Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 975, 976, 977, 978, 979, 980, 981 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DerBeuker schreef:
RTM93 schreef:
Gisteren met een groep van 10 man 2½ uur gegeten (oude kameraden groep). En niemand heeft in die tijd zijn telefoon gebruikt tot vlak voor het betaal moment. Was echt lang geleden dat ik zo iets heb meegemaakt (dat is trouwens ergens wel treurig) en het was onwijs gezellig.

Ik zit zelf in de horeca en het is te merken dat door smartphone gebruik mensen echt niet meer gezellig zitten te tafelen, gelukkig genoeg mensen nog wel. Maar het is dus ook vaak zo dat die mensen die met de smartphone hele tijd zitten ook sneller beginnen te klagen.

Bijvoorbeeld mensen wachten een halfuur op een hoofdgerecht maar omdat ze zo saai voor zich uit zitten te staren voelt het maybe voor die mensen aan als een uur of langer ofzo. Echt apart dat smartphones zo veel invloed uitoefenen op iets wat een beleving hoort te zijn.


Toevallig merk ik dit ook. Heel veel mensen beginnen last te krijgen van FOMO (Fear Of Missing Out). Iedereen zit maar op hun smartphone omdat ze bang zijn iets te missen in de maatschappij. Althans daar lijkt het heel erg op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ellende is dat dit ook erg herkenbaar is bij mezelf :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Ellende is dat dit ook erg herkenbaar is bij mezelf :(

Same >.<. Het stomme is ook dat ik weet dat ik mijn telefoon gerust een paar uur zou kunnen missen, maar toch pak ik hem om de haverklap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 14:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
sonnebloem schreef:
Ellende is dat dit ook erg herkenbaar is bij mezelf :(

Same >.<. Het stomme is ook dat ik weet dat ik mijn telefoon gerust een paar uur zou kunnen missen, maar toch pak ik hem om de haverklap.

zelfde hier.. Niet uit ellendige groepschats willen stappen puur om dit fenomeen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig zelf geen last van, maar sommige vrienden wel. Vreselijk irritant.
Merk dat de jeugd het nog veel erger heeft, heb 3 teamgenoten van 16 en 17 en die krijg je gewoon niet van die mobiel weg totdat ze een biertje of 6 achter de kiezen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fucking eindelijk geslaagd zijn voor mijn rijbewijs. 4 pogingen gedaan, maar ik heb hem eindelijk :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker gast
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 17:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het lepeluitje
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 20:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/twinkieguy/vid ... 816462519/

Beter dan dit wordt het niet mensen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 14:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fixen van een afstudeerplek gaat die goede kant op :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 17:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:

Haha die blijft master
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 01:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iOS 11.1 is uit! Hopelijk lost dat alle problemen met de iPhones op

En ik kom er net achter dat Blackboard een nieuwe app heeft voor de iPhone die het wel doet xd. Tjoh
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 11:24 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Gelukkig zelf geen last van, maar sommige vrienden wel. Vreselijk irritant.
Merk dat de jeugd het nog veel erger heeft, heb 3 teamgenoten van 16 en 17 en die krijg je gewoon niet van die mobiel weg totdat ze een biertje of 6 achter de kiezen hebben.

Om hier even op terug te komen. (Tevens meer een irritantiemomentje, maargoed)

Elke dag in de trein ook joh, er is werkelijk niemand die geen telefoon in z'n klauwen heeft. Zelfs oudere mensen (50/60+). Het is echt niet om aan te zien eerlijk gezegd :lol:
Moet zeggen dat ik best zonder m'n telefoon kan (zeker in de kroeg raak ik hem niet eens aan), maar het is de laatste tijd ook zo'n drama om maar wat om je heen te kijken in de trein als iedereen met z'n kop in die telefoon zit, dat je zelf ook maar doet alsof Facebook interessant is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat valt er anders te beleven in zo'n trein?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Wat valt er anders te beleven in zo'n trein?


Ja kees nou jij weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vroeger zat men met hun hoofd in de krant gedoken in de trein
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 11:47 
 
Hardtraxx Veteran

Ja echt, gejank om telefoons altijd. Anders leest iedereen de krant of kijkt ongemakkelijk om zich heen.

Mensen die aan tafel op hun telefoon zitten hebben gewoon geen manieren
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit best vaak uit het raam te kijken en na te denken over van alles in de trein/bus. Ieder z'n ding.

Internetten doe ik ook wel eens, maar Hardtraxx is toch kut op mobiel, hint hint hint.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Ja echt, gejank om telefoons altijd. Anders leest iedereen de krant of kijkt ongemakkelijk om zich heen.

Mensen die aan tafel op hun telefoon zitten hebben gewoon geen manieren


Hier wel mee eens. Alsof iedereen in de trein opeens tegen elkaar zou gaan praten als er geen telefoons waren. Je moet gewoon in kunnen schatten wanneer je wel/niet naar je telefoon kunt lopen staren, en je hier ook aan kunnen houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Muziekie an en hersenloos naar buiten loeren :thumbsup: , kan niet eens lang naar m'n telefoon kijken in een trein of bus dan wordt ik zo wagenziek als de tering :lol:

Sinds ik op m'n nieuwe baan zit ook grootste deel van de dag zonder telefoon, ik ben normaal ook zo'n zenuwpees die om de 5 min naar dat ding moet kijken, maar mis het nu totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik erger me aan mensen die zich ergeren aan mensen die veel op hun mobiel zitten. Zelf in mijn omgeving weinig last van tbh. Dode momenten zoals in de trein tel ik niet mee, dat is juist perfect moment om even op je telefoon te zitten. Al ga ik niet ontkennen dat het gebruik van mobieltjes is toegenomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik er lekker een muziekje bij kan luisteren, vind ik reizen ook helemaal niet erg. Zonder muziek is dat wel een heel ander verhaal.

Aan het begin van het het schooljaar hadden we een kamp waarbij je je telefoon in de ochtend gelijk in moest leveren, en in de avond om 23:00 pas terugkreeg. Vond dit oprecht heel fijn. Toch wel veel meer rust in je hoofd ofzo had ik het idee. Ook als we hem om 23:00 terugkregen, had ik helemaal geen behoefte om erop te kijken.
Het is altijd het gevoel alsof je super veel mist, terwijl dit allemaal wel mee valt uiteindelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Het is altijd het gevoel alsof je super veel mist, terwijl dit allemaal wel mee valt uiteindelijk.


Spijkert
Vorige  1 ... 975, 976, 977, 978, 979, 980, 981 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic