Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1021, 1022, 1023, 1024, 1025, 1026, 1027 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Helicaze schreef:
Grim schreef:
Had die foto ook al zien langskomen op RSU. :lol: Sommige mensen mogen echt geen sociale media account hebben om hen tegen zichzelf te beschermen.

Hoezo? Zo zat Job er toch ook bij tijdens de facetime sessie op Fatality vorig jaar...


Job moet dan ook regelmatig tegen zichzelf beschermd worden. Alleen gebeurd dat nooit met alle gevolgen van dien.


Godverdomme :lol: Zat ik daar met mijn lepels in Tanzania haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 19:39 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zal proberen het niveau zo hoog mogelijk te houden voor mijn fans :$ :loving:

Ik hou er gewoon van om overal mijn ongezouten mening te geven al doe ik dit op FB lang niet zoveel als hier. Af en toe keer reageren op Tubantia of Twente oid. Ik let sowieso wel op wat ik publiekelijk plaats en in een besloten groep.
Maar ben er niet dagelijks mee bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De goal van Ronaldo net. De perfecte omhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 22:16 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
De goal van Ronaldo net. De perfecte omhaal.

Zo dan he. :worship:
Zeldzame momenten die voetbal zo mooi kan maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben totaal geen fan van Ronaldo, maar beter dan deze goal wordt het niet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En een staande ovatie van het Italiaanse publiek, compleet terecht, alleen de aller grootsten krijgen de supporters van de tegenstander op de banken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
En een staande ovatie van het Italiaanse publiek, compleet terecht, alleen de aller grootsten krijgen de supporters van de tegenstander op de banken :D


Ik vind dit dus mooier dan de goal zelf. Goal zelf was natuurlijk al wereldklasse, maar applaus van de Italiaanse fans kreeg ik wel kippenvel van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Terwijl bij de eerste goal werd ie nog uitgefloten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Terwijl bij de eerste goal werd ie nog uitgefloten :lol:


:lol: :lol: :lol: typisch, des te mooier de staande ovatie is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 00:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ben niet zo'n Ronaldo fan (en dan heb ik echt puur over het voetbaltechnische aspect), maar dit was echt fenomenaal. Eén van die mooiste goals die ik ooit live heb gezien :worship: Idd mooi ook die waardering over en weer tussen het publiek en Ronaldo zelf die daar ook mooi op reageerde. Oja overigens verder wel gewoon een kut uitslag :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 08:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Weet niet of het zo werkt qua link. Maar voor de rest van de reacties:
https://www.facebook.com/groups/3924350 ... &ref=notif

:lol: :lol: :lol:

''Ja ik heb er nergens filmpjes van gezien dus dan was het niet zo interessant dus'' Is dit de standaard op RSU, dat je als je ergens van geniet het moet filmen om te bewijzen dat het vet is? :x :x :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 09:25 
 
Hardtraxx Veteran

Blijkbaar. Ook vergeet hij even voor het gemak dat op Qapital Minimaal 100x zoveel man liep als in Rodenburg. Dus zijn er automatisch meer mensen die filmen. Afijn je snapt het rekensommetje wel.

Maar goed vandaar ook mijn reactie dat hij veel te druk is om zijn eigen 'geweldige' avond te verdedigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 09:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
RTM93 schreef:
Weet niet of het zo werkt qua link. Maar voor de rest van de reacties:
https://www.facebook.com/groups/3924350 ... &ref=notif

:lol: :lol: :lol:

''Ja ik heb er nergens filmpjes van gezien dus dan was het niet zo interessant dus'' Is dit de standaard op RSU, dat je als je ergens van geniet het moet filmen om te bewijzen dat het vet is? :x :x :x

God wat ben ik blij dat ik niet op die site/pagina zit en überhaupt nooit op gekeken heb, zou me alleen maar kapot ergeren de hele dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wát een klasse weer van Ronaldo. Die eerste goal was ook zo knap he, op die manier zie je weinig gasten scoren.
En dan die tweede, wat springt hij toch godsgruwelijk hoog :lol: Wat een goal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Blijkbaar. Ook vergeet hij even voor het gemak dat op Qapital Minimaal 100x zoveel man liep als in Rodenburg. Dus zijn er automatisch meer mensen die filmen. Afijn je snapt het rekensommetje wel.

Maar goed vandaar ook mijn reactie dat hij veel te druk is om zijn eigen 'geweldige' avond te verdedigen.

Je bent eruit getrapt zie ik? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
sonnebloem schreef:
RTM93 schreef:
Weet niet of het zo werkt qua link. Maar voor de rest van de reacties:
https://www.facebook.com/groups/3924350 ... &ref=notif

:lol: :lol: :lol:

''Ja ik heb er nergens filmpjes van gezien dus dan was het niet zo interessant dus'' Is dit de standaard op RSU, dat je als je ergens van geniet het moet filmen om te bewijzen dat het vet is? :x :x :x

God wat ben ik blij dat ik niet op die site/pagina zit en überhaupt nooit op gekeken heb, zou me alleen maar kapot ergeren de hele dag.


Ik volg de groep zelf niet meer, maar kan er wel inkijken als er wat leuks aan de hand is. Win/win
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 11:24 
 
Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
RTM93 schreef:
Blijkbaar. Ook vergeet hij even voor het gemak dat op Qapital Minimaal 100x zoveel man liep als in Rodenburg. Dus zijn er automatisch meer mensen die filmen. Afijn je snapt het rekensommetje wel.

Maar goed vandaar ook mijn reactie dat hij veel te druk is om zijn eigen 'geweldige' avond te verdedigen.

Je bent eruit getrapt zie ik? :lol:

Nee, ik zit er nog steeds in en kan ook nog reageren als ik wil.
^^

sonnebloem schreef:
Ik volg de groep zelf niet meer, maar kan er wel inkijken als er wat leuks aan de hand is. Win/win


Exterkate schreef:
Ik heb mijzelf gelukkig keurig aangeleerd om vooral te lachen om 90% van de reacties en ook niet te reageren. Ik zou er niet aan moeten denken dat ik überhaupt mij uit te tent laat lokken om op iets debiels te moeten reageren. Scheelt je een hoop energie haha



Dit wel, maar af en toe is het gewoon zo verleidelijk om te reageren en dan krijg je dus dit soort mooie resultaten van mensen die helemaal badr hari gaan. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf, Resonate die op plek 67 binnenkomt. Eerste release die uberhaupt in de hardstyle top 100 komt :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wtf, Resonate die op plek 67 binnenkomt. Eerste release die uberhaupt in de hardstyle top 100 komt :x

Is ook gewoon een dikke plaat hoor. Netjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 12:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Rickzel schreef:
Wtf, Resonate die op plek 67 binnenkomt. Eerste release die uberhaupt in de hardstyle top 100 komt :x

Is ook gewoon een dikke plaat hoor. Netjes!


Is nie gefilmt op feest, dus nie interessant...
:lol:


OT:
Eerste werkdag bij nieuwe werkgever. Kantoorfunctie en bevalt prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Helicaze schreef:
Rickzel schreef:
Wtf, Resonate die op plek 67 binnenkomt. Eerste release die uberhaupt in de hardstyle top 100 komt :x

Is ook gewoon een dikke plaat hoor. Netjes!


Is nie gefilmt op feest, dus nie interessant...
:lol:


OT:
Eerste werkdag bij nieuwe werkgever. Kantoorfunctie en bevalt prima


Seeeker wel gefilmt
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wtf, Resonate die op plek 67 binnenkomt. Eerste release die uberhaupt in de hardstyle top 100 komt :x

Nog 1 plekje voor top 40 pik. Lekker gewerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Rickzel schreef:
Wtf, Resonate die op plek 67 binnenkomt. Eerste release die uberhaupt in de hardstyle top 100 komt :x

Nog 1 plekje voor top 40 pik. Lekker gewerkt.


Haha zag het, 2 headhunterz album platen d'r omheen :lol: Benieuwd of we de top 40 nog gaan halen of dat dit het wel was. :x :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 16:14 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
THArdstyler schreef:
Rickzel schreef:
Wtf, Resonate die op plek 67 binnenkomt. Eerste release die uberhaupt in de hardstyle top 100 komt :x

Nog 1 plekje voor top 40 pik. Lekker gewerkt.


Haha zag het, 2 headhunterz album platen d'r omheen :lol: Benieuwd of we de top 40 nog gaan halen of dat dit het wel was. :x :D


Verloot een Pioneer set!! Succes gegarandeerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2018 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit weer en het vooruitzicht van Rebirth. :love: :love:
Vorige  1 ... 1021, 1022, 1023, 1024, 1025, 1026, 1027 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic