Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 997, 998, 999, 1000, 1001, 1002, 1003 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 11:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Pommer schreef:
David gaat af en toe nog wel (nog gesproken op Reactivate), Nando is idd niet meer in to hardstyle voor zover ik weet.


Sinds wanneer :huh: ? Want hij draait nog gewoon als The Shade hoor

-.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach ja. Einde discussie dan maar. Ik kan iedergeval wel van mezelf zeggen dat hardtraxx wel invloed op mijn muzieksmaak heeft gehad die ik nu heb :P. Stampen ben ik ook pas later gaan doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ach ja. Einde discussie dan maar. Ik kan iedergeval wel van mezelf zeggen dat hardtraxx wel invloed op mijn muzieksmaak heeft gehad die ik nu heb :P. Stampen ben ik ook pas later gaan doen


Snap Roy ook wel enigszins, alleen formulering klopt misschien niet helemaal (stampen en HT etc) Wat betreft muzieksmaak kan ik me ook deels bij je aansluiten, maar dan op artiestengebied. Tracks van artiesten als myst had ik dan waarschijnlijk nog niet ontdekt >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 14:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ach ja. Einde discussie dan maar. Ik kan iedergeval wel van mezelf zeggen dat hardtraxx wel invloed op mijn muzieksmaak heeft gehad die ik nu heb :P. Stampen ben ik ook pas later gaan doen


Grotendeels met Roy eens. De tendens hier lijkt wel om alles wat hij zegt af te kraken of in ieder geval veel te letterlijk te nemen. Misschien is het soms wat ongelukkig geformuleerd, maar de boodschap is toch duidelijk? En naar mijn idee ook waar.
Hier werd voor zover ik weet het eerst over klaplongen gesproken, die term met bijhorende filmpjes van mensen die lekker staan te snoeien werden op de socials gedeeld door o.a hard news en vast ook andere partijen. Dus kun je in mijn ogen niet anders dan concluderen dat hardtraxx op zijn minst heeft bijgedragen aan de toename van het stampwerk :thumbup:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 14:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat iemand het zo noemt betekent niet dat iemand dat ook heeft bedacht.

Zoals al veel mensen hebben gezegd, dit bestaat al veel langer dan dat het hier wordt benoemd. Alleen werd het toen gewoon stampen of los gaan genoemd. Er zit echt 0 verschil in met "klaplongen" wat sowieso een mongolen term is.

Hardtraxx heeft hier nul aan bijgedragen, dat hier veel mensen op zitten die het doen zegt ook niks. Gezien ik altijd genoeg mensen het zie doen, en daarvan zal het gros niet hier op zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lkkr klaplonguh
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 15:03 
 
Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
lkkr klaplonguh


:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 15:48 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Dat iemand het zo noemt betekent niet dat iemand dat ook heeft bedacht.

Zoals al veel mensen hebben gezegd, dit bestaat al veel langer dan dat het hier wordt benoemd. Alleen werd het toen gewoon stampen of los gaan genoemd. Er zit echt 0 verschil in met "klaplongen" wat sowieso een mongolen term is.

Hardtraxx heeft hier nul aan bijgedragen, dat hier veel mensen op zitten die het doen zegt ook niks. Gezien ik altijd genoeg mensen het zie doen, en daarvan zal het gros niet hier op zitten.

Couldnt Agree more!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar volgens mij is Pinsirren wel echt bedacht door onze Delt-A. De benaming in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het wel leuk dat jullie nog steeds de kern van mijn verhaal niet snappen. Nee hardtraxx heeft het stampen niet bedacht, maar door de stamp filmpjes van voornamelijk leden van hier, is het aantal mensen dat aan het stampen geslagen is toegenomen. Zo moeilijk is dat toch niet :lol:

Ik spreek hier echt geen Latijn ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 16:09 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Vind het wel leuk dat jullie nog steeds de kern van mijn verhaal niet snappen. Nee hardtraxx heeft het stampen niet bedacht, maar door de stamp filmpjes van voornamelijk leden van hier, is het aantal mensen dat aan het stampen geslagen is toegenomen. Zo moeilijk is dat toch niet :lol:

Ik spreek hier echt geen Latijn ofzo


Tu ergo quid dicis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 16:11 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Vind het wel leuk dat jullie nog steeds de kern van mijn verhaal niet snappen. Nee hardtraxx heeft het stampen niet bedacht, maar door de stamp filmpjes van voornamelijk leden van hier, is het aantal mensen dat aan het stampen geslagen is toegenomen. Zo moeilijk is dat toch niet :lol:

Ik spreek hier echt geen Latijn ofzo

Job zijn filmpjes waren al uit voordat hij op Hardtraxx zat en dat geldt voor heel veel mensen. Je bent weer bezig he :lol:
Mensen die op hardtraxx zitten gaan dan niet opeens meer los ofso
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 16:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Vind het wel leuk dat jullie nog steeds de kern van mijn verhaal niet snappen. Nee hardtraxx heeft het stampen niet bedacht, maar door de stamp filmpjes van voornamelijk leden van hier, is het aantal mensen dat aan het stampen geslagen is toegenomen. Zo moeilijk is dat toch niet :lol:

Ik spreek hier echt geen Latijn ofzo


Zelfde punt nog steeds, de filmpjes waren er ver voor hardtraxx er mee kwam. Er waren misschien minder stoere boys die het nodig vinden om het vast te leggen omdat iedereen gewoon lekker los aan het gaan waren en niet bezig waren met laten zien hoe "hard" ze wel niet los kunnen gaan.

Volgens mij snap jij ieder ander zijn punt niet.

DIT. WAS. ER. AL. VER. VOOR. HARDTRAXX.

HARDTRAXX. HEEFT. NOOIT. VOOR. EEN. HOGER. VOLUME. GEZORGD.

ALLEEN. MEER. FILMPJES.

Welke vage kromming je er ook aan wilt geven, dit bestond al lang, is nooit toe of afgenomen, en veel mensen deden en doen het al/nog steeds. Het feit dat er meer filmpjes gedumpt worden is de toonaangeving van een domme trend van filmpjes dat dat meer mensen het doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
RoyAPO schreef:
Vind het wel leuk dat jullie nog steeds de kern van mijn verhaal niet snappen. Nee hardtraxx heeft het stampen niet bedacht, maar door de stamp filmpjes van voornamelijk leden van hier, is het aantal mensen dat aan het stampen geslagen is toegenomen. Zo moeilijk is dat toch niet :lol:

Ik spreek hier echt geen Latijn ofzo


Zelfde punt nog steeds, de filmpjes waren er ver voor hardtraxx er mee kwam. Er waren misschien minder stoere boys die het nodig vinden om het vast te leggen omdat iedereen gewoon lekker los aan het gaan waren en niet bezig waren met laten zien hoe "hard" ze wel niet los kunnen gaan.

Volgens mij snap jij ieder ander zijn punt niet.

DIT. WAS. ER. AL. VER. VOOR. HARDTRAXX.

HARDTRAXX. HEEFT. NOOIT. VOOR. EEN. HOGER. VOLUME. GEZORGD.

ALLEEN. MEER. FILMPJES.

Welke vage kromming je er ook aan wilt geven, dit bestond al lang, is nooit toe of afgenomen, en veel mensen deden en doen het al/nog steeds. Het feit dat er meer filmpjes gedumpt worden is de toonaangeving van een domme trend van filmpjes dat dat meer mensen het doen.


Dit stukje ben ik het niet helemaal mee eens. Ik denk dat die filmpjes (hoe lang ze er ook al zijn) de laatste tijd wel ervoor gezorgd hebben dat meer mensen deze moves proberen te doen. Die pinsir-hype is ook volledig te danken geweest aan de gigantische hoeveelheid filmpjes die er van waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 16:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tuurlijk, ouderwets stampen werd al gedaan voordat het door sommigen ( al dan niet hier) klaplongen genoemd werd. Dat klopt.
Mijn punt is dat ik het idee heb dat, nadat verschillende kanalen zoals hard news berichten met 'klaplongen' naar buiten brachten, men die stijl van losgaan ineens meer is gaan waarderen. Waardoor het ook meer gedaan werd.
Het zou niet de eerste keer zijn dat dergelijke kanalen dit forum als bron van inspiratie gebruiken.

Zo heeft volgens mij Hardtraxx indirect wel degelijk bijgedragen aan het toenemen van 'het klaplongen' .

En vanaf nu gebruik ik dat woord nooit meer.

Doei! :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BB waar haal je toch de energie vandaan om telkens zo diep op nietszeggende discussies in te gaan :lol: geen haat jwz
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redelijk loos onderwerp ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als jij dr zo over denkt helemaal prima. Als er nou eens op een normale, en vooral volwassen manier, op mij gereageerd wordt was ik ook allang al gestopt discussiƫren over deze onzin. Grow up :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bovenstaande "discussie". :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het hard losgaan bestond al voor Job (Hekzitter) zijn OG filmpje op het internet werd gezwierd. Ik, en waarschijnlijk nog andere hier, werd er namelijk meerdere keren in getagged op Facebook toen het daar verscheen. Doordat dit zo wijdverspreid online is gekomen maakten veel meer mensen er indirect kennis mee.

De eerste vermelding van een klaplong stampen hier op Hardtraxx is van kingxxl. Hierop reageerde MeneerEend dat hij dit effectief een keer had gedaan. Een half jaar later kwam het weer ter sprake bij de aankondiging van Supersized Kingsday 2017. Het was namelijk op Supersized 2016 dat MeneerEend met eerder genoemde klaplong heeft staan stampen.

Daarna is de term 'klaplong gaan/klaplong stampen' stilletjes aan meer en meer tractie beginnen krijgen op dit forum. Door de filmpjes in het losgaan topic die in redelijke mate ook op sociale media de ronde hebben gedaan (vanwege posts in RSU) is de term ook bij het 'grote publiek' bekend geraakt.

Hoe het verder is afgelopen met deze term weten jullie ondertussen wel.


Zoekfunctie gebruiken is toch ook moeilijk :whistle: Nu weer verder naar genietmomentjes :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt voor de heldere uitleg Grim Attenborough.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien valt het zogenaamde klaplonguuuh gewoon op omdat de meerderheid van het volk staat te kickrollen ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik viel halverwege de uitleg in slaap. Mijn god wat maakt het nou uit wie er eerder was :lol:

De discussie betreft een heel ander doel in mijn ogen en dat is het ' ik zal en moet gelijk hebben ' :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 00:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ik viel halverwege de uitleg in slaap. Mijn god wat maakt het nou uit wie er eerder was :lol:

De discussie betreft een heel ander doel in mijn ogen en dat is het ' ik zal en moet gelijk hebben ' :P


99% van het internet
Vorige  1 ... 997, 998, 999, 1000, 1001, 1002, 1003 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic