Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 977, 978, 979, 980, 981, 982, 983 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gentstudent :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Gentstudent :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BLIJF EENS IN JULLIE EIGEN LAND!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 20:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gentstudent.NL

Is Gent geannexeerd? :huh:
Ook dubbel dat Nederlanders hun wiet in België gaan zoeken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
vind het zonde dat bol.com zo groot is geworden. Vroeger (jaar of 5/6 geleden) was bol.com altijd wel ruim goedkoper dan de winkels, en het overgrote deel ook wel goedkoper dan andere webwinkels. Tegenwoordig is dat helaas niet meer zo :(

Volgens mij komt dat omdat Bol veranderd is van strategie. Dacht op school al eens gehoord te hebben dat ze eerst hun eigen magazijnen etc hadden, maar dat ze tegenwoordig andere winkels hun producten aan laten bieden op bol.com en dat bol van iedere verkoop een percentage pakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe show van Jochem Myjer, beetje een guilty pleasure maar ik vind het heerlijke humor
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
MeneerEend schreef:
vind het zonde dat bol.com zo groot is geworden. Vroeger (jaar of 5/6 geleden) was bol.com altijd wel ruim goedkoper dan de winkels, en het overgrote deel ook wel goedkoper dan andere webwinkels. Tegenwoordig is dat helaas niet meer zo :(

Volgens mij komt dat omdat Bol veranderd is van strategie. Dacht op school al eens gehoord te hebben dat ze eerst hun eigen magazijnen etc hadden, maar dat ze tegenwoordig andere winkels hun producten aan laten bieden op bol.com en dat bol van iedere verkoop een percentage pakt.

Ze doen nog beide hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Beide tentamens opgegeten. Binnen 20 minuten klaar met beide. Donders goed gevoel over! Nu nog hopen op goed resultaat van de projecten :thumbsup:

Ik ben altijd 3 uur bezig en moet dan nog haasten :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Equalizer. Heel sterke film in mijn opinie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijna weekend :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weekend na een weekje tentamens :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Sturb - Apocalyptic Darkness in Unleashed, ik heb er naar geluisterd met alle negatieve jankers in m'n achterhoofd maar vind dit nog steeds een belachelijk vette plaat met een lading drive waar je U tegen zegt.

Betrap mezelf erop dat ik hem in Unleashed inmiddels al 10 keer op repeat heb gehad :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
D-Sturb - Apocalyptic Darkness in Unleashed, ik heb er naar geluisterd met alle negatieve jankers in m'n achterhoofd maar vind dit nog steeds een belachelijk vette plaat met een lading drive waar je U tegen zegt.

Betrap mezelf erop dat ik hem in Unleashed inmiddels al 10 keer op repeat heb gehad :$


Citaat:
Ik kan het toch niet helpen te denken dat je moedwillig iets anders zegt dan wat de meesten hier op HT er waarschijnlijk van zullen vinden. Niet de eerste keer dat dit opvalt trouwens, maar dit is wel een perfect voorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha wat is dat dan weer? :lol: Waar ging dat over >.<

Super tof forum man, andere mening en je zit 'moedwillig te trollen'
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die comment was tegen mij gericht (vond een stukje uit de Stereotuners album teaser wel interessant klinken). Toen ik jou bericht las moest ik meteen aan dat bericht denken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iedereen weet dat jij stiekem gewoon een troll bent...

nee treurige reactie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 21:19 
 
Hardtraxx Addict

Avatar maar even gewijzigd, want grootste bazen van dit jaar imo. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2017 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NFS Underground en NFS Underground 2 weer te vinden en te spelen :woot: Wat een nostalgie
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2017 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Haha wat is dat dan weer? :lol: Waar ging dat over >.<

Super tof forum man, andere mening en je zit 'moedwillig te trollen'

Hahahaha ja super grappig en vet onlogische reactie inderdaad lol hoe komt ie erbij he. :thumbup: Kom op zeg, doe die oogkleppen nou eens af als je nog steeds denkt dat SVB niet af en toe, of zelfs heel vaak de boel inderdaad moeilijk hard ‘moedwillig aan het trollen is’. Man man man. Wel grappig dat ik mijn reactie op deze manier terugvind ja, sta er nog steeds voor de volle honderd procent achter. Kansloos eigenlijk ook gewoon dat ik me weer laat opnaaien door Sandertje om op deze volledige onzin te reageren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2017 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat jij nog steeds niet snapt dat Sander gewoon een eigenaardige muzieksmaak heeft xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2017 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond draaien, en voor de verandering eens van 02:00 tot 03:00 ipv vroeg :thumbsup:

Oude delete plaatjes rammen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2017 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
NFS Underground en NFS Underground 2 weer te vinden en te spelen :woot: Wat een nostalgie

Underground 2 :thumbsup:. Wil niet eens weten hoevaak ik dat spel al uitgespeeld heb xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2017 23:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Carnaval.. heuy
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2017 23:15 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
D-Sturb - Apocalyptic Darkness in Unleashed, ik heb er naar geluisterd met alle negatieve jankers in m'n achterhoofd maar vind dit nog steeds een belachelijk vette plaat met een lading drive waar je U tegen zegt.

Betrap mezelf erop dat ik hem in Unleashed inmiddels al 10 keer op repeat heb gehad :$

Ik kende de track niet. Ik ben ja momenteel door redenen totaal alleen thuis, en had unleashed aan op mijn woonzolder. Studiomonitoren op standje 80db en ik stond een verdieping lager te douche. Tijdens afdrogen hoorde ik die track en dacht: 'wauw, dikke schijf!' dus ik met m'n handdoekje ren naar boven om te checken welke track dat was. Dacht hé?! D-Sturb. Wauw. Ontzettend vet. Wist niet dat de reacties negatief waren maar ik vind hem vet. Vond het sowieso een hele sterke unleashed met een aantal onverwacht dikke platen. Zo ook van Kronos.


Verder heeft Shatter een edit gemaakt op verzoek van mij : vazard - zimmersion 2.0 (rawcoresnellerisbetermonkeyedit) (210bpm). Ik kan je vertellen. Dat klinkt verrassend vet :lol: :yay:

En toch wel het hoogtepunt van de dag : mijn broertje, die geopereerd was dus, heeft zelfstandig gepoept. Dit heeft hij 6 jaar lang niet gekund. Ik heb nog nooit iemand zo blij gezien om poep. Ikzelf kom ook bijna wel een traantje laten. :surrender: :loving:
Vorige  1 ... 977, 978, 979, 980, 981, 982, 983 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic