Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1013, 1014, 1015, 1016, 1017, 1018, 1019 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 16:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weekend :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Therapy Session (album) van NF, momenteel verslaafd aan :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al die festivals waar ik kan werken aankomende zomer. Gratis Defqon, gratis decibel, gratis dominator. Das verdomme fijn. Goedkope zomer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 22:26 
 
Hardtraxxer

RoyAPO schreef:
Al die festivals waar ik kan werken aankomende zomer. Gratis Defqon, gratis decibel, gratis dominator. Das verdomme fijn. Goedkope zomer :D

Achter de bar of iets anders?

Heb zelf wel een paar keer achter de bar gestaan (als runner of om de bestellingen op te nemen) maar dat was voornamelijk keihard werken, en dan stond ik nog bij de rustige bar. Dan koop ik liever gewoon een kaartje zodat ik echt kan genieten van het feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik werk voor Unity als vrijwilliger. De gratis feestjes zijn eigenlijk de vergoeding voor ons werk
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 22:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik werk voor Unity als vrijwilliger. De gratis feestjes zijn eigenlijk de vergoeding voor ons werk


Unity de drugsvoorlichting of unity de eventbouw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
RoyAPO schreef:
Ik werk voor Unity als vrijwilliger. De gratis feestjes zijn eigenlijk de vergoeding voor ons werk


Unity de drugsvoorlichting of unity de eventbouw?

Drugsvoorlichting :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 00:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
rakkietakkie schreef:
RoyAPO schreef:
Ik werk voor Unity als vrijwilliger. De gratis feestjes zijn eigenlijk de vergoeding voor ons werk


Unity de drugsvoorlichting of unity de eventbouw?

Drugsvoorlichting :P


Gratis drugs bij Roy!!1!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 01:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wel eens drugs gebruikt onder de dienst dan? Onder het mom van: kijk dit moet je dus niet doen kinderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 08:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wel eens drugs gebruikt onder de dienst dan? Onder het mom van: kijk dit moet je dus niet doen kinderen.

Dan kan je je biezen pakken xd. En wij staan er voor objectieve informatie. Wij zijn niet voor en niet tegen drugs. Staan er puur voor Harm-reduction :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top500 van de 90's op Q-Music. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

net de "speech" van Coone gekeken op Reverze. Behoorlijk cringey, maar kreeg wel meters kippenvel toen de climax van The Fusion of Sound er in klapte :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 14:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er was geen werk meer voor mij op stage en dus vervroegd weekend, mij hoor je niet klagen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


:loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 17:34 
 

contractverlenging gekregen bij de supermarkt waar ik werk terwijl ik dit jaar 20 word, is redelijk uniek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 00:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Top500 van de 90's op Q-Music. ^^


Staat bij ons ook aan op het werk, kan je dag een stuk draaglijker maken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 16:57 
 
Hardtraxx Veteran

Zit ook (late) 90's & 00's hitlijsten te luisteren. Opgegroeid zijn met een moeder die de hele dag de radio aanhad is echt win :loving: Zat zelfs in de commerciele radiohitjes zoveel meer gevoel dan tegenwoordig in die lijstjes. Nostalgia is real.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2018 20:50 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Top500 van de 90's op Q-Music. ^^

Dit was heel fijn afgelopen week tijdens het werken idd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2018 07:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na een klein rondreisje door Thailand en Cambodja aangekomen op het eiland Koh Rong. Hier kan ik het wel even volhouden :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2018 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Aftermovie van mijn eerste hardstyle feest terugvinden. Adrenaline was een feest in het Belgische pretpark Bobbejaanland. Ze zijn er in 2008 mee gestart en 2011 was de laatste editie. Coone draaide toen zelfs nog Jump. Ik luisterde vroeger voornamelijk ook meer jump dan hardstyle. Best uniek zo'n feest tussen de achtbanen. Memories. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2018 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat moment dat je nog twee stukken pizza van gisteravond op tafel terugvindt :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2018 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister teruggekomen van mijn vakantie naar Costa Rica (eigenlijk een irritatiemomentje natuurlijk). Wat een heerlijke tijd en wat een schitterend land...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2018 20:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Gister teruggekomen van mijn vakantie naar Costa Rica (eigenlijk een irritatiemomentje natuurlijk). Wat een heerlijke tijd en wat een schitterend land...


Lekker! Hoelang ben je weg geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2018 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Steffnov schreef:
Gister teruggekomen van mijn vakantie naar Costa Rica (eigenlijk een irritatiemomentje natuurlijk). Wat een heerlijke tijd en wat een schitterend land...


Lekker! Hoelang ben je weg geweest?


16 dagen, en in die tijd op 7 verschillende plekken gebleven, basically van de oostkust (Tortuguero) aan de Caribische Zee / Atlantische Oceaan naar de westkust (Samara) aan de Stille Oceaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2018 21:25 
 
Hardtraxx Elite

Kon je niet blijven?
Vorige  1 ... 1013, 1014, 1015, 1016, 1017, 1018, 1019 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic