weet ook niet precies waar je dan kan vinden...


Was er ook eentje die heel lang duurde dus die heb ik vorige keer moeten overslaan jammer genoeg.


Bedankt voor de tip! Zullen er eens naar kijken. Komen pas rond 5en aan vanmiddag (hoop ik) en gaan zondagmiddag weer weg, dus ligt er een beetje aan hoelang zo'n tour duurt. Maar we nemen het mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:

Bedankt voor de tip! Zullen er eens naar kijken. Komen pas rond 5en aan vanmiddag (hoop ik) en gaan zondagmiddag weer weg, dus ligt er een beetje aan hoelang zo'n tour duurt. Maar we nemen het mee :)


Hier een site met niet-toeristische plekken (mijn vriendin kijkt hier vaak op als wij een stedentrip doen.) Ook die boekjes van time to Momo zijn heel goed! https://www.momondo.nl/inspiratie/12-be ... in-parijs/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 09:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
RomanAnthony schreef:
Vanmiddag met de vrouw een weekendje naar Parijs. Nog nooit geweest, dus ben benieuwd. Als iemand nog tips heeft (naast de top 10 op TripAdvisor) dan hoor ik het graag :)!


Je hebt volgens mij van die tours door de catacomben van Parijs. Dat moet wel heel gaaf zijn! Heb het zelf nog nooit gedaan dus weet ook niet precies waar je dan kan vinden...


Nog bedankt voor de tip. Zijn zaterdag rond 6en wezen kijken, maar toen stond er een rij van bijna anderhalf uur. Lekker wat wezen eten en tegen half 8 nog eens terug gegaan (was tot 8 uur open en de wachtrij sloot om half 8) en toen stonden er nog maar 5 mensen voor ons in de rij ofzo, dus mooi naar binnen gegaan. Heel interessant. Eerst een metertje of 30 afdalen om vervolgens in een wirwar van gangen terecht te komen en uiteindelijk bij alle doden. Erg bizar dat daar gewoon 6 miljoen mensen begraven liggen.

Ander genietmomentje is dat het daar zaterdag heel de dag stralend weer was en ik de halve dag zonder jas heb kunnen lopen. En lekker veel bier heb kunnen drinken. :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Hekzitter schreef:
RomanAnthony schreef:
Vanmiddag met de vrouw een weekendje naar Parijs. Nog nooit geweest, dus ben benieuwd. Als iemand nog tips heeft (naast de top 10 op TripAdvisor) dan hoor ik het graag :)!


Je hebt volgens mij van die tours door de catacomben van Parijs. Dat moet wel heel gaaf zijn! Heb het zelf nog nooit gedaan dus weet ook niet precies waar je dan kan vinden...


Nog bedankt voor de tip. Zijn zaterdag rond 6en wezen kijken, maar toen stond er een rij van bijna anderhalf uur. Lekker wat wezen eten en tegen half 8 nog eens terug gegaan (was tot 8 uur open en de wachtrij sloot om half 8) en toen stonden er nog maar 5 mensen voor ons in de rij ofzo, dus mooi naar binnen gegaan. Heel interessant. Eerst een metertje of 30 afdalen om vervolgens in een wirwar van gangen terecht te komen en uiteindelijk bij alle doden. Erg bizar dat daar gewoon 6 miljoen mensen begraven liggen.

Ander genietmomentje is dat het daar zaterdag heel de dag stralend weer was en ik de halve dag zonder jas heb kunnen lopen. En lekker veel bier heb kunnen drinken. :D .


Gaaf! Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar daarvoor zou ik wel weer een keer terug naar Parijs willen. Niet gedacht dat het zo conjo druk was daar joh! Misschien ergens in de zomer combineren als ik naar Verdun ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 10:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
RomanAnthony schreef:
Hekzitter schreef:
Je hebt volgens mij van die tours door de catacomben van Parijs. Dat moet wel heel gaaf zijn! Heb het zelf nog nooit gedaan dus weet ook niet precies waar je dan kan vinden...


Nog bedankt voor de tip. Zijn zaterdag rond 6en wezen kijken, maar toen stond er een rij van bijna anderhalf uur. Lekker wat wezen eten en tegen half 8 nog eens terug gegaan (was tot 8 uur open en de wachtrij sloot om half 8) en toen stonden er nog maar 5 mensen voor ons in de rij ofzo, dus mooi naar binnen gegaan. Heel interessant. Eerst een metertje of 30 afdalen om vervolgens in een wirwar van gangen terecht te komen en uiteindelijk bij alle doden. Erg bizar dat daar gewoon 6 miljoen mensen begraven liggen.

Ander genietmomentje is dat het daar zaterdag heel de dag stralend weer was en ik de halve dag zonder jas heb kunnen lopen. En lekker veel bier heb kunnen drinken. :D .


Gaaf! Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar daarvoor zou ik wel weer een keer terug naar Parijs willen. Niet gedacht dat het zo conjo druk was daar joh! Misschien ergens in de zomer combineren als ik naar Verdun ga.


Je kunt wel vooraf reserveren waardoor je heel de rij overslaat. Echter betaal je dan wel €29 ipv €14 en ik vind €29 wel een beetje veel. Ook zou ik het zelf uit principe al niet doen. Maar eind van de dag is de kans dus wel erg groot dat het minder druk is :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 10:37 
 
Hardtraxx Veteran

Gisteren met een groep van 10 man 2½ uur gegeten (oude kameraden groep). En niemand heeft in die tijd zijn telefoon gebruikt tot vlak voor het betaal moment. Was echt lang geleden dat ik zo iets heb meegemaakt (dat is trouwens ergens wel treurig) en het was onwijs gezellig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 11:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Gisteren met een groep van 10 man 2½ uur gegeten (oude kameraden groep). En niemand heeft in die tijd zijn telefoon gebruikt tot vlak voor het betaal moment. Was echt lang geleden dat ik zo iets heb meegemaakt (dat is trouwens ergens wel treurig) en het was onwijs gezellig.

Ik zit zelf in de horeca en het is te merken dat door smartphone gebruik mensen echt niet meer gezellig zitten te tafelen, gelukkig genoeg mensen nog wel. Maar het is dus ook vaak zo dat die mensen die met de smartphone hele tijd zitten ook sneller beginnen te klagen.

Bijvoorbeeld mensen wachten een halfuur op een hoofdgerecht maar omdat ze zo saai voor zich uit zitten te staren voelt het maybe voor die mensen aan als een uur of langer ofzo. Echt apart dat smartphones zo veel invloed uitoefenen op iets wat een beleving hoort te zijn.
Vorige  1 ... 974, 975, 976, 977, 978, 979, 980 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic