Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1060, 1061, 1062, 1063, 1064, 1065, 1066 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijna vakantie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 16:33 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Headhunterz @ Slam mixmarathon gisteren. Nu aan het luisteren. Wat een fijne set!


Zette gister ook ff random die livestream aan, eerste wat ik zie is een losgaande ome Willem die Nothing Like The Oldschool op de nationale radio erbij pakt :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 17:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Linkje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 19:41 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Linkje?


Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Parvuz schreef:
Headhunterz @ Slam mixmarathon gisteren. Nu aan het luisteren. Wat een fijne set!


Zette gister ook ff random die livestream aan, eerste wat ik zie is een losgaande ome Willem die Nothing Like The Oldschool op de nationale radio erbij pakt :lol: :worship:


Zag het op z'n insta, is toch prachtig om te zien :worship: Hij staat vaak te discussie maar al zou ik me best doen, ik kan hem niet niet mogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 21:54 
 
Hardtraxx Veteran



Misschien ben ik gullilbe maar ik geloof echt wat ie zegt (Afrojack)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien mis ik wat, maar waarom zou je dat niet geloven? Opzich wisten we dat toch ook wel wat ie zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 23:28 
 
Hardtraxx Veteran

Pounding Senses (Deeper Inside Mix), blijf me na elke keer luisteren nog steeds verbazen wat voor een beest van een plaat dat is. Die kicks klappen nog steeds het vel van m'n kopf :drool:

Ook gewoon loepzuivere shit die kicks. Veel harder dan die geforceerde xtra raw ook. Platen als Pounding Senses. Dàt is pas lomp. Op een goeie manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 13:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker


:loving:

GVD ZIN IN GVD
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 14:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:

:loving:

GVD ZIN IN GVD


Poh.. zeg dat wel!! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 14:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dat moment dat je "Give it up" hoort + gewoon heel Halfway There erachteraan geeft me nog elke keer bakken kippenvel :loving: Hoop zo dat ze hem er morgen ook bij pakken, al schat ik die kans niet zo hoog in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 14:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Qlimax 2016. Echt alles was perfect aan dat feest zeg. :loving: . Denk toch wel mijn persoonlijke nummer 1 qua indoorfeesten. Op de een of andere manier was echt alles goed die avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Qlimax 2016. Echt alles was perfect aan dat feest zeg. :loving: . Denk toch wel mijn persoonlijke nummer 1 qua indoorfeesten. Op de een of andere manier was echt alles goed die avond.


Helemaal me eens, met zulke hype zo'n eindresultaat neer zetten. Echt hele warme gevoelens aan die editie
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 15:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Pounding Senses (Deeper Inside Mix), blijf me na elke keer luisteren nog steeds verbazen wat voor een beest van een plaat dat is. Die kicks klappen nog steeds het vel van m'n kopf :drool:

Ook gewoon loepzuivere shit die kicks. Veel harder dan die geforceerde xtra raw ook. Platen als Pounding Senses. Dàt is pas lomp. Op een goeie manier.

Indeed. :drool: nummer zal ook nooit vervelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 16:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mees Salomé op Pleinvrees gisternacht :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
RomanAnthony schreef:
Qlimax 2016. Echt alles was perfect aan dat feest zeg. :loving: . Denk toch wel mijn persoonlijke nummer 1 qua indoorfeesten. Op de een of andere manier was echt alles goed die avond.


Helemaal me eens, met zulke hype zo'n eindresultaat neer zetten. Echt hele warme gevoelens aan die editie

Niets kan dit overtreffen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Rickzel schreef:
RomanAnthony schreef:
Qlimax 2016. Echt alles was perfect aan dat feest zeg. :loving: . Denk toch wel mijn persoonlijke nummer 1 qua indoorfeesten. Op de een of andere manier was echt alles goed die avond.


Helemaal me eens, met zulke hype zo'n eindresultaat neer zetten. Echt hele warme gevoelens aan die editie

Niets kan dit overtreffen :loving:

https://partyflock.nl/party/367272:Fren ... vous-plait
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 16:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Schat X-Qlusive B-Front en m'n allereerste Q-Base mss nog net ietsje hoger in, maar verder wel eens. Magische nacht :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 17:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qlimax 2016 is inderdaad ook mijn mooiste feest ooit, eerste keer X daar gebruikt en dat samen met die sfeer etc. was abnormaal :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 20:07 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Pedaalemre schreef:
Parvuz schreef:
Headhunterz @ Slam mixmarathon gisteren. Nu aan het luisteren. Wat een fijne set!


Zette gister ook ff random die livestream aan, eerste wat ik zie is een losgaande ome Willem die Nothing Like The Oldschool op de nationale radio erbij pakt :lol: :worship:


Zag het op z'n insta, is toch prachtig om te zien :worship: Hij staat vaak te discussie maar al zou ik me best doen, ik kan hem niet niet mogen.


Om hier op terug te komen :lol: 23:25



:worship: op de radio :worship:

En die sneaky 'huehue u dunno whats comin' grijns rond 20:22 ook wanneer ie 'm heeft ingemixt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja geweldig :worship: , mooi om te zien dat hij daadwerkelijk van sefa's muziek kan genieten en dat ie er niet alleen staat omdat Q-dance zogenaamd meer tickets wil verkopen. (wat opzich nog steeds zo kan zijn)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2018 00:11 
 
Hardtraxx Elite

Gister ons yt channel gelanceerd! Een sub zou tof zijn en helpt ons enorm. T kanaal is game gerelateerd, we zijn alle 3 ook actief op twitch. Ideeën zijn welkom!

Https://www.youtube.com/channel/UCC7wBR ... _fti7SdT7w

#zelfpromo uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2018 00:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pffffffffff.
Iemand die deze ooit op een feest heeft gehoord?

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2018 09:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja die heb ik wel eens gehoord.
Weet niet precies meer waar. XQ Pavo of Defqon. 1 2004 zoiets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2018 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja zeker! Wel de Geck-O mashup, maar die is wel hetzelfde :)
Vorige  1 ... 1060, 1061, 1062, 1063, 1064, 1065, 1066 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic