Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 988, 989, 990, 991, 992, 993, 994 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2017 20:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
-23 kg sinds augustus :D

Hoe dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2017 21:16 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Pedaalemre schreef:
-23 kg sinds augustus :D

Hoe dan


Van een heel slechte levensstijl qua eten naar een gezonde gaan. 't is niet eens dat ik 5x per week naar de gym ga, eerder 1x gemiddeld. Kom trouwens wel aan ~60 min bewegen per dag maar dat is meer wandelen en random dagelijkse dingen bij elkaar opgeteld. Eten = key. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2017 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Key, i see what you did there. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 09:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Broken Balance schreef:
Pedaalemre schreef:
-23 kg sinds augustus :D

Hoe dan


Van een heel slechte levensstijl qua eten naar een gezonde gaan. 't is niet eens dat ik 5x per week naar de gym ga, eerder 1x gemiddeld. Kom trouwens wel aan ~60 min bewegen per dag maar dat is meer wandelen en random dagelijkse dingen bij elkaar opgeteld. Eten = key. :P


Probeer het ook maar kan altijd moeilijk eten vinden wat ik op dagelijkse basis makkelijk kan eten zonder dat het spul is vol met suiker/zout en calorieen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 09:45 
 
Hardtraxx Veteran

Het is makkelijker dan je denkt, sinds ik suiker gewoon compleet geschrapt heb vliegen de kilo's eraf. Frisdrank wordt water of groene thee, ipv naar de snackbar gewoon kip bakken, een beetje in beweging blijven. Ik dacht van tevoren dat ik extreme veranderingen moest begaan om af te vallen maar uiteindelijk is het gewoon makkelijker dan je denkt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Werkgroep die ik vandaag zou hebben is vervallen door 'extreme weersomstandigheden en verwachte problemen met het OV'. Overdrijven is ook een vak maar ik ben er blij mee. Had dit niet verwacht van de universiteit, eerste keer dat ik t meemaak dat ze niet zeggen "Je zorgt maar dat je er komt en anders is het jouw probleem".
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 11:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Hier in Groningen ligt er alleen wat sneeuw op het dak...


Ja we hebben overal stoep en straatverwarming.

Kats glad vanochtend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 11:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Het is makkelijker dan je denkt, sinds ik suiker gewoon compleet geschrapt heb vliegen de kilo's eraf. Frisdrank wordt water of groene thee, ipv naar de snackbar gewoon kip bakken, een beetje in beweging blijven. Ik dacht van tevoren dat ik extreme veranderingen moest begaan om af te vallen maar uiteindelijk is het gewoon makkelijker dan je denkt :)


Miwertje dus dit er maar bij.

Ah zo, ja daar zit ik ook meer naartoe te werken, maar dan heb ik het vooral met het eten wat ik meeneem naar werk. Is tot nu toe gewoon fruit, ontbijtkoek (zonder suiker), maar vaak toch te weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier in Vlaanderen ligt er overal toch al een aantal centimeter en het gaat zeker nog tot door 12u met sneeuwen. Als je op Google maps kijkt en daar de overlay van het verkeer aanzet zijn echt het overgrote deel van de wegen oranje tot (donker)rood. Die 'storm' komt jullie kant nog op in de loop van de (na)middag. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 11:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Hier in Vlaanderen ligt er overal toch al een aantal centimeter en het gaat zeker nog tot door 12u met sneeuwen. Als je op Google maps kijkt en daar de overlay van het verkeer aanzet zijn echt het overgrote deel van de wegen oranje tot (donker)rood. Die 'storm' komt jullie kant nog op in de loop van de (na)middag. :D


Ja kutzooi. Het is hier al volle bak aan het sneeuwen en het blijft ook sneeuwen tot minimaal 21:00. Ben benieuwd of ik thuis kan komen vanavond, aangezien ik nog zo'n 25 kilometer over provinciale wegen moet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 11:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En waarom is dat een genietmomentje? Sneeuw = kut :P
Vanochtend mijn zus op Eindhoven-Airport afgezet en op de terugweg alleen maar filerijden. Omdat dit het genietmomentjes-Toppa is maar even positief doen: Door de extra reistijd had ik dus meer tijd om naar nieuwe muziek te luisteren in de auto. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net maar een van m'n vrije dagen ingezet om voor de ergste sneeuw naar huis te komen. Ben toch maar 'n stagiaire en kan thuis door werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 12:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Net maar een van m'n vrije dagen ingezet om voor de ergste sneeuw naar huis te komen. Ben toch maar 'n stagiaire en kan thuis door werken.


Als je er een vrije dag voor in heb moeten zetten zou ik niet thuis door gaan werken. Maar goed, ik ben dan ook niet echt een modelwerknemer in dat opzicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thuiswerken op aanraden van mijn stagebegeleider :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Delt-A schreef:
Net maar een van m'n vrije dagen ingezet om voor de ergste sneeuw naar huis te komen. Ben toch maar 'n stagiaire en kan thuis door werken.


Als je er een vrije dag voor in heb moeten zetten zou ik niet thuis door gaan werken. Maar goed, ik ben dan ook niet echt een modelwerknemer in dat opzicht.


Werktempo gaat denk ik ook niet heel hoog liggen. Maar scriptie moet wel ooit af. Ga er in de kerstvakantie wss ook mee bezig zijn dus ja..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier is ook iedereen naar huis, thuis verder werken. Ik woon maar 5 minuutjes met de auto van mijn werk vandaan dus zit nog lekker op kantoor. Straks misschien thuis verder.

Vind het altijd wel typisch hoe ons hele land op zijn gat ligt als het even sneeuwt / regent / bladeren op het spoor etc. In Scandinavië etc. is dat in de winter zowat de standaard en bijvoorbeeld het OV rijdt dagelijks op de minuut nauwkeurig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier begint het ook weer te sneeuwen en ben niet naar school gegaan, omdat er heel veel bussen geschrapt zijn. Genietmomentje dus. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Vind het altijd wel typisch hoe ons hele land op zijn gat ligt als het even sneeuwt / regent / bladeren op het spoor etc. In Scandinavië etc. is dat in de winter zowat de standaard en bijvoorbeeld het OV rijdt dagelijks op de minuut nauwkeurig.


Heeft inderdaad ook niets met kosten / baten te maken :whistle: in Scandinavië zitten ze elk jaar enkele maanden met die ellende opgescheept, hier een week per 2 jaar. Dan is het een stuk minder winstgevend om je gehele infrastructuur sneeuwbestendig te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat het juist daar mee te maken heeft. In Scandinavië gebeurt het zo vaak dat het enorm sneeuwt dat ze er veel ervaring mee hebben en dat de middelen die nodig zijn om er mee om te gaan standaard aanwezig zijn en terugverdiend worden door wat het oplevert. Bij ons daarentegen gebeurt het zo weinig dat die ervaring hier niet aanwezig is en niemand een idee heeft hoe je er mee moet dealen. Zo gebeuren er enorm veel ongelukken, hebben volgens mij weinig mensen al hun winterbanden om of bijv sneeuwkettingen. De middelen ervoor zijn ook niet aanwezig, want met die ene keer per jaar dat het hier zo erg is kosten die middelen meer dan dat het oplevert.

Edit: Steffnov was me voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
hebben volgens mij weinig mensen al hun winterbanden om of bijv sneeuwkettingen

Dat is natuurlijk net zoiets als seks zonder voorbehoedsmiddelen en achteraf zeuren dat je zwanger bent. Je weet dat de kans er is dat het gaat vriezen / sneeuwen zodra het richting de winter kruipt. Maar goed, neemt niet weg dat ik vind dat alle hysterie een beetje overdreven is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 13:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Grim schreef:
Hier in Vlaanderen ligt er overal toch al een aantal centimeter en het gaat zeker nog tot door 12u met sneeuwen. Als je op Google maps kijkt en daar de overlay van het verkeer aanzet zijn echt het overgrote deel van de wegen oranje tot (donker)rood. Die 'storm' komt jullie kant nog op in de loop van de (na)middag. :D


Ja kutzooi. Het is hier al volle bak aan het sneeuwen en het blijft ook sneeuwen tot minimaal 21:00. Ben benieuwd of ik thuis kan komen vanavond, aangezien ik nog zo'n 25 kilometer over provinciale wegen moet.


tot 9? Als ik buienradar check lijkt het zo voorbij haha.

Vind sneeuw wel vet eigenlijk, en rijden erin vind ik ook niet erg. Goede sneeuwbandjes en meer tijd om muziek te luisteren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Joey schreef:
hebben volgens mij weinig mensen al hun winterbanden om of bijv sneeuwkettingen

Dat is natuurlijk net zoiets als seks zonder voorbehoedsmiddelen en achteraf zeuren dat je zwanger bent. Je weet dat de kans er is dat het gaat vriezen / sneeuwen zodra het richting de winter kruipt. Maar goed, neemt niet weg dat ik vind dat alle hysterie een beetje overdreven is.

Dat ben ik ook wel met je eens. Ik heb het idee dat men zich morgen afvraagt waar al die heisa nou voor nodig was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Joey schreef:
hebben volgens mij weinig mensen al hun winterbanden om of bijv sneeuwkettingen

Dat is natuurlijk net zoiets als seks zonder voorbehoedsmiddelen en achteraf zeuren dat je zwanger bent. Je weet dat de kans er is dat het gaat vriezen / sneeuwen zodra het richting de winter kruipt. Maar goed, neemt niet weg dat ik vind dat alle hysterie een beetje overdreven is.

Ik qua verkeer verder ook wel, vind alleen de vergelijking met Scandinavië geen goede, zeker als het over het OV gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoor meer mensen zeuren over alle hysterie dan de hysterie zelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2017 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook naar huis gemogen, potje fijn allemaal! :thumbsup:
Vorige  1 ... 988, 989, 990, 991, 992, 993, 994 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic