Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1070, 1071, 1072, 1073, 1074, 1075, 1076 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 13:18 
 
Hardtraxx Veteran

Solis schreef:
Even een reischeque ter waarde van 1500 euro gewonnen bij TUI! :D


Vet! Al een idee waar je het aan wilt besteden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Ons eerste huis gekocht.

Donderdag eerste bezichtiging, zaterdag tweede bezichtiging, zaterdagmiddag een bod gedaan en vanmorgen akkoord.

Jezus dat ging allemaal snel.

:beer:

Proficiat, maar dan heb je toch niet teveel betaald? (omdat het zo snel ging) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 14:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Volgens worden koophuizen in populaire gebieden in Nederland sowieso wel binnen een week verkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 15:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het gaat momenteel allemaal redelijk rap inderdaad. En wat is te veel. We hebben het net onder de vraagprijs gekocht in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 15:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Solis schreef:
Even een reischeque ter waarde van 1500 euro gewonnen bij TUI! :D


Vet! Al een idee waar je het aan wilt besteden?

Nog geen flauw idee wat de bestemming gaat worden eigenlijk! :P Tips iemand toevallig? :)

RomanAnthony schreef:
Ons eerste huis gekocht.

Donderdag eerste bezichtiging, zaterdag tweede bezichtiging, zaterdagmiddag een bod gedaan en vanmorgen akkoord.

Jezus dat ging allemaal snel.

:beer:

Congratz!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 15:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Nog geen flauw idee wat de bestemming gaat worden eigenlijk! :P Tips iemand toevallig? :)


Ligt er aan wat je wilt. Wil je strand, cultuur, natuur, warmte, wintersport, Europa, Amerika enz enz :P
Als ik dat weet wil ik best wat aanraden :P

Mijn planning voor de komende jaren qua dure reizen is het zuiden en zuidoosten van Mexico (Chiapas & Yucatan), een roadtrip door mid tot zuid Chili/Argentinië, reis door Japan, reis door Noorwegen, Italië en een roadtrip door de VS.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 23:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Solis schreef:
Nog geen flauw idee wat de bestemming gaat worden eigenlijk! :P Tips iemand toevallig? :)


Ligt er aan wat je wilt. Wil je strand, cultuur, natuur, warmte, wintersport, Europa, Amerika enz enz :P
Als ik dat weet wil ik best wat aanraden :P

Mijn planning voor de komende jaren qua dure reizen is het zuiden en zuidoosten van Mexico (Chiapas & Yucatan), een roadtrip door mid tot zuid Chili/Argentinië, reis door Japan, reis door Noorwegen, Italië en een roadtrip door de VS.

Sowieso de warmte in. Natuur en cultuur combineren is natuurlijk de ideale combinatie. Vorig jaar al in Amerika geweest, dus die bestemming sla ik dit keer over. Genoeg gekke Amerikanen gezien voorlopig. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 08:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zojuist een wortelkanaalbehandeling gehad, ging beter dan ik had verwacht. Het was ook zomaar klaar ^^
Verdoving is echt ideaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 09:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Broken Balance schreef:
Solis schreef:
Nog geen flauw idee wat de bestemming gaat worden eigenlijk! :P Tips iemand toevallig? :)


Ligt er aan wat je wilt. Wil je strand, cultuur, natuur, warmte, wintersport, Europa, Amerika enz enz :P
Als ik dat weet wil ik best wat aanraden :P

Mijn planning voor de komende jaren qua dure reizen is het zuiden en zuidoosten van Mexico (Chiapas & Yucatan), een roadtrip door mid tot zuid Chili/Argentinië, reis door Japan, reis door Noorwegen, Italië en een roadtrip door de VS.

Sowieso de warmte in. Natuur en cultuur combineren is natuurlijk de ideale combinatie. Vorig jaar al in Amerika geweest, dus die bestemming sla ik dit keer over. Genoeg gekke Amerikanen gezien voorlopig. :lol:


Liggende aan wat voor natuur + cultuur + warmte kan je denken aan de Italiaanse Dolomieten of Bloemenriviera, Zwitserse Alpen, Chiapas & Yucatan in Mexico (Warmte, strand en oude Inca cultuur), Madeira (veel te doen, veel oud Portugal en prachtnatuur).

Als je meer van middeleeuwen of oudheid houdt kan je denken aan zuidwest Frankrijk, Budva Montenegro, Efeze Turkije of Malta.

Als je high-end wilt doen, Madagaskar, Ghana, Midden/Zuid Chili, Mid/Zuid Japan en Nicaragua of Costa Rica
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weekje vakantie! Heerlijk! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Broken Balance schreef:
Solis schreef:
Nog geen flauw idee wat de bestemming gaat worden eigenlijk! :P Tips iemand toevallig? :)


Ligt er aan wat je wilt. Wil je strand, cultuur, natuur, warmte, wintersport, Europa, Amerika enz enz :P
Als ik dat weet wil ik best wat aanraden :P

Mijn planning voor de komende jaren qua dure reizen is het zuiden en zuidoosten van Mexico (Chiapas & Yucatan), een roadtrip door mid tot zuid Chili/Argentinië, reis door Japan, reis door Noorwegen, Italië en een roadtrip door de VS.

Sowieso de warmte in. Natuur en cultuur combineren is natuurlijk de ideale combinatie. Vorig jaar al in Amerika geweest, dus die bestemming sla ik dit keer over. Genoeg gekke Amerikanen gezien voorlopig. :lol:


Ik ben wel Azië-liefhebber. Natuur heb ik zelf niet hoog op mijn lijst staan maar als je richting Borneo gaat wordt dit vaak gecombineerd met Java en/of Bali.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Als je high-end wilt doen, Madagaskar, Ghana, Midden/Zuid Chili, Mid/Zuid Japan en Nicaragua of Costa Rica


Costa Rica kan ik in ieder geval aanraden, echt een geweldige reis daar gehad :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2019 14:28 
 
Hardtraxxer

Vorige week iets online besteld, bij ontvangen bleek de bestelling 1 ding te missen. Contact opgezocht en ze zouden het dan nog nasturen. Krijg ik vandaag die nalevering binnen, hebben ze de complete bestelling opnieuw verzonden :thumbsup: :lol: 80 euro gratis spullen dankjewel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2019 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ultraterrorloudsound schreef:
Vorige week iets online besteld, bij ontvangen bleek de bestelling 1 ding te missen. Contact opgezocht en ze zouden het dan nog nasturen. Krijg ik vandaag die nalevering binnen, hebben ze de complete bestelling opnieuw verzonden :thumbsup: :lol: 80 euro gratis spullen dankjewel xd


HANDEL! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2019 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ligt er aan. Als het een big black cock is for anal destruction weet ik niet of er veel handel in zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2019 15:40 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Ligt er aan. Als het een big black cock is for anal destruction weet ik niet of er veel handel in zit.


Nichemarkt maar een markt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2019 15:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ligt er aan. Als het een big black cock is for anal destruction weet ik niet of er veel handel in zit.

Ja, zit veel handel in
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2019 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Remi schreef:
Ligt er aan. Als het een big black cock is for anal destruction weet ik niet of er veel handel in zit.

Ja, zit veel handel in

Ah ja, jij behoort natuurlijk níet tot die doelgroep 'big black cock' maar tot 'black cock'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2019 17:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ze noemen mij ook wel de witte neger
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2019 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Integratie alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 08:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Voor het eerst sinds zaterdagnacht een hele nacht kunnen slapen dankzij naproxen. Fijn gevoel dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 20:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Op recept? Ik slaap al weet ik het hoelang niet door namelijk. Vroeger was inslapen altijd het probleem, nu dat eindelijk iets beter gaat word ik 20 keer per nacht wakker :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2019 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste medicatie die er is tegen slapeloosheid is een stuk in de kloten zuipm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2019 11:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mwah, dat is niet helemaal waar. Je valt weliswaar sneller in slaap, maar het is ook een onrustige slaap en verslechterd je nachtrust.

Als ik 4 dagen achter elkaar aan het zuipen ben krijg ik juist last van slapeloosheid door de alcohol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2019 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar heb je de oorzaak dus Pommer
Vorige  1 ... 1070, 1071, 1072, 1073, 1074, 1075, 1076 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic